המפקח על החינוך בניו-ג'רזי ארה"ב, הורה לחקור מקרה שבו
ילדים בביה"ס היסודי בניו-ג'רזי למדו ושרו שירים שמהללים את הנשיא אובאמה.
ביקורת עצומה החלה להתגלגל אחרי הפצת הסרטון ביו-טיוב.
הניצים טענו שזו אינדוקטרינציה קולקטיביסטית מהזן של צפון קוריאה, סין הקומוניסטית, ברית המועצות וגרמניה הנאצית.
המתח בבית הספר הגיע לשיאו כאשר הוחלט לסגור אותו באופן זמני בגלל איומים על חייו של מנהל בית הספר בעקבות פרסום הסרטון ביו-טיוב.
הסרטון, שמראה כ-20 ילדים בביה"ס בברלינגטון, שרים שירי הלל רווים בסיסמאות בחירות
ובהלל ל: "ברק חוסיין אובאמה", כאשר הם חוזרים שוב ושוב על שמו של הנשיא האמריקני,
מזכירים את "הישגיו", כולל את "התוכנית הגדולה להפוך את כלכלת ארה"ב למספר אחת בעולם".
אחד השירים שלמדו הילדים מכיל ציטוט הלקוח הישר מהשיר הדתי "ישוע אוהב את הילדים הקטנים",
שמו של ישוע הוחלף בשמו של אובאמה: "הוא אמר אדום, צהוב, שחור או שחור ולבן, כולם שווים בעיניו. ברק חוסיין אובאמה."
הרבה הורים הגיבו בזעזוע באומרם שהם נחרדו לראות שמלמדים את ילדיהם לראות בנשיא דמות מוערצת ואיקונין דתי.
אני מזועזע! אני לא מאמין שזה הבית ספר שלנו.", אמר ג'ים פרונצ'יק, שבנו בן ה-8 היה אחד מהילדים.
"אני לא רוצה שהילד שלי יהלל את הנשיא כמו אל, או איקונין, או מלך, או משהו כגון זה.
זה מסר לא נכון להחדיר בו."
הנשיא אובאמה כבר פוסל כמשיח רכוב על חמור:
צוייר כישוע הצלוב:
נוער מתייחס אליו בהערצה דתית כשהוא מושווה בעיניהם לאלוהים כ: אלפא / אומגה:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bayNhJayn_U[/youtube]
השיר עם מילות ההלל לנשיא אובאמה, נלמד כחלק מחודש הכבוד לפועלם של האפרו-אמריקנים באמריקה.
הנה הסרט עם השירים לשיפוטכם:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5zrsl8o4ZPo[/youtube]
והנה המילים של שני השירים:
שיר 1:
ממ, מממ, ממ!
ברק חוסיין אובאמה.
הוא אמר שכולם צריכים לתת יד,
כדי להפוך את המדינה הזו לחזקה שוב.
ממ, מממ, ממ!
ברק חוסיין אובאמה.
הוא אמר שעלינו להיות הוגנים היום,
עבודה שווה משמעותה שכר זהה.
ממ, מממ, ממ!
ברק חוסיין אובאמה.
הוא אמר שעלינו לנקוט עמדה,
כדי להבטיח שכולם יקבלו סיכוי.
ממ, מממ, ממ!
ברק חוסיין אובאמה.
הוא אמר, אדום, צהוב, שחור או לבן,
כולם שווים בעיניו.
ממ, מממ, ממ!
ברק חוסיין אובאמה.
כן!
ממ, מממ, ממ!
ברק חוסיין אובאמה.
שיר 2:
שלום כבוד הנשיא,
אנו מכבדים אותך היום.
על כל הישגיך, כולנו אומרים: "הידד!"
הידד, כבוד הנשיא!
אתה מספר אחד.
הנשיא השחור הראשון
שינהיג את האומה הגדולה הזו!
הידד, כבוד הנשיא.
אנו מכבדים את התוכניות הגדולות שלך,
להפוך את כלכלת האומה הזו למספר אחד שוב!
הידד, כבוד הנשיא,
אנו ממש גאים בך!
בעומדנו תחת הדגל בצבעי אדום לבן וכחול!
אז תמשיך, כבוד הנשיא,
אנו יודעים שתצליח,
אז הנה קריאת ההידד:
הידד!
הידד!
