בגלישתכם באתר אתם מסכימים למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש.
קבל
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
  • דף הבית
  • בריאות
    • תזונה
    • חיסונים
    • פלואוריד
    • סרטן
    • סכנות קרינה
    • פסיכיאטריה
    • איידס
    • שפעת החזירים
    • הנדסה גנטית
  • כלכלה
  • מדע וטכנולוגיה
  • תרבות
    • השראה והומור
    • אומנות
  • נושאים נוספים
    • סביבה ואקלים
      • התחממות גלובלית
    • אחוות סודיות
    • קונספירציות
    • חוצנים ועב"מים
    • היסטוריה ודת
    • מאבקים ציבוריים
      • זכויות אזרח
    • מיסטיקה
    • חינוך
    • חדשות טובות
  • סרטים
    • מזון ורפואה
      • תזונה
      • הנדסה גנטית
      • תרופות
      • חיסונים
      • פלואוריד
      • מחלת הסרטן
      • תוספי מזון ותחליפי סוכר
      • קודקס אלימנטריוס
      • שפעת החזירים
    • כלכלה ופוליטיקה
    • דת והיסטוריה
    • השראה
    • סדר עולמי חדש
    • נושאים שונים
    • מתורגמים לעברית
    • מרחיבי תודעה
קורא עכשיו: סגנית ראש עיריית ת"א התפטרה מתפקידה על רקע אלימות המשטרה
שיתוף
הודעה הראה לי עוד
Font ResizerAa
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
Font ResizerAa
  • נושאים
    • בריאות
    • כלכלה
    • מדע וטכנולוגיה
    • סביבה ואקלים
    • היסטוריה ודת
    • חוצנים ועב"מים
    • חינוך
    • מיסטיקה
    • סרטים
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • תרומה לפרויקט
מאבקים ציבוריים > זכויות אזרח > סגנית ראש עיריית ת"א התפטרה מתפקידה על רקע אלימות המשטרה
זכויות אזרח

סגנית ראש עיריית ת"א התפטרה מתפקידה על רקע אלימות המשטרה

עודכן לאחרונה ב: 06/2012
מאת מנהל הפרויקט לפני 13 שנים 10.4k צפיות
שיתוף
קריאה של 0 דקות
שיתוף

סגנית ראש עיריית ת"א, מיטל להבי, התפטרה מתפקידה אתמול על רקע מה שהיא מכנה:
"האלימות שהפעיל רון חולדאי והקו האדום שחצה"

זוהי ההתפטרות הראשונה של איש ציבור על-רקע האלימות המשטרתית המוגזנת שהופנתה כלפי המפגינים ביום שישי האחרון.

מכתב ההתפטרות של מיטל להבי
מכתב ההתפטרות של סגנית ראש העיר לשעבר, מיטל להבי

17 אנשים גולשים באתר כרגע
מתויג תחת:ישראלמבזקיםמחאה אזרחיתצדק חברתי

הירשמו לניוזלטר של הפרויקט

וקבלו למייל ידיעות חדשות שמתפרסמות
בהרשמתכם אתם מסכימים לקבל מאתנו הודעות תקופתיות למייל. תמיד תוכלו להסיר את כתובת המייל בקלות.
24 תגובות 24 תגובות
  • דניאל הגיב:
    01/07/2012 בשעה 23:15

    אבל היא לא התפטרה כשהפעילו שוטרים אלימות כנגד תושבי עמונה….
    שוב פעם הטיה פוליטית בפרוייקט. נותנים במה לביקורת על אלימות שוטרים כי הפגיעה היא במפגינים כנגד השמאל. לא היה פה שום מאמר על אלימות שוטרים בעמונה או במגרון (ששם פתחו בירי גומי לעבר תושבים ללא התגרות מצידם…). ותקנו אותי אם אני טועה.

    הגב
    • מנהל הפרויקט הגיב:
      02/07/2012 בשעה 11:27

      אני לא מסכים.
      אלימות של השוטרים בהפגנה כוונה נגד כלל האזרחים, לא היתה שם שום הבחנה בין מפגין ימני לשמאלי.
      כולם חטפו אגרופים לפנים.
      בעמונה ובמגרון האלימות כוונה כולה נגד אנשים בעלי דעה פוליטית ימנית.

      לכן, כתבה על אלימות השוטרים במגרון ובעמונה היתה דווקא היא נחשבת כהטיה פוליטית של האתר.

