בגלישתכם באתר אתם מסכימים למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש.
קבל
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
  • דף הבית
  • בריאות
    • תזונה
    • חיסונים
    • פלואוריד
    • סרטן
    • סכנות קרינה
    • פסיכיאטריה
    • איידס
    • שפעת החזירים
    • הנדסה גנטית
  • כלכלה
  • מדע וטכנולוגיה
  • תרבות
    • השראה והומור
    • אומנות
  • נושאים נוספים
    • סביבה ואקלים
      • התחממות גלובלית
    • אחוות סודיות
    • קונספירציות
    • חוצנים ועב"מים
    • היסטוריה ודת
    • מאבקים ציבוריים
      • זכויות אזרח
    • מיסטיקה
    • חינוך
    • חדשות טובות
  • סרטים
    • מזון ורפואה
      • תזונה
      • הנדסה גנטית
      • תרופות
      • חיסונים
      • פלואוריד
      • מחלת הסרטן
      • תוספי מזון ותחליפי סוכר
      • קודקס אלימנטריוס
      • שפעת החזירים
    • כלכלה ופוליטיקה
    • דת והיסטוריה
    • השראה
    • סדר עולמי חדש
    • נושאים שונים
    • מתורגמים לעברית
    • מרחיבי תודעה
קורא עכשיו: מסמך שיווקי של מועצת החלב מוצג כנייר עמדה רשמי רפואי [עודכן]
שיתוף
הודעה הראה לי עוד
Font ResizerAa
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
Font ResizerAa
  • נושאים
    • בריאות
    • כלכלה
    • מדע וטכנולוגיה
    • סביבה ואקלים
    • היסטוריה ודת
    • חוצנים ועב"מים
    • חינוך
    • מיסטיקה
    • סרטים
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • תרומה לפרויקט
בריאות > תזונה > מסמך שיווקי של מועצת החלב מוצג כנייר עמדה רשמי רפואי [עודכן]
בריאות

מסמך שיווקי של מועצת החלב מוצג כנייר עמדה רשמי רפואי [עודכן]

עודכן לאחרונה ב: 10/2013
מאת מנהל הפרויקט לפני 12 שנים 13.2k צפיות
שיתוף
קריאה של 7 דקות
אל תשכחו שזה עסק כלכלי...
שיתוף

הבלוגר "חלב עובדות או מיתוסים" עושה זאת שוב וחושף כי נייר עמדה רשמי שמעליו מתנוססות בגאון חתימת ארגון רופאי המשפחה הישראל ואיגוד רופאי הילדים הישראלי הוא לא יותר מאשר העתקה של מסמך שיווקי של מועצת החלב אשר נכתב על-ידי היועצת המדעית של מועצת החלב – ד"ר מיכל גילאון.

ניווט מהיר בתוכן
קשר אפשרי בין מוצרי חלב למחלת פרקינסוןצריכת חלב לא מגנה בפני שברים אצל מבוגריםקשר בין צריכת חלב לסוגי סרטן מסויימיםמי אחראי לתרגיל המלוכלך?מועצת החלב מיוצגת על-ידי משרד יחסי הציבור "לניאדו תקשורת". את מי עוד מייצגת חברת יחסי הציבור לניאדו? נכון, את איגוד רופאי המשפחה, זה שחתום על נייר העמדה השיווקי של מועצת החלב. צירוף מקרים? (כאן תוכלו למצוא את כל הלקוחות של לניאדו תקשורת)נייר עמדה מקצועי או נייר טואלט שיווקי?

מועצת החלב מנסה למזער את הנזקים התדמיתיים שנגרמו לה בשנה האחרונה כשהטפטוף של אנשים שמפסיקים לצרוך מוצרי חלב ואשר דיווחו על הטבה משמעותית בבריאותם, הפך לשיטפון הסוחף עוד ועוד אנשים.

בחודשיים האחרונים נוספו שלוש עדויות חשובות, המתבססות על מחקרים מדעיים של טובי החוקרים בתחום, שוודאי מדירות שינה מעיני מנכ"ל מועצת החלב.

עדכון 10-10-13

תוכנית צינור לילה בהנחיית גיא לרר פרסמה את האייטם. צפו בתוכנית.

קשר אפשרי בין מוצרי חלב למחלת פרקינסון

העדות הראשונה היא סקירה של ד"ר זיו גן אור, רופא עם דוקטורט נוסף בחקר מחלת הפרקינסון, אשר פרסם בעיתון הארץ את המחקרים העדכניים בתחום שמגלים קשר אפשרי מפתיע ומעורר דאגה בין מחלת הפרקינסון וצריכת מוצרי חלב.

"אחת התיאוריות השולטות כיום במדע היא שמדובר בגורם זיהומי כלשהו המגביר את הנטייה להתפתחות המחלה, ייתכן כזה שמצוי במערכת העיכול או אשר מגיע אליה מבחוץ. האם ייתכן כי הגורם שמגיע ממערכת העיכול ומשפיע על הסיכון לחלות בפרקינסון קשור בצריכת חלב?"

