בגלישתכם באתר אתם מסכימים למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש.
קבל
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
  • דף הבית
  • בריאות
    • תזונה
    • חיסונים
    • פלואוריד
    • סרטן
    • סכנות קרינה
    • פסיכיאטריה
    • איידס
    • שפעת החזירים
    • הנדסה גנטית
  • כלכלה
  • מדע וטכנולוגיה
  • תרבות
    • השראה והומור
    • אומנות
  • נושאים נוספים
    • סביבה ואקלים
      • התחממות גלובלית
    • אחוות סודיות
    • קונספירציות
    • חוצנים ועב"מים
    • היסטוריה ודת
    • מאבקים ציבוריים
      • זכויות אזרח
    • מיסטיקה
    • חינוך
    • חדשות טובות
  • סרטים
    • מזון ורפואה
      • תזונה
      • הנדסה גנטית
      • תרופות
      • חיסונים
      • פלואוריד
      • מחלת הסרטן
      • תוספי מזון ותחליפי סוכר
      • קודקס אלימנטריוס
      • שפעת החזירים
    • כלכלה ופוליטיקה
    • דת והיסטוריה
    • השראה
    • סדר עולמי חדש
    • נושאים שונים
    • מתורגמים לעברית
    • מרחיבי תודעה
קורא עכשיו: התרחיש הגרעיני לחיסולו של אוסמה בן לאדן
שיתוף
הודעה הראה לי עוד
חדשות אחרונות
מי רוצה שינוי? מי רוצה להשתנות?
לפני שבוע 1
פרופסור צביקה גרנות מחסל את הלגיטימיות המחקרית לחיסiני תינוקות בחיסiן הקiרiנה
לפני שבוע 1
נתונים מדאיגים נוספים על החיסון נגד קורונה
לפני שבוע 1
ההוכחות חד משמעיות – חיסון הקורונה של פייזר עלול לגרום למוות מהתקפי לב
לפני שבוע 1
מחקר מוכיח שחיסון הקורונה של פייזר משנה את ה-DNA
לפני שבוע 1
Aa
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
Aa
  • נושאים
    • בריאות
    • כלכלה
    • מדע וטכנולוגיה
    • סביבה ואקלים
    • היסטוריה ודת
    • חוצנים ועב"מים
    • חינוך
    • מיסטיקה
    • סרטים
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • תרומה לפרויקט
כלכלה תקשורת ופוליטיקה > התרחיש הגרעיני לחיסולו של אוסמה בן לאדן
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

התרחיש הגרעיני לחיסולו של אוסמה בן לאדן

מאת אורי ירון לפני 11 שנים 8.9k צפיות
עודכן לאחרונה: 05/2011
שיתוף
קריאה של 4 דקות
שיתוף

האם הסיבה שהריגתו של אוסמה בן לאדן שהוצגה לציבור עכשיו, קשורה לאיום של אלק-קעידה
להגיב בפיגוע גרעיני על רציחתו של המנהיג בן לאדן?
האם אנו צופים בהתהוותו של עוד פולס-פלאג אמריקני כמו פיגועי התאומים?

מאמר דעה מאת אורי ירון
לפני כמה ימים הודיעה החונטה האנגלו אמריקאית שהאויב הדמוני המכונה בן לאדן נתפס וחוסל בפעולת קומנדו "נועזת".
מאז אותה הודעה כל מי שמבין את דרך פעולת החונטה מצוי בתחושה שמשהו גדול הולך להתרחש.
כידוע לכולנו "אקדח שמוצג במערכה הראשונה, יעשה בו שימוש במערכה האחרונה".
ואני חושש שהאקדח הוצג לכל העולם בהודעה על "חיסול" בן לאדן.

אם רוצים להבין את התמונה כולה, צריכים להשתדל לנסות לראות את התמונה בצורה הולוגרפית רב ממדית ולא בצורה שטוחה של סיבה ותוצאה.
המחשבה הראשונה שעולה בראש של אלה שמצויים בעולם המזימות הבין לאומיות היא: המצב של אובמה בכי רע, הוא צריך דחיפה בסקרים
ולכן מה יהיה יותר טוב מאיזו הודעה על "חיסול" האויב הדמוני ( הקשיש יש לומר) בן לאדן.

ואכן אפשר גם לראות בסיבה זו את אחת הסיבות למהלך.
אולם לדעתי זו סיבה ברורה וקטנה מידי. ולכן היא אינה מתאימה למצב הנוכחי.
יש להוסיף ולחפש סיבות נוספות להבנת המהלך.

סיבה נוספת שעולה היא כמובן המצב הכלכלי הגרוע שהולך ונהיה רע מידי יום,
למרות ניסיונות הפד, קרטל הבנקאות הפרטי, למשוך זמן ולהחזיק את הגופה מונשמת עד לרגע המתאים להוצאת הפלג.
ואכן בתור הסחת דעת ההמונים לזמן קצוב ההכרזה על "החיסול" עושה את העבודה.
אולם זו עדיין לא סיבה מספיק טובה לבזבז עליה את הנכס המכונה בן לאדן.