      הראיה של המחאה האזרחית בארץ כמחאה "שמאלנית" איננה ראייה מדוייקת לדעתי כי אני מכיר אישית אנשי מפתח בתוך המחאה עם דעות ימניות מובהקות.

      אני חושב שזו מחאה של כולם, וכמו בכל מקום, הפוליטיקאים תופסים טרמפ עליה ומנסים לנווט אותה לצרכיהם.

      אבל זו דעתי, וייתכן שאני טועה.

      בברכה,

      הגב
      • דניאל הגיב:
        02/07/2012 בשעה 12:40

        אוקי. נניח. ובכל זאת, למה האתר לא היה מוטרד משוטרים שעם הסוסים שלהם עלו על אנשים מבוגרים ומשוטרים שהכו על אלות אנשים שישבו בבתים על הריצפה ללא התנגדות כלל? הכל מצולם. ואלימות היא אלימות. אם הייתה מביא אלימות כלפי ימניים ושמאלניים, מילא, אבל אתה מביא אלימות נגד הפגנה (בה שוברים חלונות ראווה של בנקים) שהיא לכאוריה לא פוליטית, אך דפני ליף ידועה כשמאלנית רדיקלית, וכן שום מנהיג אחר אינו ימני בדיוק כמוהה. ג'ורג' סורוס אינו ידוע כתומך ימין והקרן החדשה גם כן, ואלו תרמו את הכסף. גם מפלגת העבודה סייעה והדפיסה את הפלקטים. וכל זה לא(!!!) תיאורית קונספירציה. הכל בעיתונות הרשמית. אם הגיע להפגנה איציק אלרוב ועוד כמה אידיוטים שימושיים זה לא אומר שזו הפגנה ימנית או לא פוליטית.
        אגב, מה פוליטי בלהתנגד לאלימות שוטרים כנגד מי שמגן על ביתו שעליו הוא משלם כחוק משכנתא לבנק טפחות???? גם אם הגיע לשם בשל סיבות אידיאולוגיות, מה שלא בטוח באריאל או בקרית ארבע או במעלה אדומים… מה עם צדק צדק תרדוף גם כשמדובר בימניים שזקוקים לצדק?

        הגב
        • מנהל הפרויקט הגיב:
          02/07/2012 בשעה 14:13

          ידידי, אין ויכוח שאלימות היא אלימות היא אלימות, אבל אני חושב שחלק מהמשפטים שאתה משתמש בהם בחופשיות כה רבה (דפני ליף ידועה כשמאלנית רדיקלית / ג'ורג' סורוס / הקרן החדשה) הם הגזמה.
          את דפני ליף אני לא מכיר, ואני לא יודע מה דעותיה הפוליטיות. אני יודע על עצמי שלהסיק על אדם משהו מתוך דברים שבוררים בפינצטה יכול להיות משהו מאוד מאוד מסוכן.

          אני תומך במחאה, הייתי בהפגנה הגדולה שנה שעברה – האם אני שמאלני ראדיקלי? כבר קראו לי משרת הסדר העולמי החדש…
          אין לי אלא להמשיך עם האמת שלי תוך התעלמות מהרהורים לא מאוזנים של אנשים שלא מכירים אותי.

          גם אם מפלגת העבודה הדפיסה חלק מהפלקטים, היו שם עשרות ואלפי פלקטים שאנשים כמוני הכינו בבית.

          אני מנסה ללכת על חבל דק ולנוע בין הטיפות, כי אני יודע עד כמה האתר הזה חשוב.
          לכן, אני לא מפרסם הרבה דברים חשובים, גם מפאת חוסר זמן וכוח אדם וגם כי אני לא רוצה לתת נשק למי שרוצה לראות את האתר הזה נסגר.

