בגלישתכם באתר אתם מסכימים למדיניות הפרטיות ולתנאי השימוש.
קבל
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
  • דף הבית
  • בריאות
    • תזונה
    • חיסונים
    • פלואוריד
    • סרטן
    • סכנות קרינה
    • פסיכיאטריה
    • איידס
    • שפעת החזירים
    • הנדסה גנטית
  • כלכלה
  • מדע וטכנולוגיה
  • תרבות
    • השראה והומור
    • אומנות
  • נושאים נוספים
    • סביבה ואקלים
      • התחממות גלובלית
    • אחוות סודיות
    • קונספירציות
    • חוצנים ועב"מים
    • היסטוריה ודת
    • מאבקים ציבוריים
      • זכויות אזרח
    • מיסטיקה
    • חינוך
    • חדשות טובות
  • סרטים
    • מזון ורפואה
      • תזונה
      • הנדסה גנטית
      • תרופות
      • חיסונים
      • פלואוריד
      • מחלת הסרטן
      • תוספי מזון ותחליפי סוכר
      • קודקס אלימנטריוס
      • שפעת החזירים
    • כלכלה ופוליטיקה
    • דת והיסטוריה
    • השראה
    • סדר עולמי חדש
    • נושאים שונים
    • מתורגמים לעברית
    • מרחיבי תודעה
קורא עכשיו: החיסון לשפעת החזירים – רופא ישראלי מעיז לדבר!
שיתוף
הודעה הראה לי עוד
חדשות אחרונות
ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.
בריאות קורונה
פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0
בריאות חיסונים קורונה
חובת החיסונים בצבא האמריקני בוטלה
בריאות חיסונים
ככה משחקים עם נתונים ועל הדרך דופקים כותרת מגמתית
בריאות קורונה
משבר אקלים או משבר אמון? ראיון עם פרופסור יוני דובי
סביבה ואקלים
Aa
פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת
Aa
  • נושאים
    • בריאות
    • כלכלה
    • מדע וטכנולוגיה
    • סביבה ואקלים
    • היסטוריה ודת
    • חוצנים ועב"מים
    • חינוך
    • מיסטיקה
    • סרטים
  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • תרומה לפרויקט
בריאות > חיסונים > החיסון לשפעת החזירים – רופא ישראלי מעיז לדבר!
בריאות

החיסון לשפעת החזירים – רופא ישראלי מעיז לדבר!

עודכן לאחרונה ב: 04/2012
מאת מנהל הפרויקט לפני 13 שנים 18.5k צפיות
שיתוף
קריאה של 2 דקות
שיתוף

החל מה – 1.11.09 משרד הבריאות יצא במסע הסברה נרחב על מנת לחסן את אוכלוסיית ישראל בחיסונים לשפעת החזירים.
חיסונים שמכילים חומרים רעילים כמו תימרוסל ואדג'ובנט סקוואלין.

בתחילה החיסון הוצע לקבוצות סיכון ולנשים בהריון והחיסונים לא הכילו כספית רעילה אך הכילו חומרים רעילים אחרים.

כאשר ראה משרד הבריאות שאין היענות בציבור לחיסון כפי שצפה, הם "הואילו בטובם" לאפשר גם לשאר האוכלוסיה לקבל את החיסון ללא הכספית.

זה הכל עניין של כסף, כבוד ויוקרה.

ומצבו של משרד הבריאות בשלושת הנושאים הללו, אינו מזהיר.

ידיעות קשורות

ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.
פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0
חובת החיסונים בצבא האמריקני בוטלה
ככה משחקים עם נתונים ועל הדרך דופקים כותרת מגמתית

וכך החלה התעמולה. פרסומות בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובלוחות הפרסום בדרכים.

"ישראל מתחסנת", "החיסון בטוח" ועוד שלל ססמאות לא שכנעו את הציבור שמדובר בחיסון בטוח ונחוץ.

עד כה רק 2 אחוז מהאוכלוסיה בישראל הסכימו לקבל רת החיסון.

רוב הרופאים בארץ עדיין לא התחסנו.

ושר (סגן שר) הבריאות, ליצמן, ניסה לאחרונה לשכנע את הציבור להתחסן, וחשף את זרועו השמנמנה למחט הזריקה.

בראיון זה שמובא לציבור הגולשים בחינם ובהתנדבות, קבוצה של מלאכים שואלת את דוקטור אבני שאלות ענייניות ונוקבות במגוון נושאים הקשורים לבריאותינו, בין היתר, כיצד כוחו של משרד הבריאות, משרת או פוגע בבריאות האזרחים והילדים במדינה.

אנו צריכים לדעת את המידע הזה.
אנו צריכים להיות מגיני הבריאות של עצמנו ולהגן על הקהילה שלנו עכשיו.

שתפו את הסרטון הזה בכל רשימות התפוצה שלכם.

האשליה מתחילה להתפוגג.




24 אנשים גולשים באתר כרגע
מתויג תחת: בריאות, חיסונים, ישראל, שפעת חזירים

הירשמו לניוזלטר של הפרויקט

וקבלו למייל ידיעות חדשות שמתפרסמות
בהרשמתכם אתם מסכימים לקבל מאתנו הודעות תקופתיות למייל. תמיד תוכלו להסיר את כתובת המייל בקלות.
84 תגובות 84 תגובות
  • רוני הגיב:
    09/01/2010 בשעה 15:41

    רק 2% התחסנו, נדמה לי ש-92%

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      09/01/2010 בשעה 18:48

      2 אחוז.
      לפי נתוני משרד הבריאות עצמו.

      הגב
    • שושנה הגיב:
      11/01/2010 בשעה 8:16

      כאשר מראיינים – אפילו בעברית – כדאי להוסיף כתוביות. הדיקציה לא תמיד ברורה.

      הגב
      • שושנה הגיב:
        11/01/2010 בשעה 8:17

        וחוץ מזה, יש גם אנשים שלא שומעים טוב, או לא שומעים בכלל…

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          11/01/2010 בשעה 8:57

          את צודקת לגמרי שושנה.

          מה דעתך לכתוב את הכתוביות?

          הגב
    • רונית הגיב:
      12/01/2010 בשעה 20:42

      כל כך הרבה שטויות בדקה שזה מדהים. הסיבה שפעם לא היה אלצהיימר היא בגלל שאנשים לא הגיעו לגילאים שבהם המחלה היא שכיחה. חיסונים זה טוב לאדם הפרטי ולאוכלוסיה באופן כללי.

      הגב
      • מנהל הפרוייקט הגיב:
        12/01/2010 בשעה 21:21

        זה מה שאת חושבת.
        וטוב שיש אחרים שחושבים אחרת,
        ביניהם רופאים, מדענים ושאר אנשי מקצוע.

        הגב
      • מנהל הפרוייקט הגיב:
        12/01/2010 בשעה 21:42

        גם בעיתונות כבר הפנימו שמגיפת השפעת היא ככל הנראה פיקציה.
        ראי כאן: http://www.nrg.co.il/online/29/ART2/038/921.html?hp=0&loc=151&tmp=8239

        את עדיין חושבת שחיסונים זה טוב ליהודים?

        הגב
        • יעל י. הגיב:
          12/01/2010 בשעה 21:56

          This just in…

          הגב
      • יעל י. הגיב:
        12/01/2010 בשעה 22:34

        ועוד כתבה מהיום – מאות עובדי השירות הציבורי טוענים שהחיסונים הרסו להם את החיים ושהממשלה נטשה אותם. מדובר בעד 60% נכות. זו כתבה מעיתון בריטי מרכזי.

        "למרות שהם לא הוכרחו לקבל את החיסון מבחינה חוקית, אם הם לא היו מקבלים אותו הם לא היו מורשים לעבוד."

        http://www.express.co.uk/posts/view/150804/Fury-at-vaccine-scandal

        הגב
        • limorwolf הגיב:
          13/01/2010 בשעה 22:54

          כבר הסיכומים?!
          אירגון הבריאות העולמי "מכה על חטא" ומודיע שיבדוק את הביקורת של מדינות העולם כנגדו בטיפול בהתפרצות שפעת החזירים.
          http://www.nrg.co.il/online/29/ART2/039/193.html?hp=0&loc=155&tmp=6086

          הגב
          • יעל י. הגיב:
            13/01/2010 בשעה 23:27

            אני רואה שגם את לא מאמינה להם.

            כדי שהם יכפרו על החטא צריך משהו בסדר גודל של משפטי נירנברג, וגם אז זה לא יהיה מספיק כדי לנקות את השורות. זה בגלל שהשחיתות מגיעה מארגון האם שלהם – האליטות.

            הגב
  • אורן הגיב:
    09/01/2010 בשעה 22:32

    מדהים! כל הכבוד לצוות!!! תודה רבה

    הגב
  • משה הגיב:
    10/01/2010 בשעה 1:16

    טוב לדעת תודה על הראיון המעניין

    הגב
  • נועם הגיב:
    10/01/2010 בשעה 2:27

    By Far, הרופא הכי מגניב שראיתי..

    הגב
  • mustafa הגיב:
    10/01/2010 בשעה 11:25

    ראיון מעולה, מצחיק ומעורר השראה. תענוג. מעניין מה יש לו להגיד על עניינים אחרים(סרטן, איידס, הורמונים באוכל, פלואוריד וכו)..

    שאלה: החיסונים שנותנים למטיילים לפני טיסה למזרח או לדרו"א גם מכילים כספית ורעלים אחרים?
    לי נתנו לפחות איזה 7 זריקות בטווח של שבועיים. האלצהיימר בדרך?

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      10/01/2010 בשעה 12:04

      אני לא יודע,אני לא זוכר…

      גם לי נתנו מלא זריקות 🙂

      הגב
    • מירב הגיב:
      24/01/2010 בשעה 18:10

      הבעייה היותר גדולה זה בגיל הילדות שהמוח מתפתח … אבל זה גם לא מומלץ – יש אתר נפלא של אירגון חסון – שם מדברים אל החיסונים לחול.. ממש מומלץ

      הגב
  • limorwolf הגיב:
    10/01/2010 בשעה 13:42

    נעשתה כאן עבודה טובה!
    העברתי את הראיון הלאה ואני בטוחה
    שיהיו מי שיקשיבו ויקחו לתשומת ליבם.
    לניב והצוות-רוב תודות על העבודה וההשקעה.

    הגב
  • יעל י. הגיב:
    10/01/2010 בשעה 15:10

    ניב, כל הכבוד לשלושתכם. תודה רבה על הוידאו המצויין. יש לך דרך לבדוק את כמות הצפיות?

    הגב
  • inonf8 הגיב:
    10/01/2010 בשעה 15:31

    אכן 'קבוצה של מלאכים'

    הגב
    • FreeThinker הגיב:
      10/01/2010 בשעה 15:59

      ניב – תודה רבה על הראיון!!

      יעל – בתחילת כל כתבה (או בסוף כל תקציר לכתבה בדף הראשי) מצוין כמה תגובות וכמה צפיות ישנן לכתבה.

      הגב
      • יעל י. הגיב:
        11/01/2010 בשעה 2:16

        FreeThinker – כתוב כמה צפיות יש לדף, אבל לא כמה צפיות יש לוידאו. אם הוידאו היה ביוטיוב אז היה אפשר לראות כמה צפיות יש לו. הוא לא, אז השאלה הייתה האם יש לניב דרך לראות כמה צפיות הוידאו קיבל.

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          11/01/2010 בשעה 8:58

          אני אבדוק את זה יעל.

