בגלישתכם באתר אתם מסכימים למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש.
קבל
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
  • דף הבית
  • בריאות
    • תזונה
    • חיסונים
    • פלואוריד
    • סרטן
    • סכנות קרינה
    • פסיכיאטריה
    • איידס
    • שפעת החזירים
    • הנדסה גנטית
  • כלכלה
  • מדע וטכנולוגיה
  • תרבות
    • השראה והומור
    • אומנות
  • נושאים נוספים
    • סביבה ואקלים
      • התחממות גלובלית
    • אחוות סודיות
    • קונספירציות
    • חוצנים ועב"מים
    • היסטוריה ודת
    • מאבקים ציבוריים
      • זכויות אזרח
    • מיסטיקה
    • חינוך
    • חדשות טובות
  • סרטים
    • מזון ורפואה
      • תזונה
      • הנדסה גנטית
      • תרופות
      • חיסונים
      • פלואוריד
      • מחלת הסרטן
      • תוספי מזון ותחליפי סוכר
      • קודקס אלימנטריוס
      • שפעת החזירים
    • כלכלה ופוליטיקה
    • דת והיסטוריה
    • השראה
    • סדר עולמי חדש
    • נושאים שונים
    • מתורגמים לעברית
    • מרחיבי תודעה
קורא עכשיו: ראיון עם מנהיגם הרוחני של קהילת הכושים העבריים
שיתוף
הודעה הראה לי עוד
חדשות אחרונות
מי רוצה שינוי? מי רוצה להשתנות?
לפני שבוע 1
פרופסור צביקה גרנות מחסל את הלגיטימיות המחקרית לחיסiני תינוקות בחיסiן הקiרiנה
לפני שבוע 1
נתונים מדאיגים נוספים על החיסון נגד קורונה
לפני שבוע 1
ההוכחות חד משמעיות – חיסון הקורונה של פייזר עלול לגרום למוות מהתקפי לב
לפני שבוע 1
מחקר מוכיח שחיסון הקורונה של פייזר משנה את ה-DNA
לפני שבוע 1
Aa
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
Aa
  • נושאים
    • בריאות
    • כלכלה
    • מדע וטכנולוגיה
    • סביבה ואקלים
    • היסטוריה ודת
    • חוצנים ועב"מים
    • חינוך
    • מיסטיקה
    • סרטים
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • תרומה לפרויקט
סרטים > סרטים בנושא מזון ורפואה > סרטים בנושא תזונה > ראיון עם מנהיגם הרוחני של קהילת הכושים העבריים
בריאות

ראיון עם מנהיגם הרוחני של קהילת הכושים העבריים

מאת מנהל הפרויקט לפני 10 שנים 11.2k צפיות
עודכן לאחרונה: 07/2022
שיתוף
קריאה של 0 דקות
שיתוף

בן עמי בן ישראל, מנהיגם הרוחני של קהילת הכושים העבריים מדימונה מדבר בראיון לתוכנית טלוויזיה אמריקנית על הסיבות להיותו טבעוני ומדוע בקהילת הכושים העבריים לא היה אף לא מקרה אחד של סרטן, אי ספיקת כליות ומחלות אחרות המאפיינות קהילות ממוצא אתני דומה במדינות המערב.

ראיון בן 6 וחצי דקות.

27 אנשים גולשים באתר כרגע
מתויג תחת: כושים עבריים, סרטים בנושא תזונה, סרטן

הירשמו לניוזלטר של הפרויקט

וקבלו למייל ידיעות חדשות שמתפרסמות
בהרשמתכם אתם מסכימים לקבל מאתנו הודעות תקופתיות למייל. תמיד תוכלו להסיר את כתובת המייל בקלות.
מנהל הפרויקט 20/05/2012
24 תגובות 24 תגובות
  • דניאל הגיב:
    21/05/2012 בשעה 0:07

    אני מבין שטבעונות וצמחונות הנה האג'נדה החדשה של האתר… מאכזב.