          בברכה,

          הגב
          • דניאל הגיב:
            02/07/2012 בשעה 15:35

            דפני ליף חתומה על מכתב שמיניסטים. היא לא התגייסה מאותן סיבות שעליהם היא חתמה. היא לוקחת כסף מגורמים בעייתיים. דווקא אתה אמור לפרסם את הקנוניה של הקרן לישראל חדשה כנגד המדינה. לא רק קונספיל. וג'ורג' סורוס אינו מסתיר את תמיכתו בשמאל הרדיקלי. זה ממש לא בתחום הקונספירציות. לשלוח לך לינקים בשפע???
            אינני אומר שאתה שמאלני רדיקלי כי השתתפת בהפגנה. גם ימניים השתתפו, איך אמרתי? אידיוטים שימושיים. אני דיברתי על ההנהגה שרוצים רק בהפלת הימין ולא בשינוי כלכלי סביר והגיוני. הם לא הציגו ולא מציגים סדר יום כתוב ובמסגרתו דרישות או ציפיות, הם צועקים "מהפיכה", וזהו. הם מדברים על שינוי השיטה. זה במילים אחרות החלפת השלטון.
            מי יכול אגב לדאוג שהאתר יסגר שאתה מסנן את התכנים? זה לא נשמע טוב. למה התכוונת?
            לסיום, ברור שאם יש תורמים גדולים לארגון המחאה, ודאי יש להם גם ציפיות… אתה הרי לא תמים. לא נולדת שלשום.

            הגב
            • מנהל הפרויקט הגיב:
              02/07/2012 בשעה 21:23

              אפשר להחזיק בדעות נגד הכיבוש ועדיין להיות צודק בכל הנוגע לאי צדק חברתי. זה לא סותר בעיניי.

              אני לא מכיר את דפני ליף אבל אני יודע ומכיר על בשרי מה זה "עליהום" ומה זו הגזמה בשפיטת אופי. והרבה מהטוקבקיסטים נגד דפני ליף מריחים לי כמו הגזמה.

              אני מכיר את ההנהגה ומה שאתה אומר ממש לא נכון.
              יש לחלק מההנהגה סדר יום ברור, יש דרישות וציפיות ברורות.

              כמו שאמרתי, יש גורמים שמנסים לרתום את המחאה לצרכיהם הפוליטיים, אני חושב שזה יהיה הרבה יותר יעיל להצטרף למנהיגי המחאה ולנסות להשפיע על סדר היום והציפיות מאשר רק להתלונן.

              שינוי השיטה זו לא החלפת השלטון למרות שאני לא הייתי מצטער לראות את ביבי הולך הביתה.
              אני פשוט לא אוהב את הפרצוף הזחוח שלו.

              בעניין האתר התכוונתי שיש דברים שאני לא מפרסם כי אני רוצה להגיע לקהל רחב יותר ושם להשפיע.

              הדגש של הפרויקט הוא על טווח רחב הרבה יותר של נושאים מאשר קונספיל.
              הדרך שלנו שונה.

              למחאה הזו אולי הסתננו גורמים שמאלניים אבל אני לא חושב שהם נותנים את הקצב. מנסים, אולי. מצליחים? אני עדיין לא בטוח.

              אם המחאה הזו תהפוך להיות פוליטית, אני לא אתמוך בה.
              בינתיים אני שמח על ההתעוררות וממתין לראות לאן היא תוביל.

              בברכה,

              הגב
              • דניאל הגיב:
                02/07/2012 בשעה 23:39

                אגב "אמת אחרת", ברגע שאמרת "כיבוש" נפלת במלכודת או שרצית ליפול. יהודה ושומרון וכן חבל עזה נקראים בדין הבינלאומי "דיספיוטד טריטוריז" ולא "אוקיופייד טריטוריז". אם לא ידעת אז עכשיו אתה יודע. ובכן, השטחים, אמנם היו כבושים, היו כבושים ע"י הירדנים, שמלבד הבריטים והפקיסטנים אף אחד לא הכיר ביבוש ובסיפוח הירדני, גם לא מדינות ערב. יוצא שהמצרים והירדנים פלשו לטריטוריה אחרת, פלסטיין/א"י, ואנו ב 67 לא פלשנו ולא כבשנו, אלא שחררנו. הקו הירוק היה רק קו שביתת נשק, ומלבד התחייבות לא להלחם שוב לא נכתב בהסכם הזה כלום. אין הכרה חד צדדית או הדדית בגבול הזה כמחייב כמו שקו גבול בינלאומי מחייב. בעצם כי הירדנים חלמו על כל הגדה מהנהר ועד הים, ואנו, גם כן ראינו את עצמנו יורשי כל שטחי המנדט שהובטח לנו במסמך בעל תוקף משפטי, הוא מסמך הבית הלאומי. עד כאן קצת מידע שחסר לכל ישראלי ממוצע. בבקשה, מתחנן לפניך, אל תקרא ליהודה ושומרון "שטחים כבושים" היות והדבר פשוט אינו נכון. מעבר לכך, דע לך שברגע שאתה אומר שלא היית מתנגד לראות את ביבי עף אתה משדר שאתה מזדהה עם צד מסויים של המפה. זה לא נקרא פניה לקהל רחב. אתה בכך מצמצם את הקהל.גם אני הייתי מת לראות את ביבי עם הפרצוף הזחוח עף, אך מוחלף ע"י דמות ימנית ערכית. אתה גם כן??? ולסיום: יש מצב שתפרסם משהו על המסתננים ומדוע הביאו אותם לתוך ישראל? יש פה סיפור שיש לו את ה"אמת האחרת" שלו.