          הגב
        • inonf8 הגיב:
          11/01/2010 בשעה 15:12

          http://vimeo.com/8618215

          הגב
  • ארז הגיב:
    10/01/2010 בשעה 20:55

    הם מנסים לנטרל את אוכלוסיית העולם שזאת תהיה חסרת ישע בעתיד ועל הדרך לנפח את חשבון הבנק העולמי, הם כ"כ הרדימו 80 אחוז מהאוכלוסיה עם השעשועים והבידור ורוקמים את המזימה לעבר מטרה אחת למעשה הם כבר רקמו עכשיו צריך להןציא לפועל וצריך שיתוף פעולה ממכם האזרחים, שתפו פעולה והראו נאמנותכם כי יש הפתעה בתוך הביצה.

    הגב
  • רפי הגיב:
    11/01/2010 בשעה 0:22

    אלוהים ישמור,
    ואני לא מאמין באלוהים.

    אלה דברים מסוכנים מה שנאמר. הרופא הזה מסכן את בריאות הציבור. איך אתה ממליץ על טיפול באמצעות שינוי בתזונה ובאותה נשימה קורא לקחת כדורים של ויטמין D ולא בפשטות לאכול דגים? (כן, כן יש גם כאלה שפחות מזוהמים)

    ישנם גם דברים נכונים שנאמרו בכתבה ואני אטפל גם בהם.

    אבל, ראשית הוירוס הנ"ל הגורם לשפעת החזירים הורג אנשים. גם אם מדובר במספרים קטנים ממה שציפו, עדיין יש אנשים שמתו. אתם רוצים להשתתף בניסוי?. כל עוד לא נמצא הגורם הגנטי או הסביבתי המאגד את אלו שנפטרו מהוירוס רצוי שכולם יתחסנו.

    מה שמביא אותנו לנושא החיסון. חיסונים לא הורגים אנשים ולא פוגעים. ישנם חומרים כגון כספית שנמצאים יחד עם תרכובת החיסון ולפיכך חשוב לבקש חיסון ללא חומרים אלו. החיסון הינו חלקי וירוס שאמורים לגרום לגוף לעורר תגובה חיסונית כנגדם על מנת ליצור זכרון לקראת מפגש עם הוירוס האמיתי.

    הערבוב שנעשה פה, מסוכן לתודעת הציבור. חיסון הינו אסטרטגיה מצוינת לטיפול במחלות מסוכנות רבות. נושא הדיון צריך להיות תרכובת אחסנה/העברת החיסון ולא החיסון עצמו.

    מספר הנשים בהריון בארץ שמתו בשנה האחרונה מצדיק את הכוונת החיסונים לאוכולוסיה זו.
    אנשים מתו מסיבוכי המחלה תוך מספר ימים, לכן המתנה של שבועיים עם שפעת הינה מסוכנת ולא הגיונית בעליל.

    אני מסכים שהחיסון לא עבר מספיק בדיקות אבל הציבור צריך להבין שאין זמן לבדיקות במצב כזה. כאשר מדברים על וירוס שכולנו נפגשנו או נפגוש בזמן הקרוב, לקבל חיסון שמורכב מחלקיקים של וירוס שבודאות נפגוש הוא צעד מנע חכם. כאשר מדברים על התרכובת בה מומס החיסון, ישנם מספיק מחקרים ושנות ניסיון להגיד שתרכובות כאלה ואחרות מסוכנות או בטוחות. וכן, גם אני לא אקח חיסון עם מרכיבים המכילים כספית.

    ואם אתם רוצים סקופ אמיתי, אלצהיימר בכלל לא קיים. ישנה מחלה משפחתית עם רקע גנטי מוכר והוא אלצייהמר משפחתי. אבל מדובר באחוזים קטנים באוכלוסיה (5% מסך מקרי האלצייהמר אני חושב). רוב האנשים שמוגדרים כחולי אלצייהמר הם אנשים בעלי דמנציה שעבורה לא נמצאה גורם המחלה. חולים שאובחנו כבעלי דמנציה נבדקים לגורמי המחלה השונים וכאשר לא נמצא שום גורם ידוע, הם מוגדרים כאלצייהמר. המחקר של מחלה או מחלות אלו עדיין בחיתולים ואני אשמח לפרט בפעם אחרת.

    לגבי ויטמין D ושאר הויטמנים ואומגה 3 שנמצאים בשוק ה"לא תרופות", צריכים להבין דבר פשוט הכדורים האלה מכילים נגזרות של החומר האמיתי והם בעלי השפעה נמוכה וכן מסולקים מהגוף במהירות. לשם ההפשטה 10 כדורים של ויטמין C אינם מסוגלים לתת את אותה תוצאה של תפוז אחד. כנ"ל לגבי ויטמין D ושאר החברים. דג אחד שווה הרבה יותר מהרבה כדורים. לא מדובר רק על כמות אלה גם על יכולת ההשפעה של החומר הטבעי.

    לגבי רופאים, באופן כללי הד"ר צודק ואני אחדד את הדברים. רופאים לומדים בצורה מאוד שטחית את המידע הרב שעליהם לצבור. הדבר הכרחי עבור תגובה מהירה במקרי חירום אבל פחות טוב עבור מקרים מיוחדים ותרופות חדשות. ובקיצור הם רובוטים שמקבלים מידע לעוס מרופא אחר. לכן, חשוב להפעיל שכל ישר ולקרוא מידע מקצועי כאשר אתם מרגישים שהרופא לא ממש יודע על מה הוא מדבר. רופא טוב הוא כזה שמתעדכן במידע הקיים ומתעמק בו. לרובם אין זמן לשטויות כאלה, בגלל כורח ההתפרנסות. אנשים שלומדים כיום, לומדים דברים מאוד שונים ממה שלמד הדוקטור לפני 30 שנה, והם כבר לומדים על תזונה נכונה כדרך טיפול. אפילו רופאת המשפחה שלי ציינה בפני עובדה זו והיא למדה לפני 20 שנה.

    לד"ר אריה אבני, הניסיון המר שלך עם רפואה קונבנציונלית לא צריך להשליך על כל הרפואה. ישנם הרבה פינות שלא נחקרו ולא נבדקו אך אין זאת סיבה לפסול מחקרים שבוצעו. כל הרפואה מונעת ממניעים כלכליים של חברות תרופות וזה עצוב. אך שכל ישר והקניית מידע לציבור זה הדרך היחידה להלחם באימפריה.

    אני מסכים איתך ששינוי בתזונה היינו התרופה הטובה ביותר עבור אנשים בעלי תזונה לקויה. לא כל מחלה צריכה להיות מטופלת ישירות בתרופות. וכל רופא בעל שכל ישר מבין זאת ולא רושם ישר תרופות.

    נתת בסרטון זה מידע חלקי וזה מסכן את בריאות הציבור. לדוגמה, החיסון שניתן לנשים אינו מכיל חומרים מסוכנים ועלול למנוע מוות במקרה הדבקות. אני מצפה ממך לתקן את הטעות ולעמוד בהתחייבותך כרופא ובמיוחד במדיום האינטרנט הפונה לציבור רחב.

    בברכה,
    רפי.

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      11/01/2010 בשעה 9:55

      שלום רפי.
      אלוהים שומר. ואני כן מאמין בו.

      בעניין התגובה שלך, אני אתייחס בצורה ענינית לטענות.

      "אלה דברים מסוכנים מה שנאמר. הרופא הזה מסכן את בריאות הציבור."
      אתה טועה. אלו דברים אמיצים מאוד, והרופא הזה מציל את בריאות הציבור.
      אתה יודע מה סיבת המוות השלישית בארה"ב?
      טיפולים רפואיים קונוונציונאלים. על ידי רופאים "רגילים" ו"לא מסוכנים"
      ראה כאן: http://www.health-care-reform.net/causedeath.htm

      בעניין ויטמין D, ניתן להמליץ על שינויי תזונה ובו בזמן להמליץ על נטילת ויטמינים מסויימים.
      זה לא סותר.
      בדגים יש ויטמין D אך מחקרים הוכיחו שנטילת ויטמין D בכמות גדולה (הרבה יותר ממה שיש בדגים) יכולה להגן עליך ממחלות שונות.
      על הקשר בין אלצהיימר לויטמין D תוכל לקרוא כאן: http://www.vitamindcouncil.org/science/research/vitamin-d-and-alzheimers-disease.shtml

      "הוירוס הנ"ל הגורם לשפעת החזירים הורג אנשים."
      נכון, וירוס שפעת החזירים הורג אנשים. ונכון, המספרים הרבה יותר נמוכים ממה שציפו.
      אך השאלה שצריכה להישאל היא האם החיסון נגד שפעת החזירים יציל יותר אנשים ואם כן באיזה מחיר.
      חיסון זה מבוסס על חיסון השפעת העונתית, ובניגוד למה שאתה והרבה אנשים חושבים, החיסון הזה אינו יעיל כמעט כנגד מחלת השפעת.
      נשמע מוזר, לא?
      אך זה אכן כך. ראה כאן: http://www.bmj.com/cgi/content/full/333/7574/912
      וכדי לסכם לך ולקוראים את מסקנות המאמר:
      בילדים מתחת לגיל שנתיים, החיסון נגד שפעת היה בעל אותו אפקט כמו פלאסיבו, במילים אחרות ללא השפעה כלל.
      ובמבוגרים מגיל 65, שהם קבוצת המיקוד העיקרית לתעמולת החיסון, לא היה שינוי באשפוז, ימי חופש מהעבודה ואפילו במקרי המוות מהמחלה.

      "מה שמביא אותנו לנושא החיסון. חיסונים לא הורגים אנשים ולא פוגעים."
      אתה כנראה חי בכוכב אחר מזה שאני חי בו, אחרת אי אפשר להסביר את הטענה המוזרה והמביכה הזו.

      "ישנם חומרים כגון כספית שנמצאים יחד עם תרכובת החיסון ולפיכך חשוב לבקש חיסון ללא חומרים אלו."
      כספית היא לא החומר היחידי המסוכן בחיסונים.
      מה עם פורמלין?
      או אלומיניום?