    הגב
  • דניאל הגיב:
    21/05/2012 בשעה 0:07

    אני מבין שטבעונות וצמחונות הנה האג'נדה החדשה של האתר… מאכזב.
    אגב דבריו על מה כתוב בבראשית, כתוב גם שהאל התיר אכילת בשר בתנאים מסויימים.

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      21/05/2012 בשעה 5:31

      שלום דניאל.

      זו לא אג'נדה.
      אני בעצמי אוכל מדי פעם דגים, ביצים או מוצרי חלב.

      בתוך תוכי אני מאמין שזו הדרך הנכונה, הבריאה והמוסרית לחיות ולכן אני נותן לזה במה.

      אגב, למה זה מאכזב אותך?

      בברכה,

      הגב
      • דניאל הגיב:
        21/05/2012 בשעה 11:10

        לעניות דעתיבעיסוק בזה כאידיאל או אידיאולוגיה הוא מזיק. לא בכדי קושרים את הפעילים בתחום לצד המאוד שמאלי של המפה.לתאר אכילת בשר כרצח זה קיצוני והזוי.
        אכילת בשר אינה קשורה כלל לנושאי האתר, בשר אכלו תמיד, כמו שתמיד שתו יין, וכמו שיין בהפרזה הנו מזיק, כך גם (ייצור ואכילת) בשר מזיק, לאדם ולסביבה. העניין כאן הוא רק המידה.

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          21/05/2012 בשעה 11:34

          אתה צודק באופן חלקי והנסיון שלך לכלול את מי שמאמין בטבעונות או צמחונות כאקט מוסרי או בריאותי לצד פוליטי הופך את כל התגובה שלך למשהו לא רלוונטי ולא אמין לדעתי.

          אבל, אתייחס קונקרטית לתגובה בכל זאת.
          אכילת בשר קשורה בהחלט לנושאי האתר.

          1. תעשיית הבשר הביצים והחלב היא אחת מהתעשיות הכי מזהמות מים וסביבה על הפלנטה. האתר מתייחס לזיהום הסביבה בהרחבה, וחשוב שאנשים ידעו שהם תורמים פי כמה יותר לזיהום הסביבה כשהם אוכלים סטייק מדמם.
          2. תעשיית הבשר הביצים והחלב היא אחת התעשיות הכי לא מוסריות, גורמות סבל ומזיקות למוסר הכללי של בני האדם. שוב, נושאים שהאתר מתמקד בהם.
          3. תעשיית הבשר הביצים והחלב תורמת במישרין לרעב העולמי ולכריתת יערות עד. שוב נושאים שבהם מתעסק האתר.
          4. אכילת חלבון מהחי הוכחה במחקר המדעי הגדול ביותר שנעשה עד היום כאחראית במישרין להיווצרות סרטן ומחלות לב. נושאים שבהם מתמקד האתר.

          בשר לא אכלו תמיד בכל מקום בעולם.
          האבוריג'ינים הקדומים לא אכלו בשר כלל.
          ההודים לא אכלו בשר כלל ורק היום בעידן המודרני זה נהיה טרנד שם.
          הרבה מאוד קהילות אכלו בשר רק כאקט פולחני ולעתים רחוקות.

          כמובן שאכילה של כל דבר בצורה מוגזמת היא מזיקה – למשל 3 מוצרי חלב ביום…

          הגב
        • טבעונית הגיב:
          19/03/2013 בשעה 16:16

          1. אין שום קשר בין טבעונות לשמאלנות קיצונית. יש הרבה הבדל בין פגיעה בחפים מפשע לבין הגנה על מדינתך וילדיך . מציעה לצאת מהסטיגמה הזאת (טבעונית, ימנית למדי )