בהמשך מוסיף ד"ר גן אור:

"ייתכן שבראייה ארוכת טווח המשקללת את מכלול השפעות החלב על בריאות האדם בכלל, ועל תחלואה בפרקינסון בפרט, יש מקום לעודד את הציבור לצרוך סידן ממקורות חלופיים, להפחית את צריכת החלב ואף להוציאו כליל מהתפריט. ייתכן ששינוי המלצות התזונה ברוח זו יוכל לתרום להפחתת החולי בפרקינסון – אחת המחלות האכזריות ביותר הפוגעות כיום באוכלוסייה המבוגרת."

לקריאת הכתבה באתר הארץ

מאמר נוסף שמוזכר בכתבה הוא של ד"ר גראנט (מהמכון לחקר התזונה בסן-פרנסיסקו) שטוען כי צריכת חלב קשורה לסיכון לפרקינסון, וסבור כי החלבון קזאין שנמצא בחלב הוא הגורם לכך.

צריכת חלב לא מגנה בפני שברים אצל מבוגרים

נייר עמדה חדש של חוקרים בכירים באוניברסיטת הרווארד, ביניהם פרופ' וולטר ווילט, ראש מחלקת התזונה בהרווארד ואחד הפרופסורים המצוטטים ביותר בעולם, קובע כי צריכת מוצרי חלב איננה מגנה בפני שברים אצל מבוגרים. זוהי מכה קשה ואנושה לאחת מהטענות המרכזיות של מועצת החלב.

לפי נייר העמדה, אשר פורסם בכתב העת היוקרתי JAMA Pediatrics, שתיית חלב "איננה צורך אבולוציוני. למעשה, לא רק שבני אדם ניזונו מתזונה מאוזנת נטולת חלב במשך אלפי שנים לפני ביות בעלי-חיים לחלב, כך גם כיום, אוכלוסיות רבות מסביב לעולם צורכות מעט מאוד חלב או שלא צורכות חלב כלל מסיבות ביולוגיות (אי סבילות ללקטוז), אי זמינות, או העדפה תרבותית." (מתוך "חלב עובדות או מיתוסים")

נייר העמדה החדש מוסיף וקובע שניתן להשיג מספיק סידן ממקורות אחרים, חוץ מחלב ושההמלצות הנוכחיות לצריכת סידן בארה"ב (שהן גם ההמלצות בישראל) מבוססות על מחקר לוקה בחסר, ושלמעשה גוף האדם זקוק להרבה פחות סידן מהפרסומים הרשמיים.

קשר בין צריכת חלב לסוגי סרטן מסויימים

נייר העמדה של חוקרי הארוורד גם מזהיר מפני קשר אפשרי שבין צריכת חלב לסוגי סרטן מסויימים,. את זה לא תשמעו ממועצת החלב שמתעקשת לדחוף לציבור את הססמא "3 מוצרי חלב ביום" ואשר יש לה גם את עזות המצח (וכנראה גם את הכסף לשמן בכירים מסויימים במשרדי הממשלה) להכניס לבתי הספר מכונות לממכר מוצרי חלב.

החוקרים מסבירים שממצאים מדעיים מעלים שצריכת חלב מעלה את ריכוזו בדם של הורמון הגדילה מסוג IGF-1, הורמון אשר נקשר במחקר לסרטן הערמונית ולסוגי סרטן אחרים (למשל סרטן השד, סרטן הערמונית וסרטן השחלות).בנוסף, החוקרים קובעים, שחלב תעשייתי שונה מאוד מחלב במשקים מסורתיים – במשקים מודרניים (כמו בארה"ב ובישראל) מעברים את הפרות מדי שנה, והתוצאה היא שהחלב שלנו עשיר בהורמוני הריון (אסטרוגן ופרוגסטרון).

מי אחראי לתרגיל המלוכלך?

מועצת החלב מיוצגת על-ידי משרד יחסי הציבור "לניאדו תקשורת". את מי עוד מייצגת חברת יחסי הציבור לניאדו? נכון, את איגוד רופאי המשפחה, זה שחתום על נייר העמדה השיווקי של מועצת החלב. צירוף מקרים? (כאן תוכלו למצוא את כל הלקוחות של לניאדו תקשורת)

נייר עמדה מקצועי או נייר טואלט שיווקי?

הבלוגר "חלב – לא מה שחשבתם" חשף כי נייר העמדה המקצועי כביכול אינו אלא העתק כמעט מדוייק של מסמך שיווקי שפרסמה מועצת החלב כחצי שנה קודם לכן.

האם משרד היח"צ של מועצת החלב, שהוא אותו משרד יח"צ של איגוד רופאי הילדים הוא זה שאחראי על האבסורד הזה או שהאחריות נופלת על כתפיו העמוסות ממילא של מנכ"ל מועצת החלב שייקה דרורי?

נייר עמדה מועצת החלב סקירה

ההגיון וההגינות מחייבים שנייר עמדה מקצועי החתום על-ידי שני ארגוני רופאים רציניים יכתב אחרי בדיקה רצינית ושיטתית של המקורות הקשורות לנושא, והסקת מסקנות לאחר קריאת כל הנתונים המדעיים. כפי שראיתם, יש מקורות מכובדים ביותר שחושפים קשר אפשרי בין מחלות קשות לצריכת מוצרי חלב. המסמך נראה רציני, עד שחושפים כי הוא העתקה של מסמך, לא יותר, שנכתב על ידי מועצת החלב שהצליחה איכשהו לשכנע שני ארגוני רופאים לחתום עליו.