      "חיסון הינו אסטרטגיה מצוינת לטיפול במחלות מסוכנות רבות."
      אתה כנראה מאלו שחושבים שחיסונים היו הגורם להעלמות מחלות רבות מהעולם.
      זה לא אשמתך, זו פשוט התעמולה שהאכילו אותך בה.
      הנה המצב האמיתי: http://www.hisunim.com/articles/Disease_and_Vaccinations_in_History_Charts.htm

      "מספר הנשים בהריון בארץ שמתו בשנה האחרונה מצדיק את הכוונת החיסונים לאוכולוסיה זו."
      האם תוכל לתת לי מספר מדוייק בבקשה?
      כמה נשים בהריון מתו משפעת החזירים ושלא סבלו ממחלות רקע ומבלי שהוסיפו את המשפט: "אי אפשר לדעת בוודאות ממה הם מתו, אך משרד הבריאות החליט להוסיף אותן למקרי המוות משפעת החזירים."?
      ונגיד שחמש נשים בהריון (ואני ממש מגזים כאן) מתו משפעת החזירים בישראל, האם מותן מצדיק מתן חיסון מסוכן שהוכח כגורם לתופעות לוואי קשות לכלל האוכלוסיה?
      לילדים שעלולים להפוך לאוטיסטים או לסבול ממחלות שונות בעתיד, או למבוגרים שעלולים לפתח מחלות קשות בעתיד?
      אני לא חושב כך.
      ד"א, יש נשים שקיבלו את החיסון ועברו הפלה…: http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2194%3Aabortion-caused-by-qswine-fluq-vaccine-in-sweden-again&catid=41%3Ahighlighted-news&Itemid=105&lang=en

      "לקבל חיסון שמורכב מחלקיקים של וירוס שבודאות נפגוש הוא צעד מנע חכם."
      לא לפי הרופא הזה, אחד מני רבים: https://www.emetaheret.org.il/dev/?p=1996

      "לגבי ויטמין D ושאר הויטמנים ואומגה 3 שנמצאים בשוק ה"לא תרופות", צריכים להבין דבר פשוט הכדורים האלה מכילים נגזרות של החומר האמיתי והם בעלי השפעה נמוכה וכן מסולקים מהגוף במהירות."
      יש עדויות רבות לתועלת שבויטמין D במינונים גבוהים.
      רק צריך לחפש…

      "אנשים שלומדים כיום, לומדים דברים מאוד שונים ממה שלמד הדוקטור לפני 30 שנה"
      הדוקטור הזה היה אחד מפורצי הדרך בארץ בתחום תזונה נכונה, הסכנות במוצרי חלב, והוא אחד היחידים שמוכן להגיד דברים אמיצים כאלו.
      רוב הרופאים האחרים פשוט מפחדים.
      בנוסף, הוא אינו מסתמך על מה שלמד לפני 30 שנה…
      הוא כל הזמן לומד, חוקר, וקורא מחקרים ולכן הטענה שלך מעט מוזרה בלשון המעטה ומראה
      על שימוש ברטוריקת אד-הומינם שהיא מפלטו של מי שאין לו דבר חכם להגיד.

      "אני מסכים איתך ששינוי בתזונה היינו התרופה הטובה ביותר עבור אנשים בעלי תזונה לקויה. לא כל מחלה צריכה להיות מטופלת ישירות בתרופות. וכל רופא בעל שכל ישר מבין זאת ולא רושם ישר תרופות."
      משפט יפה שאני גם מסכים איתו, חוץ מהדבר המוזר הזה בסוף.
      כי לפי זה, אין הרבה רופאים בעלי שכל ישר.
      כי רובם רושמים תרופות.
      כמוסן שיש רופאים עם שכל ישר שעוד לא התייבשו ונבלו, ואני מקווה שהמספרים רק ילכו ויגדלו.

      "נתת בסרטון זה מידע חלקי וזה מסכן את בריאות הציבור."
      שוב "מסכן את בריאות הציבור"?
      אתה מתחיל להשימע כמו חדשות ערוץ שתיים…

      "לדוגמה, החיסון שניתן לנשים אינו מכיל חומרים מסוכנים ועלול למנוע מוות במקרה הדבקות."
      מאיפה אתה מביא את המשפטים הללו?
      על מה אתה מסתמך? על מידע ממשרד הבריאות שצריך להצדיק רכישה של 7 מיליון מנות חיסון, או על מידע מחברות התרופות שצריכות להצדיק יצירת פאניקה?

      אני ממליץ לך לקרוא את הכתבה המקיפה של ארגון חסון בהתייחס לחיסון נגד שפעת החזירים: http://www.hisunim.com/flu-4.htm

      בקיצור, אני מקווה שתפקח עיניים ותראה כמה כסף, הון, פוליטיקה ושחיתות קיימים במערכת הבריאות,
      אני מאחל לך בריאות שלמה, עם/בלי חיסונים.

      בברכה,

      הגב
      • rafi הגיב:
        11/01/2010 בשעה 13:01

        אני אתחיל בכך שאני בעל תואר שני בביולוגיה מולקולרית ואין לי שום אינטרס בין רופאים, הממסד הרפואי וחברות התרופות.

        אני מצטער שאין לי זמן לשבת על מאמרים ולתת הפניות מדויקות (אולי בסופש).

        למנהל הפרויקט, אתה טועה ומטעה. אתה תקוע על כמה "עובדות" שקראת איפשהוא ואינן נכונות.

        ראשית, אין השוואה למערכת הרפואה בארה"ב. המערכת שם מושחתת ובנויה אך ורק מאינטרסים כלכליים. אין מקום בעולם שאנשים מקבלים בדיקות CT לדוגמה בצורה שמקבלים בישראל.

        ויטמין D מכדורים איננו אותו חומר טבעי שנקרא ויטמין D. מאוד יקר לייצר חומרים בצורה הטבעית שלהם ולכן מסתפקים בחומרים דומים בעלי השפעה קרובה. אך ההבדל בהשפעה הוא עצום למעשה. במקרים אחרים מייצרים את הויטמין מדגים לדוגמה, אך גם שם הטיפול והניקוי של החומרים מותיר את מירב הויטמין D הטבעי לא-פעיל. אז שוב, עדיף לאכול שני דגים ביום מאשר לקחת אלף כדורים.

        ההקשר לאלצייהמר הוא שטות מהסיבה הפשוטה שלא יודעים בכלל מה זה אלצייהמר. בדיוק מאותם סיבות כלכליות, עולם הרפואה הבלתי-קונבנציונלית מנסה לעשות כסף מגבם של חולים. (רק תבדוק כמה עולים החומרים ה"טבעיים" האלה בחנויות טבע).

        הערבוב שאתה עושה בין חלקיקי הוירוס והחומר שבו הוא מועבר לגוף הוא פשוט טעות. חיסון הוא חלקיקי הוירוס. באף מחקר לא נמצא סיכון בקבלת חלקיקי וירוס שגם כך נחשף אליו במהלך החיים.

        לגבי החומרים שבהם מועבר הוירוס המוחלש לגוף, אכן ישנם חומרים מסוכנים וזה נושא שנחקר שנים על גבי שנים. הערבוב בין שתי הדברים הוא תוצאה של פופליזם בלבד. מאוד סקסי לומר חיסונים הם מסוכנים. אבל זה פשוט חוסר הבנה של השיטה. כן, נעשו טעויות בעבר וישנם אנשים שנפגעו מחיסונים. אבל ישנם כיום כבר חיסונים ללא אותם חומרים פוגעניים.

        אני לא מכיר את החיסונים הנ"ל לעומקם ולכן אני אומר, יכול להיות באמת שהחיסון אינו כל כך יעיל.
        אבל מפה ועד חיסונים הם מסוכנים, זה מרחק גדול. ובהחלט ישנם מספר מחלות שנעלמו מן העולם המערבי בעקבות חיסונים. וההוכחה לכך היא בכך שמדינות ללא רפואה מערבית עדיין נלחמות במחלות אלה. (אני אביא ציטוט).

        הפוסט אחרי של יעל היינו דוגמה טובה להסברה. אם האישה הזאת הייתה מקבלת חיסון טרם ההדבקות, האם היא הייתה חיה כיום? זה בדיוק הסיבה שנותנים את החיסון.
        וזה נחמד לתלות ברופאים ובתרופות את האשמה (ואני בהחלט מכיר אישית מקרים של רשלנות רפואית) אבל בסיפור זה תשאלו מדוע האישה בכלל הגיעה לבית החולים? לא סתם מאשפזים אישה בהריון בחודש שישי. אז כנראה הכותרת של העיתונים והמסקנות הנרחבות של הבעל ושל יעל הן תוצאה של בורות.

        זה נכון, שהרבה מקרים שמסווגים כשפעת העופות יכולים להיות מסיבות אחרות. אבל גם אם מדובר בהצלת מספר מועט של נשים בהריון זה עדיין שווה את המחיר הכלכלי. ולא, ציטוט מאתר המיועד לתעמולה כנגד החיסון זה לא מקור אמין להוכחה שמישהי הפילה בגלל החיסון. תשאל מה אחוז הנשים שהפילו מתוך אוכלוסית הנשים בהריון שלקחו חיסון לעומת אחוז ההפלות באוכלוסיה ללא חיסון. אתה יודע שישנם הפלות טבעיות באוכלוסיה, לא?

        ההקשר לילדים אוטיסטים הוא שוב הטעיה פופליסטית. זה נכון עבור חיסונים בעבר. לא צריך להכניס את זה כל שתי שורות, זה לא הופך את זה לנכון בימינו.

        אוקי, באם תרכובת החיסון מזוהמת בוירוסים נוספים או חומרים אחרים שאינם רשומים מדובר במצב מסוכן. אבל שוב, זה נכון לכל תרופה ולכל ויטמין. לא צריך לערבב בין הדברים. אם מוציאים מוצר שלא עבר תהליך ניקוי ובדיקת איכות נכונים מדובר במצב מסוכן. חלקיקי וירוס שפעת החזירים אינם מסוכנים. זה כל הזבל שמוכנס יחד איתם, במקרה של מוצר פגום. ואת זה ניתן לבדוק בקלות. תקנה חיסון, תיגש למעבדה פרטית ותבקש בדיקה. באם הטענה הזאת מוצעת, מפתיע אותי למה אף אחד לא ביצע פעולה פשוטה זו. זה שדוקטור אומר את זה, לא אומר שזה נכון.

        לא פסלתי את כל דברי הדוקטור, ישנם דברים לא נכונים שנאמרו ואפילו לא פירטתי את כולם. לדוגמה, הרבה וירוסים לא נעלמים מגופנו, אלא נשארים בצורה שקטה (לדוגמה הרפס). הכל עניין של שווי משקל בין כמות הפתוגן ויכולת ההגנה של הגוף. אני אחדד את מה שאמרתי לגבי לימודי הרפואה. אנשים שלמדו לפני 30 שנה, למדו דברים מאוד שונים ממה שלומדים היום. כל שנה קורסים כמו ביולוגיה של התא משתנים בעקבות גילויים חדשים. הרופאים מתעדכנים רק בתחום ההתמחות שלהם וחסרים הרבה מרכיבים חדשים שהתגלו שהם הבסיס להבנת החומר המתקדם. אני לא יכול להאשים אף אחד, אי אפשר לדעת הכל, זה פשוט כורח המציאות.

        רופאים באופן כללי הם רובוטים בעלי יכולת אבחנה. כמו שבגן כבר למדנו 1+1=2 היום אנחנו לא מבצעים את החישוב הזה. התוצאה הזאת קיימת בזכרון. באותו אופן רופאים (כפי שאמר הד"ר בראיון) זוכרים שלחץ דם גבוה + כולסטרול גבוה בבדיקת הדם = תרופה X. ברוב המקרים לא מתבצעת עבודת חשיבה אמיתית רק נדרש זכרון.

        אני רוצה לסכם ולומר, ישנם חיסונים רבים שהובילו להורדת תמותת תינוקות וילדים. יעילות חיסון שפעת החזירים עדיין לא ידועה. אך יכולת הפגיעה של חלקיקי הוירוס בחיסון היא אפסית. ולכן קיים החיסון ללא תוספות מיותרות ואותו כדאי לקחת. מספר לא מבוטל של אנשים מתו בחצי השנה האחרונה. אם יש חשש אמיתי שמנות הוירוס מזוהמות, תרים בבקשה את הכפפה, קח מנת חיסון למעבדה פרטית ותבדוק את תכולתה. זה הוכחה אמיתית ולא ציטוט של תעמולות למיניהן. אין ספק שהחיסון יצא מאוד מהר לשוק ובטוח נחתכו פינות בבדיקות החיסון. אך צריך להבין מה יכול להיות מסוכן בחיסון והמרכיבים האלו הינם חומר הממס, חומרים לזירוז התגובה החיסונית וזיהומים שיתכן שקיימים בדרך ההפקה. לא מדובר בחלקיקי הוירוס עצמו.