ידיעות קשורות

עיתון בראשית – עוד מקור מידע אמין ואלטרנטיבי
ראש ממשלת ניו זילנד מתבוננת באימה במדיניות ההרסנית שהובילה אליה
תנועה חדשה קמה – תנועת אפשר
ממשיכים לצנזר – ערוץ הוימאו של עמותת חיסונים בחירה מושכלת הורד מהאוויר

כאן אנחנו נכנסים לאזור היותר מסוכן, שלדעתי מוביל את מי שמצויים בפרטים, לחשוש מפעולה גדולה שמתקרבת והולכת.
מכיוון שכל מערכת השליטה על "עדר" אזרחי העולם בנויה על הונאה פסיכולוגית, אחיזת עיניים והטעיה
ואם רוצים להכניס את העולם למלחמה הגדולה הראשונה של המאה העשרים ואחת,
יש צורך בסיבה ברמה קולוסאלית.

סיבה דומה לסיבה שארגנה החונטה "בפיגוע" מגדלי התאומים, במטרה לקדם את מדינה המשטרה בארה"ב ובעולם.
ובמטרה לפלוש לעירק ולאפגניסטן שגובלת כידוע בסין.

לדעתי "החיסול" של בן לאדן אמור לספק את לבנת הדומינו הראשונה בהידרדרות למלחמה הגדולה.
בעוד זמן לא ארוך ניתן יהיה לייצר אירוע המוני שיוכל להיות משולב באירוע המוני גרעיני.
אירוע שיהיה מספיק גדול בכדי לשגע את ההמון ושיוסבר "כנקמה" של ארגון אל קעידה על "חיסול " המנהיג.
בייצור אירוע כזה יושגו כמה מטרות .
האחת, הצגת המחליף של בן לאדן להמונים שהרי צריך להיות מנהיג דמוני ברקע "המלחמה בטרור".
המטרה השנייה המשך הידוק השליטה על האוכלוסייה באמצעים שונים "למען ביטחוננו האישי ".
המטרה השלישית, הסחת דעת מושלמת מהקריסה הכלכלית של הדולר שנמצאת ממש מעבר לפינה.

אפשר כמובן לשלב את הפיגוע במטרות נוספות כמו גלגול האשמה על פקיסטן שממנה "ידלוף" החומר הגרעיני הכרזת מלחמה על פקיסטן,
כיבושה והכנסת כוחות רבים אל מול סין בהמשך לכוחות שנמצאים באפגניסטן.
ואיך תגיב סין למהלך כזה ? האם לא תראה בו הכרזת מלחמה?

פיגוע כזה יכול לשמש תירוץ "וסיבה" לקריסה הכלכלית הקרובה ולגלגול אשמת הקריסה על התהליכים שהתרחשו בעקבות הפיגוע.
כפי שניתן לראות, מקבץ כזה של מטרות באמצעות ביצוע פיגוע המוני אחד, לא ראינו מאז שנת 2001 …
ולכן, העולם נמצא בסכנה ברורה ומידית!!

ואולי רק חלמתי חלום?
הלוואי !!

אורי ירון הוא אחד מהכותבים בבלוג "בועת נדל"ן"

25 אנשים גולשים באתר כרגע
מתויג תחת: אוסמה בן לאדן, אל קעידה, פיגועי התאומים

הירשמו לניוזלטר של הפרויקט

וקבלו למייל ידיעות חדשות שמתפרסמות
בהרשמתכם אתם מסכימים לקבל מאתנו הודעות תקופתיות למייל. תמיד תוכלו להסיר את כתובת המייל בקלות.
אורי ירון 06/05/2011
40 תגובות 40 תגובות
  • עידו הגיב:
    06/05/2011 בשעה 10:50

    אורי ירון,
    אתה עושה עבודת קודש בגלובס ובאתר הבועה. הצטרפותך לכתיבה באתר זה הינה יותר ממבורכת.
    ישר כוח!

    הגב
  • יוחאי הגיב:
    06/05/2011 בשעה 11:12

    או…
    שהוא חוסל בגלל שוויקיליקס חשפו שארה"ב יודעת את המיקום שלו כבר מ2008 ?
    אבל הי, בטח לא שמת לב לזה מכוון שהיית עסוק בלהסביר שתעודת הלידה של אובמה חשודה. זה לא נגיד שהיא פורסמה בדיוק כשוויקיליקס פרסמו את המסמכים על כלא גוואנטמו שמראים שארה"ב ידעה כבר מ2008 איפה אוסמה.

    אה שכחתי, וויקיליקס זאת עבודה פנימית להטעות אותנו, כמובן.