הידד!
מקור: FoxNews
שוב פעם אני מפרסמת את הלינק למי שבמקרה עדיין לא ראה ולא שמע:
סוגר את כל הפינות לאחרון הספקנים. כל מילה שם עמוק בסלע:
http://www.davidicke.com/content/view/18281
מערכת הלימודים המסועפת, האדירה והמונופוליסטית של ימינו, שולטת על מרחב גילאים ענק. מגיל שנתיים לערך, עד גיל 18 בחינוך חובה ועד גיל 30-35 למי שחפצים להגיע לראש הפירמידה הממסדית. כלומר עד שכל מערכת החשיבה העצמאית של האדם מתקבעת סופית. רק אז מרפה ממנה המנגנון הממסדי. מערכת הלימודים עצמה נקבעת על ידי אנשים פוליטיים שיושבים במשרדים ממשלתיים והם אלה המעצבים את תכנית הלימודים. כלומר נציגי ושליחי הממסד. והם, דרך מערכת הלימודים שעיצבו, חולשים על החשיבה העצמאית של העוברים את מערכת הלימודים הזו.
בית הספר הפך לסוג של בית כלא הכולא ילדים וילדות, נערים ונערות וצעירים וצעירות – תאבי חיים, בכיתות לימוד חסרות מעוף והשראה. וזו לא כל הצרה כולה. אם בוחנים את מערכת החינוך וההשכלה הקיימות, בכלי אבחנה של אינטליגנציה פלואידית (זורמת), מוצאים כי ברמות היותר עמוקות, החדרת הידע במערכת החינוך, למעשה משמשת כלי להחדרת מסרים סמויים של נורמליזציה וקונפורמיות לגבי הסדר הקיים.
צורת לימוד כזו (קריסטלית) הופכת את חשיבתם של הלומדים, ליבשה, ליניארית, חד ממדית, חסרת מעוף, עומק וברק. אדם שעבר את כל שנות הלימוד הללו יודע למחזר עובדות אך אינו יודע בהכרח ליצור הבנה ותובנה מתוך חומרי הגלם של החיים והמציאות.
מערכת הלימוד הקיימת מפתחת את הזיכרון, לא את היכולת להבין. וככל שהאדם זוכר יותר ומבין פחות כך הוא פחות יודע. בעולמנו קיימים הרבה מאוד אנשים משכילים. אך מעט מאוד אנשים חכמים. מערכת הלימוד הקיימת אינה מכשירה אנשים חכמים, אלא פקידים של ידע.
האם במוסדות להשכלה למיניהן מלמדים אודות העולם והחיים האמיתיים והאישיים שבני אדם חיים, או בעיקר מלעיטים עובדות, שאינן במיוחד רלוונטיות לחיים שהאדם פוגש ביום יום? האם לומדים איך לחשוב, או רק צורכים עובדות? האם ככל שלומדים – מבינים ורוכשים יכולת להיכנס לעבי הקורה של החיים ולהבין תהליכים? או שעוסקים בשינון של תיאוריות, מחקרים ועובדות? האם מלמדים תלמידים להבין דבר מתוך דבר, או מלעיטים אותו בעוד 'דברים'. כלומר, האם מלמדים אותנו להפיק מן המציאות תבונות, או דוחסים עובדות שברובן אינן רלוונטיות לחיי היום יום של הלומדים?
ההשכלה ממלאת את החיים בעובדות, האם האדם המשכיל הופך למומחה כמותי או איכותי לעובדות הללו? דהיינו, האם ההשכלה מאפשרת לאדם לפגוש עובדה ולהיות מסוגל להבין אותה לעומק, או האם הוא נמדד על ידי כמות העובדות והתיאוריות שהוא מסוגל לאכסן לאגור?
מה שקורה לנו בבית הספר משול לפיטום אווזים, האווז משמין, והופך אומנם תאווה לחיך, אך תפקוד הכבד שלו נפגע ונפגם. כך קורה אצל אדם שעובר את מערכת הפיטום של הלימוד הקונוונציונלי: כתוצאה מעודף ידע, נטול משמעות מיידית לחייו של הלומד, קיים סיכוי סביר כי היכולת שלו להפריד עיקר מטפל, ולחשוב בצורה זריזה ותכליתית – נפגמת. בית הספר מלמד עובדות מוגמרות אבל לא את הדרך לפצח חומר גלם כדי להפיק מממנו משמעות.