          2. "לתאר אכילת בשר כרצח זה קיצוני והזוי " למה? לא הורגים בשביל הביס המיותר הזה? זה הורג גם את החיות (לא לפני שעינו אותן קשות בין שעות לשנים , אנסו אותן , הנדסו אותן בצורה שהן בקושי יכולות לעמוד כבר , ומה לא ) ואז בתור פרס הן קיבלו את הסכין בגרון כדי להגיע לצלחת של מישהו , או סתם נכנסו למגרסה בעודם בחיים אם איתרע מזלם להיוולד אפרוחים זכרים מיותרים (15,000 ביום בתעשיית הלול). אז איפה אתה לא רואה רצח בדיוק? אני מגדירה הריגת חפים מפשע שלא קמו להורגך , שיוצרו במיוחד כדי לענג עוד חך או עוד אוכלי עוגה – כרצח ,
          אבל אולי לך יש מינוח יותר נקי ? כמו שקוראים לתרנגולות מתות בצלחת "עוף" או לפרה רצוחה "בשר" ?
          הטרמינולוגיה לא משנה את העובדה שרצח הוא רצח הוא רצח, והתעללות היא התעללות, ובסבל כולם שוים . זה לא שונה בעצם מהריגת חתול או כלב. רעיון חדש לך? זה נקרא סוגנות.

          הגב
          • ציון הגיב:
            19/02/2014 בשעה 14:29

            היי טיבעונית ,

            את יודעת להגדיר את הדברים מצויין ,
            כבוד !!!

            הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      21/05/2012 בשעה 5:32

      לפי מיטב ידיעתי, הנחיות התזונה המקוריות בתנ"ך היו של טבעונות מוחלטת.
      רק לאחר מכן הותרה אכילת בשר.

      הגב
      • דניאל הגיב:
        21/05/2012 בשעה 11:23

        בערך.
        טבעונות לא מתוארת כלל כאידיאל, ואכן, אכילת בשר הותרה.
        וקצת יותר בפרוטרוט…
        http://www.beerot.co.il/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A5/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9D%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%A9%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%90/%D7%99%D7%97%D7%93%D7%99%D7%95%D7%91%D7%95/tabid/280/articleType/ArticleView/articleId/553/Default.aspx
        יש בקישור הזה איזכור לכך שהאדם נברא עם הקיבה ומערכת שיניים שמאפשרים לאדם לאכול ולעכל בשר, דבר שמצביע על כך שהדבר חלק מן הטבע שלו, כך שדווקא דרישת הטבעונים להפוך אותנו לאוכלי ירק בלבד הנה לא טבעית, חולנית ולא מוסרית.

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          21/05/2012 בשעה 11:39

          המשפט הזה מהקישור שהבאת:
          "כי עניין הרדיה הוא ההיתר לעשות בהם ככל העולה על רוחו של האדם, כולל אכילה"

          עצבן אותי כל-כך שלא המשכתי לקרוא את המאמר.
          איזו יהירות ואטימות לב בלתי נתפסים יש במילים הללו.
          משפט כזה הוא החולני, הלא טבעי והלא מוסרי שיש.

          גופו ומערכת העיכול של האדם אינם מותאמים לאכול בשר, לדוגמה:

          1. לסת שזזה מצד לצד כמו אצל אוכלי עשב ולא נעה מעלה ומטה כמו טורפים.
          2. חומציות נמוכה בקיבה פי כמה לעומת חומציות של טורפים.
          3. שיניים טוחנות ללא ניבים חדים.
          4. מעי ארוך הרבה יותר ממעי של טורפים מה שגורם לרקבון של הבשר במעיים ותורם להיווצרות רעלנים.
          5. נקבוביות מזיעות שלא כמו אצל טורפים.

          והכי חשוב, ההזדקקות לכלי נשק כדי להרוג את הטרף וההזדקקות לסכו"ם כדי לאכול אותו.