    הגב
    • אורי הגיב:
      06/05/2011 בשעה 12:42

      יוחאי.
      תגובה כמו שהגבת יכולה להתפרש רק בדרך אחת שאותה אני משאיר לקוראים האינטליגנטים להבין לבד.
      תמיד הצחיקו אותי "הסקפטיים" שמרבים להופיע באתרים חדשניים מתוך מטרה להחזיר את "העדר" למוטב ולמחשבה הנורמטיבית כפי שהוגדרה ע"י השלטונות.
      אני לא מצליח להבין את האנרגיה של אזרחים מן השורה להופיע באתרים דוגמת אמת אחרת ולהשקיע אנרגיה בניסיון לבטל מחשבון חדשניות.
      אלא אם לא מדובר על אזרחים פרטיים………

      הגב
      • יוחאי הגיב:
        06/05/2011 בשעה 14:52

        כמובן, גם זאת קונספיצריה, לא יתכן שאני פשוט חושב שמי שכתב את זה חי באשליות ואני רוצה להציב עובדות כנגד כדי שאולי מישהו לא ילך שולל אחרי ההזיות האלו.
        אבל הרבה יותר קל לטעון שאני חלק מהקונספירציה לשמור אנשים טיפשים ובורים במקום להתמודד עם העובדות שאני מציב.

        הגב
        • אורי הגיב:
          06/05/2011 בשעה 16:01

          יוחאי.
          פרט את העובדות אותם אתה טוען שהצבת.
          מה הטענה המרכזית שלך בנוגע "לחיסול" בן לאדן.?
          האם לדעתך "החיסול" אמיתי?.
          אם כן, האם אתה חושב שהם קברו אותו בים ?. ואם כן מה הסיבה לקבר הימי.
          האם אתה מאמין להסבר הרשמי שהם דאגו לאמונתו המוסלמית?.
          ואם אתה חושב ש"החיסול" אכן התרחש השבוע, מה לדעתך הסיבה שלוחמי הקומנדו המקצוענים לא הצליחו להשתלט על בחור חולה בן יותר משישים שנה ולהביאו למשפט בארה"ב, על הפשע שטרם האשימו אותו בו, הורדת מגדלי התאומים.
          האם אין להם הוכחות חותכות לאשמתו בפיגוע הנורא שהניע שתיים וחצי מלחמות אזוריות וכמיליון הרוגים ?.

          הגב
          • יוחאי הגיב:
            06/05/2011 בשעה 21:53

            האם חיסלו אותו ? אין לי מושג, סביר שכן אבל זה לא רלוונטי.
            הרבה יותר קל לחסל אותו מאשר לזייף האת העסק.

            לא אכפת לי מה עשו בגופה, גופה לא יכולה להוכיח לא לי ולא ללך כלום, אין פה הסתרת ראיות. כן, גם גופה אפשר לזייף.

            אני חושב שחיסלו אותו בשביל הקריירה הפוליטית של ברק אובמה. הוא לא ממש פופולרי, הוא ידע מראש (וויקיליקס תמיד מודיעים לנושא המידע מראש מה ומתי יפורסם) שהולכים לפרסם את המסמכים שמראים שהם יודעים כבר מ2008 איפה הוא. שבוע לפני החיסול הוא פרסם את תעודת הלידה שלו כדי למשוך את הזרקורים מהפרסום של וויקיליקס ואז נתן את ההוראה לחסל את בין-לאדן. למה ? כי הוא רוצה סיכוי להיבחר לעוד קדנציה. כי הוא רוצה להראות שכל החוקים הפסיכים של ארה"ב והפגיעה בזכויות אדם מובילה להתקדמות ב"מלחמה בטרור"*.
            ממתי לארה"ב אכפת ממשפט צדק ? הרבה יותר פופולרי זה לחורר את מי שבדעת הקהל נחשב למבצע הפשע בעזרת נשק חם מאשר להעמיד אותו למשפט מביך שבו יסתבר שבעצם אין ראיות נגדו.

            *לא, אני לא חושב שיש דבר כזה מלחמה בטרור, יש מלחמה באזרחים.

            הגב
            • אורי הגיב:
              07/05/2011 בשעה 0:40

              יוחאי.
              גם גלן בק עושה בדיוק את מה שאתה מנסה לעשות כאן וברמת אנרגיה ראויה לציון.
              גם הוא אומר 90% דברים אמיתיים ונכונים שממילא התפרסמו אבל מנסה ב 10% הנותרים לעוות את המציאות ולשנות את המסקנות.
              כך הוא עושה כאשר הוא מנסה לגלגל אחריות על אנשי ביניים לא ממש חשובים וכך אתה עושה כאשר אתה מנסה לתלות בפופולריות של אובמה את הסיבה העיקרית למהלך.
              סיבה זו כפי שכתבתי היא סיבה משנית ולא ממש חשובה.
              אתה באמת חושב שאם המבצע היה אמיתי ניתן היה לתזמן אותו למועד מתאים לאיזה פרסומים בוויקי ליקס.
              הרי מבצעים כאלה תלויים בתזמון אחר לגמרי של הקורבנות בדרך כלל.
              לסיכום רון צודק בהערכתו אותך.
              ואני עדיין מתפלא איך אחד כמוך שלא ממש מוצא עניין באתר הזה, מוצא זמן ואנרגיה לענות שוב ושוב כאילו מדובר מבחינתך בדבר החשוב בעולם ……….