                הגב
                • מנהל הפרויקט הגיב:
                  03/07/2012 בשעה 6:42

                  דניאל, השתמשתי במילה "כיבוש" פשוט כי היא הנכונה בקונוטציה של דיון על שמאלנים או ימניים והויכוח ביניהם.
                  מבחינתי זה רק סמנטיקה.
                  ממילא בעיני השטחים הללו לא שייכים לאף אחד ושייכים לכולם.

                  לגבי ביבי, בכוונה הוספתי שהסיבה שאני רוצה לראות אותו הולך היא הפרצוף הזחוח שלו, אין כאן הבעה פוליטית.

                  לגבי המסתננים, אולי תכתוב אתה כתבה עליהם?
                  אם היא תהיה טובה ומגובה בראיות, אפרסם אותה.

                • אלדד הגיב:
                  03/07/2012 בשעה 8:51

                  השטח כבוש בפועל מה זה משנה המינוח החוקי.
                  מגוחך פשוט העיניין הזה של לא להקיא ולא לבלוע.
                  אם השטח שוחרר למה התושבים שם לא הפכו לאזרחים?
                  לא הצליחו להעביר את התושבים שם לארצות אחרות
                  אז בעצם ת'כלס או שאתה מספח ונותן להם אזרחות אבל
                  זה אתה(ורוב האנשים במדינה) לא רוצה כי אז זה יפגע באיתנות הרוב היהודי או שאתה מוותר על השטח.
                  העמדה של הימין לא סבירה לוגית.

                  נגמרו הימים של המושבות של הבריטים בהם יש שטח
                  בחזקת מדינה אבל לא גרים שם תושבים של אותה מדינה.

              • דניאל הגיב:
                03/07/2012 בשעה 19:17

                http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=357071

                הגב
          • דניאל הגיב:
            03/07/2012 בשעה 18:54

            אלדד, הייתי מגיב אם הייתי יכול. לא ניתנת לי אפשרות כזאת. אין לי "הגב"… דווקא בזה אני מסכים איתך…
            וכנראה חוסמים אותי. כנראה שלא רק בעיתונות נמיינסטרים מסננים תגובות.

            הגב
            • דניאל הגיב:
              03/07/2012 בשעה 20:37

              הנה לך מנהל הפרוייקט. סופיה מהכתבה הזאת לא תבוא להפגנות שלכם. ואתה לא תשאל למה, אלא אם כן אתה נאיבי.

              הזרים מלכלכים, התושבים משלמים.
              בכל בניין ורחוב בהם מתרבים המסתננים והזרים, משתנים חיי התושבים: הצפיפות הנוראה בדירות, הרעש ביום ובלילה, הבטלה, השכרות, ההזנחה, העבריינות והזוהמה. אבל את הקנסות על הלכלוך העירייה מגישה לוותיקים
              איילת שקד | mako | פורסם 26/06/12 11:00

              עובדים זרים,מסתננים תל אביב (צילום: חדשות 2)
              בסודן לא רגילים לשלם ועד בית
              צילום׃ חדשות 2
              סופיה מנשה גליק גרה בבניין רב קומות ברחוב לוינסקי, בדרום המופקר והפרוע. השטח נכבש מזמן, והרשויות לא מטפלות בתושבים. היא גרה בקומה השישית, הישראלית היחידה בבניין שכולו מאוכלס באפריקאים. בגלל ריבוי הדיירים בכל דירה המערכות הסניטריות קורסות, והדיירים עושים את צרכיהם בחצר הבניין. גרוטאות, זבל, צואה, אוהלים ועוד כהנה וכהנה מתקני מחייה שונים פזורים בחצר…

              לקריאת המשך הכתבה:
              .http://www.mako.co.il/video-blogs-ayelet-shaked/Article-6f70eb9fbe72831006.htm

              הגב
            • מנהל הפרויקט הגיב:
              04/07/2012 בשעה 6:31

              אף אחד לא חוסם אותך או מצנזר אותך כאן וזו דוגמה נהדרת לחשיבה מעט פרנואידית שלא מבוססת על שום ראיה או הוכחה.