          בברכה,

          הגב
        • מוטי הגיב:
          13/11/2012 בשעה 9:38

          http://www.bmv.org.il/v/h-vegan.html

          הגב
      • טבעונית הגיב:
        19/03/2013 בשעה 16:17

        צודק לגמרי :

        http://www.bmv.org.il/v/h-vegan.html

        הגב
  • מישהוא הגיב:
    21/05/2012 בשעה 6:21

    ניראה שהוא מנסה לרמוז משהוא בזה שהוא חוזר על "33" כל כך הרבה בפעמים – וזה לא רמז לדבר חיובי.

    הגב
  • יוליה הגיב:
    27/05/2012 בשעה 7:06

    אותי זה דווקא משמח שיש אתר שעוסק בהרחבה בנושא הטבעונות ומקשר אותו להיבט האקולוגי, הבריאותי והמוסרי וזאת למרות שאני לא טבעונית (בינתיים). תודה רבה על אתר מרתק ומעניין!

    הגב
  • Ay2 הגיב:
    13/06/2012 בשעה 22:33

    מנהל יקר, טוב ויפה לצטט את גרי ואת הסרט שלו (מבלי לבדוק לעומק את העובדות שהוא מציג בו). היתכן שאנחנו אומניבורים? (אוכלי כל).
    יותר מכל מקומם אותי הקישור בין טבעונות לאקולוגיה. לבוא ולהאשים את עצמינו ואת אוכלוסיית כדור הארץ בהשמדה של יערות והרס סביבתי יאדה יאדה זה נהדר וקל. נהיה כולנו טבעוניים ואיפה נגדל את כל האוכל לכולם? על הים? (אם באמת יהיה פה צמצום של 96 אחוז מהאוכלוסיה כפי שמתכננים לנו, אז זה יהיה בר ביצוע ;). דבר שני אולי צריכים לבוא בתלונה לחברות המזון המהיר אשר אחראיות על ההרס הסביבתי. כן נכון אנחנו הצרכנים של בורגר ג׳ורה כזה או אחר אבל לא בגלל שאני אוכל בשר אדום פעם בשבוע נכרתים יערות באפריקה…ואם היה הצע של גידולים אורגנים שגדלים בתנאים טבעיים האם היה זה מניח את הדעת?
    אנא לא להבין אותי לא נכון. אני נגד התעללות בבעלי חיים וחי כמעט צמחוני אבל יחד עם זה מכעיס אותי האקופאשיזם שצומח בארץ ובעולם כשטיפת מוח.
    כן יש אג׳נדה מאד ניו אייג׳ית ומגמתית לגבי צמחונות וטבעונות שצריכים להבין מאיפה היא באה. 

    הגב
    • גלעד הגיב:
      30/06/2012 בשעה 20:12

      מעניין שאתה רואה באקולוגיה וצמחונות פאשיזם, ובהריגת חיות בבתי מטבחיים תעשייתיים לא!
      אתה פאשיסט עם לב אטום, שבמקום להתייחס לבעיה האמיתית של אכילת בשר אתה מתעניין באופן עיוני במגמות ניו אייג'יות, אולי תעשה מחקר סוציולוגי על זה בזמן שאתה מנשנש כבדך אגב פרה.
      ורק הערה נוספת על טיעוניך, אם אתה עדיין קורא, כמות המזון שחיות צורכות הוא עצום פי כמה מזה של בני אדם (אלא אם כן אתה בגודל של פרה…) וזה בא על חשבון יערות.
      http://www.haaretz.co.il/news/world/1.1703548#.T9YsM4zhbMN.facebook
      בברכה

      הגב
      • ay2 הגיב:
        02/07/2012 בשעה 22:44

        גלעד יקירי
        אל תמהר לשפוט אנשים שכותבים דיעות שונות משלך חמוד. זה לא בריא ולא נבון.
        אני בעד איזון ולא קיצון לשום מקום.
        אוטוטו יכנסו אליך הביתה המשטרה הירוקה ויקחו אותך למאסר על זה שאכלת עשב שמיועד לדובי פנדה אשר נכחד ועל זה שהתקלחת יותר מחמש דקות (חכה לעולם הזייטגייסטי המופלא עוד 30 שנה)
        ובבקשה אל תביא לי מאמרים מעיתונים כציטוט. אם משם אתה לוקח את המידע שלך, אבוי ליקום.
        וכן אני כותב תוך כדי אכילת שפיץ צ'ק (הנתח הכי טוב). תנסה.