              הגב
              • יוחאי הגיב:
                07/05/2011 בשעה 0:59

                ראשית, יש לי זמן כי אני חולה. האתר בRSS שלי, אני קורא חלק ממה שנכתב פה בתור מקור ראשוני למחקר, לפעמים (כמו הפעם) יש לי זמן להגיב.

                שנית, לפי הפרסום של ארה"ב בן-לאדן היה שם כבר לפחות שלושה חודשים, לפי וויקיליקס הם יודעים את המיקום שלו כבר שנתיים. כשאתה יודע כל הזמן איפה מישהו נמצא אתה יכול לתזמן את המבצע למתי שרק בא לך, במיוחד אם לא אכפת לך אם יהיו עוד נפגעים.

                מה גם שבן-לדן לא רלוונטי, בוא נניח רגע שהוא חי ומי שארה"ב תוענים שהוא ואל-קאידה פועל איך שהם והתקשורת הממוסדת תוענים שהגוף פועל, הוא סתם סמל. הוא לא רלוונטי, לא מדובר בארגון מאוד איררכי שיש בו מפקד שאם הורגים אותו פוגעים בפעילות הארגון.
                לכן גם אם לא הורגים אותו לא מפסידים כלום, במקרה כזה אפשר לשמור עיקוב על מטרה ראשית בשביל להרוג אותו כשצריך לעלות את המורל.

                הגב
        • רון הגיב:
          06/05/2011 בשעה 16:10

          אוסמה בין לאדן כבר לא איתנו שנים רבות.

          http://spectator.org/archives/2009/03/13/osama-bin-elvis

          אדוני הדיסאינפורמטור – חשפנו טמבלים כמוך כאן אינספור פעמים בעבר.
          וואו – הוא אמר וויקיליקס ! איזה טקטיקה חכמה..

          כאן זה לא טוקבקים של וואינט שאפשר לעשות מניפולציות .

          הגב
          • רון הגיב:
            06/05/2011 בשעה 16:41

            יש גם עדות מתוך המימשל שאוסמה מת בסוף 2001
            ד"ר סטיב פיזניק

            Top US government insider Dr. Steve R. Pieczenik, a man who held numerous different influential positions under three different Presidents and still works with the Defense Department, shockingly told The Alex Jones Show yesterday that Osama Bin Laden died in 2001 and that he was prepared to testify in front of a grand jury how a top general told him directly that 9/11 was a false flag inside job.

            http://www.reddit.com/tb/h4caq

            הגב
            • יוחאי הגיב:
              06/05/2011 בשעה 21:58

              אה שכחתי, אלקס ג'ונס האיש שהודיע שוויקיליקס הם עבודה פנימית ושאנונימוס הם לא מי שהם מתיימרים להיות.
              האיש הוכיח את עצמו כלחלוטין מנותק מהמציאות ולא מבין מה זה אינטרנט, לא הייתי סומך על מילה שהוא אומר.

              הגב
          • יוחאי הגיב:
            06/05/2011 בשעה 21:56

            שלום רון,

            אין אף הוכחה (הוכחה היא דבר שאי אפשר להפריח) שבן-לאדן מת לפני שנים רבות. בבקשה אל תקרא לי דיסאינפורמטור ללא ראיות אחרת אני אאלץ להסיק שאתה קצת דביל.

            אתה מוזמן לפתוח את המסמכים שוויקיליקס פרסמו ולקרוא אותם, עד היום לא נמצאה ראיה אחת שהם מזוייפים, להפך יש המון ראיות שהם אמינים.
            ולא, וויקיליקס לא משמשת ככלי מזוייף לדיכוי וצנזור האינטרנט כפי שנשמע פה באתר מספר פעמים לצערי הרב. את זה עושים דרך חוקי זכויות יוצרים והגנה על פטנטים. ביחד עם שוחד נדיב למקבלי החלטות בכל העולם להעברת חוקי 3-הזהרות-ניתוק.

            הגב
            • רון הגיב:
              06/05/2011 בשעה 23:33

              שלום יוחאי
              אין אף הוכחה (הוכחה היא דבר שאי אפשר להפריך) שוויקיליקס לא מנגנון דיסאינפורמציה.
              מצחיק אתה – יש לך סגנון קלאסי של דיסאינפורמטור

              ההיפך, ממתי העיתונים המרכזיים מפרסמים חומרים שכביכול מזיקים לאליטה במערב?
              איפה הכתבות שחושפות את פיגועי התאומים ופיגועי לונדון ? או אנשי צבא על נושא העב"מים בתקשורת ?