אנשי מקצוע הקשורים בעבותות כסף, יוקרה או כבוד למשרד הבריאות וארגוני הרופאים לא מעלים על דעתם כי נייר עמדה מקצועי יהיה נגוע לכאורה באינטרסים שיווקיים מהזן הנחות ביותר, אך כפי שראיתם נייר העמדה הזה אף אינו מציין כי המקור העיקרי למידע הכתוב בו הוא של מועצת החלב. הייתם חושבים כי ניגוד ענינים שכזה היה לו מקום לאזכור במסמך, איזה גילוי נאות קטן.

בעיניי, נייר העמדה המקצועי לכאורה הזה הוא לא יותר מנייר טואלט מפואר שעליו מתנוססות בגאון שתי חתימות ארגוני רופאים בישראל.

אז אם ארגוני רופאים משתפים פעולה באופן כה בוטה עם גוף מסחרי, אילו עוד שיתופי פעולה נסתרים יש ואילו עוד "אמיתות" רפואיות הן לא יותר מאשר הברקה של קופירייטר מוכשר?

משרד יח"צ לניאדו שהוא משרד הדוברות של איגוד רופאי המשפחה ומשרד פאר לוין משרד הדוברות של איגוד רופאי הילדים בחרו שלא למסור תגובה לכתבה עד לפרסומה.

14 אנשים גולשים באתר כרגע
מתויג תחת:ישראלמועצת החלבמוצרי חלבקונספירציהשחיתות

הירשמו לניוזלטר של הפרויקט

וקבלו למייל ידיעות חדשות שמתפרסמות
בהרשמתכם אתם מסכימים לקבל מאתנו הודעות תקופתיות למייל. תמיד תוכלו להסיר את כתובת המייל בקלות.
18 תגובות 18 תגובות
  • כוכב נולד הגיב:
    08/10/2013 בשעה 15:07

    https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_the_Food_and_Drug_Administration#Allegations_of_undue_pharmaceutical_industry_influence

    הגב
  • ליאת שחר הגיב:
    08/10/2013 בשעה 16:24

    http://www.youtube.com/watch?v=AjQTFo2YgyU

    ככה צריך להראות העולם החדש!!

    בבקשה כנסו לאתר פרויקט ונוס ועזרו לנו ליצור עולם טוב יותר!!

    כל עזרה תתקבל בברכה

    0543491044 ליאת

    הגב
    • ליאת פרויקט ונוס זה חלום תעתועים הגיב:
      08/10/2013 בשעה 20:12

      לא ניתן להפסיק את המחסור ברמה התיאורטית וברמה המעשית.
      תמיד יהיה מחסור במשהו !
      מה שניתן זה להפחית את המחסור.
      ההפחתה הכי טובה שידועה לי זה דרך קפיטליזם טהור – "השיטה האוסטרית".

      דוגמאות:נגיד כמו שציטגיסט אומרים הרובוטים יעשו את העבודות הקשות המלוכלוכלות המסוכנות והמשעממות.
      מישהו צריך לתחזק ולפקח על הרובוטים.
      בסופו של יום מישהו אנושי צריך לפקח.
      אם אותו אדם לא מקבל תמורה – למה שהוא יעשה את העבודה?
      אם לא בא לו?
      אז בטח תגידי אנשים אחרים יחליפו אותו,הם ישמחו לעזור
      כי צרכיהם מסופקים.
      אז נכון הסיכוי שיחליפו אותו גדל אבל עדיין – יתכן שלא ירצו…
      את מבינה זה לא מספיק לומר לאדם,מישהו צריך לעשות את העבודה אחרת השיטה תקרוס.
      הוא יגיד:אז שמישהו אחר יעשה את העבודה למה אני?

      דוגמה שניה:חלוקת המשאבים והפרויקטים מתבצעת ע"י מומחים כמו שציטגיסט אומרים.
      זה הקומונינסטים ניסו ונכשלו.
      אבל בוא נגיד שיש חלוקת משאבים מעולה.
      אם יש לי דיעה שונה מהמומחים?
      אם אני רוצה כמות טיטניום גדולה והמומחים לא מסכימים?
      איפה החופש?

      הגב
      • ליאת שחר הגיב:
        10/10/2013 בשעה 9:33

        ידיד היקר.

        ג'ק פרסקו, אדם בן 94 שהקדים את זמנו , ולא נשאר לו עוד הרבה לחיות אומר דבר פשוט לכל בר דעת.

