בגלישתכם באתר אתם מסכימים למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש.
קבל
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
  • דף הבית
  • בריאות
    • תזונה
    • חיסונים
    • פלואוריד
    • סרטן
    • סכנות קרינה
    • פסיכיאטריה
    • איידס
    • שפעת החזירים
    • הנדסה גנטית
  • כלכלה
  • מדע וטכנולוגיה
  • תרבות
    • השראה והומור
    • אומנות
  • נושאים נוספים
    • סביבה ואקלים
      • התחממות גלובלית
    • אחוות סודיות
    • קונספירציות
    • חוצנים ועב"מים
    • היסטוריה ודת
    • מאבקים ציבוריים
      • זכויות אזרח
    • מיסטיקה
    • חינוך
    • חדשות טובות
  • סרטים
    • מזון ורפואה
      • תזונה
      • הנדסה גנטית
      • תרופות
      • חיסונים
      • פלואוריד
      • מחלת הסרטן
      • תוספי מזון ותחליפי סוכר
      • קודקס אלימנטריוס
      • שפעת החזירים
    • כלכלה ופוליטיקה
    • דת והיסטוריה
    • השראה
    • סדר עולמי חדש
    • נושאים שונים
    • מתורגמים לעברית
    • מרחיבי תודעה
קורא עכשיו: החלום האמריקני – סרטון חשוב ומעניין מתורגם לעברית
שיתוף
הודעה הראה לי עוד
Font ResizerAa
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
Font ResizerAa
  • נושאים
    • בריאות
    • כלכלה
    • מדע וטכנולוגיה
    • סביבה ואקלים
    • היסטוריה ודת
    • חוצנים ועב"מים
    • חינוך
    • מיסטיקה
    • סרטים
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • תרומה לפרויקט
סרטים > סרטים בנושא כלכלה > החלום האמריקני – סרטון חשוב ומעניין מתורגם לעברית
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

החלום האמריקני – סרטון חשוב ומעניין מתורגם לעברית

עודכן לאחרונה ב: 10/2011
מאת מנהל הפרויקט לפני 14 שנים 18.1k צפיות
שיתוף
קריאה של 11 דקות
שיתוף

החלום האמריקני הוא סרט אנימציה קצר
המתאר לפי יוצריו את התפתחות הכלכלה המודרנית דרך הומור בסגנון סאות'פארק.

מהי כלכלה, מתי הכלכלה המודרנית נוצרה ומדוע אתם לא מצליחים לגמור את החודש?
האם אתם יודעים כיצד הכסף נוצר?
האם אתם יודעים כיצד המערכת הכלכלית עובדת?
האם אתם יודעים מדוע הבנק רוצה לתת לכם הלוואות?

האם אתם לא חושבים שכדאי שתדעו?

החלום האמריקאי הוא סרטון אנימציה מדהים בן 30 דקות שמגלה כיצד ההונאה הכלכלית הגדולה בהיסטוריה נוצרה, הונאת הכסף, הבנקאות המרכזית והכלכלה המודרנית.

לכולנו יש חלום, כולנו רוצים לחיות בכבוד ובשלווה, לעבוד ולהרוויח כסף הגון.
הסרט החלום האמריקני חושף בצורה מבדרת, אך ישר לפנים, כיצד החלום הזה מבוסס על אשליה, וכיצד ברוני הכלכלה והטייקונים חטפו מתחת לאפינו את האפשרות להגשים את החלום הזה, חוץ ממתי מעט.

הגיע הזמן להתעורר גבירותיי ורבותיי, המציאות אותה חשבתם איננה כזו.
העולם מתנהל בצורה חשאית יותר ממאה שנה, ורק בשנים האחרונות המידע הזה מתחיל לצאת החוצה.

הסרט "החלום האמריקני" תורגם במיוחד בשביל פרויקט אמת אחרת,
אנשים עבדו ועמלו בהתנדבות כדי שאתם תוכלו להעשיר את הידע שלכם,
כדי להביא שינוי.

רוצים לתת בחזרה?
תרמו לפרויקט, כל שקל עוזר לנו להמשיך, כל תרומה משמעותית.
שלחו את הסרט החלום האמריקני במייל
סמנו אותו ב-LIKE והפיצו בפייסבוק

צפייה מהנה

מידע נוסף:
עמוד הפייסבוק של הסרטון 'החלום האמריקני'

עדכון 13/03/11
אחרי פניות של מספר גולשים שהתרעמו על שהסרט מציג תכנים אנטישמיים,
כתבתי ליוצר הסרט וביקשתי הבהרות.

להלן המייל ששלחתי לו עם השאלות:

Hello.
My name is Niv and I run the biggest alternative news site in Israel.
שלום, שמי ניב ואני מנהל את אתר החדשות האלטרנטיבי הגדול בישראל.