        למעשה, יכול להיות שמנות החיסון שקנתה מדינת ישראל מסוכנות. זה לא הבעיה שלי אלא הערבוב בין המושגים שגורמים לפוסטים שהגיבו לפוסט שלי.
        אני מקווה שהצלחתי להעביר את הנקודה שלי.
        רפי.

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          11/01/2010 בשעה 15:09

          הי רפי.
          סחטיין על התואר השני בביולוגיה מולקולרית.
          אך אל תשכח שיש הבדל גדול בין ידע לחוכמה.

          אני לא מזלזל כמובן בתואר שעבדת כה קשה להשיגו, אך יש מס' דברים תמוהים בתגובה שלך:

          1. "ראשית, אין השוואה למערכת הרפואה בארה"ב. המערכת שם מושחתת ובנויה אך ורק מאינטרסים כלכליים."
          אתה טוען שמערכת הבריאות בישראל נפרדת לחלוטין מזו של ארה"ב ואינה מושפעת מהאינטרסים הכלכליים והשחיתות?
          טענה מעט מוזרה לאור העובדה שבכל שני וחמישי מצטטים את בכירי המערכת המהוללת שלנו וההסתמכות שלהם על ה-FDA.
          אולי הפניות ל-CT שונות ממה שקורה בארה"ב, אך ההסתמכות על מחקרים מוטים ושקריים רווחת גם רווחת.
          דוגמה אחת מני רבות זה תרופות הסטאטינים שניתנים בצורה חופשית על-ידי הרופאים בארץ, מבלי להתייחס לסכנה שיש בהם.
          ראה כאן: https://www.emetaheret.org.il/dev/?p=2623

          2. "ויטמין D מכדורים איננו אותו חומר טבעי שנקרא ויטמין D." אני מסכים. אני מתייחס בתגובה שלי לויטמין D ממקור טבעי, למשל מפה: http://www.nutristart.com/liquidd.php

          3. "אבל ישנם כיום כבר חיסונים ללא אותם חומרים פוגעניים" – בוא נחסוך לעצמנו עבודה וויכוח עקר. מה דעתך להביא לי דוגמה ל-10 חיסונים שניתנים היום לילדים שאין בהם אף חומר מסוכן או שהדעות לגביו חלוקות?
          והייתי נדיב אתך, לא בקשתי 20 חיסונים…

          4. "ובהחלט ישנם מספר מחלות שנעלמו מן העולם המערבי בעקבות חיסונים. וההוכחה לכך היא בכך שמדינות ללא רפואה מערבית עדיין נלחמות במחלות אלה." – אוי, מי פופוליסטי פה, אני או אתה? איזה מחלות נעלמו מהעולם בגלל החיסונים? ראית בכלל את הקישור שהבאתי לך? וזה שבמדינות מערביות אין את המחלות ובמדינות עולם שלישי יש את המחלות זו לא הוכחה ליעילות החיסונים. חשבת על היגיינה? או על תזונה טובה? או על מים נקיים? או על גישה לרפואה בסיסית?

          5. "זה נכון, שהרבה מקרים שמסווגים כשפעת העופות יכולים להיות מסיבות אחרות." – אתה מודע לכך שרוב האנשים שמגיעים לטיפול בעקבות תסמיני שפעת אינם חולים כלל בשפעת נכון? ראה כאן: https://www.emetaheret.org.il/dev/?p=2758

          6. "אבל גם אם מדובר בהצלת מספר מועט של נשים בהריון זה עדיין שווה את המחיר הכלכלי." – אני לא מדבר על המחיר הכלכלי. הלו?! אני מדבר על מחיר בריאותי. ולא, לדעתי הוא לא שווה.

          7. "ההקשר לילדים אוטיסטים הוא שוב הטעיה פופליסטית. זה נכון עבור חיסונים בעבר. לא צריך להכניס את זה כל שתי שורות, זה לא הופך את זה לנכון בימינו." – וואו! תגיד אתה בטוח שאתה באמת בעל תואר שני לביולוגיה מולקולרית? בלי לזלזל או לפגוע, אבל משפט כזה מראה על הבנה מועטה ביותר בעניין סכנות החיסונים והקשר שלהם לאוטיזם.
          במשפט אחד: הוכח קשר בין אוטיזם ובין חיסונים המכילים כספית. בחיסונים נוכחיים נגד שפעת יש כספית. אר-גו המסקנה?

          8. "תקנה חיסון, תיגש למעבדה פרטית ותבקש בדיקה." – תגיד אתה מציע את זה ברצינות? אתה מודע לעלות כזו בדיקה? אתה מציע את זה לאמא קשת יום שרק רוצה לחיות בכבוד?
          חוץ מזה, כבר הוכח שהחיסונים מזוהמים בוירוסים ונגיפים שונים. אם היית טורח להכנס לוידאו עם דוקטור בליילוק שצירפתי היית מגיב אחרת. ומדובר ברופא שחקר את החיסונים במשך 10 שנים. בעל סמכא גדול הרבה יותר ממך, או ממני.

          9. "כל שנה קורסים כמו ביולוגיה של התא משתנים בעקבות גילויים חדשים. הרופאים מתעדכנים רק בתחום ההתמחות שלהם וחסרים הרבה מרכיבים חדשים שהתגלו שהם הבסיס להבנת החומר המתקדם." – נכון! וזו הסיבה מדוע צריך להקשיב לרופא שכבר לא נמצא בתוך הממסד ושיש לו זמן ללמוד דברים חדשים, שהוא לא מקובע מפחד שיפטרו אותו…

          10. "רופאים באופן כללי הם רובוטים בעלי יכולת אבחנה." – אז איך אתה יכול להמשיך להגן על הממסד הרפואי ועל החיסונים אחרי משפט כזה. מעבר להבנתי.

          11. "אני רוצה לסכם ולומר, ישנם חיסונים רבים שהובילו להורדת תמותת תינוקות וילדים." – קישורים ידידי, קישורים. בלי זה אתה סתם מלהג.

          12. "יעילות חיסון שפעת החזירים עדיין לא ידועה. אך יכולת הפגיעה של חלקיקי הוירוס בחיסון היא אפסית. ולכן קיים החיסון ללא תוספות מיותרות ואותו כדאי לקחת." – אתה מודע לחומרים שיש בחיסון חוץ מחלקיקי הוירוס? אתה בכלל עברת על הקישורים שנתתי לך? אי אפשר להתייחס לתגובה שלך ברצינות אם אתה טוען כזו טענה.
          רוצה רשימה של החומרים שיש בחיסון חוץ מהנגיפים?
          בבקשה:
          בחיסון פנדרמיקס:
          Polisorbate 80
          Octoxinol 10
          Sodium chloride
          Sodium deoxycholate
          Disodium hydrogen phosphate
          Potassium dihydrogen phosphate
          Potassium chloride
          Magnesium chloride
          Gentamicine sulfate
          Formaldehyde
          Egg and chicken protein
          Ovalbumine
          Water for injection

          בחיסון פוסטריה:
          Potassium chloride
          Sodium chloride
          Potassium dihydrogen phosphate
          Disodium phosphate dihydrate
          Magnesium chloride hexahydrate
          Calcium chloride dihydrate
          Sodium citrate
          Citric acid
          Formaldehyde
          Egg and chicken protein
          Ovalbumin
          Kanamycin sulphate
          Neomycin sulphate
          Cetyltrimethylammonium bromide
          Water for injection

          אתה רוצה להזריק אותם למחזור הדם שלך? בבקשה.
          אני אקח מיץ תפוזים.

          הגב
          • rafi הגיב:
            11/01/2010 בשעה 22:49

            היי,
            ראשית כל הכבוד שאתה לא מוותר לטיעונים שרשמתי ללא מקורות.

            להלן מקורות מעיתונים מדעיים –
            Pediatr Clin North Am. 2009 Dec;56(6):1263-83.
            Vaccine preventable diseases and vaccination policy for indigenous populations.

            Menzies RI, Singleton RJ.

            The National Centre for Immunisation Research and Surveillance of Vaccine Preventable Diseases, Sydney, Australia.

            There are many similarities regarding the health status of Indigenous people in the 4 English-speaking developed countries of North America and the Pacific (United States, Canada, Australia, New Zealand), where they are all now minority populations. Although vaccines have contributed to the reduction or elimination of disease disparities for many infections, Indigenous people continue to have higher morbidity and mortality from many chronic and infectious diseases compared with the general populations in their countries. This review summarizes the available data on the epidemiology of vaccine-preventable diseases in Indigenous populations in these 4 countries in the context of the vaccination strategies used and their impact, with the aim of identifying successful strategies with the potential for wider implementation.

            PMID: 19962021 [PubMed – indexed for MEDLINE]

            Postgrad Med. 2009 Nov;121(6):106-12.
            Novel H1N1 virus infection and pregnancy.

            Satpathy HK, Lindsay M, Kawwass JF.

            Emory University School of Medicine, Department of Gynecology and Obstetrics, Atlanta, GA 30303, USA. hsatpat@emory.edu

            Human infection with the novel H1N1 influenza virus, initially popularly termed "swine flu," was first reported in April 2009 and has since prompted the World Health Organization (WHO) to raise its pandemic alert to the highest level. During pregnancy both mother and baby are at increased risk when infected with either pandemic or seasonal influenza. Because of concerns about the severity of the disease during pregnancy, the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) has implemented enhanced surveillance for infection with this novel virus in pregnant women and has placed them in a group that merits priority vaccine administration. The benefit of treatment with the antiviral medication oseltamivir outweighs its theoretical risk, as pregnant women are at increased risk of severe complications from H1N1 virus infection. In addition to confirmed H1N1 cases, the associated symptoms, particularly fever, merit immediate attention. Moreover, precautions must be taken by both patients and health care professionals when confirmed or suspected H1N1-infected pregnant women present to labor and delivery, or the doctor's office. After delivery, pregnant women infected with H1N1 may breastfeed but must follow specific guidelines. Although the current strain of H1N1 virus has fairly mild sequelae, the virus may have mutated over the summer months and we must anticipate a possible second wave of more severe illness moving into fall 2009 and winter 2010.

            PMID: 19940421 [PubMed – indexed for MEDLINE]

            המאמר הראשון מראה באמצעות השוואה בין אוכלוסיית ארה"ב קנדה אוסטרליה וניו זילנד בין כלל האוכלוסיה ואוכלוסיית ילידים שפחות מתחסנים את השפעת החיסונים על תדירות המחלות.

            המאמר השני מסכם את המחקר ומידע קליני על וירוס שפעת החזירים ונשים בהריון.

            אם מאמרים מדעיים בעיתונים מקצועיים אינם מספיקים עבור הקורא, קטונתי.

            להערות שרשמת, FDA לא קשור בכלל לטיפול רפואי בארה"ב. הכל נעשה באמצעות חברות ביטוח פרטיות. לפרטים גוגל.

            לגבי החששות שישנם מהחיסון, אתה בוחר לשמוע לדעה אחת ולא לבדוק בעצמך. אני יכול להציע פניה לאחת מתוכניות הטלויזיה הידועות (המקור, כלבוטק וכו) שישלמו על הבדיקה.

            גם במיץ תפוזים שתקנה בסופר נמצאים רוב החומרים שרשמת ברשימה. רוב האנשים במדינה עברו חיסונים המכילים חומרים אלו. לדעתי, רובם לא מתו. למה אתה בוחר להזין את תיאורית הקונספירציה מאחורי החיסונים ואוטיזם שכבר נפסלה פעמים רבות?
            אני אישית מאמין שבעבר חיסונים לא תקינים יצאו לשוק וגרמו לתופעות אלו. אך אני לא מאמין שזה מתרחש בימינו אנו.