              מה שכן אני מבקש ממך לא להציף קישורים חוזרים על עצמם בכל תגובה נפרדת.

              תאחד את התגובות הנפרדות לאחת או שתים כדי שזה לא יהיה מעיק.

              הגב
              • דניאל הגיב:
                04/07/2012 בשעה 9:18

                מה, אני עושה את זה בכוונה? מה קרה אם נזכרתי בעוד משהו חצי שעה אחר כך? ולמה אתה קורא לי פרנויד? אני מדמיין שה"הגב" אינו קיים אצלי מדי פעם כשאני כבר נמאס לכם עם התגובות שלי? אם זה לא פעולה מצד האתר, בבקשה תסביר לי את הדבר הזה? אולי הדפדפן? על איזה דפדפן אתה ממליץ???

                הגב
                • מנהל הפרויקט הגיב:
                  04/07/2012 בשעה 9:41

                  כוונתי ב"חשיבה מעט פרנואידית" היתה ההנחה שלך שחוסמים או מצנזרים אותך והסקת המסקנות שמדובר בפעולה מכוונת "שמוכיחה" שהאתר מוטה פוליטית.

                  הדוגמה הזו מראה לך באיזו קלות אדם יכול להכתים אדם אחר, או קבוצה שלמה, ללא שום הוכחות קונקרטיות.

                  זו אחת הסיבות שאני לא ממהר לקרוא למחאה "שמאלנית ראדיקלית".

                • אלדד הגיב:
                  05/07/2012 בשעה 9:48

                  אי אפשר לעשות שרשור תגובות גדול אחרי כמה פעמים
                  התוכנה לא נותנת להגיב וצריך להשתמש בתגובות אחרות.

                  אתה צודק בפאראנויה הקלה שלך הדת והימין מפסידים
                  קבוע במציאות אולי מנצחים בקלפי אבל ת'כלס לא
                  עושים מה שהם רוצים.
                  פשוט תוותר על זה תוריד את הכיפה ותעזוב את הימין ואז גם הפארוניה תעזוב אותך(לפחות בנושאים האלה).

              • דניאל הגיב:
                04/07/2012 בשעה 9:24

                וסליחה, שוב אני מציף, פשוט נזכרתי בעוד משהו. שאלה לי אליך, בעיית המסתננים לא מטרידה אותך? לא מטריד אותך אם לא תהיה מדינה יהודית? או מדינה עם רוב יהודי? לא מטריד אותך שהשמאל הקיצוני הישראלי חורש רעה וסוחף איתו שמאל מתון? אתה רוצה תמונה של דפני ליף בהפגנה למען מסתננים, שלא תגיד שהיא לא א-פוליטית ולא שמאלנית הזויה המנהיגה של המחאה החברתית… דואגת למעמד הביניים שצעירים יוכלו לקנות דירות בת"א, רק לא חלילה בעיר כמו לוד ששם המחירים שפויים ולא הרבה יותר רחוק מתל אביב… מפגינה לצד "מסכנים" רק שמסכנים אלו אינם עניי דרום עירה. בעצם… כן מדרום העיר, אבל פולשים ולצידם היא מפגינה. רוצה את התמונה? משהו בפרוייקט הזה נראה לי לוקח חזק שמאלה… מה אתה באמת חושש שקהלים יתנדפו לך אם תעסוק בבעיה ההכי אקוטית חמדינה היהודית כרגע? זה שיש פה הרבה כסף מתחת לשולחן ואינטרסים (לפי ניצב משנה בדימוס בורובסקי), זה לא חדשות מספיק טובות מבחינתך בשביל לפרסמם כאן?