              לגבי אוסמה,
              אין ראיות שהוא חי מעבר לסוף שנת 2001 ויש הרבה ראיות שהוא מת בסוף שנה זו.
              http://www.youtube.com/watch?v=fI5b3Ir012k

              מה הקשר בין בין לאדן ופיגועי התאומים בכלל ?
              https://www.emetaheret.org.il/dev/?p=4555

              כשאסנג' מנפנף את הראיות לקונספירציה בנושא פיגועי המגדלים, ולא מתעסק כל כך עם בילדברג.
              הוא כלי דיסאינפורמציה – ממש כמוך 🙂

              "I'm constantly annoyed that people are distracted by false conspiracies such as 9/11, when all around we provide evidence of real conspiracies, for war or mass financial fraud." What about the Bilderberg conference? "That is vaguely conspiratorial, in a networking sense. We have published their meeting notes."

              http://911blogger.com/news/2010-07-22/wikileaks-founder-julian-assange-annoyed-911-truth

              הגב
              • יוחאי הגיב:
                07/05/2011 בשעה 0:00

                לא, אין הוכחה שוויקיליקס איננו מקור לדיסאינפורמציה, גם לא אמרתי שיש, רק אמרתי שיש המון ראיות.
                העיתונים מפרסמים כשאין להם ברירה כי אחרת הם ימכרו פחות, וויקיליקס עשו מעשה מבריק. הם הודיעו להרבה עיתונים שהם שלחו להם את המידע שהם שלחו גם למתחרים שלהם. לממשלות אין שליטה מוחלטת בעיתון, בסופו של דבר מטרת העיתון היא לרוויח כסף.
                אבל שים לב, עם הזמן שומעים פחות ופחות על וויקיליקס, הנושא כן מושתק לאט לאט.

                למה שוויקיליקס יתעסקו בזה ? הם מפרסמים מה ששולחים להם והוא יחודי. הם קיבלו משהו מאוד מאוד יחודי, סרטון שמוכיח שהצבא האמריקאי מבצע פשעי מלחמה באפגניסטן, שעיתונאים נרצחים ושהכל מטוייח. הפרסום של הסרטון הזה מאוד מאוד חשוב, הוא כלי חשוב לזירוז סיום השליטה של ארה"ב על מדינות אחרות בכח צבאי. בנוסף הם קיבלו המון מברקים דיפלומטים של ארה"ב שמראים כמה פשעים נגד אזרחי העולם הממשל האמריקאי מבצע.
                זה הרבה יותר חשוב לדעת שארה"ב משחדת את הגופים XYZ במדינה T בשביל לדחוף חוק זה וזה מאשר לבצע ספקולציות האם יש או אין חייזרים ומה הם עושים. למה ? כי חוקים כאלו אפשר לעצור, במיוחד כשיודעים מי דוחף אליהם ואיך. חייזרים אינם נושא רלוונטי ולא יהיו עד שלא תהיה לך גופה ביד או חייזר חי שישתף איתך פעולה.

                אז לא, אתר אמת אחרת לא מזיז לאף אחד, וויקיליקס מצד שני גרם נזק ברמות עצומות לממשל האמריקאי ולהרבה מאוד משתפי פעולה שלהם בכל העולם. אם המסמכים שלהם היו קבילים בבית משפט הרבה מאוד פקידים ואנשי ממשל בהרבה מאוד מדינות היו נשפטים על קבלת שוחד.

                ואם נראה לך שאני טועה, אתה תאכל קובע, אתה תראה, זה יקח שנה, חמש או עשר אבל אתה תראה שאני צדקתי ואתה טעית.

                הגב
              • רון הגיב:
                07/05/2011 בשעה 0:27

                פריד זקריה מCNN – מדבר בפשטות על מסמכי וויקיליקס: תכלס למי המסמכים הללו עשו נזק ?
                http://www.youtube.com/watch?v=BCb6ogQhOuk

                בוא נקשיב מה לג'ון יונג
                John Young, a former WikiLeaks advisory board member and a critic of the website and its policies these days
                יש מה לומר בענייני פירסומי וויקיליקס :
                הממשלות משתמשות בוויקיליקס כמנוף להפצת דיסאינפורמציה. ואסנג' לא ישר.
                http://www.youtube.com/watch?v=8Pqk_j8-WQw

                אלכס ג'ונס מפרט איך מנגנון הדיסאינפורמציה הזה בעצם עובד
                http://www.youtube.com/watch?v=wkVi_w0zXr0

                הגב
                • יוחאי הגיב:
                  07/05/2011 בשעה 0:52

                  תגיד לי, אתה בכלל קראת אותם או שרק ישבת וראית סרטונים ביוטיוב שהאכילו אותך בדיעות יד שניה על מה שיש שם ?

                  אני מצטער אבל אתה ממש לא רציני, שב ותקרא. פשוט שב ותקרא, אתה תראה כמה מידע חשוב מאוד יש שם.

                • צידוני הגיב:
                  07/05/2011 בשעה 16:17

                  פאריד זאכריה הוא אחד הנחשים הגדולים ביותר שמבצע ח'ודה, ת'אקיה ותאנפיה על העם האמריקאי על בסיס יומי בערוץ המתואב הCNN.