            Vaccines and autism: a tale of shifting hypotheses.

            Gerber JS, Offit PA.

            Clin Infect Dis. 2009 Feb 15;48(4):456-61. Review.

            והנה מאמר שמסביר על התיאוריות מאחורי הקישור של חיסונים ואוטיזם ומפרט מחקרים רבים שפסלו קשר זה.

            אף לא אחד מן הציטוטים שהבאת לא עומד בסטנדרטים מדעיים. אני מקווה שמאמרים אלה יספקו את ההוכחות לפסילת הטענות שהועלו בכתבה זו.
            וחבל שאתה יורד לפסים אישיים בתגובה שלך.

            רפי.

            הגב
      • רונלי פלד הגיב:
        13/01/2010 בשעה 9:15

        אני באמת באמת באמת מאוד מעריכה את מה שכתבת!
        מבורך!

        אני נטורופתית ויודעת גם כן את כל זה, ושפתך רהוטה וברורה…

        עוד כמה כמוך ואנחנו על הגל!

        בסוף תור הזהב שלהם ייגמר..

        תודה רבה לך!

        הגב
      • מעיין הגיב:
        13/01/2010 בשעה 10:31

        סופסופ האמת!!!
        זה מידע שידוע למי שמחפש אותו – וצריך לחפש בגלל שקוברים וגונזים את המידע הזה – אל תהיו תמימים חברות התרופות מגלגלות ביליארדים כל שנה והם בעלות כוח רב להזיז בחוטים של קודקודים.
        זה לא חדש שהכסף משחק משחק!
        תבררו תלמדו ותדרשו מידע – זו זכותכם וחובתכם!
        ולא כל החיסונים נחוצים בתקופה של האמהות שלנו היו מחפשים ילדים חולים בשכונה בכדי להדביק במחלות ילדות. וכולם בריאים יותר מהדור החיסונים עם מחלות בלתי פוסקות. 

        הגב
        • haim הגיב:
          01/02/2010 בשעה 23:12

          ביליארד הוא משחק שאני מאד אוהב עם שולחן כדורים ומקלות
          את חייבת לבחור מיליארד או מיליון

          הגב
    • יעל י. הגיב:
      11/01/2010 בשעה 10:42

      להוסיף משהו אחד על התגובה היפה של ניב –

      כתבה מוואלה מסוף דצמבר על אישה הרה שקיבלה תרופה נגד שפעת החזירים – ואחרי כמה שעות קרסו מערכות גופה, ואחרי כמה ימים מתה.

      http://news.il.msn.com/article.aspx?cp-documentid=151490282#_uca_addf

      הבעל מספר:
      "אני שוקל לתבוע את בית החולים סורוקה על רשלנות רפואית". (…) "הייתי אצלה ביום בו קיבלה את הטיפול וראיתי את האחות נותנת לה את הכדור", שחזר אנעני. "שאלתי אותה למה, הרי עדיין לא הגיעו תוצאות הבדיקה. האחות ענתה לי כי אם התוצאות יהיו שליליות, הטיפול יופסק". "הייתי אצלה בשעות הבוקר והלכתי לעבוד", סיפר, "אחרי ארבע שעות התקשרו אליי, ואמרו לי כי כל מערכות גופה קרסו. היא שכבה ככה עד שלשום, אז מתה עם העובר. (…) "היא באה לביה"ח כשהיא משתעלת אבל לא היה צריך לאשפז אותה, היא קצת לא הרגישה טוב, אבל למה הופכים את זה לשפעת חזירים לפני שמגיעות כל תוצאות הבדיקה?" אנעני (…) כועס על עצמו על כך שלא היה תקיף יותר בדרישותיו מבית החולים. "אם לא הייתי מסכים לתת את התרופה, אולי היא עדיין היתה חיה".

      ורק לקינוח, הנה אותו אייטם על הנושא בוויינט – http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3824227,00.html – "אישה הרה בת 28 מתה משפעת החזירים ללא מחלת רקע".

      אני מציעה לך לקרוא את הפוסטים שיש באתר על שפעת החזירים וההונאה שמאחוריה.

      הגב
      • רון הגיב:
        11/01/2010 בשעה 17:24

        כל המידע: חיסונים ואוטיזם

        בתגובות לכתבה באתר הידען

        http://www.hayadan.org.il/wp/triple-imune-dont-cause-autism-0401106/#comment-258627

        קיראו תגובות מספר 5, 16, 18
        והפצצה שהמגיב מור סגמון הפיל בתגובה 19

        קייס קלוזד

        הגב
    • ארז הגיב:
      11/01/2010 בשעה 23:32

      וואוו, איזה רשמי!
      אז תתחסן ותוסיף גם אג'ובנט.
      מעניין איזה דרגה אתה?

      הגב
  • promiteos הגיב:
    11/01/2010 בשעה 2:02

    מה החגיגה עדיין מחסנים
    זה רק החל להיתגלגל
    בונים חומה אז מביאים טנק

    למה הם הפסיקו המשבר הכלכלי הכפוי הוא שהדרך תלולה
    הם לא מזרימים פלואוריד

    ואם נפגין לא נקבל אלה משוטר דרוזי בלבוש שחורים

    לעבדים אין מה לחגוג אבל כן תודה על כל מאמץ שנעשה תחת סיכון וכנגד כל סיכוי
    רק ביחד העבדים יכולים לצעוק מספיק חזק כדי להפריע בארוחה של הקודקודים כדי להרעיד את השולחן כדי להעיר להם את העיניים לגבי זה שהעבדים רוצים דיל יותר טוב ואי אפשר להרגיע אותם והם אפילו ירגעו
    העבדים רוצים אלף שבוא יצאו לחופשי למען עתיד טוב יותר לאנשות
    עם הרבה זעה ומאמץ ולא דמיון מודרך נגיע או שלו אבל מי שרוצה חופש זההיכוי האחרון

    הגב
  • נועם הגיב:
    11/01/2010 בשעה 9:31

    כל הכבוד על הראיון
    העברתי הלאה והוא משפיע על אנשים
    יש לך מושג מה דעתו של אריה אבני בנושא ההפלרה?
    יש מצב לעשות איתו וידאו בנושא?
    הצגת החומרים המוחדרים למים והסבר שלו מהם, נסיון להסביר למה משרד הבריאות ממשיך בהפלרה ועוד
    נראה לי שזה יוכל לקדם משמעותית את הפסקת האיוולת הזו

    נועם

    הגב
  • limorwolf הגיב:
    11/01/2010 בשעה 13:26

    מתוך תגובה לכתבה על חיסונים קראתי כי-

    תחקיר YNET חושף כי רופא הכנסת המוערך, ד"ר יצחק ליפשיץ, מומחה בנוירוכירורגיה ובכירורגיה אורתופדית ובעל ניסיון רב שנים בטיפול בחולים מורכבים בעלי פרופיל ציבורי גבוה, ממליץ להימנע מהחיסון. בתחקיר מובאת עדותו של שר המדע והמדען בעצמו פרופ' דניאל הרשקוביץ':

    "דווקא רציתי להתחסן והלכתי לרופא הכנסת, אבל ד"ר ליפשיץ אמר לי שהמלצתו הרפואית היא להימנע מכך."

    לתחקיר המלא של YNET:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3827330,00.html

    הגב
  • limorwolf הגיב:
    11/01/2010 בשעה 13:39

    ראיתם את הידיעה היום בעיתון?
    אדם שקיבל את החיסון נפטר משפעת החזירים
    כיצד מסביר זאת משרד הבריאות?
    8 ימים מלקיחת החיסון זה לא זמן מספיק ,צריך לחכות בין שבועיים לשלושה…

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3832446,00.html

    הגב
  • inonf8 הגיב:
    11/01/2010 בשעה 15:24

    http://www.naturalnews.com/027913_full-body_scanners_DNA.html

    הגב
  • gabisb הגיב:
    11/01/2010 בשעה 16:52

    הסרטון לא נפתח וחבל
    זה חומר מענין מאד

    הגב
  • פרומיתאוס =בנקאות זה פשע מאורגן צווארון לבן נגד האזרח הקטן ןהפקיד ב הגיב:
    11/01/2010 בשעה 16:57

    הפטנט שמוסף לזריקה רשןם ברשם הפטנטים כמעקב ילודה והמוות מהחיסון יגרם בהידרדרות איטית של בין 2 ל6 שנים

    תאים של תאיקוף בגוף אדם ועוד חיות נוספות ביולוגיות
    יוצר עיוותי תא אשר יגרמו לדעיכה איטית ומוות

    הגב
    • ארז הגיב:
      11/01/2010 בשעה 23:21

      שמח שמצאת אותי היוטיוב? אח יקר.

      זה מה שבדיוק אני חושב מעבר לתופעות הלוואי שהם סטגייה שולית לפחות ככה אני חושב.

      הגב
      • ארז הגיב:
        11/01/2010 בשעה 23:22

        *ביוטיוב, *סוגיה. סליחה

        הגב
  • אילנה הגיב:
    12/01/2010 בשעה 11:00

    סוף סוף ניזכרו בארץ שהזריקה היא לא מה שאומרים במדייה! פרופוגנדה…
    אם מישהו שמע על המיליארד המוזהב?
    הסירטון של דויד אייק מזביר מה קורה

    http://www.youtube.com/watch?v=roSSO4fxIe4

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      12/01/2010 בשעה 11:43

      אילנה, אנחנו ואחרים אומרים את זה כבר חצי שנה…

      הגב
      • אילנה הגיב:
        12/01/2010 בשעה 13:40

        חיפשתי מידה הרבה זמן על ה פרופוגנדה הזאת גם באתרים ישראליים , לא היה שום דבר …
        רק אתרים בודדים, לרוב רוסיים,כולם שותקים 

        הגב
  • מעיין הגיב:
    12/01/2010 בשעה 11:35

    אוקי. ואדם שהמצב החיסוני שלו לא טוב, מה עושים?
    בן אדם מבוגר עם סכרת, לחץ דם, שקיבל בעבר כימותרפיה.. כן לקחת חיסון? לא? מה עושים?

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      12/01/2010 בשעה 11:44

      שאלות טובות.
      אני ממליץ להתייעץ עם דוקטור אריה אבני,
      או כל רופא אחר שלא ממהר לתת חיסון.

      יש מה לעשות,
      השאלה היא האם האדם המדובר יבין את התלות שנוצרה אצלו ב"תרופת פלא", בזריקה אחת וגמרנו, בכדור אחד שירפא הכול,
      ויעשה את הצעד בדרך לשינוי כולל.
      תזונתי ורגשי.

      הגב
  • משה הגיב:
    14/01/2010 בשעה 19:01

    כדי להיות אמינים עד הסוף צריך להביא רופא שלא "נזרק מהמימסד"..
    כבודו של האיש בסרטון במקומו מונח אך יהיה יותר אמין לשמוע רופא שאין לו שום רקע לחיוב או לשלילה עם המימסד או נגד המימסד.

    מה?
    כל הרופאים הרגילים מפחדים אם יש להם אמת פנימית שחשוב להם שתצא לאור?

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      14/01/2010 בשעה 20:41

      כל הרופאים שדיברנו איתם פחדו להתראיין.
      רק אדם שלא נמצא במערכת, יהיה מספיק אמיץ לומר דברים נגד המערכת.