        הגב
        • גלעד הגיב:
          03/07/2012 בשעה 14:43

          בתגובה הראשונה שלך אני רואה את התהליך של ניתוק רגשי מעצם הריגת חיה- מדיבור על עצם העניין, אתה רוצה לעבור לניתוח שכלתני של מגמות חברתיות. זה לדעתי בדיוק הנקודה של אכילת בשר לדעתי- ניתוק רגשי מהאכזריות שכרוכה בעניין (שלא לצורך יש לאמר, כי זה ממש לא לצורך קיום)
          אני לא קונה את האידיליה של הצייטגייסט.
          אם יש לך מידע שונה מהכתבה של הארץ תציג אותו
          ממידע מאתר משרד התעשיה ומסחר ישראל מייבאת מפורוגאי בשר בהיקף של 91 מליון ש"ח בשנה.
          ww.moital.gov.il/CmsTamat/Rsrc/newsletters/newsletter17/Brazil.html
          אני מביא ציטוטים מכל מקור שאני רואה לנכון. החל בתנ"ך, בהגוד גיתא ועיתונים.
          מה זה שפיץ צ'ק? אכלתי בשר עד לפני שנה זה מאד טעים. אבל אין לי כוונה לחזור על זה.
          נכון אני שיפוטי, עלית עלי. תודה על שאתה מצביע על זה. מקווה שתתעל את הרגישות שלך לחמלה.
          peace!
          גלעד

          הגב
          • דניאל הגיב:
            03/07/2012 בשעה 18:58

            ואני אוכל בשר מתוך אידיאולוגיה. אכילת בשר זה חלק מהשקפת העולם השמרנית שלי והעליהום של האקו-פשיסטים רק מחזק אצלי את העמדה בנוגע לאכילת בשר.

            הגב
            • גלעד הגיב:
              03/07/2012 בשעה 19:48

              תודה על השיתוף

              הגב
          • י הגיב:
            13/12/2012 בשעה 12:19

            אני מוכן להרוג פרה אישית כדי לאכול אותה. אני פשוט לא עברתי את ההכשרה הדרושה. הניתוק הרגשי משחיטת בקר לא נובע מחוסר נעימות מוסרית, כפי שהניתוק הרגשי מניצול ילדים בגידול קפה לא נובע מחוסר נעימות מוסרית. הוא נובע מהמעבר לערים וממיקור חוץ- לעולם לא נראה את הפרה, או את הילד בן השמונה שעובד עשר שעות. אלא שצריכת הבשר הייתה קיימת גם לפני הניתוק הגיאוגרפי- קיבוצניקים היו אוכלים בשר וגבינה לתיאבון, לא?