  • avi82 הגיב:
    06/05/2011 בשעה 13:55

    אורי ירון, לא יכולתי לכתוב את זה טוב יותר .
    כל מילה בסלע .

    הגב
  • רון הגיב:
    06/05/2011 בשעה 14:11

    אורי אתה תוספת מכובדת לאתר – עלה והצלח.

    הגב
  • שי הגיב:
    06/05/2011 בשעה 19:58

    זה רק עניין של זמן עד שיכניסו לנו את ההפתעה בדלת האחורית.
    זה כבר הופך להיות כל כך שקוף עם כל ההתפתחות הטכנולוגית ויוטיוב שממש צריך להיות עיוור בשביל לא לראות את זה.
    תתכוננו -למשהו- שיגרום לכבשים לחזור לעדר וייצור ממשלה אחת.
    בין אם זו מתקפת חיזרים, שואה גרעינית (פרט לזו שביפן), או אסון 'טבע'.
    מעניינות אותי ההתרחשויות האחרונות בניו מדריד ומזג האויר הסוער ביותר שנראה בארה"ב בזמנים המודרניים תודות ל HAARP, שווה לעקוב אחרי זה. אולי זה יתחיל משם.

    הגב
  • howlin' wolf הגיב:
    07/05/2011 בשעה 12:37

    אותי מעניין הקשר הישראלי בכל העניין האם מדינת ישראל מעורבת בכל הדברים האלה או שבעצם מדינת ישראל עומדת נגד הסדר העולמי החדש.חוץ משמועות שנתניהו ופרס בונים חופשיים לא שמעתי כלום.האם הגינוי של מדינת ישראל בתקשורת בעצם כלי של הסדר עולמי חדש והמשתמטים משרתים מטרות אלו.שמישהו יענה לי. אבל אם עובדות ולא דעות בבבקשה.

    הגב
    • dan הגיב:
      07/05/2011 בשעה 14:43

      israel is a part of the n.w.o
      read this and see what you think

      http://vigilantcitizen.com/sinistersites/sinister-sites-israel-supreme-court/

      הגב
    • מישהוא הגיב:
      08/05/2011 בשעה 0:51

      כעיקרון ישראל והתנועה הציונית הומצאו והונדסו על ידי הNWO יש הרבה חומר ברשת בנושא שמין הסתם קשה לעיקול (אפילו לי) מכוון שזה נכנס לכל הנושא של האחוות הסודיות.
      מבוא טוב לנושא זה הספר של ספרינגמייר –
      חפשו בגוגל new world order israel

      העובדה ההיסטורית(אפילו הרישמית) היא שישראל הוקמה מתוך מניפולציה של האימפריה הבריטית – והשאלה המתבקשת היא איזה עניין יש לבלפור ורוטשילד ב"הקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל"?

      כמובן שאנשים כרוטשילד ווורברג גם דאגו לעליתו של היטלר לשילטון שיהיה עילה ל"הקמת בית לאומי לעם היהודי בארץ ישראל."

      הגב
      • דרוויש הגיב:
        08/05/2011 בשעה 8:55

        וליצירת התנועה הרפורמית ביהדות, שכיום היא הרוח הגבית לקרן לחיסול ישראל.

        הגב
  • אביג הגיב:
    07/05/2011 בשעה 15:23

    שמתי לב לעובדה שכל פעם שיש אמירת עמדה שהיא לא במיינסטרים התקשורתי או השמאלני יש תגובות צורמות, כאילו אומרות שהאמת נמצאת אצל כתבי התשקורת ומנחיה וכל דעה עמדה עובדה אחרת על בדיה וקונספירציה מבוססת.
    אחת הדרכים לשלוט על הציבור מבוסס על "הפרד ומשול" לכן יש מאמצים רבים של הממשל להבאת כאוס ברמות שמביאות את העדר לנוע בסופו של יום לתוך הנקיק צר ונשלט מכל עבר ע"י כלבי המשטר.
    ולכן האתר הזה כל כך מבורך כמו קונספיל, NAKIM, ישראבלוף, אורי מילשטיין, אריה יצחקי ועוד.

    הגב
  • angelfish הגיב:
    07/05/2011 בשעה 20:41

    לא תהיה מלחמת עולם שלישית תפסיקו עם מסע ההפחדות.
    כל הרעיון הוא להמשיך לעשות דברים שיובילו אנשים לפחד
    הזה.
    גם בנייני התאומים פוצצו כנראה עם פצצה גרעינית והעולם
    עדיין ממשיך להסתובב.
    חוץ מזה כל הרעיון בפחד זה למשוך אותו כמה זמן שאפשר
    בשביל למקסם את הרווח ממנו,אם הפחד מתממש הוא כבר
    לא פחד אלא מציאות.
    יוחאי ההיגיון אומר שלא סביר שויקיליקס היא "אמיתית"
    מהסיבה הפשוטה והפרוזאית שהיא לא מפרסמת דבר מקונספירצית
    הסדר העולמי החדש שאני מניח שאתה מאמין בה פחות או יותר.
    אלמנטרי ווטסון.