We saw "the American dream" and was so impressed so we translated it into Hebrew.
But after posting the film in our site, several visitors pointed out the anti-semitic messages in the film:
לאחר שראינו את הסרט "החלום האמריקני" והתרשמנו ממנו רבות, החלטנו לתרגם אותו לעברית.
אך לאחר פרסום הסרט, מספר מבקרים הצביעו על מסרים אנטי-שמיים לטענתם בסרט:

1: the head of the fed has a Jewish name
לראש הבנק הפדרלי יש שם יהודי

2. Rothschild family is portrait as the ultimate evil
משפחת רוטשילד מצטיירת כרשע האולטימטיבי

3. An octopus is a symbol of Jews planing to take control over the world in some of the most horrific antisemitic films made by the Nazis.
התמנון שמופיע הוא סמל שהשתמשו בו בכמה מהסרטים הנאציים הידועים לשמצה

4. using the red star symbol in conjunction with the symbol of evil / satan
שימוש במגן הדוד ביחד עם סמל השטן

I Will really appreciate your comment on these issues so I can post them in the site.
Thank you
אעריך מאוד את תגובתך לענינים הללו, כך שאוכל לפרסם אותה באתר.

להלן תשובתו (תרגום לעברית מתחת לכל פסקה):

Let me first say that I and my partner nor anyone else with any creative power on this film is anti-semitic. Infact very much the opposite, just so you understand where we are coming from.

קודם אני רוצה לומר שלא אני, שותפי או אף אחד אחר שהיתה לו נגיעה יצירתית בסרט הזה, אנטישמיים.
למעשה, ההפך הגמור מזה.
רק כדי שתבין מהיכן אנו מגיעים.

1: Are you talking about the current head of the federal reserve Ben Bernanke being Jewish? I am not sure if that is your question? We went after people involved in the system and the system itself, they are of various decent and religions, I can't really help that the current guy is Jewish. Not sure how that gets misconstrued? You can only satire bureaucrats, politicians and institutions that currently don't have anyone of Jewish heritage involved? I don't get that? I don't care his faith, I care what position people hold and their actions and I would with equal vigor expose, explain or comment on these people and ideas uninfluenced by heritage.

האם אתה מתכוון לכך שהראש הנוכחי של הפדרל ריזרב בן ברננקי הוא יהודי? אני לא בטוח שזוהי שאלתך. רצינו לחשוף את האנשים המעורבים במערכת הכלכלית ואת המערכת עצמה, אנשים אלו מגיעים ממוצא ומקורות שונים, אני לא ממש אחראי לכך שהראש הנוכחי של הפדרל ריזרב הוא יהודי. לא בטוח מדוע זו בעיה? האם אתה יכול לחשוף בסאטירה רק בירוקרטים, פוליטיקאים ומוסדות שאין בהם מישהו יהודי המעורב?
אני לא מבין את זה.
לא מעניינת אותי האמונה שלו, אכפת לי מהעמדה של האנשים והמעשים שלהם ואני אחשוף באותה נחישות, אסביר ואגיב על האנשים הללו בלי להיות מושפע מהמוצא שלהם.

2. We used the Rothschild shield as part of the monster because they pretty much created the structure for modern global financial and information corporation. If you go back in history, what primarily Nathan and his brothers created was the first of its kind and extremely powerful. They were loaning governments huge amounts of money. Again, I wouldn't care what religion they were, we used their shield to represent the idea and concept they created. Yes we are saying that they are part of the global banking establishment but not that they run it all. I think you have to take this film in the context of South Park, we are doing a narrative satire not an exact documentary.

השתמשנו במגן של משפחת רוטשילד כחלק מדמות המפלצת בגלל שהם למעשה יצרו כמעט במו ידם את מבנה הכלכלה והתקשורת העולמי המודרניים. אם תחזור להיסטוריה, מה שנתן (רוטשילד) ואחיו יצרו היה הראשון מסוגו ומאוד עוצמתי. הם הלוו לממשלות כמויות עצומות של כסף.
שוב, לא אכפת לי מה דתם, השתמשנו בסמל המשפחה כדי להמחיש את הרעיון והקונספט שהם יצרו.
אנו אומרים שכן, הם חלק ממערכת כלכלית עולמית, אך לא שהם מנהלים את הכל.
אני חושב שאתה צריך לקחת את הסרט הזה בהקשר של סאות' פארק, עשינו סאטירה נרטיבית, לא סרט דוקומנטרי מדוייק.

3. The tentacled monster was actually inspired by the gigantic bio mechanical machines from the matrix. We liked how it was both alive and a machine and thought it looked cool. Our master drawing of the monster has tools on the end of the tentacles, like on the home page of our website. I have no idea what the Nazi's used in their propaganda films. They may have used an octopus and I am sure a whole lot of other things to get their repugnant message out there but how can it be that anytime someone uses a generic tool to make a point that its related to the worst use of it in history? I mean racist, thug, liars try and hijack anything to get their point out, so that means they have forever tainted the use of an octopus? Its not like they created the octopus, so it was exclusive to them. Anytime something has tentacles which perform a very specific function, then of course one would comment it has 'octopus like features" so that means because someone somewhere used a tentacled creature that it forever means that? I think not. BTW, the people who are commenting on this are looking for it, no one who just watched this without apparently studying Nazi propaganda would ever make any comment that we have any antisemetic message.