            הגב
    • י הגיב:
      13/12/2012 בשעה 12:14

      כן, אכילת בשר היא פחות סביבתית מאכילת לחם. כפי שנסיעה במכונית פרטית-פחות סביבתית מנסיעה באוטובוס. זה לא אומר שצריך לאסור על המכוניות הפרטיות, זה רק אומר שצריך להשתמש בהן קצת פחות. זה גם יחסוך כסף, כפי שלחם הוא זול מבשר. העובדה היא, שכדי להאכיל פרה צריך להשקיע הרבה יותר שטחי אדמה מאשר כדי לגדל חיטה: במקום להאכיל בן אדם בצמחים ליום אחד, מאכילים פרה בצמחים למשך חודשים או שנים-> אוטומטית יותר שטחי אדמה. וכן, יערות נכרתים באפריקה(ובדרום אמריקה) כתוצאה ממחסור באדמות לעיבוד. כך שבעקיפין, אכילת בשר כן מעודדת כריתת יערות(שונא את המושג הזה. אמוציונלי מדי. נסתפק ב"הרס שטחים פתוחים"). לא חייבים להרחיק עד לאפריקה כדי לראות את זה. תסתכל על הגולן ועל הכרמל- מלאים בחרא של פרות, ומגודרים בצורה פסיכית, בשביל צריכת הבשר המוגזמת שלנו. לך לשמורת הארבל, ותראה פרות מגרשות צבאים משטחי המרעה שלהם. אז לא נוותר על בשר לחלוטין, הוא טעים ומזין מדי, אבל אפשר בהחלט לחזור לשיטה היהודית-מסתפקת במועט העתיקה של בשר בשבתות.

      הגב
    • טבעונית הגיב:
      19/03/2013 בשעה 16:19

      מה משנות העובדות הביולוגיות שגארי מציג? הן רק תוספת לאמת המוסרית שאי אפשר לסתור – שאנחנו רוצחים חיות חפות מפשע אחרי שייצרנו אותן למטרה זאת והתעללנו בהם – בשביל ביס שמיותר לגמרי בתזונתנו , ואפשר לחיות נפלא בלי זה ולבחור אחרת. את העובדה הזאת אי אפשר לסתור. כל השאר זה נסיון להצדיק קרניזם לשמו . (נסיון לא מוצלח) .

      הגב
  • קשפרה הגיב:
    15/12/2012 בשעה 8:31

    🙂
    חיה ותן לחיות…
    איש איש עלפי אמונתו והשקפת עולמו יוצר מציאות מסביבו… קטונתי מלומר מה נכון ומה לא, מה בסדר ומה לא…
    אין ספק בליבי שאכילת בשר היא אקט אלים. אני מניח, אף כי לא בדקתי זאת, שסטטיסטית לא נמצא הרבה צימחונים שכלואים על פשעי אלימות. רואה אלימות גואה במדינות שאכילת בשר היא דרכם, ועדיין… מכיר הרבה אוכלי בשר שהם אנשים עדינים וטובים… הפיכת האדם לאלוהים על הכוכב, כמי שיחליט מי יחייה ומי ימות, עצובה בעיני ועדיין… חלק מהקיים והכל בסדר… כשאתה אוכל סבל, מכניס לגופך נפש אשר נירצחה באלימות אין ספק שמקשה על נפשך ועדיין… קטונתי מלהחליט בשביל אחר… ברור שלא אבוא לאיש בדרישה לשלוט לו על הצלחת… כהשתקפות של בריאה חשוב לי להיות בשלוות נפש ובמצב של אושר ואכן שם מצוי אני כמעט תמיד… זוכר מתקופות אחרות, עת הייתי ניזון מסבל ומנפשם של שותפי לעולם ואכן הייתי מצוי בקונפליקטים רבים יותר…. ואנחנו ניהיה מזונותינו… כל אחד עושה בחירותיו… ואם אדם רואה עצמו כבהמה, אכן זו זכותו, אל לו להתפלא אם מקבל הוא יחס של בהמה.
    אוהבים אתכם הרבה 🙂

    הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

זרקור על

התחממות גלובלית

ה-CIA מממן מחקר לבדיקת שינוי אקלים על-ידי ריסוס כמטריילס

מאת מנהל הפרויקט 10.3k צפיות

תחקיר ערוץ 1 על חיסון לסרטן צוואר הרחם – עבודה עיתונאית ראויה לשמה

והתקשורת שותקת…

הסיפור האמיתי של שליטת הכסף באמריקה

המאבק של תושבי ניר גלים (דוד) בגוליית (נוחי דנקנר)