    הגב
    • שי הגיב:
      08/05/2011 בשעה 12:57

      בנייני התאומים לא הופלו על ידי פצצה גרעינית מהסיבה הפשוטה שלא התגלתה באזור נפולת גרעינית או קרינה.
      מומחים אומרים שהבניינים הופלו באמצעות טרמיט, זהו חומר שפועל בצורה דומה ללבה שיוצאת מהרי געש ומתיכה את הברזל כאילו היה חמאה.

      הגב
      • angelfish הגיב:
        09/05/2011 בשעה 1:46

        קיבלתי את התיקון,תודה.

        הגב
      • רון הגיב:
        09/05/2011 בשעה 2:25

        שי, אתה טועה.
        לא מדובר על פיצוץ אטמוספרי אלא תת קרקעי.
        האדים הרדיואקטיביים שעלו מהחורבות אכן גרמו למוות של יותר מ1000 עובדי הצלה .
        ורמת הטריטיום היתה פי 55 מרמת הרקע.

        קרא את שתי הכתבות באתר :
        ראליית קונספירציה 911
        וראליית קונספירציה 911 – החוליה החסרה
        אתה יכול למצוא אותן כאן:
        https://www.emetaheret.org.il/dev/tag/%D7%90%D7%A1%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D/

        כל נושא הטרמיט יורד מהפרק ראה מדוע בכתבה השנייה
        ובתגובתי המקיפה למגיב יוסי :
        https://www.emetaheret.org.il/dev/2011/02/15/%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%94-911-%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95%D7%A2%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%97/#comment-14330

        הגב
        • angelfish הגיב:
          11/05/2011 בשעה 7:39

          ג'סי ונטורה מעלה נקודות מעניינות שקרא בספר
          לגבי חומר הנפץ של המגדלים.
          בערך בדקה חמישית.
          http://www.youtube.com/user/thealexjoneschannel?blend=1&ob=4#p/u/0/79v3f9poBos

          הגב
  • לנה הגיב:
    07/05/2011 בשעה 21:59

    תודה על הכתבה !

    הגב
  • מישהוא הגיב:
    08/05/2011 בשעה 0:13

    הביטחון העצמי בכדי לבצע הונאה בסדר גודל כזה נובעת מהעובדה שאותו תסריט בדיוק בוצע נגד הציבור הישראלי עשרות אם לא מאות פעמים –

    היתנקשות באיזה מנהיג חמאס פיקטיבי ואז ביום פיגוע נגד כ"נקמה".

    הגב
    • שי הגיב:
      08/05/2011 בשעה 12:59

      מסכים.
      בתקופת ממשלת שרון ראינו את זה הרבה כשכל שבוע התחרש פיגוע רבוי הרוגים. ולאחר "הקומה" הפיגועים נפסקו אפשר להגיד עד היום.
      אני חושב שהיה לו אינטרס להפחיד את הציבור בביצוע כל הפיגועים האלו ולמישהו במערכת נמאס אז החליט להוריד את השאלטר.

      הגב
      • שרי הגיב:
        08/05/2011 בשעה 15:55

        אתם חיים באשליות. הייתם בכלל בצבא? הסיבה שכיום כמות הפיגועים היא נמוכה היא בגלל שעושים עבודה מתמשכת ובלתי פוסקת לשמור על ביטחון. אתם מדברים כאילו כל ארגוני הטרור וכל החברים בהם הם כולם שחקנים, ושרוב התקציב הצבאי בכלל הולך למצלמות במאים ומפיקים. תתבגרו.

        הגב
        • שי הגיב:
          08/05/2011 בשעה 18:29

          המציאות מוזרה יותר מסרטי מדע בדיוני.
          וכן הייתי לוחם, לפחות בחצי מהשירות שלי.

          הגב
  • יוסף הגיב:
    08/05/2011 בשעה 18:45

    כן חמודה אני הייתי בצבא ביחידה מובחרת ואני לא רוצה לחשוף בפנייך את תחום הפעילות שהיינו מתמחים בה אבל זה לא מרחק גדול ממה שעושים בהוליווד רק שאצלנו זה "אמיתי". מציע לך לפשפש קצת מתחת "לאמיתי" הזה מאחר ויש לך הרבה אומץ כחיילת אוליי תגלי שם משהו מפתיע!
    מנקודת מבטי אנחנו אכן חיים באשליות והאמת היחידה היא אמת אחת שביטוייה דרך הכל, הפוך על הפוך, סטירה בבסיס החיים. אבל את זה תביני כשתיתבגרי..
    או שלא…

    הגב
  • loghman הגיב:
    09/05/2011 בשעה 22:19

    what a load of bollocks. find real freedom, look within yourself only there you will find truth. you do not need to buy into other people paranoias.enjoy your lives do not give in to fear.