המפלצת בעלת זרועות התמנון קיבלה את השראתה מהמפלצת הענקית בסרט "המטריקס".
אהבנו את איך שהיא היתה גם חיה וגם מכונה, וחשבנו שזה נראה מגניב.
בציורים המקוריים של המפלצת היו לה כלים בסןף המחושים, כמו בציור בדף הבית של הסרט.
אין לי מושג במה השתמשו הנאצים בסרטי התעמולה שלהם.
יכול להיות שהם השתמשו בתמנון, ואני בטוח שבעוד הרבה דברים כדי להעביר את המסרים הדוחים שלהם,
אך מדוע זה שכל פעם שמישהו עושה שימוש בכלי ג'נרי זה מייד משוייך למשהו הנורא ביותר שמישהו עשה בהיסטוריה עם הכלי הזה?
אני מתכוון שהבריונים השקרנים הגזעניים הללו השתמשו במשהו כדי להמחיש את הנקודה שלהם,
האם זה אומר שלעולם הם הכתימו של השימוש בתמנון?
זה לא שהם יצרו את התמנון, כך שהוא היה ייחודי להם.
האם בכל פעם שמישהו ישתמש ביצור עם זרועות תמנון, זו תהיה הכוונה?
אני חושב שלא.
ד"א, האנשים המגיבים על זה מחפשים אחרי הדברים הללו,
אף אחד שפשוט צפה בסרט בלי ללמוד את התעמולה הנאצית, לא יגיב ויאמר שיש בו מסר אנטישמי.

4. What's the Red Star symbol? You mean the Red Shield? I don't think there is anything Satanic in our movie…

לאיזה מגן דוד אדום אתה מתכוון? אתה מתכוון למגן האדום?
אני לא חושב שיש משהו שטני בסרט שלנו.

Overall people commenting are trying to find something that isn't there because that is what they are looking for. We wanted to use a South park style to comment and give some fundamentals for the banking system. We give blame to all sorts of people throughout history, check out our website, I don't think you will see anything that promotes any message of hatred of anything except of course the hatred of a corrupt system.

לעתים קרובות אנשים שמגיבים מנסים למצוא משהו שלא קיים בגלל שזה מה שהם מחפשים.
רצינו להשתמש בסגנון סאות' פארק כדי להציג את המבנה הבסיסי של המערכת הכלכלית.
אנו מאשימים כל מיני סוגים של אנשים במהלך ההיסטוריה,
אני לא חושב שתראה משהו שמקדם איזה שהוא מסר של שנאה או משהו כזה
חוץ מכמובן השנאה למערכת מושחתת.

הסרט החלום האמריקני מתורגם לעברית.

4 אנשים גולשים באתר כרגע
מתויג תחת:כלכלהסרטים

הירשמו לניוזלטר של הפרויקט

וקבלו למייל ידיעות חדשות שמתפרסמות
בהרשמתכם אתם מסכימים לקבל מאתנו הודעות תקופתיות למייל. תמיד תוכלו להסיר את כתובת המייל בקלות.
36 תגובות 36 תגובות
  • יניב הגיב:
    24/02/2011 בשעה 18:36

    תודה רבה לכם על התרגום.

    הגב
  • צידוני הגיב:
    24/02/2011 בשעה 18:40

    סרט מעולה!

    מעולה!

    הגב
  • פלוני_אלמונית הגיב:
    25/02/2011 בשעה 17:34

    אמפריות עצומות היו בהיסטוריה האנושית ונפלו. ניצול של הרוב בידי מיעוט היה תמיד. מה חדש כאן בדיוק?

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      25/02/2011 בשעה 21:53

      טכנולוגיה שמאפשרת שיעבוד טוטלי.

      הגב
      • פלוני_אלמונית הגיב:
        25/02/2011 בשעה 23:29

        אז מה ניתן לעשות אם בכלל?
        להרגיש רע?[לא עוזר בדבר]
        לצאת לרחוב?[אולי אפקטיבי אם צבאות העולם יפנו לכיוון הנגדי]
        לחיות את הרגע?[להנות מכל רגע כל עוד אנחנו יכולים]

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          26/02/2011 בשעה 8:33

          אם בכל פעם שהיה עוול, אנשים היו אומרים: "בוא נחיה את הרגע, אין מה לעשות"
          רוב הסיכויים שאני ואת לא היינו חיים כרגע.

          אני בוחר להתנגד לעשיית עוול ופשעים, ואת?