עם זאת, יש להעיר, כי כמובן שעצם העובדה שאנשים, לפני יותר ממאה שנה, לא עברו את מערכת הלימודים המסיבית של היום, לא מקנה להם אוטומטית חוכמת חיים. אך קשה יותר לפתח חוכמת חיים כשמוחך עמוס במידע לא רלוונטי לחייך, מאשר כשהמידע העיקרי שקיים במוחך הוא זה שאתה זקוק לו כדי להבין טוב ועמוק יותר את שאתה פוגש בחייך.
בילדותי נאלצתי לקטוע את לימודי בשביל ללכת לבית הספר. הוראה כפויה לא גורמת ללמידה, היא פוגעת בלמידה.
רוב מה שנקרא "הפרעות" או "ליקויים בלמידה" זו רק תגובה אלרגית לבית הספר. ישנם ילדים שנולדים עם אינטליגנציה רוחנית מפותחת. הם לא יודעים את כל התשובות. הם לא הגורו של ההורים שלהם. אבל הם נשמה שמבקשת תשובות. בתי הספר משעממים אותם במקרה הטוב, ומקטלגים אותם כילדים עם מופרעות במקרה היותר רע.
מערכת החינוך שלנו לא שואלת ובוודאי שלא משיבה על שאלות קיומיות מהותיות עבור כל ילד מחונן באינטליגנציה רוחנית. ספרות, פילוסופיה, מדיטציה, יוגה, וחשיבה ביקורתית נזנחו .
פשוט אין משמעות או תפיסת עולם מגובשת בנושאים האלו; למה נולדנו? מהו המוות? מי זה אלוהים? מה הייעוד שלנו? מהו חולי ומהי בריאות? מהי נתינה ומהי קבלה? מהן אנרגיות?
על טלפתיה הם שומעים בתכניות של אורי גלר ונמרוד הראל, שם אומרים להם שזה הכול טריקים של קוסמים ואין דבר כזה.
פשוט עוברים על זה לסדר היום. אולי כי מאמינים שלילדים אין צורך בתשובות מהסוג הזה או מפני שלמורים אין שמץ של עניין, או מושג איך להעביר את המידע הזה. למורות אין דרך להעביר שאלות, הן נצמדות לקלישאות ולעובדות ידועות ברמה הכי שטחית שיש. אחד ועוד אחד שווים שניים הן אומרות בקול מרגיע השואף לגסיסה, וזה כל מה שעליך לדעת.
ואני שואלת מדוע? מדוע ילד, שבתנאים מסוימים הוא פיקח, חד עין, מלא דמיון, בעל כושר ניתוח, בקיצור- אינטליגנטי, יהפוך ברגע הכנסתו לכיתה, כבמטה קסם, לאידיוט גמור?
מערכת הכתיבה מדגישה מיומנויות של קרוא וכתוב בבתי הספר שלנו. בכך היא רואה את עיקר תפקידה. גם אנשי המקצועות השונים שהתבייתו על הנושא של לקויות למידה מדגישים מיומנויות אלו בעבודתם. ביפן ובסין כמעט שאין לקויות למידה מכיוון ששם הכתב הוא כתב ציורים. כלומר כל הדיסלקציות האלו נופלות על אותיות שהן סמלים. החלף שפה ואתה כבר לא ילד לקוי.
אז מה עושים? מה הפתרון?
חינוך עצמי, 'תחיית התודעה'.
בן-אדם צריך להשיל את האישיות שלו, אחרת לעולם לא יהיה מסוגל למצוא את האינדיבידואליות שלו. האינדיבידואליות ניתנת על הקיום, ואילו אישיות נכפית על-ידי החברה. אישיות היא נוחות חברתית. החברה אינה יכולה לסבול אינדיבידואליות, כיוון שאינדיבידואליות לא תלך אחרי העדר כמו הכבשה. לאינדיבידואליות יש את האיכות של האריה. האריה נע לבד, ואילו הכבשים נמצאים תמיד בקהל. מקווים שבתוך הקהל ירגישו חמימות.
וכך גם האדם; בהיותו בקהל, האדם מרגיש מוגן, הוא מרגיש בטוח. אם מישהו יתקוף, בקהל לאדם יש את כל האפשרויות להציל את עצמו. אך לבד? רק אריות נעים לבד…וגם נמרים ופנתרים.