        כמו שציינת , כל אדם נולד בחברה אחרת לכן דעותיו שונות .
        הפרויקט לא מתרכז רק בעיצוב מבנים וטכנולוגיה מתקדמת, אלה בחינוך מחדש של ערכים נכונים ולא מה שקורא היום.
        יש סוגים שונים של אנשים כי התרבות של כל אחד שונה. גק אומר דברים נכונים לא בגלל מה שהוא חושב שנראה לו אלה על פי בדיקות מעבדה וניסויים של שנים.
        אנו רגילים לחיות בעולם שלכל אחד יש דעות ומגיע לך זכות לדעה משלך. האומנם??
        אם מחשב שבודק באופן מדויק כי חסר משאבים מסוימים על כדור הארץ אומר שאין לנו כמות גדולה של טיטניום ( דוגמה שלך) ואתה ( למען חופש האדם לדעות משלו ) רוצה מאוד טיטניום . למי אנו אמורים להקשיב ואת רצונות של מי עדיף לבטל???
        אתה חייב להבין שבעידן של היום אנשים לא אכפת להם מהכלל ורק מעצמם כי הם מפונקים שחושבים שמגיע להם הכל . בגלל זה העולם נראה ככה.ואנחנו מביאים דור יותר מפונק שתלוי בחברה ללא יכולת להביע דעה ביקורתית .

        הפרויקט מדבר על ההשקפה במשך עשרות שנים של אדם שבאמת שאל שאלות ולא קיבל תשובות, שהבין כי משהו לא עובד במקום ללכת עם הזרם.

        קישור להרצאה של גק פרסקו בנושא "טבע האדם"
        http://www.youtube.com/watch?v=Q5hvq5m2YJs

        הרצאה בנושא חינוך ילדים
        http://www.youtube.com/watch?v=8P0QKtV_UtE

        תגובות יתקבלו בברכה
        בנוסף בקרוב העלה לאתר כתבה מורחבת בנושא הפרויקט
        עזרה תתקבל בברכה
        0543491044

        הגב
        • ליאת שחר הגיב:
          10/10/2013 בשעה 9:53

          http://www.youtube.com/watch?v=JoQxY8gGyqo

          תראה את זה
          תבין יותר

          הגב
          • ראיתי הכל הגיב:
            10/10/2013 בשעה 10:48

            כל החומר על פרויקט ונוס וכל החומר על זיטגיסט.
            אפילו קראתי את החוברת לאקטיביסט של זיטגיסט.

            הוא מבסס את התיאוריה החלוקתית שלו על השבט שהוא פגש באמזונס הבעיה שבקבוצה קטנה קומוניזם זה קל כי אני מרגיש
            קרוב אחד לשני אבל בקבוצה גדולה אני כבר לא ארגיש קרבה לאדם רחוק כמו לחבר ואז ברור שאני אפלה את הרחוק יחסית לקרוב.
            חוץ מזה שהצרכים מאוד מצומצמים(כמו באמזונס) אז אין הרבה מה לחלק.

            הגב
            • ליאת הגיב:
              10/10/2013 בשעה 18:57

              אני מסכימה אתך.. ויחד עם זאת חולקת עליך
              ההיסטוריה מלמדת שהאדם לאורך זמן וללא ביקורת הופך ללא מוסרי, ובידיים הלא נכונות (בעתיד) פרויקט ונוס יכול להפוך בקלות למשטר מאד עוין ומסוכן וללא יכולת של הציבור להפיל אותו, נושא שאף אחד לא טורח לדבר עליו

              אשלח כתבה מפורטת בנושא לאתר זה עם שאלות ותשובות מדויקות על בסיס עובדות.

              היו בעבר אנשים שנלחמו בעלית וניצחו –
              בזמנים טובים אנשים לא שואלים שאלות, עובדות חשובות נישכחות, ואלו שלא יודעים את ההיסטורייה עתידים לחזור עלייה

              הינה עובדה שהמון מוצאים כלא נוחה, אבל מה לעשות – זה המציאות.
              הרבה אנשים לא יודעים אבל ארבעת האבות שהקימו את ארה"ב, היו למעשה בריטים שידעו על מעללי העילית, נילחמו בהם כלכלית, ונצחו!
              הם הקימו את ארה"ב של היום לאחר שהם גירשו את האצולה והכי חשוב – את הבנק הבריטי מהאדמות שלהם בארה"ב.

              מיד לאחר הקמת ארה"ב הם כתבו את החוקה האמריקאית, מסמך שנועד להשכיל את דור ההמשך מסכנות ומטרפי העלית.
              הינה חלקים ניבחרים מהחוקה
              – רק סילבר וזהב פיזי נחשבים למטבע הלאומי (פיזי = ללא אפשרות לזייף את כמותם על ידי הדפסת תעודות נייר)
              – הזכות לשאת נשק, על מנת שהציבור יוכל להפיל את הממשלה במיקרה שהיא תהפוך לעריצה, זה למה יש עכשיו בארה"ב מאבק פוליטי בנושא, אובמה לא רוצה עם חמוש, ביחוד ליפני קריסה כלכלית.
              – רק לממשלה מותר להנפיק את המטבע המקומי – פטור מריבית (אסור לאף גוף פרטי להנפיק את המטבע המקומי)