          הגב
          • פלוני_אלמונית הגיב:
            26/02/2011 בשעה 13:49

            נשחקתי מלהתנגד. אני בהפסקה. נשחקתי מלפעול יותר מדויק. ההתנגדות קיימת בתוכי כל הזמן.
            הקבלה טוענת כי אין טעם לדאוג וכי אנו כמו תינוקות בחיקו של הבורא[הטבע]. יש בזה משהו, אך יש בידינו שליטה מסוימת, לפחות לדעתי.
            המצב לא ישתפר עד שיהיה ממש נוראי, ככה זה עובד. האנשים לא יזוזו עד אז.

            הגב
            • מנהל הפרוייקט הגיב:
              26/02/2011 בשעה 14:03

              אף אחד לא דיבר על לדאוג.
              דאגה היא מיותרת, אני מסכים.
              אני מדבר על פעולה לשיפור עצמך, המצב וכל מה שבינהם.
              לפי ההגיון שלך משה לא היה יוצא ממצרים, בר כוכבא לא היה מנהיג את המרד וחיילי המדינה לא היו כובשים את ירושלים.
              את רוצה לשבת על הגדר ולצפות בהתרחשות מתגלמת בפניך? זו זכותך המלאה.
              אני צריך לעשות.
              זה הטבע שלי.

              הגב
  • צידוני הגיב:
    26/02/2011 בשעה 0:04

    לעבור להונג קונג

    הגב
    • פלוני_אלמונית הגיב:
      26/02/2011 בשעה 13:43

      חרא יש ומגיע לכל מקום. וגם טוב.

      הגב
      • Yuval הגיב:
        18/05/2011 בשעה 16:17

        שלום לכולם .. זה מעניין , הדיון בנוגע לעשייה או לא, פעולה או לא ..
        אני במסעותיי מגלה שאכן, יכול להיות, שלפי חוקי הפעולה של הטבע,
        כל מה שקורה בחוץ קורה בפנים, הכל קשור ואין נתק, אז מה שאני מבין, זה שלשפר את היחס שלנו לעצמנו יכול אכן להביא לשיפור העולם שמסביבנו, בין אם זה נראה כך או לא
        יש קשר הדוק בין תזונה לבריאות , יש קשר בין כל הסוגים של המודעות של כל מי ומה שחי פה –האנרגייה המודעת לעצמה. אז..may all beings be happy. זה כל כך פשוט. (הלואי שזה היה כ"כ פשוט הא?) יובל

        הגב
  • נום הגיב:
    28/02/2011 בשעה 19:23

    האם אותה שיטה שמציגים בסרט נמצאת בשימוש גם בישראל?

    בכל מקרה למה לאף נשיא מאז ג'ון קנדי לא היה אומץ להלאים את הבנק "הפדרלי" אני מבין שהוא נרצח אבל עברו מספיק שנים בשביל לעזור אומץ ולנסות שוב והפעם בזהירות.

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      28/02/2011 בשעה 20:20

      שמי ינסה? ג'ורג' בוש האב, הבן ורוח הקודש? אובמה? קרי? שרה פיילין?
      נראה לי שהישועה אולי תגיע מרון פול, אם הוא יחיזק מעמד עד אז.

      הגב
    • Rodi הגיב:
      28/02/2011 בשעה 22:05

      בישראל אמנם אין בנק מרכזי בבעלות פרטית, אבל "בנקאות יחס-רזרבה" ו"תמריצים קיינסיאניים" קיימים כמעט בכל כלכלה בעולם (בישראל המדיניות מתונה יחסית לארה"ב).

      אנשים צריכים להבין שכלכלת-חוב וחוב-לאומי הם הלכה למעשה דרך לשעבד אנשים, ואלו דברים שצריכים לחלוף מן העולם.
      הבעייה, לדעתי, היא תפישתית (בציבור) לא פחות משהיא מערכתית – אי אפשר לחיות על כסף שאין לך לאורך זמן, ואי אפשר לבסס כלכלה על חוב – לא ברמה האישית (אשראי, הלוואות בריבית) ולא ברמה הלאומית.

      ———————-

      לגבי למה אף אחד לא ניסה לעשות שינוי מאז קנדי, אני לא יודע… אבל הנה מה שביל היקס חושב על זה –
      http://www.youtube.com/watch?v=7MRykTpw1RQ

      הגב
  • צידוני הגיב:
    28/02/2011 בשעה 21:51

    להלאים? מה אתה נורמאלי? בארץ בנק ישראל עושה את אותו דבר והוא מולאם. זה ממש לא משנה עם הבנק הזה פרטי או לא כאשר זה מגיע לנזק שהוא עושה, ולשימוש שהוא מציע לבני אדם אשר אינם יצורים מושלמים. הבעיה היא לא עם זה מולאם או לא, הבעיה היא עצם קיום הגוף הבירוקרטי המתואב הזה. בתחילת הדרך כפי שגם מוצג בסרט הבנק המרכזי היה צריך להיות של המדינה, וגם אז בצדק התנגדו לו.

    http://en.wikipedia.org/wiki/First_Bank_of_the_United_States

    הגב
  • הבעל דע"ה הגיב:
    01/03/2011 בשעה 1:52

    לילה טוב לכולם,
    ראשית,אני חייב להודות למנהל האתר על פירסום הסרט המאוד חשוב הזה ובהחלט מצווה לפרסמו.