      למרות שנראה לי שבקרוב נראה יותר רופאים ממסדיים שמתחילים לדבר אמת פנימית כהגדרתך…

      הגב
      • Danton הגיב:
        14/01/2010 בשעה 21:23

        מספיק לראות את מה שעשו לד"ר דייזי שטרן שמתחה ביקורת על מדיניון החיסון נגד שפעת החזירים… משרד הבריאות מפעיל מכבש עצום על כל ענף הרפואה, יכול לשלול רישיונות, וחברות התרופות שוללות תקציבי מחקר ממי שלא מיישר קו.

        הגב
  • יוסי25306 הגיב:
    15/01/2010 בשעה 3:27

    ומי שמעוניין לקרוא ספר שנכתב על ידי ד"ר אריה אבני (.M.D):

    שוטי החלב – על נזקי החלב לבריאות – הוצאת פוקוס

    http://www.focus.co.il/Product.asp?Pid=239-464&Cat2Cat1ID=27&Cat2ID=0

    הגב
    • walkyourtalk הגיב:
      15/01/2010 בשעה 17:12

      למי שבאמת רוצה לדעת, להבין ולהפנים, ובעקבות כך, מה לעשות, לשנות את אורח החיים, אפשר לפנות לספר בשם "מחקר סין" זהו המחקר המקיף ביותר שנערך על גוף האדם, תזונה, חלב ובשר, ויטמינים ומינרלים, צמחוניות וטבעוניות וכו'. אגב, לא קיים ילד בעולם עם אוטיזם – שלא קיבל חיסון. כלומר, מבלי להיכנס לשאלה האם חיסון או כספית גורמים לאוטיזם, כל ילד עם אוטיזם קיבל פעם חיסון. אין ילד עם אוטיזם ללא חיסונים.ושוב, לא קיים בעולם ילד שמעולם לא קיבל חיסונים, ויש לו אוטיזם. "מחקר סין"
      http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%97%D7%A7%D7%A8_%D7%A1%D7%99%D7%9F
      שבת שלום,

      הגב
  • רומא הגיב:
    15/01/2010 בשעה 17:24

    אני מצרף פה קישור מאתר חוסן שעונה על כל הטיעונים היפים והמדעניים.

    רציתי לענות בעצמי אבל גליתי שיש שמה את כל התשובות.

    מוזמנים לקרוא..שימו לב שכל כתב מודגש זה לינק למקור המידע.

    http://www.hisunim.com/flu-4.htm

    הגב
  • שומרת על שפיות הגיב:
    16/01/2010 בשעה 0:56

    עיצרו שנייה לחשוב:
    בואי נניח את כל הטיעונים האפשריים בצד –
    מעצם העובדה שזה חיסון חדש – אסור להשתמש בו! לא יעלה על הדעת שמשהו שאין איתו ניסיון רב שנים ורב טווח יוחדר לגוף אנשים במסות,
    זה לא הגיוני!
    זה טירוף!
    מי מרשה כזה דבר?
    מי יכול להמליץ על כזה צעד?
    מי מסכים שיחדירו לגופו איזהשהוא חומר שאין איתו ניסיון?
    עיצרו את הטירוף הזה, הרפואה אינה חזקה ו/או חכמה מהטבע

    הגב
    • walkyourtalk הגיב:
      16/01/2010 בשעה 13:45

      מה זאת אומרת מי ? משרד הבריאות, עם ארגון הבריאות העולמי, עם האג'נדה או המתווה העולמי שלהם – אאוגניקה. איני טוען ששר הבריאות בעניין, אבל יש כאן בינינו , ישראלים (וגם כמה מחו"ל – סוכנים,יועצים ובירוקרטים ) אנשים שלא "דופקים חשבון" לאף אחד. אנשים בעמדות כוח, שלטון, הון ורוח, שלא אכפת להם, ברמות שאנו לא יכולים להתחיל לדמיין. הזלזול בחיי אדם ובערך הרוחני לחיי אדם, שמור רק למעטים, במעלה "ההיררכיה" האנושית.
      צריך לקרוא אפילו מעט על אאוגניקה בשביל להבין שאנו מדברים שפה שונה, "מהם". ואנו לא צריכים ללמוד שפה חדשה על מנת לתקשר עימם, אלא רק להיות עצמנו, על כל הסגולות הנפלאות שיש בליבנו. כי ללב יש הדהוד. ולאהבה יש הדהוד. לכוונה ותפילה, וזה כבר הוכח מדעית, וזהו "הנשק" שלנו. ברמת האדם, אנו יכולים להפיץ מידע ולהעיר/להאיר את כל אחינו ואחיותנו. ברמת הנשמה, הכל בסדר. (בת'כלס קטונתי מלדבר על כך, אבל יצא לי).שבוע טוב לכולם

      הגב
  • Danton הגיב:
    16/01/2010 בשעה 21:34

    בעיני, הנקודה המרכזית שעלינו להבין היא ש-"המדע" אינו יציקה מושלמת של אמת שירדה מהשמים, אלא זהו סך פעולת החקירה האנושית. ובעיקר, שותו "מדע" שאני כל הזמן שומעים את פרסומיו את חוקריו, הוא בעיקר מוסד. ובתור שכזה, יש לו אינטרסים, שהם בעצם של העוסקים במחקרים, ואלו אשר חייהם (והכנסתויהם) יושפעו מכך. מכאן, שיש אינטרס לטווח רחב של אנשים ושאר מוסדות להשפיע על המחקר המדעי ועל הפרסומים.

    כמו כן, אותם מחקרים ומוסדות מבטאים דעות ועמדות שונות, כך שאין חזית אחת יחידה ל-"מדע". גם המבקרים הם חלק מאותו "מדע", כמו מושא המאמר הזה, ד"ר אבני.

    הגב
  • רון הגיב:
    17/01/2010 בשעה 17:28

    למי שרוצה להתעדכן בנוגע למוטציית השפעת

    http://labvirus.wordpress.com/2010/01/16/spike-in-h1n1-d225g-cases-in-spain-raises-concerns/

    המוטצייה החדשה – החיסונים אינם יעילים כנגדה

    בספרד מתוך 52 חולים בנגיף זה 26 נפטרו

    זה הוירוס שנכנס עמוק לריאות
    והוא מתחיל להתפרס בכל העולם

    הגב
  • מיכה הגיב:
    18/01/2010 בשעה 2:59

    למנהל האתר. הכתבה טובה אבל אני רוצה להפיץ אותה ברבים וזה קשה כי היא מאוד ארוכה ומדברת על הרבה נושאים. לא הרבה אנשים ישבו שעה לראות את כל זה. זה לא ילך בהפצה המונית. האם תוכלו לקצר (לפחות כפרומו לסרט הארוך)ולהתרכז בנושאים העיקריים – 1)החיסון של השפעת חזירים מזיק. 2)משרד הבריאות מזיק לציבור ופועל מאינטרסים.הוא גוף לא אמין. זה המסר העקרי שהציבור צריך להבין. (כמו שאני רואה את זה). ניתן לערוך את הסרט הזה ל 15 דקות מקסימום ככה שיציג את הנושאים האלה. ואז אפשר להפיץ את זה בכמויות. אחרת זה באמת ממש קשה. אפילו אני שמאוד מתעניין בנושא היה לי קשה להקשיב שעה שלמה עם סטיות רבות מהנושא לאיזה ויטמינים לקחת וכו שזה פחות חשוב כרגע. אני ממש רוצה להפיץ את זה אשמח מאוד אם תקצרו. תודה !!

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      18/01/2010 בשעה 12:52

      שלום מיכה.

      האם תוכל לשלוח לי מייל עם כתובתך, כך שאוכל להודיע לך
      כאשר אסיים לקצר את הכתבה?

      תודה על הנכונות לעזור בהפצת המסר…

      הגב
      • מיכה הגיב:
        22/01/2010 בשעה 1:28

        כן אבל אני לא יודע לאן לשלוח.
        פשוט שים פה את הסירטון המקוצר אני בודק מדי פעם. ואני יפנה לפה.

        רשמתי את המייל שלי בשדה אימייל אם יש לך גישה לשם אתה יכול להשתמש בו.
        מיכה

        הגב
      • מיכה הגיב:
        22/01/2010 בשעה 1:33

        חשבתי שיש אפשרות לשים לינק מקוצר לכל כתבה או סירטון כדי שאפשר יהיה לשלוח אותו לאחרים.

        הגב
        • מנהל הפרוייקט הגיב:
          22/01/2010 בשעה 8:21

          יש קישור מקוצר כזה, הוא נמצא מתחת לכל פוסט במקום שנקרא : "קישור מקוצר"

          הגב
    • רוני הגיב:
      18/01/2010 בשעה 21:50

      חחח…מיכה.

      יפה על הכוונה הטובה.

      "לא הרבה אנשים ישבו שעה לראות את כל זה. זה לא ילך בהפצה המונית".

      אבל לצי-בור יש הרבה מאוד זמן להימרח בסלון כמו קרפדות שעות על גבי שעות ולצפות באשפה הופכת לקומפוסט.

      אין שום דבר שהוא פחות חשוב כרגע. הכול חשוב.

      תפקידך הוא להיות מורפיוס. אתה צריך להוביל עד הדלת..אבל הם אלה שצריכים לפתוח אותה. לא רק שאתה פותח אותה בעצמך..אתה גם מנסה לדחוף את ההמון לתוך האמת.
      אתה יודע איך זה…בסוף עוד יבואו אליך בטענות אנשים שקרובים אליך, ויווצר מצב שתגיד לעצמך. "מגיע לכם להיות משועבדים, ושיזריקו לכם, ותמשיכו לקנות מזון מלא כימיקלים ורעלים בסופרים". זכור מה שאמרתי.

      "כדי לראות את מה שמתחת לאף שלך נדרש מאבק מתמיד" ~ אורוול

      אני באמת לא מבין אותך…מתאמץ כה קשה בשביל צי-בור שהוא ביזיון לקוסמוס..שצריך להגיד לו כל הזמן. מה שניב פירסם עם הדוקטור זה מספיק מעולה.

      תבין דבר אחד…הציבור לא מסוגל לחשיבה עצמאית. הממשלה עושה בשבילו את החשיבה.

      רוצה דוגמא לכך את ארה"ב:

      http://www.serendipity.li/jsmill/us_corporation.htm

      "לעולם אל תאמר את האמת לאלה שלא ראויים לשמוע אותה"

      "אף פעם אל תנסה ללמד חזיר לשיר. זה יבזבז לך את הזמן ורק יעצבן את החזיר"

      קפיש??? חבר…

      "המסוכן באדם לכל ממשלה בעולם הוא האדם המסוגל לחשוב על דברים בכוחות עצמו…כמעט באופן בלתי נמנע הוא מגיע למסקנה שהממשלה שתחתיה הוא חי אינה הוגנת, לא שפויה ובלתי נסבלת."
      ~ לא ידוע

      הגב
      • מנהל הפרוייקט הגיב:
        18/01/2010 בשעה 22:34

        מיכה, אני דווקא מסכים איתך.
        שלח לי מייל, אני אעשה מאמץ לתמצת את הראיון.

        הגב
      • Danton הגיב:
        19/01/2010 בשעה 3:40

        רוני,
        המאמץ לפקוח את עיניהם של המאמינים לפרופגנדה הוא לטובת כולנו: ככל שיותר אנשים יהיו מודעים למתרחש, כך נהיה מספיק אנשים שיוכלו להציב התנגדות.