              והינה קצת היסטורייה עגומה
              בשנת 1913, בזמן חופשת הפרלמנט (הכנסת של ארה"ב), שיכנעו (יותר כמו שיחדו) בעלי בנקים גדולים את ראש ממשלת ארה"ב אז, לתת להם את הסמכות להנפיק את המטבע המקומי, לבנק הפרטי ניבחר שם מטעה "הבנק הפדרלי הרזרבי"
              זהוא בנק פרטי, לא פדראלי ובטח לא רזברי, ובעזרת השם המטעה הבנק החדש שלהם יצא לדרך.
              הינה עוד עובדה היסטורית שמעטים מאד יודעים, באותה שנה נולד בארה"ב גוף חדש, שתפקידו היה להבטיח שהממשלה תוכל לשם את הריבית על המטבע החדש, קוראים לו אי-אר-אס, או בעברית: מס הכנסה!
              עד אותה שנה ארה"ב שיגשגה, ואנשים לא שילמו מיסים מכל סוג שהוא.
              בארה"ב של פעם, אנשים לא שילמו מיסים, אבל היה להם אחריות ציבורית לשכבות החלשות
              אני לא בעד לחזור לשיטה של ארה"ב של פעם, רק רוצה לציין שהיה להם מוסר גבוה, גבוה פי אלף מהציבור של היום (ולכן זה עבד

              אני לא חושבת שארה"ב של פעם היתה מושלמת ובטח שהיא לא הפתרון של היום, אבל צריך ללמוד מדפי ההיסטוריה מי נגד מי, מה בדיוק קרה ואיך לא לחזור על הטעויות העבר.
              איך אמר נתן זהבי? "הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם"

              לא משנה איזה מערכת כלכלית אנשים ימציאו (כולל פרויקט ונוס)
              הפתרון האמיתי הוא אך ורק בהשכלת הציבור, ומניעת מונופול (ריכוז כוח) של העלית על כספי הציבור או משאבים ומניעת המונופול על האלימות בידי הממשלה שאוכפת את רצון העלית.
              אחד ממייסדי ארה"ב אמר את המשפט: "חברה חמושה היא חברה מנומסת"
              כשלממשלה אין מונופול על האלימות, הממשלה צריכה לתת דין וחשבון לציבור על מעשייה
              מה שעושה אותה כפופה לרצון הציבור, שיכול להפיל אותה בכל רגע נתון במקרה של שחיטות או עריצות.

              מה משותף למאוי ולהיטלר? שניהם אסרו את אחזקת הנשק בידי הציבור מיד עם עלייתם לשלטון באופן דמוקרטי, וביצעו שואה.
              (הם לא היו העריצים היחידים שעשו זאת, אבל הם המפורסמים שבהם)

              שורה תחתונה, (על סמך ההיסטוריה)
              פרויקט ונוס יעבוד כאשר:
              1. לציבור יהיה את הזכות להתחמש (ביטול מונופול האלימות בידי הממשלות) והיכולת להפיל את המערכת הכלכלית שבה הם חיים אם היא הופכת למושחתת
              2. מערכת הכסף (או משאבים במקרה של פרויקט ונוס) לא יחזקו באופן בלעדי על ידי גוף אחד שיחליט בשביל כולם איך לנהל אותו
              3. מערכת שוק חופשי, שבו לאנשים יש אפשרות בחירה אמתית וללא תקנים דרקוניים מגבילים (היגליאן דיאלקט)
              4. מערכת השכלה ששמה דגש על הנושאים האלו בבתי הספר כערך עליון.

              ליאת שחר

              הגב
              • החיים השתנו הגיב:
                10/10/2013 בשעה 21:53

                פעם הבון טון היה כוח ושליטה,היום זה הולך לכיוון של הרמוניה ושיתוף פעולה.
                לכן הסירי דאגה מליבך לא נחזור אחורה למשטרים אפלים ולא משנה איזה צורת שילטון תהיה כאן.

                הקטע עם הנשק זה מגוחך.
                היסטורית את צודקת ב 100% אבל מה לעשות שההיסטוריה
                לא תמיד חוזרת על עצמה.

                את באמת חושבת שהנשק המגוחך שנמצא בידי האזרחים היום מונע דיקטטורה מארה"ב?
                תתעלמי רגע מאלקס ג'ונס ודומיו ותעני על השאלה הזאת בעצמך.
                איסוף הנשק זה עוד צעד לכיוון ה nany state
                לגבי זה אלקס ג'ונס צודק אבל מכאן ועד למנוע דיקטטורה זה now way jose

                אני מסכים איתך,הפתרון האולטימטיבי הוא חינוך העם. אבל לא חינוך בכפית כמו היום אלא אדם שרוצה
                להתחנך ולדעת את האמת.
                רוב האנשים היום זה "שכונה",גם אלה האינטלקטואלים כביכול גם הם שבויים ב"רשת הפרפרים" – אז אם זה המצב זה התוצאות.

                נ.ב.
                הוא דיבר בהרצאה ב 1999 על המכשיר שמצפצף שמתקרבים יותר מידי לאוטו לפני,מכשיר שנמצא מ 2011 בערך בשימוש תדיר בארץ באוטובוסים וכדומה.

                המכשיר הזה בבואה של פרסקו.
                כל אחד שנוהג במכונית יודע שעם הזמן מפתחים הרגל ורגש לנסיעה – נוסעים על "אוטומט" ולכן המכשיר הזה מיותר ומפריע שאני צריך לשמוע את הצפצופים הטפשיים שלו.
                אבל פרסקו לא מכיר ברגש כדבר חיובי ולכן המליץ על המכשיר הזה.
                זה מרגיש שיש שכל ואין רגש – רובוט.