    אני רוצה להגיב דווקא לכותבים:
    לפלונית אלמונת: אינני מכיר אותך,אך מאחר ותשובתך מבוססת על "הקבלה טוענת" ליבי מתמלא חלחלה.
    גם משיח השקר,השבתי צבי,"ידע" קבלה.
    רוב האנשים שמלמדים היום קבלה הינם יהודים משיחיים-וזה מסוכן לא פחות,אנא שמרי מרחק מזה-לטובתך. (מניסיון וידע אישי).

    לגופו של עניין,
    בנק ישראל איננו בבעלות פרטית וטוב שכך,אך אין זה מונע ממנו את האפשרות ליגרום לאינפלציה או דיפלציה ובכך צודק RODI .
    תסריט לתקופה הקרובה:
    המשבר הבא,איננו נמצא בפתח- אלא הוא כבר התחיל ברגעים אלו ממש!!!
    על אף שלוב היא בין יצואניות הנפט הקטנות ביותר-אנשי הוול-סטריט העדיפו לשדר לנו את התחושה שכבר עכשיו חסר לנו נפט וזאת ע"מ לזעזע את שוק הסחורות ולהגביר את חוסר הוודאות.
    לעניות דעתי,המטרה ברורה-להעביר את הזעזוע ליצואנית הנפט הגדולה בעולם-ערב הסעודית.כי אחרת אין סיבה הגיונית מדוע בחר אתר ויקיליקס לפרסם רק היום את השחיטויות בערב הסעודית.
    התוצאה ממהלך שכזה יעודד את ארה"ב לפנות לקנדה ומקסיקו
    ליצא נפט בכמות מוגברת והם יהפכו למעצמות.
    מאחר והסכמי הסחר בין ארה"ב,מקסיקו וקנדה יתהדקו ארה"ב תוכל לפרסם סוף-סוך את מה שהיא הסתירה כבר מ2007 .
    המטבע החדש,AMERO שמו, אשר יחליף את הדולר ויהיה מטבע האיחוד הצפון אמריקאי שיכלול את:קנדה,ארה"ב ומקסיקו.

    כניסת המטבע החדש יגרום לזעזוע כלל עולמי שלא נראה כמותו מהסיבה הפשוטה: הדולר הינו המטבע הסחיר ביותר בעולם.

    כנסו:
    http://www.youtube.com/watch?v=6hiPrsc9g98

    וקצת תמונות:
    http://www.gold-eagle.com/editorials_05/kirby062806.html

    הגב
    • שחר הגיב:
      02/03/2011 בשעה 14:17

      מה בדיוק יקרה מתי שיעברו למטבע החדש??

      הגב
  • annie הגיב:
    08/03/2011 בשעה 7:28

    לא יאמן!!!! סרטון זה הוא הגירסה החדשה של "פרוטוקולים של זקני ציון"!!!

    אני לא מאמינה שאתר ישראלי מראה את הפרופגנדה האנטישמית הזאות.

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      08/03/2011 בשעה 7:53

      על מה את מדברת?!
      איזו פרופוגנדה אנטישמית?

      הגב
      • ברק הוארגניסט הגיב:
        09/03/2011 בשעה 22:46

        לא ראית אנטישמיות ?!
        גם עובד ה 'פד', וגם מייסד המגן האדום היו עם שמות יהודיים.

        "איתן"
        "נתן"

        אכן סרט אנטישמי.

        הגב
      • צופה מהצד הגיב:
        09/03/2011 בשעה 23:00

        הצגת משפחת רוטשילד כשליחי השטן. הצגת רוע מוחלט וזיהוי שלו כנציג משפחת רוטשילד – סמל השטן עם מגן דוד.

        אף שאני מסכים עם העיקרים של המשנה הכלכלית, הסרט הזה הוא דמגוגיה מוחלטת – הסתה שמציגה צד רשע וצד תמים וטהור כשזה אף פעם לא המצב. יש הגיון כלכלי וקדמה טכנולוגית שהושגה בשיטה הנוכחית שללא ספק יש לה מחיר שדורש שינוי. ההצגה החד צדדית הזו לא גורמת לאנשים לחשוב באופן ברור יותר, אלא רק להשאר עם מסקנה שטחית שהאילוסטרציה שלה היא
        שהצד הרשע הוא יהודי ברובו – ברננקה, ראשי הפדרל רזרב, משפחת רוטשילד.

        אל תתפלאו אם תוך שימוש בהצגה החד צדדית והשטחית הזו, אף שהאידיולוגיה הכלכלית שלה רצויה, יתלבה גל האנטישמיות בעולם, וגם לא תתפלאו כשיגידו שהיהודים שולטים בכל הכסף בעולם ושהחרב של אמריקה צריכה להיות מופנית ליהודים – שצריכים ליפול אל מותם בבור של האנושות.

