קנטאקי פרייד צ'יקן, רשת המזון המהיר הידועה בדליי העוף המטוגן שהיא מוכרת,
יצאה בפרסומת חדשה שיכולה בהחלט לזכות בפרס הראשון לפרסומת מעליבה ואירונית.
רשת המזון המהיר יצאה בפרסומת חדשה שלפיה על כל קניה של ארוחה עם "מגה-כוס" של משקה תוסס כגון פפסי קולה, תתרום KFC דולר אחד לעמותה שחוקרת את מחלת… הסוכרת.
ומה מכילה מגה-כוס של משקה קל?
בדיוק 1.8 ליטרים של משקה, 800 קלוריות וכ-56 (!) כפיות סוכר.
אכן, הדבר הנכון לשמירה על גוף בריא.
מקור: grist
זה כמו שפיליפ-מוריס יתרמו דולר מכל מכירת חבילת סיגריות לעמותה לחקר סרטן ריאות
מזכיר לי את הפרק ב"התוכנית של שרה סילברמן" שהיא מגלה את "קונספירציית השלשול" –
http://www.comedycentral.com/videos/index.jhtml?videoId=187684&title=leakage-conspiracy
חחחחח…
לא יאמן, פשוט אין גבול לאירוניה
הבוקר בתכנית (המצחיקה לפעמים) של טל ברמן ואביעד קיסוס היה פרדוקס שמזכיר לי את זה: המאזינים התבקשו לצלצל לאולפן ולשתף את המאזינים בסיטואציה שבה הם "התפוצצו על מישהו" – חמות, חבר/ה, ויאללה עם כל הפרטים. זה היה בחסות מי פה "שהורגים את כל החיידקים".
פשוט עצוב…
צוחקים עלינו
לפחות היו להם כוונות טובות (:
הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות
זה לא Cure אמיתי? נכון?
האגודה הינה אגודה אמיתית לטיפול בסוכרת נעורים, יש אותה בארצות רבות. גם המחלה הינה מחלה אמיתית, היא גם כן לא פוסחת על שום מדינה (למעט המדינות שיש בהן תת תזונה באופן גורף אצל מרבית התושבים).
האירוניה כאן היא שהגורם המרכזי לסוכרת נעורים נמצא באותם מאכלים\משקאות שמפורסמים בפרסומת הנ"ל, כלומר רוצים שצעירים יקנו את המוצרים הללו ויסתכנו בסוכרת נעורים ומתמרצים אותם בכך שאם יעשו זאת אז זה יתרום לאגודה שמטפלת במחלה שמוצריהם גורמים. זוהי רשעות ולא שיווק הוגן.
לכן, לשאלתך, זה לא הCURE זה הDISEASE.
ציניות מזעזעת.