חדשות קורונה

פרופסור צביקה גרנות מחסל את הלגיטימיות המחקרית לחיסiני תינוקות בחיסiן הקiרiנה
לפני שבוע 1
נתונים מדאיגים נוספים על החיסון נגד קורונה
לפני שבוע 1
ההוכחות חד משמעיות – חיסון הקורונה של פייזר עלול לגרום למוות מהתקפי לב
לפני שבוע 1
הקודם הבא

אולי גם זה יעניין אתכם

בריאות

פרופסור צביקה גרנות מחסל את הלגיטימיות המחקרית לחיסiני תינוקות בחיסiן הקiרiנה

מאת מנהל הפרויקט לפני שבוע 1
בריאות

נתונים מדאיגים נוספים על החיסון נגד קורונה

מאת מנהל הפרויקט לפני שבוע 1
בריאות

ההוכחות חד משמעיות – חיסון הקורונה של פייזר עלול לגרום למוות מהתקפי לב

מאת מנהל הפרויקט לפני שבוע 1
בריאות

מחקר מוכיח שחיסון הקורונה של פייזר משנה את ה-DNA

מאת מנהל הפרויקט לפני שבוע 1
בריאות

משרד הבריאות מתעלם בעקביות מבקשות חופש מידע

מאת מנהל הפרויקט לפני שבוע 1
בריאות

ערוץ 11: עלייה מטורפת במקרי השבץ המוחי בישראל – מעניין בגלל מה…

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
בריאות

ממשיכים לצנזר – ערוץ הוימאו של עמותת חיסונים בחירה מושכלת הורד מהאוויר

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
בריאות

הסרט "רופאים מדברים על חיסונים" לצפיה ישירה כאן

מאת מנהל הפרויקט לפני 4 שנים
בריאות

פיצויים בסך 101 מיליון דולר לפעוטה שנפגעה מחיסון MMR בארה"ב

מאת מנהל הפרויקט לפני 4 שנים
זכויות אזרח

המערכת מתחילה להתפרק – אנחנו מתחילים להתפרק

מאת מנהל הפרויקט לפני 4 שנים
בריאות

מחקר שוודי מגלה קשר אפשרי בין חיסון הפפילומה לעלייה בשכיחות המקרים של סרטן צוואר הרחם אצל מי שחוסן

מאת מנהל הפרויקט לפני 4 שנים
בריאות

"הרחיקו ניידים מהגוף שלכם" – כך מזהיר משרד הבריאות בקליפורניה

מאת מנהל הפרויקט לפני 5 שנים

הבהרה: התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא, במיוחד בכל הקשור לבריאותכם. בכל מקרה של החלטה הנוגעת לבריאותכם, שינוי תזונה או כל דבר אחר, התייעצו עם רופא מוסמך. כמו כן, אין לראות את המידע המוצג כאמת מוחלטת, אלא יותר כהצגת דברים מתועדת היטב הנשענת על ראיות והצלבת נתונים. זו אחריותכם כבני אנוש עם ראש על הכתפיים להמשיך ולחקור ורק אז להגיע למסקנות, בהתבסס על כל המידע הקיים.

הגבלת אחריות: אתר פרויקט אמת אחרת אינו אחראי לדיוק, שלמות או יעילות המידע או המוצרים המוצגים באתר. דעות כותבי המאמרים הנן של כותבי המאמרים בלבד. המידע המוצג באתר הנו למטרות של חינוך ובידור בלבד והשימוש במידע הנו באחריות קוראי האתר. אתר פרויקט אמת אחרת ומפעיליו לא ישאו בשום אחריות עקב שימוש במידע המתפרסם באתר.

פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת

פרויקט אמת אחרת Ⓒ כל הזכויות שמורות

  • על הפרויקט
  • צרו קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש

דיווח על תוכן שבור במאמר:
ראיון עם מנהיגם הרוחני של קהילת הכושים העבריים

מה שבור במאמר? *

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

לא מוצא את הסיסמא?