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          10/03/2011 בשעה 9:08

          צפיתי בסרט שוב אחרי התגובות הללו,
          ואכן יש משהו במה שאתם אומרים.
          למרות שהסרט הזה מציג את נושא הכלכלה המודרנית והסכנה
          הטמונה בכלכלה מבוססת חוב בצורה מהנה וממוקדת, הוא אכן מציג את משפחת רוטשילד כנציגי הרוע, ולמרות שיש "אנשים רעים" נוספים עם שמות לא יהודיים בסרט,
          אכן יש תחושה של שימוש בסמלים אנטישמיים.

          שלחתי ליוצר הסרט אי-מייל עם שאלה בעניין ואני מחכה לתגובתו.

          הגב
        • Rodi הגיב:
          13/03/2011 בשעה 0:45

          בנוגע ל-
          "הסרט הזה הוא דמגוגיה מוחלטת – הסתה שמציגה צד רשע וצד תמים וטהור כשזה אף פעם לא המצב"

          אני לא יודע מי עשה את הסרט ומה המסרים שרצה להעביר (חוץ מאלה שעל פני השטח), אבל לצערי לא חסר סיבות כיום לשנוא יהודים בארה"ב.

          קח לדוגמא את הסרט "הגן", שלא משנה מי צודק שם בסופו של דבר, התוצאה היא שהתפתחה שם שנאה ואנטישמיות כלפי יהודים ולא רק כלפי אותו בעל הון ספציפי(ראלף הורוביץ)-
          http://yes.walla.co.il/?w=2/7801

          דבר דומה קורה בסרט "מאני טיים", על צעירים ישראלים שמוכרים תמונות שמן בגרמניה (ומי שמכיר יודע שהם עושים את זה בכל העולם). לא קורה שם שום דבר לא חוקי, אבל הצופה נשאר עם תחושה לא נעימה בבטן, כשהוא רואה ניצול לא הוגן של הבדלי תרבויות –
          http://yes.walla.co.il/?w=2/7849/1544914

          האמת היא שיש בעלי-הון מכל הדתות והגזעים שעוסקים בשחיתות ומגלים חוסר-רגישות חברתית, וצעירים מכל העולם מוכרים מדלת לדלת ובדוכנים בעזרת "שקרים לבנים".

          אלכס ג'ונס, בתוכנית הרדיו שלו, מנסה להתמודד עם הטענות נגד יהודים ספציפית –
          http://www.youtube.com/watch?v=p0G_Aiqj7Js

          בשורה התחתונה, אתה בהחלט צודק בעניין הזה.

          —————————
          בנוגע ל-
          "יש הגיון כלכלי וקדמה טכנולוגית שהושגה בשיטה הנוכחית"

          אין שום היגיון כלכלי בשיטה הזאת, אפילו לא קצת. כלכלת-חוב, במיוחד כמו שהיא עובדת בארה"ב, זה כאילו מישהו (פרטי) מחובר לשיבר של האזרחים ושותה להם את הכסף. לא כמעשה שחיתות בודד, אלא כחלק מה-infrastructure של המערכת הכלכלית.

          קדמה טכנולוגית הושגה לא בגלל, אלא למרות השיטה הזאת. והגורם לזה הוא, לא רק, אבל בעיקר שפע האנרגיה (נפט) שזכינו לו ב-150-100 שנה האחרונות.

          בשורה התחתונה, אתה בהחלט טועה בעניין הזה.

          הגב
  • angelfish הגיב:
    10/03/2011 בשעה 10:31

    יאלה יא פחדנים קחו אחריות.
    מה לעשות שמשפחת רוטשילד התחילה את הקונספירציה
    הנוכחית בעת החדשה?
    תפסיקו להתחבא מאחורי טיעון האנטשמיות ותבינו שגם
    לחלק קטן מהיהודים חלק גדול ברוע בעולם.

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      10/03/2011 בשעה 12:17

      angel, אולי תצרף קישורים התומכים במידע הזה,
      לא כולם בקיאים בתסבוכת הקונספירציות של משפחת רוטשילד.

      הגב
  • רועי הגיב:
    13/03/2011 בשעה 14:17

    ״הרוטשילדים״ היה סרט תעמולה נאצי מפורסם. חברים דחוף דחוף להסיר את הסרטון האנטישמי הזה , אנא ממכם.

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      13/03/2011 בשעה 15:14

      מה הקשר לסרט הנאצי "הרוטשילדים"?
      הסרט הזה מציג את המערכת הכלכלית המודרנית בכל כיעורה.
      הוא גם מציג את משפחת רוטשילד כאחראית העיקרית, והדבר מבוסס בעובדות.

      אני מסכים שאולי מדובר בטעם רע, אך צריך לזכור שהסרט נבנה בסגנון סאות'-פארק בצורה מכוונת.

