חברה גרמנית פיתחה טכנולוגיה שתאפשר השמעת פרסומות או מסרים אחרים לאדם שישעין את ראשו על זכוכית, למשל ברכבת או באוטובוס.
המכשיר שגודלו כ-5 סנט' מרובעים משדר את ההקלטות בתדר גבוה ויוצר ויברציות על החלון שעליו משעין הנוסע את ראשו.
הצלילים מועברים ע"י עצמות הפנים בצורה דומה למכשירי שמיעה מתקדמים או טכנולוגיות קשר צבאיות.
הפרסומת או המסר נשמעים רק בתוך ראשו של הנוסע ולא בחלל שסביבו.
הטכנולוגיה שכונתה "החלון המדבר" כבר נוסתה במקומות ציבוריים בגרמניה וחברת SKY, מפתחת המכשיר מסרה שבכוונתם להביא אותה ליישום מהיר ככל האפשר לאחר קבלת האישורים המתאימים.
דוברי החברה לא התייחסו לשאלה מה יקרה אם הנוסע העייף ירצה פשוט להניח את ראשו על החלון ולישון.
בשנים האחרונות חברות הטכנולוגיה משקיעות מאמצים וכסף רב במטרה ליצור שוק חדש של פרסומות שישודרו בצורה אישית לכל אדם.
ב-2006 הודיעה גוגל שבכוונתה להשתמש בקלט של המיקרופונים מהמחשב האישי שלכם כדי להתאים את הפרסומות שיופיעו על מסך המחשב.
צלילי הרקע שהמיקרופון יקלוט ישמשו את החברה להתאמת הפרסומות.
ב-2011 הודיעה חברת IBM שבכוונתם לפתח טכנולוגיה שתסרוק את שבבי ה-RFID (שבבים שיש בכרטיסי אשראי או בתעודות זהות חכמות) שאנשים נושאים עמם ובצורה כזו להתאים את הפרסומות שאותם אנשים ישמעו או יראו.
ובשנה שעברה בבריטניה חברת פרסום יצאה בקמפיין שבו הפרסום ברחוב הותאם לגברים או לנשים לפי סריקת הפנים של ההולכים ברחוב.
הפרסום שהופיע על מסך ענק ברחוב שידר פרסומת של 40 שניות לאישה שהלכה או מסר קצר אם זה היה גבר.
האם נחיה בקרוב בעולם כפי שתואר בסרט "Minority Report" שבו פרסומות ישודרו לנו באופן אישי מכל פינה ברחוב?
ספרו לנו מה אתם חושבים על הפיתוח החדש.
האם תוכלו לישון בשקט ברכבת כשאתם יודעים שבכל רגע תשודר פרסומת או מסר אחר היישר לתוך מוחכם?
מקור: InfoWars
מה שהכי מפחיד כאן הוא לא הקטע שלא יהיה אפשר לישון, אלא שבזמן השינה מסרים נקלטים לתוך תת-המודע בצורה קלה במיוחד, ככה שאם במקרה נרדמת ולא התעוררת מהפרסומות- כל המסרים האלה עוברים ישר לתת-המודע שלך בלי שתדע בכלל שזה קרה…
קישור לסרט STATE OF MIND
עשוי היטב ומכסה המון חומר על שליטת התודעה
http://www.youtube.com/watch?v=i1AAuB5P-V0