    הגב
  • תמיר הגיב:
    12/05/2011 בשעה 14:57

    באחד מקטעי יומנו מהרהר בן-לאדן בסוגייה ה"מתמטית" הבאה: כמה אמריקנים עליו להרוג כדי לגרום לארה"ב לסגת מהעולם הערבי.

    מסקנתו הייתה שלא היה די במתקפות הקטנות שבוצעו מאז ה-11 בספטמבר, וכי רק פיגוע שיגבה את חייהם של אלפים יביא לשינוי במדיניות וושינגטון.

    הגב
  • אורי ירון הגיב:
    13/05/2011 בשעה 14:07

    התעמולה ממשיכה למרות שהכלבים נובחים במרץ.
    פרסום מעכשיו במקומון של החברה על הגבעה.
    http://www.debka.co.il/article/20922/

    הגב
  • kreskas הגיב:
    27/05/2011 בשעה 11:03

    פצצת אטום על תל אביב !!!

    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1854019&r=1

    הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

זרקור על

התחממות גלובלית

שינוי אקלים תקופתי או התחממות גלובלית מעשי ידי אדם?

מאת מנהל הפרויקט 10.3k צפיות

מחקר שוודי מגלה קשר אפשרי בין חיסון הפפילומה לעלייה בשכיחות המקרים של סרטן צוואר הרחם אצל מי שחוסן

קצת להירגע מכל הבלאגן ולהיזכר ביצירת האל

קורס מזורז בתוספות המזון, צבעי המאכל וחומרי טעם וריח

העיר חלוצה: חלום או מציאות בהתהוות?

חדשות קורונה

פרופסור צביקה גרנות מחסל את הלגיטימיות המחקרית לחיסiני תינוקות בחיסiן הקiרiנה
לפני שבוע 1
נתונים מדאיגים נוספים על החיסון נגד קורונה
לפני שבוע 1
ההוכחות חד משמעיות – חיסון הקורונה של פייזר עלול לגרום למוות מהתקפי לב
לפני שבוע 1
הקודם הבא

אולי גם זה יעניין אתכם

כלכלה תקשורת ופוליטיקה

עיתון בראשית – עוד מקור מידע אמין ואלטרנטיבי

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

ראש ממשלת ניו זילנד מתבוננת באימה במדיניות ההרסנית שהובילה אליה

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
חדשות טובות

תנועה חדשה קמה – תנועת אפשר

מאת כותב אורח לפני 2 שבועות
בריאות

ממשיכים לצנזר – ערוץ הוימאו של עמותת חיסונים בחירה מושכלת הורד מהאוויר

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

קונספיל – conspil אתר הקונספירציות הראשון בישראל

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

מעלים את התדר אהבה 528 – שי דנון

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
חדשות טובות

מח"צ לקורונה – מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
חדשות טובות

מגזין חדשות זמן אמת – אתר חדשות אלטרנטיביות חדש נולד

מאת מנהל הפרויקט לפני 2 שבועות
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

ג'ף ברוויק מייסד אתר Dollar Vigilante בראיון על כלכלת קריפטו, ביטקוין ועוד

מאת מנהל הפרויקט לפני 4 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

יוצרת האשליות – ארה"ב הפיקה סרטוני תעמולה מזוייפים בזמן המלחמה בעיראק

מאת מנהל הפרויקט לפני 6 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

המלחמה בחופש המידע עולה מדרגה – פייסבוק וטוויטר יצנזרו ידיעות "לא מאומתות"

מאת מנהל הפרויקט לפני 6 שנים
חדשות טובות

חדשות טובות – אלטרנטיבה ל Ynet

מאת מנהל הפרויקט לפני 6 שנים

הבהרה: התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא, במיוחד בכל הקשור לבריאותכם. בכל מקרה של החלטה הנוגעת לבריאותכם, שינוי תזונה או כל דבר אחר, התייעצו עם רופא מוסמך. כמו כן, אין לראות את המידע המוצג כאמת מוחלטת, אלא יותר כהצגת דברים מתועדת היטב הנשענת על ראיות והצלבת נתונים. זו אחריותכם כבני אנוש עם ראש על הכתפיים להמשיך ולחקור ורק אז להגיע למסקנות, בהתבסס על כל המידע הקיים.

הגבלת אחריות: אתר פרויקט אמת אחרת אינו אחראי לדיוק, שלמות או יעילות המידע או המוצרים המוצגים באתר. דעות כותבי המאמרים הנן של כותבי המאמרים בלבד. המידע המוצג באתר הנו למטרות של חינוך ובידור בלבד והשימוש במידע הנו באחריות קוראי האתר. אתר פרויקט אמת אחרת ומפעיליו לא ישאו בשום אחריות עקב שימוש במידע המתפרסם באתר.

פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת

פרויקט אמת אחרת Ⓒ כל הזכויות שמורות

  • על הפרויקט
  • צרו קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש

דיווח על תוכן שבור במאמר:
התרחיש הגרעיני לחיסולו של אוסמה בן לאדן

מה שבור במאמר? *

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

לא מוצא את הסיסמא?