                הגב
          • דניאל הגיב:
            03/07/2012 בשעה 19:25

            והנה, שלא תגיד שזו מחאה חברתית לא פוליטית…
            http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=357066

            הגב
          • דניאל הגיב:
            03/07/2012 בשעה 19:39

            ותראה מה זה שמאל רדיקלי אנרכיסטי, זה שמנהיג את הצדק החברתי… ויוצר בעיקר סדק חברתי, במילים אחרות, חברה רב תרבותית, מדינה כל אזרחיה… ואני לא אומר שאתה שמאל רדיקלי, אלא שאתה מולך שולל.http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=357071

            הגב
            • מנהל הפרויקט הגיב:
              04/07/2012 בשעה 9:57

              1. לכל דעה ולכל סיטואציה יכולות להיות שתי נקודות השקפה שונות בתכלית כאשר לשתיהן יש הצדקה מוסרית.

              2. עניין המסתננים נטחן עד דק בכל אמצעי התקשורת.
              אין טעם לפרסם על כך בפרויקט שמוקדש לחיפוש האמת החבויה.

              3. אם כבר יש מקום לפרסם כתבה על ההידרדרות המוסרית של חברה יהודית לכיוון גזענות ואלימות.

              4. זה שיש אינטרסים וכסף זה נכון גם מהצד השני, "הימני".

              5. בשנה שעברה פרסמתי דעות על המחאה גם לכאן וגם לכאן.

              6. למרות ההשפעה הברורה של גורמים פוליטיים על המחאה, אני עדיין סבור שהשלם גדול מסכום חלקיו ושרוב המוחים באמת רוצים שינוי חברתי משמעותי.

              7. אתה רוצה לראות בזה הטיה פוליטית של האתר לכיוון "השמאלי" של המפה הפוליטית? זו זכותך.
              לדעתי "ימין ושמאל" איבדו את המשמעות שלהם מזמן.

              בברכה,

              הגב
  • אלדד הגיב:
    03/07/2012 בשעה 20:14

    שכחתי כמובן את הדרך השלישית שזה למעשה הדרך של הימין
    להתנהג בשטח.
    הרי סיפוח לא בא בחשבון וגירוש/הגירה וכדומה גם לא מצליחים

    אז מה שעושים בפועל זה סיפוח איטי תוך התעללות בערבים שגרים בשטחים.
    עובדים בשיטת הסאלמי(דרך אגב מה שתמיד האשימו את הערבים
    שהם כל פעם לוקחים עוד שטח)
    ומתיישבים בתוך השטחים כאשר המטרה היא להגדיל את אחוז היהודים בתוך השטחים.
    כמובן שגם צריך להקטין את אחוז הערבים בתוך השטחים אז
    משתמשים בשיטות שונות שמטרתם לענות את התושבים ולגרום להם
    לא להתפתח ואפילו לסגת מבחינת ילודה,כלכלית וכדומה.

    בקשר לזה שהשמאל האנרכיסטי מנהיג את המחאה אני מניח שניסית לשכנע את מנהל הפרויקט אותי אין כ"כ צורך לשכנע.

    הגב
    • דניאל הגיב:
      03/07/2012 בשעה 21:14

      די אלדד. שום התעללות. אפילו אסא כשר לא קונה את הסיפורים של שוברים שתיקה (אחרי שקרא את הדו"ח בן המאה עמ' בקירוב).
      ושיטת הסלמי לא המציא והגה העם ה"פלסטיני" ברשות ערפת? תורת השלבים יענו?
      ואגב, אם רע לך, ואתה מתקשה לסבול את ה"כיבוש" (ומה זה סמנטיקה אם אפשר לכבש מילים ולשקר בעצם), למה שלא תעזוב ותתן לימנים לסבול לבד? למה שלא תלך מפה? יש הרבה מדינות במערב בהן תרגיש בבית, אתה הרי לא רוצה מדינה יהודית בארץ ישראל, אתה הרי לא מרגיש יהודי כמו שאבי סבך הרגיש, אתה בטח גם רוצה מדינת כל אזרחיה, למה שלא תמצא אחת כזאת אחרת? למה להתעקב להשאר במקום הנורא הזה? הימין וביבי לא יצליחו ליפול מהשלטון גם אם ינסה חזק… למה שלא תוותר עכשיו?

      הגב
      • אלדד הגיב:
        03/07/2012 בשעה 21:52

        אם לא שמת לב מי שכדאי לו/יכול יורד מהארץ.
        אבל עדיין זה כיף שכולם מדברים עברית.

        דרך אגב מה אתה צריך שאני ארד הימין כבר בשלטון ולא
        פותר את הבעיה עם הערבים.