ולמעשה, כל אחד מאיתנו נולד אריה. אך החברה ממשיכה להתנות אותך, היא מתכנתת את השכל שלך ככבשה. היא נותנת לך אישיות נחמדה, נוחה מאוד, צייתנית מאוד. וזאת מכיוון שהחברה רוצה עבדים, ולא אנשים המסורים לגמרי לחופש. החברה רוצה עבדים, מכיוון שכל אלה השולטים בחברה רוצים צייתנות.
" למידה אינה התוצר של הוראה. למידה היא התוצר של פעילותו של הלומד."
למשל, מה שמדאיג סטודנטים היום הוא שצריך לקחת הלוואות גדולות כדי לשלם על הלימודים. ואני חושבת שזה מונע רכישת השכלה גבוהה מאנשים שבאים משכבות חברתיות חלשות יותר. אני לא מהססת לומר זאת, אבל אני כן חושבת שבתקופת האוניברסיטה צריך לעשות הרבה מין, ללמוד קצת, להיות קיצוני. כן, זה כל העניין. הסטודנטים-סטודנטיות צריכים להיות חממה לרדיקליות והם ממש לא כאלה. הם יותר כמו כיסוי מיטה דק וקר מאיקאה. ובעצם כך, הם מקדשים את המדיניות הקרייריסטית שהממשלה הנוכחית מקדשת.
החינוך הוא הריסת היוצא מן הכלל לטובת הכלל; לשלוח פחות ילדים במיוחד לשיעורי תנ"ך, היסטוריה, אזרחות (שיא הזוהמה והשקרים).
אני אישית, הייתי מבריזה מהשיעורים האלה באופן קבוע, אפילו המורות התאיישו ממני. דווקא ספרות ושיעור כתיבה יוצרת מאוד אהבתי. גם מדעים.
תודה לאל שלפחות אחותי (גרה בחו"ל) מעולם לא נשלחה לבית הספר, להיכתש בתלם הטמטום עם כל העדר. אני משערת שבגלל שכמעט כל הילדים כיום הולכים לבית הספר הממוסד, ורגילים שיארגנו בשבילם דברים, הם נראים כל-כך חסרי יכולת לחשוב על רעיונות משלהם.
למשל, ניתן לראות את הסימפטום הזה בא לידי ביטוי בערבי חברים בגינת הבית, כשהילדים צורחים את תת-החינוך הבית-ספרי בזעקות; "אבא, אבא, אימא,אימא, נכון שהולכים לקניון? נכון? נכון? נכון?",
מחכים לאיזשהו אישור בירוקראטי מהול במשכך דיכאון כייפתי. כן, אותו הקניון, תרבות של צריכה וצרחות.
שוב פעם, זה מה שקורה כיום בעולם בכלל ובבתי הספר בפרט, אנחנו שוכחים שהשכל אמור להיות משרת ומתחילים לאפשר לו לנהל את חיינו. הראש מלא במנגנונים, הפה מדבר גבוהות בטירוף, וכל האווירה הסובבת מזדהמת על-ידי המפעל הזה של טיעונים ושל דעות.
עזוב ילדי ניו-ג'רזי…
מה לימדו אותנו?
שהיטלר התאבד בבונקר שלו, נכון?
Adolf Hitler may not have shot himself dead and perhaps did not even die in his bunker, it emerged yesterday.
A skull fragment believed for decades to be the Nazi leader’s has turned out to be that of a woman under 40 after DNA analysis.
Scientists and historians had long thought it to be conclusive proof that Hitler shot himself in the head after taking a cyanide pill on 30 April 1945 rather than face the ignominy of capture.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1216455/Hitlers-skull-really-womans-Fresh-doubts-death-tests-bullet-hole.html#ixzz0SQUME2P9
תודה על התגובה המעניינת, נילי.
אישית, אני חושבת שהאישיות שלנו היא מה שאנחנו. לדעתי האישיות היא מה שמייחד כל אדם – האיכות המיוחדת שלו, הנשמה "שהוא", יותר מאשר, הנשמה "שלו".