                הגב
        • ראיתי את ההרצאות עכשיו הגיב:
          10/10/2013 בשעה 18:04

          זה הרחבה של דברים קודמים שראיתי שבהם הוא דיבר.
          הגישה שלו בעייתית בכיוון של "אין אלוהים",ז"א אין
          אינטואיציה וכדומה.
          הוא שולל רגש בתור דבר חיובי.
          כמה שהדברים שהוא אומר הם חדשניים ופורצי דרך הוא עדיין אדם מהעולם הישן בהתיחסותו לרוחניות כ"שטויות" – על כל הנובע מכך.
          החלק הבעייתי ביותר הוא שולל מבני שליטה.
          תיאורטית זה אפשרי להתנהל ללא מבנה שליטה(מנהיגים)
          אך זאת קפיצת מדרגה גדולה מידי לאנושות.
          זה חזון לעוד אלפי שנים שלא מתאים לעכשיו.

          יש גם בעיה גדולה בקטע של ה"טכנולוגיה".
          ההיגיון שלי אומר ששיטה שלא עובדת ללא טכנולוגיה לא עובדת בכלל.
          כנ"ל עם קנה המידה: שיטה שלא עובדת בקנה מידה קטן(הוא
          אומר שכדאי שזה יתקיים זה חייב להיות גלובאלי) לא עובדת בקנה מידה גדול.

          את מבינה זה שלא ניתן לבנות דוגמה חיה כבר עכשיו – לקנות שטח מסוים לארגן אנשים ולהוכיח הצלחה בשיטה
          אומר שזה חלומות באספמיה – עם כל הצער שבדבר.

          אני מפנה אותך ל"נס של וורגל" – בשביל לראות שיטה כלכלית שהצליחה בעבר בצורה פנומנלית ולא תיאוריות.
          http://kalkala-amitit.blogspot.co.il/2011/12/blog-post_21.html

          הגב
      • ליאת הגיב:
        10/10/2013 בשעה 19:01

        אגב שינוי ערכים צריך להיעשות בדור שיבוא.. ככה אפשר ליצר חברה בונה ומשתתפת…
        זכור שגם אתה שתלת עצים שהייתה ילד בבית ספר .. אף אחד לא אמר "לא בא לי" כי כולם עשו!!
        "כי צריך שהיה לנו עצים במדינה" ככה אמרו לך.
        שהבנת בתפיסה שלך כילד שזה חשוב עשית.
        וגם אם לא ..היו הרבה ילדים שעשו

        זה ערכים ותרבות שצריך לחלחל לדור הבא!!!

        הגב
    • הוא אומר שאין רצון חופשי ! הגיב:
      08/10/2013 בשעה 22:15

      בסרטון ה 9 בסידרה באתר הישראלי של פרויקט ונוס:
      ב 0:54:47
      http://www.youtube.com/watch?v=bqPc_3Y3KvA&list=PL8nFD48Q-48SXiFC4yIqBaP68f9us0jDn

      זה כמו להגיד לאדם דתי שאין אלוהים.

      מבחינתי הוא כופר בעיקר.

      הגב
      • dave הגיב:
        09/10/2013 בשעה 10:19

        הוא צודק כי אנשים חושבים שהם חושבים בכוחות עצמם אך למעשה מחשבותיהם ורגשותיהם נכתבו עבורם. אישה אמריקאית לא חושבת כמו אישה יפנית או הודית. אנשים שרואים רק טלוויזיה ישראלית וקוראים עיתונים בעברית יחשבו אחרת מאנשים שקוראים ב-globalresearch.ca או צופים באלכס גונס ביוטוב . נערה מתבגרת מאנגליה תחשוב אחרת מנערה שחונכה בבנגלדש. צעירים של היום חושבים אחרת מהדרך שבה אנשים חשבו לפני 100 שנה. ילד שבא ממשפחה מאוד עשירה וקיבל חינוך מצויין יחשוב אחרת ממי שנולד לתוך משפחת מאפיה או מישהו שנולד במגרש פחונים. ילדי פרא לא יוכלו לתקשר ואפילו לא יוכלו לחשוב כמו בני אדם, חלקם אף לא יוכלו ללכת על שתיים. אדם שהתחנך במשפחה דתית רצונותיו יהיו שונים ממישהו שהתחנך במשפחה חילונית. הוא כנראה יחשוב שחובה להתחתן רק עם יהודייה, יש להביא הרבה ילדים, ושברית מילה זו מצווה גדולה. הרצון החופשי קיים אבל מחשבותיך ורגשותיך כבר עברו התנייה חברתית מילדות. דוגמא – איש דתי עשיר אומר יש לי רצון חופשי אני יכול לבחור איזה בחורה שאני רק רוצה ואז הוא ייסע לירושלים או לבני ברק וימצא כלה שמוצאת חן בעיניו, אבל האם זו באמת היה רצון חופשי או שהוא כבר עבר התניה תרבותית-דתית במשך כל חייו? לעומת אדם חילוני שלא כבול לערכי הדת והמסורת ויבחר מישהי רוסיה או סינית שמוצאת חן בעיניו.