      הגב
  • מנהל הפרוייקט הגיב:
    13/03/2011 בשעה 15:54

    הוספתי את תגובתו של יוצר הסרט לטענות שיש בו מסרים אנטישמיים.
    ממליץ לכם לקרוא אותה בתשומת לב.

    אני חושב שאנו כיהודים הפכנו לרגישים מדי לכל ביקורת על מישהו יהודי ואנו מייד צועקים "חמאס!".

    אני לא חושב שיש מסרים אנטישמיים בסרט,
    זו סאטירה וכך צריך להתייחס אליה.

    הגב
  • רון הגיב:
    24/03/2011 בשעה 2:16

    הבסיס לויכוח כאן הוא האם הרוטשילדים בכלל יהודים?

    הרוטשילדים בנו את מבנה בית המישפט העליון בירושלים.

    באיזה סמלים הוא מוצף?

    סמלים יהודיים או סמליים איזוטריים בבילונים מאסוניים?
    http://www.thebirdman.org/Index/Others/Others-Doc-Jews/+Doc-Jews-National&InternationalConspiracy&NWO/MasonicSymbolismInIsraeliSupremeCourtBuilding.htm

    זה מצחיק – איך האילומינטי לא רק שמשתמשים ביהודים כשעיר לעזעזל שאליו הם מפנים את כעס הציבור – שאותו הם בעצם יצרו.

    אלא אפילו גורמים ליהודים להזדהות איתם ולהגן עליהם.
    אחלה תכנית .

    הסרטון מראה מעולה את ההסיטוריה המתועדת – זה באמת מה שקרה , לייק איט אור נוט.

    השאלה האם הרוטשילדים הם ראש הפירמידה או זרוע ביצועית – זו כבר שאלה אחרת
    הסרטון בא להסביר על הפן הכלכלי ולא על הפן האיזוטרי.

    הגב
    • רון הגיב:
      24/03/2011 בשעה 2:23

      הפן האיזוטרי :
      איך אומרים? אנג'וי דה שואו
      http://www.bibliotecapleyades.net/sumer_anunnaki/reptiles/reptiles08.htm

      הגב
  • screech הגיב:
    24/03/2011 בשעה 6:16

    קצת על יהודים שסרחו:
    http://conspil.com/2008/11/23/shabi/

    הגב
  • ישראל ישראלי הגיב:
    06/04/2011 בשעה 17:53

    אני רוצה לפנות לאנשים שקוראים שורות אלו וחיים את חייהם במדינת ארה"ב (ואולי גם בארץ) .

    אני מציעה כאות של צעד מחאה קטן לבקש כרטיס אשראי בעיצוב מקורי כמו שחברות האשראי האמריקאיות יודעות להציעה ללקוחותים .
    ובעיצוב כרטיס האשראי לרשום דברים כגון: "שייך לפדרל רזרב" או "גם אני חבר בבנק הפרטי הגדול בעולם" , או פשוט "פדרל רזרב" . או כל דבר אחר שיעורר אותנו כל פעם מחדש ואת הסובבים אותנו לזכור מה קורה סביבנו ממש עכשיו!

    נקווה שהשיח הציבורי יתגבר יותר ויותר בעקבות מהלך זה.

    הגב
  • אבי הגיב:
    17/05/2011 בשעה 23:55

    יאווו זה כזה גאוני … שאני עדייין בהלם מהגאונות ! זה ממש כאילו אני יקום יום אחד ואשכרה יתחיל לחלק ניירות ערך לאנשים ששווים לאונקיה לחבית נפט וככה להתחיל להיות בנק משל עצמי ולהשתלט על העוללםם מוחעחעעחעח ברקים ורעמים !!!

    טוב רציני עכשיו , אני לא יודע ממה להיות יותר בהלם ; מזה שאנחנו מטומטמים ? או מזה שהם גאונים ?

    הגב
  • עידו הגיב:
    14/09/2011 בשעה 22:31

    ראיון עם יוצר הסרט:

    http://www.youtube.com/watch?v=vmKaI4EhElM&feature=channel_video_title
    http://www.youtube.com/watch?v=SjP74A6J-7s&feature=channel_video_title