        הגב
        • walkyourtalk הגיב:
          19/01/2010 בשעה 10:23

          מספר נקודות ההשקפה הוא כמעט כמספר האנשים. במיוחד כשמדובר בנושאים כמו קונספירציה, מזימה, אמיתות אחרות וכו'. מחד, שווה לקצר את הסרטון מעט על מנת להגיש בכפית לאלו שלא יכולים לאכול לבד כרגע. אנו זקוקים לכולנו. מאידך, קשה מאוד להאכיל בכפית את מי שלא מוכן לפקוח את עיניו למתרחש בעולמנו ולהבין את הכוחות הפועלים.
          אז גם אתה רוני וגם אתה דנטון, צודקים. במקום להתנצח ולהוכיח את צדקתכם, יש לפעול. אז רוני, אם בא לך, אתה יכול לקצר את הסרטון בעצמך, או להציע עזרה בעריכה והפצה. ודנטון, מה אתה עשית בשביל מדינה ? (בדיחה)
          את הסרטון החשוב הזה יש להפיץ לכל בית בישראל, לא משום שד"ר אבני "צודק". אלא משום שהוא מציג חשיבה אחרת, יצירתית, שלא נוהרת אחרי העדר. בעולם הרפואה ד"ר אבני נהה אחרי העדר עד שהחליט להפסיק. בדיוק כמו שרבים מאיתנו בוחרים להפסיק את ההליכה לבית המטבחיים, ואף בוחרים לפעול ולהתריע ל -shippel אחרים. אנחנו ב-2010 והזמן עף. האירועים שאנו חווים רק ילכו ויתעצמו, אנו צריכים לעזור, לפרוייקט, למשפחתנו, חברינו, ובעיקר לעצמנו. קצת קשה לפעמים אבל שווה להודות שאולי רוב חיינו "טעינו" כי הטעו אותנו ועדיין לא מאוחר בשביל להתאחד,לבחור מחדש, ולברוא את חיינו כאן ועכשיו. ד"ר אבני הוא אדם מקסים עם כוונות טובות. יש עוד רופאים, חוקרים וכו' עם כוונות טובות רק שמפחדים עדיין מלהגיב ולצאת כנגד המערכת. אם מישהו מכיר בעל סמכות בכל תחום רלוונטי שמוכן לדבר, תודיעו למנהל הפרוייקט וידאגו לראיין אותו. הזמן קצר והמלאכה מרובה. בואו נחסוך אנרגיה ונאחד מאמצים במקום להתפזר.
          זה תלוי רק בנו…

          הגב
  • Danton הגיב:
    19/01/2010 בשעה 16:15

    זה לא רק עניין של "נקודת השקפה". במקרה שלי, נקודת ההשקפה פשוט נובעת מעובדות. אני גדלתי כמו כולם על ברכי המיתוסים השונים, והאמנתי להם בלב שלם, עד שאט אט התחיל לטפטף אלי מידע ממקור אחר, שעם הזמן הפך לזרם שוטף ואף סוחף.
    .
    אולי המסר המרכזי מבחינתי הוא שנבין שמה שאנו מכירים כ-"אמת", שזו דעת הקונסנזוס הנתמכת ע"י מוסדות השלטון וההון היא רק צד אחד של המטבע. אך יש עוד. והמעניין, שלעיתים אותו צד אחר נתמך גם ע"י גורמים מתוך אותו ממסד, כך שגם בקירבו יש חילוקי דעות.
    .
    כך למשל עם שפעת החזירים, ש-70% מהרופאים בישראל לא מתחסנים נגדה. זה מגיע למצב האבסורדי ואף פתטי, שבכירי משרד הבריאות טוענים כלפי ציבור הרופאים שהם בורים שניזונים ממידע שקרי שמופץ באינטרנט. אתם קולטים את האירוניה? משרד הבריאות מכריז שהרופאים הם עדת אידיוטים ובורים. אותם רופאים שאמורים לדאוג לבריאותנו. אז אם כך, מה ערך הידע של אותם רופאים? בעיקר אם משרד הבריאות עצמו מודה בכך?

    הגב
    • walkyourtalk הגיב:
      22/01/2010 בשעה 1:51

      נו..אז בוא נגיד שאתה צודק, משרד הבריאות יצא טמבל כי הוא יורד על בורות הרופאים, והרופאים גם יצאו מזה קצת טמבלים, כי הם בין הפטיש לסדן (בערך), ואתה יצאת צודק, אז מה ?
      גם בלי זה משרד הבריאות טמבל, כי הוא מסורבל ומושחת ועוד כהנה וכהנה סיבות לרוב, הרופאים ממילא בין הפטיש לסדן, ובמקום שאנו נתפלפל, צריכים לפעול, לשנות, להיות ביחד באותו שדה שמאחד אותנו, ולא להתפלפל יותר מדיי, (אף שאני מודה ומתוודה, אין הדבר זר לי כלל וכלל). הרפואה לקחה לה נתיב שבעצם נבחר עבורה, ע"י בעלי אינטרסים. הדבר נכון גם לגבי היבטים אחרים של חיינו. בדיוק כמו שהדבר נכון בתוכנו..כמה התניות כל אחד סוחב איתו ? וסרבול ? וכמה אינטרסים מניעים אותנו ? הפרטים ? אז המיקרו הוא כמו המקרו, לתקן בפנים, לתקן בחוץ..גם זה טוב וגם זה…או אפילו אם ניקח את נקודת ההשקפה שאומרת שהכל מושלם כמו שהוא ואין מה לתקן, סבבה, אז להפיץ מידע זה, להעלות אותו לדיונים, משפחתיים, עם חברים, לדבר על מה שבד"כ לא מדברים, זה תמיד גורם לתזוזות…
      שבת שלום, פלפל

      הגב
  • מיכה הגיב:
    22/01/2010 בשעה 1:23

    תפעל ככה לא תצתרך להתלונן. תעשה משהו. גלה אחריות.

    ואל תנסה עכשיו להגיב ולתת צידוקים !!

    הגב
  • Danton הגיב:
    22/01/2010 בשעה 18:17

    בתכל'ס, אנחנו מסכימים.
    רק הניסוחים מעט שונים, וה-Fine tuning.
    .
    העיניין הוא, מה אנו בעצם עושים עם הפכחון שלנו? ואני מנסה לתעל אותו לכיוון פרודוקטיבי, לא רק לסעור ולגעוש בפורומים וטוקבקים. אני מבקר מתוך ניסיון לתקן.
    .
    ואם נחזור לנושא הדיון, והוא קדחת החיסונים, משרד הבריאות, והרופאים האומללים שבתווך:
    .
    המסר שלי הוא לא שמשרד הבריאות יצא טמבל, או להטיל רפש ברופאים שחלקם באמת אנשים טובים שרוצים לתרום לקהילה ולעשות טוב (יש כמה ציניקנים שמתייחסים למקצוע כקרדום לחפור בו, אך לא ניתן להם להכפיש ציבור שלם). הנקודה המרכזית היא לזהות את מערך האינטרסים שמניע את קבלת החלטות, את עיצוב מדיניות הממשל. המסר הוא שכמה שיותר אנשים ייחשפו לעובדה שלעיתים, גורמי שלטון מיישמים מדיניות שמשרתת את האינטרס של קבוצות פרטניות, ולא של כלל הציבור.
    .
    וזאת כל התורה על רגל אחת, כפי שאמר הילל הזקן.

    הגב
    • walkyourtalk הגיב:
      22/01/2010 בשעה 21:41

      אז זהו, שלא לעיתים אלא רוב הזמן. רוב רובו המלא של הזמן בכל אספקט של חיינו. בגלל זה אין "זמן להתפלפל". כי כשמבינים את כל גודל ועומק ה"אינטרסנטיות" הזו, אז קולטים שעכשיו זה הזמן לפעול…

      הגב
  • haim הגיב:
    01/02/2010 בשעה 23:56

    למרות שאני מסמפט אותו ואת כוונותיו
    מטריד אותי שרופא מתנהג כאילו לא שמע אף פעם על וירוס שפעת שהרג בין 1918 ל 1919 יותר מ 50 מיליון בני אדם
    (ודווקא דרך תגובת יתר של המערכת החיסונית)

    הוא קצת מזלזל מדי בפוטנציאל הסכנה האמיתי של השפעת,וקצת מגזים בשירי ההלל למערכת החיסונית המלאה פגמים -ראה מחלות אוטו אימונולוגיות שבהן הגוף תוקף את עצמו(לא המצאתי מדמיוני)דרך המערכת החיסונית.

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%A9%D7%A4%D7%A2%D7%AA_%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%99%D7%AA

    תן לי רק להוסיף שני דברים:
    א:עד להודעה חדשה מוטב להפנים שיום אחד כולנו נמות,וזה רק עניין של תאריך.
    סביר להניח שבאותו יום עדיין נרצה להמשיך לחיות ולו מכח האינסטינקט.
    ויהיו לנו תכניות ליום שלמחרת.

    לא יודע מה איתך אבל אותי זה מרגיע.
    אחרת הייתי כל היום זומם ומתכנן
    איך להישאר בחיים,והיה לי הרבה מה להפסיד

    בקיצור כולנו גוויות מהלכות שלא כתוב עליהן תאריך התפוגה וזה ממש ממש בסדר.
    זו תמצית הבושידו של הסמוראים למי שמתעניין
    איך לנהל חיים משוחררים מפחד.

    לאחר שהפנמת את סעיף א. שהוא לא פשוט ליישום אך די הכרחי לסעיף

    ב:חיה את חייך
    תהנה מהם בדרכך הייחודית
    יכול להיות שזה כולל תזונה נטולת סוכרים
    בצקים ושאר מזיקים ויכול להיות שלא.
    חיים ארוכים וטובים (או רעים) או קצרים ורעים (או טובים)הם לגמרי השתקפות של תפיסתך את המציאות.
    ואני באמת מאמין שנפש בריאה ושמחה,חיים מלאי עניין ואתגר ותעסוקה חיוניים לבריאותנו ולאיכות חיינו
    באחוזים הרבה יותר גבוהים מכל ענייני ה"מה אתה מכניס או מנוע מלהכניס לגוף".
    ועניינים כאלה אם עוסקים בהם בהגזמה ועודף התלהבות משום מה נוטים להפריע לשמחת החיים
    במקום להגביר אותה
    ובהכרח לפגוע באיכות החיים.

    אם תממש גם את סעיף ב.אתה עשוי לגלות
    שכמו היוצרים המדענים וגדולי המוחות והנפשות בכל הזמנים-מליאונרדו דה ווינצ'י
    שישן רק שעה ביום ועד לכל מיני זמרי רוק- כבד דקים ומגויידים ,
    שחיים כמעט על שום דבר.
    אתה חיים חיים מלאים לחלוטין עם מעט מאד מודעות למה נכנס לך לפה,וכמה ספורט ,וויטמינים,שעות שינה ושאר הוראות יצרן,
    אתה מקיים,וזה יסביר לך את המיסתורין שמאחרי זקנים בני 90 שמאריכים ימים ואף פעם לא שמרו על עצמם לעומת בני 30-40
    שעושים הכל נכון אבל מתים צעירים.
    אם תסתכל סביבך(ותסלח לי שאין קישורים)תראה דוגמאות כאלה אולי אפילו במעגל ההיכרויות הראשון שלך.
    אני ראיתי ועדיין רואה.
    חוץ מזה אני מרגיש חובה להדגיש שוב

    חיים קצרים הם לא בהכרח רעים כמו שחיים
    ארוכים הם לא בהכרח טובים

    הסוד הוא קודם כל להחליף את המילים
    "אני צריך…" במילים
    "אני רוצה…" ועל זה נאמר
    'תנו למלך את אשר למלך'

    אני מצטער אם חפרתי
    אבל זהו ,סיימתי.