        הגב
        • הוא אומר שאין רצון חופשי ! הגיב:
          09/10/2013 בשעה 19:10

          הרצון החופשי מתבטא בגבולות הטכניים של החיים.
          אתה יכול למשל לבחור לרמות או לא לרמות.
          נכון שככל שהחברה חופשית יותר הרצון החופשי משמעותי יותר.
          אתה לא מבין הז'ק פרסקו הזה הוא רציונליסט חסר תקנה.
          לדעתו הכל צריך ללכת לפי ההגיון.
          כל בר דעת יודע שהיגיון הוא סוביקטיבי כיוון שאנחנו לא רובוטים או מחשבי על אז ההיגיון שלנו משולב ברצונות האישיים,בעבר ברגש ובאינטואיציה שלנו.

          מבחינת פרסקו היעילות היא העיקרון העליון לחברה.
          גישה מרובעת משהו לחיים.
          לדעתי החופש הוא העיקרון העליון לחברה כיון שהוא מאפשר
          מקסימום ביטוי לרצון החופשי.

          הגב
          • A&Y הגיב:
            09/10/2013 בשעה 21:43

            פרסקו ניתק את קשריו מזייטגייסט ופיטר ג'וזף מסיבה מסויימת.

            הגב
            • ליאת שחר הגיב:
              10/10/2013 בשעה 9:39

              אגב , הוא ניתק את הקשר עימם בגלל שזייטגייסט קיבל זהות משלו , הם החליטו לבוא נגד הממשל בצורה גלויה ובוטה ( שחצני מידי לטעמי) דבר שגק פרסקו מזהיר בפניו , הממשלה תהפוך פרויקט מדהים לסוג של הסטה בחברה ותציג את הפרויקט כמפלגה טרורויסטית או יקראו להם מחבלים ( ככה המדינה מציגה אנשים שלא מסכימים איתה , או יכולים לערער את יציבות המוסדות) ואז פשוט ישלחו את הצבא או המשטרה לעצור אנשים ואז נגמר ברגע הפרויקט.
              הוא אומר במפורש שלצאת לרחובות לא יעזור רק להעביר בננו אינפורמציה ולפתוח את העניים . מהפיכה תבוא אין ספק ולצערי רק אז אנשים יקשיבו.

              הגב
      • ליאת שחר הגיב:
        10/10/2013 בשעה 10:53

        http://www.youtube.com/watch?v=OiE8oqtIjyw
        תראה את זה ונסה להבין מה המסר מאחרי זה.

        https://www.emetaheret.org.il/dev/2008/11/20/zeitgeist-%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%98%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%98-%D7%96%D7%99%D7%99%D7%98%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A1%D7%98-%D7%91%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%AA/

        גם אתר אמת אחרת פרסם את זה
        תאמין למה שאתה רוצה

        הגב
  • צימוקית הגיב:
    09/10/2013 בשעה 23:13

    למה אתם כותבים שניתן למצוא מקורות סידן ממקורות אחרים,
    כאילו שהסדין שבחלב באמת מצליח להגיע אלינו לתאים ?

    בחלב יש רמת זרחן גבוהה ורמת מגנזיום נמוכה, מה שמפריע לניצול וספיגת הסידן בגוף.
    חלב הפרה מחמיץ את הדם, כדי לאזן את רמת ה PH
    מפריש הגוף שלנו חומר בסיסי, קוראים לו סידן.
    נכנס חלב.. יצא סידן !

    מקורות טובים לסידן יהיו ירקות עליים ירוקים, פטרוזיליה, סלרי, כרוב, שומר, שקדים, טחינה, סרדינים

    אפילו מולקולות החלבון גדולות מידי. בחלקן הן אינן מתעכלות בגוף האדם, אלא מגיעות בשלמותן ישירות ממערכת העיכול לזרם הדם, ללא פירוק ועיכול מושלם..
    חלבונים אלו נחשבים לעוינים ע"י הגוף, אשר מפתח תגובות חיסוניות כנגדם.

    והנה קיבלנו במתנה, צרבות, גזים, שלשולים ונפיחות בבטן, חלק ירגישו בעיות בעור, פריחות ואקנה, גירודים, פסוריאזיס, בעיות בנשימה..

    חלבון עדיף לצרוך ממקורות צמחיים- מאורז מלא וקטניות ומדגי ים (ללא כספית).

    החלב מלא בהורמוני גדילה טבעיים IGF-1 המיועדים לגדילתו של העגל, ועושים דרכם אלינו לדם.
    רמות גבוהות מידי של הורמון זה קשורות לעידוד צמיחת תאי סרטן בגוף, בכך שהוא שומר על התא הסרטני מפני מנגנון ההתאבדות הטבעי.

    נכנס חלב – נוצר סרטן השד, סרטן השחלות,
    המעי והערמונית ?

    הורמון הגדילה IGF-1 המצוי בחלב פרה גורם לתהליך דלקתי בכלי הדם ומעודד את ריבוי תאי הדופן של כלי הדם, 2 הגורמים הללו מצרים את כלי הדם.
    מתנה מלב היצרנים ללב שלנו, לטרשת עורקים ולמחלות לב.

    כדי שהפרה תניב חלב כל השנה, ולא רק בזמן היותה מעוברת,
    היא מקבלת הורמונים.