    הבחור בהחלט מעניין…

    הגב
  • עידו הגיב:
    25/09/2011 בשעה 20:47

    עוד ראיון עם יוצר הסרט טד למפקין:

    http://www.youtube.com/watch?v=wLY8l4mAoos

    http://www.youtube.com/watch?v=kyJlIfSyzTQ&feature=related

    הגב
  • אמיר1 הגיב:
    01/12/2013 בשעה 11:33

    תודה גדולה למקימי האתר שמרכזים במקום אחד ידע נדרש ,וכזה שקשה למצוא אפילו בספרות מקצועית.
    וחשבתי להוסיף תוספת קטנה לחדד קצת.אולי צריך קצת להדגיש את הנקודה שצריך קודם לראות שני (לפחות?) שימושים למושג "כלכלה":מה שקוראים בעיתון על 'מצב המשק',הריבית,'צמיחה' וכו'.. שאפשר להתייחס אליהם כ'כלכלה של המדינה'.ויש את ההיבט היותר קרוב אליי שמתבטא במכלול הפעילות הכלכלית שלי כאדם שכיר,בעל עסק,זכאי לתגמולים (משותפות עסקית, מהשקעה וכו')
    והמשותף:שעובדים (וצריכים לעבוד) לפי דפים של הוצאות והכנסות,ולהתנהל בהתאם לצרכים ומול רצונות.אם לתרגם את זה למונחים אקדמיים-
    'מיקרו'ו'מקרו'.ובסופו של דבר כלכלת המקרו-המדינה,מבוססת על המיקרו-העסקים הקטנים ומשקי הבית.
    בסרט רואים איך הבנקאי-כלכלת המקרו-חושב איך לגרות אנשים ללקיחת הלוואות -ובעצם להכניס דריסת רגל של "מערכת המקרו" אל תוך ה'מיקרו'-(ואז מגיעה ה"הברקה" של כרטיס האשראי שמשלים את המהלך הנ"ל) וכיון שהדפסת הכסף לא בידי המדינה שיכול שתתעניין בכלכלת המיקרו (כיון שהיא חלק מכלכלת המקרו-המדינה) אלא בידי גורם פרטי, ה'פד'(נניח) זה ההבדל שמוביל למציאות של שעבוד המשקים הקטנים באופן שהוצג.לעומת שליטת המדינה בבנקים שניתן לצפות ויסות-למניעת פגיעה בשכבת המיקרו

    הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

זרקור על

חדשות קורונה

סטו פיטרס מדבר עם כתבת BBC על הונאת הקוביד – מתורגם לעברית
לפני 2 שנים
ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.
לפני 3 שנים
פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0
לפני 3 שנים
הקודם הבא

تجدنا على مواقع التواصل الاجتماعي

אולי גם זה יעניין אתכם

בריאות

פרופסור זוכה פרס נובל לרפואה: נגיף הקiרונה הונדס במעבדה

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

מחקר מוכיח שחיסון הקורונה של פייזר משנה את ה-DNA

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

עיתון בראשית – עוד מקור מידע אמין ואלטרנטיבי

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

ראש ממשלת ניו זילנד מתבוננת באימה במדיניות ההרסנית שהובילה אליה

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
חדשות טובות

תנועה חדשה קמה – תנועת אפשר

כותב אורח לפני 3 שנים
בריאות

ממשיכים לצנזר – ערוץ הוימאו של עמותת חיסונים בחירה מושכלת הורד מהאוויר

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

קונספיל – conspil אתר הקונספירציות הראשון בישראל

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

מעלים את התדר אהבה 528 – שי דנון

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
חדשות טובות

מח"צ לקורונה – מועצת החרום הציבורית למשבר הקורונה

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
חדשות טובות

מגזין חדשות זמן אמת – אתר חדשות אלטרנטיביות חדש נולד

מנהל הפרויקט לפני 3 שנים
בריאות

הסרט "רופאים מדברים על חיסונים" לצפיה ישירה כאן

מנהל הפרויקט לפני 7 שנים
כלכלה תקשורת ופוליטיקה

ג'ף ברוויק מייסד אתר Dollar Vigilante בראיון על כלכלת קריפטו, ביטקוין ועוד

מנהל הפרויקט לפני 7 שנים

הבהרה: התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא, במיוחד בכל הקשור לבריאותכם. בכל מקרה של החלטה הנוגעת לבריאותכם, שינוי תזונה או כל דבר אחר, התייעצו עם רופא מוסמך. כמו כן, אין לראות את המידע המוצג כאמת מוחלטת, אלא יותר כהצגת דברים מתועדת היטב הנשענת על ראיות והצלבת נתונים. זו אחריותכם כבני אנוש עם ראש על הכתפיים להמשיך ולחקור ורק אז להגיע למסקנות, בהתבסס על כל המידע הקיים.

הגבלת אחריות: אתר פרויקט אמת אחרת אינו אחראי לדיוק, שלמות או יעילות המידע או המוצרים המוצגים באתר. דעות כותבי המאמרים הנן של כותבי המאמרים בלבד. המידע המוצג באתר הנו למטרות של חינוך ובידור בלבד והשימוש במידע הנו באחריות קוראי האתר. אתר פרויקט אמת אחרת ומפעיליו לא ישאו בשום אחריות עקב שימוש במידע המתפרסם באתר.

פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
פרויקט אמת אחרת Ⓒ כל הזכויות שמורות
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות

דיווח על תוכן שבור במאמר:
החלום האמריקני – סרטון חשוב ומעניין מתורגם לעברית

מה שבור במאמר? *

Welcome Back!

Sign in to your account

לא מוצא את הסיסמא?