    הגב
    • walkyourtalk הגיב:
      02/02/2010 בשעה 8:59

      סמוראי, יפה אמרת, העלית נקודות שעל כולנו לזכור ולחיות על פיהם. כי הן נכונות מאוד.
      אם היית שומע על סערה גדולה והרסנית המתקרבת, אני מניח שהיית מספר לנו כדי שחיינו, "טובים" או "רעים" ככל שיהיו, יוכלו להימשך עוד קצת, לא? ועל כך מדובר. ייתכן ויש סערה ממשמשת ובאה, אני לא יכול להחליט עבור אחרים מה עליהם לעשות, אך זה מרגיש כזכות וחובה, להודיע, או להתריע..כדי שעוד קצת יינצלו. אני מדביק תגובה מאתמול של ד"ר דייזי שטרן לפרופ' אנגלהרד :
      So here is my response to Professor Engelhard. Did I, or did I not, warn you, dear professor? Did Israel , or did it not, waste public funds? Did it, or did it not, endanger public health for nothing? WILL YOU, or will you not, take responsibility for this utter blunder?

      http://www.bbc.co.uk/worldservice/news/2010/02/100201_swine_flu.shtml

      I would rather not waste any more of my precious time on this nonsense: that is why I did not answer Professor Engelhard's insulting public response in detail until now. But that is fine, because the BBC just did it for me.

      I do expect a PUBLIC APOLOGY from Professor Engelhard for his disrespectful handling of my letter, which I wrote in order to protect the public from the dangerous vaccines. And the myriad media and websites that joined his chorus will also have to give an account sooner or later.

      But meanwhile, knowing that I was right, that my long and hard work paid off, and that lives were saved as a result of my research and of my letter, is satisfaction enough for now.

      So, THANK YOU GOD!

      DS

      And as a post-script, THIS article I just received:

      http://www.lewrockwell.com/sardi/sardi150.html

      ישנם מניעים חבויים המשרתים מטרות סמויות מעין הציבור, שמשפיעים על חינו בדרכים שלא נוכל לתאר. האם עלינו לעשות משהו בנוגע לכך, או לא?
      ואגב, לגבי השפעת ב-1918 , כן, הרבה אנשים מתו, ובהתחשב שהעולם (המערבי לפחות), נשלט אז ע"י אותם המשפחות ששולטות בו כיום, קשה לי לדעת מה היה נכון אז, אני רק יודע שמשהו פה לא כשר, ומסריח..
      וכן, ד"ר אבני ממש רוצה בטובתנו, משהו שקשה לי לאמר על שרי בריאות בארץ ובעולם (מתנצל על ההכללה). יום מצויין לכולנו.

      הגב
  • מיכה הגיב:
    18/02/2010 בשעה 1:36

    לא הרבה אנשים ישבו שעה לראות את כל זה. זה לא ילך בהפצה המונית. האם תוכלו לקצר (לפחות כפרומו לסרט הארוך)ולהתרכז בנושאים העיקריים – 1)החיסון של השפעת חזירים מזיק. ולמרות זאת הופץ בציבור ולא ספרו לנו את האמת. 2)משרד הבריאות מזיק לציבור ופועל מאינטרסים.הוא גוף לא אמין. זה המסר העקרי שהציבור צריך להבין. (כמו שאני רואה את זה). ניתן לערוך את הסרט הזה ל 15 דקות מקסימום ככה שיציג את הנושאים האלה. ואז אפשר להפיץ את זה בכמויות. אחרת זה באמת ממש קשה. אפילו אני שמאוד מתעניין בנושא היה לי קשה להקשיב שעה שלמה עם סטיות רבות מהנושא לאיזה ויטמינים לקחת וכו שזה פחות חשוב כרגע. הייתי ממש רוצה להפיץ את זה אשמח מאוד אם תקצרו. תודה

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      18/02/2010 בשעה 8:35

      הי מיכה.
      ניסיתי לערוך את הסרט אבל מפאת חוסר זמן ובעיות טכניות זה לא עלה בידי.

      האם לך יש ידע טכני בעריכה פשוטה?
      אם כן, אתה מוזמן לערוך את הסרט לגרסה קצרה יותר.

      הגב
  • דנה הגיב:
    14/03/2010 בשעה 10:47

    תודה רבה!!! אין מילים,כמה שאני שמחה שנחשפתי לראיון הזה. חובה להעביר אותו הלאה!

    הגב
  • יניב הגיב:
    25/02/2011 בשעה 1:03

    לדברי מומחים, כל המחקרים שפורסמו לאחר מאמרו של וייקפילד הראו כי אין קשר בין החיסון לבין אוטיזם. מחקרים אחרים הראו כי שכיחות האוטיזם אצל ילדים שלא חוסנו אף גבוהה יותר מאצל אלה שחוסנו. זאת ועוד: במרבית המקרים ניתן לאתר סימנים ראשוניים לאוטיזם עוד לפני גיל שנה, אז ניתן החיסון הראשון.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3843909,00.html

    הגב
    • מנהל הפרוייקט הגיב:
      25/02/2011 בשעה 8:39

      שלום יניב.
      לא הייתי מסתמך יותר מדי על ידיעות מ-YNET בכלל ועל מאמר שנכתב ע"י איתי גל בפרט.
      העניין של וייקפילד יצא לחלוטין מפרופורציה, האיש היחידי שהאשים אותו בהטעיה היה כתב של עיתון וזה לא הוכח בבית משפט.
      אני מציע לך לקרוא את תגובתו של דוקטור וייקפילד לאישומים הללו.

      יש עוד מחקרים שמעלים שאלות קשות בנוגע לבטיחות החיסונים, לא רק בקשר לאוטיזם.
      אני מציע לך לשמוע ראיון שערכנו עם דוקטור איוב: https://www.emetaheret.org.il/dev/2010/08/08/%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%aa-%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%9b%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%a7%d7%a8%d7%99/

      וגם לשמוע מה יש לדוקטור בליילוק לומר בנושא.

      שמעתי מספיק והותר עדויות של הורים שאיבדו את הילד שלהם לאוטיזם אחרי מתן חיסון.
      ילד בריא וחייכן הפך בגיל שנתיים לשבר כלי.
      אתה צריך לזכור שמדובר גם ביוקרה וכבוד רפואיים וגם בהרבה כסף שעומדים על כפות המאזניים,
      הממסד הרפואי לא יוותר בכזו קלות על הבייבי שלהם…

      הגב
  • יניב הגיב:
    25/02/2011 בשעה 1:16

    מצד שני

    http://www.hisunim.com/articles/Wakefield.pdf

    הגב
  • רפי הגיב:
    07/08/2012 בשעה 3:03

    שלום לכולם ואני מתכוון לכל האנשים שאכפת להם מעצמם ומסביבתם.במשך שנות חיי 54 ראיתי את האמת ושאפתי אליה
    גופי הפך לאובייקט מחקרי עצמי מעולם לא רצתי לקבל שום חיסון למרות שגופי נחשף מאות פעמים למצבים מזהמים בהם נתתי לו להתגבר והתגברתי מוכח!מעולם לא פניתי לרופאים
    איני שותה כדורים כלל עשרות שנים.אנשים! תאכלו טבעי בעולם הלא טבעי ירקות פירות 95% מהמזון בסופר הכולל קופסאות שימורים מזונות שתאריך התפוגה הוא יותר בהרבה מימים ספורים ערכו הבריאותי לוקה בחסר גדול כמעט כלום
    מלא סוכר.ותקשיבו לד"ר אבני מלה במלה ותעשו חושבים יש המון בדבריו

    הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

זרקור על

בריאות

ריטלין לבני ארבע, סטטינים לבני שמונה

מנהל הפרויקט 8.8k צפיות

קטע חדש בתרגום לעברית – ראיון עם ריצ'ארד גייג' על קריסת התאומים

האחראית לבריאות הציבור בנושא הסלולרי: "התקן חסר כל משמעות בריאותית"

גארי יורופסקי נחת היום בישראל

האם המדען הראשי של משרד החינוך פוטר כי אמר שההתחממות הגלובלית איננה מעשי ידי אדם?

חדשות קורונה

ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.
לפני 4 חודשים
פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0
לפני 4 חודשים
ככה משחקים עם נתונים ועל הדרך דופקים כותרת מגמתית
לפני 4 חודשים
הקודם הבא

אולי גם זה יעניין אתכם

בריאות

ד"ר ג'יימס ת'ורפ: ראיתי לידות שקטות. יותר מדי.

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

פרופסור סיריל כהן בראיון: חיסנו ילדים שהסיכוי שלהם להגיע לטיפול נמרץ היה 0

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

חובת החיסונים בצבא האמריקני בוטלה

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

ככה משחקים עם נתונים ועל הדרך דופקים כותרת מגמתית

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

מחקר: קמפיין החיסiנים נגד COVID-19 של הודו 2021 גרם לכ-3.7 מיליון מקרי מוות

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

מה לעשות אם אתם חושבים שנפגעתם מחיסiן

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

נמצאה הסיבה לעלייה בהתקפי לב; זה הכל בגלל "מתנגדי החיסונים"

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

המחאה בסין עולה מדרגה – דיווחים על שריפת ענק במתחם בידודי קורונה

מנהל הפרויקט לפני 4 חודשים
בריאות

קרדיולוג בכיר: תופעות הלוואי מחיסון mRna לקורונה מסוכנות יותר מהמחלה עצמה

מנהל הפרויקט לפני 6 חודשים
בריאות

סרטון שהודלף מגלה: משרד הבריאות ובכיריו מסתירים ומטייחים לכאורה קשר שהתגלה בין חיסון קוביד לתופעות לוואי

מנהל הפרויקט לפני 6 חודשים
בריאות

פרופסור זוכה פרס נובל לרפואה: נגיף הקiרונה הונדס במעבדה

מנהל הפרויקט לפני 6 חודשים
בריאות

רופאים מכל העולם: "מגיפת הקiרiנה" איננה מגיפה כלל והחיסiן אינו יעיל או בטוח – וידאו

מנהל הפרויקט לפני 8 חודשים

הבהרה: התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא, במיוחד בכל הקשור לבריאותכם. בכל מקרה של החלטה הנוגעת לבריאותכם, שינוי תזונה או כל דבר אחר, התייעצו עם רופא מוסמך. כמו כן, אין לראות את המידע המוצג כאמת מוחלטת, אלא יותר כהצגת דברים מתועדת היטב הנשענת על ראיות והצלבת נתונים. זו אחריותכם כבני אנוש עם ראש על הכתפיים להמשיך ולחקור ורק אז להגיע למסקנות, בהתבסס על כל המידע הקיים.

הגבלת אחריות: אתר פרויקט אמת אחרת אינו אחראי לדיוק, שלמות או יעילות המידע או המוצרים המוצגים באתר. דעות כותבי המאמרים הנן של כותבי המאמרים בלבד. המידע המוצג באתר הנו למטרות של חינוך ובידור בלבד והשימוש במידע הנו באחריות קוראי האתר. אתר פרויקט אמת אחרת ומפעיליו לא ישאו בשום אחריות עקב שימוש במידע המתפרסם באתר.

פרויקט אמת אחרתפרויקט אמת אחרת

פרויקט אמת אחרת Ⓒ כל הזכויות שמורות

  • על הפרויקט
  • יצירת קשר
  • מדיניות פרטיות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות

דיווח על תוכן שבור במאמר:
החיסון לשפעת החזירים – רופא ישראלי מעיז לדבר!

מה שבור במאמר? *

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

לא מוצא את הסיסמא?