    גם אלו מגיעים אלינו לדם..
    בעיות פוריות בקרב נשים וגברים, מחזור לא סדיר, כאבי מחזור..

    כיוון שהעטינים לא נועדו לעבוד כ"כ קשה,
    כמו כל רקמה אחרת שנמצאת במצב של עומס יתר,
    העטינים מפתחים דלקות.

    אז כן, גם האנטיביוטיקה שלהם מוצאת דרכה אלינו לדם.

    ומה לגבי תאי דלקת ?
    המוגלה נשאבת מעטינים דלקתיים, יחד עם החלב.
    פסטור החלב מעקר את הפתוגנים החיים, אך אינו מסלק רכיבי מוגלה אחרים, הכוללים גם תאי גוף מתים, תאי דם לבנים וחומרי פסולת שונים, כגון רעלנים שהחיידקים הפרישו, פיסות ממברנה של תאים שנהרסו וכן חומר בין-תאי.
    נכון ל 2011, התקן הישראלי מתיר הימצאות 400 אלף תאים סומטיים למ"ל !!

    אז מה הפלא שחלב גורם לדלקות בשרירים ובמפרקים,
    Fibromyalgie, Rheumatoide Arthritis
    ואולי גם בעצבים.. Multiple Sklerose

    אסטמה, אטופיק דרמטיטיס, אקנה, דלקות גרון, דלקות אוזניים, קרוהן..

    אז מה אמרתם שיש בחלב וכדאי לנו ???

    יש כאן מישהו שעוד מתלבט…???

    הגב
    • ישראל 1 הגיב:
      16/10/2013 בשעה 12:29

      היי צימוקית,

      את צודקת לגבי חלב ומוצריו.
      אבל מה לגבי צריכת חלבון ושומן מהחי (בשר דגים – גם ללא מתכות רעילות אם אפשר להשיג כאלה) ??
      הרי גם צריכה שלהם גורמת לסרטן, טרשת עורקים ועוד מיני חולי נוספים לא עלינו.
      מצ"ב לינק להרצאה מתורגמת של דר' ניל ברנארד בנושא

      https://www.youtube.com/watch?v=MCBkiekLgYI

      הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

זרקור על

חדשות קורונה

סטו פיטרס מדבר עם כתבת BBC על הונאת הקוביד – מתורגם לעברית
לפני 2 שנים
ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.
לפני 3 שנים
פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0
לפני 3 שנים
הקודם הבא

تجدنا على مواقع التواصل الاجتماعي

אולי גם זה יעניין אתכם

בריאות

סטו פיטרס מדבר עם כתבת BBC על הונאת הקוביד – מתורגם לעברית

מנהל הפרויקט לפני 2 שנים
בריאות

ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

חובת החיסונים בצבא האמריקני בוטלה

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

ככה משחקים עם נתונים ועל הדרך דופקים כותרת מגמתית

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

מחקר: קמפיין החיסiנים נגד COVID-19 של הודו 2021 גרם לכ-3.7 מיליון מקרי מוות

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

מה לעשות אם אתם חושבים שנפגעתם מחיסiן

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

נמצאה הסיבה לעלייה בהתקפי לב; זה הכל בגלל "מתנגדי החיסונים"

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

המחאה בסין עולה מדרגה – דיווחים על שריפת ענק במתחם בידודי קורונה

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

קרדיולוג בכיר: תופעות הלוואי מחיסון mRna לקורונה מסוכנות יותר מהמחלה עצמה

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

סרטון שהודלף מגלה: משרד הבריאות ובכיריו מסתירים ומטייחים לכאורה קשר שהתגלה בין חיסון קוביד לתופעות לוואי

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

פרופסור זוכה פרס נובל לרפואה: נגיף הקiרונה הונדס במעבדה

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים

הבהרה: התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא, במיוחד בכל הקשור לבריאותכם. בכל מקרה של החלטה הנוגעת לבריאותכם, שינוי תזונה או כל דבר אחר, התייעצו עם רופא מוסמך. כמו כן, אין לראות את המידע המוצג כאמת מוחלטת, אלא יותר כהצגת דברים מתועדת היטב הנשענת על ראיות והצלבת נתונים. זו אחריותכם כבני אנוש עם ראש על הכתפיים להמשיך ולחקור ורק אז להגיע למסקנות, בהתבסס על כל המידע הקיים.

הגבלת אחריות: אתר פרויקט אמת אחרת אינו אחראי לדיוק, שלמות או יעילות המידע או המוצרים המוצגים באתר. דעות כותבי המאמרים הנן של כותבי המאמרים בלבד. המידע המוצג באתר הנו למטרות של חינוך ובידור בלבד והשימוש במידע הנו באחריות קוראי האתר. אתר פרויקט אמת אחרת ומפעיליו לא ישאו בשום אחריות עקב שימוש במידע המתפרסם באתר.

פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
פרויקט אמת אחרת Ⓒ כל הזכויות שמורות
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות

דיווח על תוכן שבור במאמר:
מסמך שיווקי של מועצת החלב מוצג כנייר עמדה רשמי רפואי [עודכן]

מה שבור במאמר? *

Welcome Back!

Sign in to your account

לא מוצא את הסיסמא?