כמובן שבעולם כמו שלנו, יותר קל למצוא אנשים שהם מנגנוני תגובה חברתיים, מאשר למצוא אנשים שמתקשרים איתך ממקום נקי ושמסוגלים להקשיב באמת. ובמובן הזה אני מבינה ומסכימה עם מה שאת אומרת, שצריך להשיל את ה"אישיות" כדי למצוא את האינדיבידואליות.
אני אישית לא מסכימה עם הרעיון הקבלי ש"כולנו אחד". זה נכון שיש מקור לעולם הזה וליקום הזה, הוא לא מקור אנרגטי אלא פשוט נקודת מקור שמייצרת אנרגיה, חומר, מרחב וזמן. אבל לדעתי, התפיסה הקבלית שבכולנו יש ניצוץ אלוהי וכשאנחנו מתים, האישיות שלנו נמחקת והניצוץ מתגלגל הלאה, היא לא מדוייקת. זו האישיות של האדם, או, "הנשמה", שממשיכה הלאה. הנשמה הזאת התקיימה במשך הרבה זמן ותמשיך להתקיים במשך הרבה זמן, והדבר שמייחד אותה זה תכונות האישיות המיוחדות שלה (ביחד עם כל העבר שהיא חוותה, שניתן להיזכר בו).
לדעתי, הרעיון ש"כולנו אחד" הוא דיי מזיק. לא כולנו אחד והמטרה הנשגבת היא לא "לחזור למקור", כי אין לנו מקור אחד. המקור שלנו הוא אנחנו. ההחלטה הראשונה שהחלטנו הייתה ההחלטה להיות.
בלי קשר לכתבה ספציפית –
מה לגבי כל האיוגנים אשר ביננו ?
http://conspil.com/category/%D7%90%D7%90%D7%95%D7%92%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%94/
אה כן , זה כבר לא קיים בעולמנו הוורוד תכול העיניים.
(עיין ערך צבע העיין של התמונה בדף הראשי באתר זה)
ועוד בנושא ילדים
Know the enemy – Corporate ethics revealed
Meet the people who educate your children about food choices
ווידאו 3:45 דקות, חבל"ז
http://www.therealfoodchannel.com/page/33.html
זה כבר לא מצחיק יותר
ציטוט לקוח מוואינט:
בשבוע שעבר אירחו בני הזוג אובמה קבלת פנים לחברי המשלחות הזרות, שהגיעו לניו-יורק לרגל עצרת האו"ם. במהלך האירוע, שנערך במוזיאון המטרופוליטן בעיר, הצטלמו השניים ללא פחות מ-130 תמונות עם הנציגים הזרים ומשפחותיהם.
הבלוגר אריק שפיגלמן, צירף את כל התמונות, והנה – הפלא ופלא – החיוך של אובמה נותר ללא שינוי. הוא ארז את הצילומים בסרטון וידיאו קצר הממחיש את טענתו.
"גבירותי ורבותי, הנשיא שלכם הוא רובוט. או בובת שעווה. או אולי דמות מקרטון. כל שאני יודע הוא שאיש לא מצליח לשמור על חיוך כה עקבי בתמונות", כתב בבלוג. שפיגלמן דוחה את הטענה המתבקשת כי מדובר במעשה מחשב, ומזמין את הגולשים לצפות בתמונות בעמוד שיתוף התמונות של הבית הלבן.
הווידאו מיוטיוב
http://www.youtube.com/watch?v=RBj6axn4i2Q
the bottom line in regards to the monotheistic cult dubbed christianity obviously is that the Beings Populating the planet are simply a bunch of imbeciles awaiting an ubermench called "jesus" to answer their plight and due to his purported physical sacrifice (may or may not) be saved from the eternal Flame.
of course that depends on what thoughts they entertain at any given point in time…like RIGHT NOW!
the entity that reportedly sacrificed his only begotten son so his brethren will not be prey to the evildoer preparing a bonfire somewhere in the underworld… judges what You are thinking and with whom RIGHT THIS MOMENT!
ARE YOU HOLDING YOUR BREATH YET…
IF NOT…WHAT KIND OF GODFEARING BIBLE THUMPER ARE YOU??????????????????
IT CANNOT SUSTAIN ITSELF WITHOUT FEAR…the acronym standing for "false evidence appearing real".
You need to do what Youre told or else the actor in the role of "good one" threatens not to save you from the actor playing the "evil one" same actor…didn't have a budget to hire more than one
איזו תגובה מעולה.