        בגדול אתה נלחם מלחמה אבודה – מדינה יהודית זה חזון ששייך לעבר שנתנו לו להתקיים כי היתה תחושת רדיפה של
        היהודים.
        כיום אין תחושת רדיפה אחרת לא היו יורדים כ"כ בקלות
        מהארץ.

        תורת השלבים זה בלוף – למה?
        אני אגיד לך.אם זה באמת היתה התוכנית אתה חושב שערפאת
        היה מסריט את הסרט הזה?
        דברים כאלה שומרים בסוד ולא מצלמים.

        הגב
        • דניאל הגיב:
          03/07/2012 בשעה 22:26

          כל מילה משכנעת…
          העיקר שאני מקווה שאתה צודק ושני שיכול ורוצה עוזב. ממש הברירה הטבעית.

          הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

זרקור על

חדשות קורונה

סטו פיטרס מדבר עם כתבת BBC על הונאת הקוביד – מתורגם לעברית
לפני 2 שנים
ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.
לפני 3 שנים
פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0
לפני 3 שנים
הקודם הבא

تجدنا على مواقع التواصل الاجتماعي

אולי גם זה יעניין אתכם

בריאות

ממשיכים לצנזר – ערוץ הוימאו של עמותת חיסונים בחירה מושכלת הורד מהאוויר

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
זכויות אזרח

המערכת מתחילה להתפרק – אנחנו מתחילים להתפרק

מנהל הפרויקט לפני 7 שנים
בריאות

עיתון הארץ: האם משרד הבריאות מטשטש את האמת לגבי הפלרת המים?

מנהל הפרויקט לפני 9 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

מדינת השלום – תכנית חדשה לשלום בין ישראל ובין הפלסטינים

כותב אורח לפני 9 שנים
בריאות

פלואוריד, אוסמוזה הפוכה ומה שביניהם – השאלות והתשובות

מנהל הפרויקט לפני 9 שנים
בריאות

ההפלרה חוזרת – וועדת הכנסת הצביעה בעד הכנסת רעלים למים [עודכן]

מנהל הפרויקט לפני 9 שנים
בריאות

עליה בשיעור 40% בשיעור הסובלים מתפקוד לקוי של בלוטת התריס – קשר להפלרה?

מנהל הפרויקט לפני 9 שנים
בריאות

מחקר חדש בקליפורניה: ההגנה מחיסון השעלת מחזיקה בערך שנה

מנהל הפרויקט לפני 9 שנים
בריאות

לוטם התמוטטה אחרי חיסון הגרדסיל – סיפור אישי

מנהל הפרויקט לפני 9 שנים
בריאות

איגוד המים הישראלי מתנגד להחזרת הפלרת מי השתייה בישראל

מנהל הפרויקט לפני 9 שנים
בריאות

האחראית לבריאות הציבור בנושא הסלולרי: "התקן חסר כל משמעות בריאותית"

מנהל הפרויקט לפני 10 שנים
בריאות

עדויות של הורים ישראלים על נזקים ותופעות לוואי מחיסונים

מנהל הפרויקט לפני 10 שנים

הבהרה: התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא, במיוחד בכל הקשור לבריאותכם. בכל מקרה של החלטה הנוגעת לבריאותכם, שינוי תזונה או כל דבר אחר, התייעצו עם רופא מוסמך. כמו כן, אין לראות את המידע המוצג כאמת מוחלטת, אלא יותר כהצגת דברים מתועדת היטב הנשענת על ראיות והצלבת נתונים. זו אחריותכם כבני אנוש עם ראש על הכתפיים להמשיך ולחקור ורק אז להגיע למסקנות, בהתבסס על כל המידע הקיים.

הגבלת אחריות: אתר פרויקט אמת אחרת אינו אחראי לדיוק, שלמות או יעילות המידע או המוצרים המוצגים באתר. דעות כותבי המאמרים הנן של כותבי המאמרים בלבד. המידע המוצג באתר הנו למטרות של חינוך ובידור בלבד והשימוש במידע הנו באחריות קוראי האתר. אתר פרויקט אמת אחרת ומפעיליו לא ישאו בשום אחריות עקב שימוש במידע המתפרסם באתר.

פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
פרויקט אמת אחרת Ⓒ כל הזכויות שמורות
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות

דיווח על תוכן שבור במאמר:
סגנית ראש עיריית ת"א התפטרה מתפקידה על רקע אלימות המשטרה

מה שבור במאמר? *

Welcome Back!

Sign in to your account

לא מוצא את הסיסמא?