זה הטירוף שהגענו אליו.
תעשיית התרפות שגרמה לנכות ומוות של אינספור ילדים עם חיסונים המכילים כספית וחומרי שימור אחרים כמו פורמלין הצליחה לקנות מחקר "שמוכיח" שחומר הידוע כרעלן עצבי הא טוב להתפתחות המוחית של תינוקות וילדים ואף משפר את התנהגותם!
קודם כל, "התנהגות" אינה ממש ניתנת למדידה והיא לחלוטין סובייקטיבית.
אין כאן שום מדע. רק השחתה של המדע בקנה מידה שערורייתי ממש.
שנית, כספית היא רעל, רעל עצבי שהורס את התפקוד של מערכת העצבים המרכזית.
אין שום הצדקה להכניס אותו לתוך מחזור הדם של כל אחד, מכל סיבה שהיא.
כדאי שתצפו בזה פעמיים רק כדי להיות בטוחים שזה אכן מה ששמעתם.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vZArebYZzdc&feature=player_embedded[/youtube]
ולמי שרוצה לדעת מה כספית עושה למוח:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XU8nSn5Ezd8[/youtube]
מקור: BrasscheckTV
"שנית, כספית היא רעל, רעל עצבי שהורס את התפקוד של מערכת העצבים המרכזית."
תוסיף גם הוכחה ויזואלית שזה נכון –
How Mercury Causes Brain Neuron Damage – Uni. of Calgary
http://www.youtube.com/watch?v=XU8nSn5Ezd8
הם עושים את זה בכוונה לילדים – זה אאוג'ניקה חד וחלק
תודה רון, הוספתי את הסרט לפוסט.
ברור שזה עושה ילדים טובים יותר, זה הופך אותם לכבשים נוחות לשליטה.
חיסונים זה אחלה, לחלק מאוד מוגבל מן המחלות, לנגיפים שנתיים כמו שפעת ? פויה.
כספית ? פויה.
איזה כיף להיכנס ברפואה מערבית, מה?
כמה מכם היה מוכן לקבל טיפול טיבטי? סיני? איורוודי?
תכירו:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_(element)#Medicine
Mercury in the form of one of its common ores, cinnabar, remains an important component of Chinese, Tibetan, and Ayurvedic medicine. As problems may arise when these medicines are exported to countries that prohibit the use of mercury in medicines, in recent times, less toxic substitutes have been devised.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cinnabar
Despite its toxicity, cinnabar has historically been used in traditional Chinese medicine, where it is called zhūshā (朱砂).
אויש! מסתבר שזאת הרפואה המודרנית שמגינה על האנשים מפני סכנת הכספית שמקורה ברפואה "הנכונה", "האלטרנטיבית", "הטבעית", "הלא-מושחתת" וכו'.
במחשבה שניה, בכל זאת מדובר על סינים, אז אולי גם הם בעד דילול אוכלוסיה דרך "ריפוי" בעצם?
הי גיל.
מעניין מה שפרסמת.
אני אבדוק את זה ואגיב מאוחר יותר.
איזה כיף להיות קיצוני, אה ?
לא נראה שמישהו נכנס פה ברפואה המערבית, זה תחום די נרחב.
אי אפשר לשפוט סוגי רפואה בצורות כאלו.
אני בחיים לא אסכים לקבל את חיסוני השפעת אלה אם יכול שינוי דרסטי (כמו ממם נאמר שפעת עם 90 אחוזי הדבקה ו90 אחוזי תמותה..) אבל אני לא אחשוב פעמיים לפני שאלך לקבל גבס ליד שבורה.
מצד שני אם תהיה לי שפשפת בטיול אני מיד אשים שמן עץ התה שהוא הרבה יותר יעיל מכל מני חומרים אלו ואחרים שאפשר להשיג בבית מרקחת.
אתה צריך לדעת לבחון תחומים ולקחת מהם את מה שטוב ולהתרחק מהרע, אי אפשר לשלול משהו בגלל המקום שממנו או מגיע, או לחלופין לקבל אותו.
בתור מישהו עם מגוון בעיות רפואיות ביזאריות ראיתי מקומות שרופאים קונבנציונליים היו בהם חסרי יכולת לחלוטין בעוד שמטפלים מרפואות שונות עזרו מאוד.
אני אתן דוגמא (שהיא דווקא לא מהגוף שלי), מסתבר שהיום בישראל רופאים לא יודעים לאבחן עודף גזים בבטן אשר נגרמים מאכילת יתר של סוכר, קרוב משפחה שלי (ילד קטן) שנתיים מהחיים שלו הלך בין בתי חולים, רופאים, מאבחנים, ההורים שלו לא חסכו שקל, הוא סבל 24\7 מכאבי בטן חזקים.
בסופו של דבר הרופאים אמרו כולם שאין להם מושג, בסוף נגמר למי להפנות אותו, לקחו אותו למטפלת ברפואה אלטרנטיבית (כמה שיטות משולבות), 10 דקות, זה הזמן שלקח לה להבין מה הבעיה ולתת לו פתרון.
מצד שני הרפואה המערבית הביאה לנו את החיסון לצהבת (חלק מהסוגים), אבעבועות שחורות, פוליו, טטנוס ושאר מחלות שאני לא זוכר כרגע את השם שלהן פשוט כי הם נעלמו מהעולם המערבי.
—-
ובאור אחר, וויקיפדיה היא לא הוכחה לשום דבר.
איזה פופוליסט
מי התלהם כנגד הרפואה המערבית?
אני לא כימאי ולא מומחה ברפואה סינית ואין לי מסקנה ,אבל מבדיקתי המאוד שטחית
יש הבדל גדול בין כספית לסינאבאר (מרקורי סולפייט)
The doses of cinnabar required to produce neurotoxicity are 1000 times higher than methyl mercury
cinnabar is chemically inert with a relatively low toxic potential when taken orally
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18445765
—
בדקתי מה הסינים עושים איתו (שהם מודים שהוא קצת רעיל)
http://www.nutritionalwellness.com/nutrition/herbs/c/cinnabar.php
טיפול שקשור למרידיאן הלב ברפואה הסינית
—
אני חושב שזה כמו ציאניד – כשהוא טהור הוא קטלני אולם כשהאיונים שלו מחוברים לאיונים של ברזל הוא ילד טוב
גם בגרעיני פירות יש קצת ציאניד (לפי וויקי..) ממה שהבנתי זה תלוי בכמות המשתחררת בגוף בבת אחת שעושה אותו קטלני
בוקר טוב, רון. גם מצטט מאתר רשמי (!!!) וגם משמיט:
Little is known about toxicology profiles or toxicokinetics of cinnabar and cinnabar-containing traditional medicines, and the high mercury content in these Chinese medicines raises justifiably escalations of public concern.
ומסכם
but the rationale for its inclusion in traditional Chinese medicines remains to be fully justified.
בודאי ששכחת לציין שזאת סקירה מקוצרת ולא מחקר. שאתה לא יודע מה זה מתיל-כספית ואיפה זה משמש, ובודאי אין לך מספיק אינפורמציה לגבי מה זה "יחסית פחות רעיל". גם אני לא יודע. אני פשוט שונא כשעושים איפא ואיפא.
אבל עכשיו שציטטת בכזאת חוכמה, אני שואל אותך יד על הלב: כשמרפא אלטרנטיבי ייתן לך מוצר שמכיל את זה אתה תזכור את הציטוטים ששלחת, או שתגיד: "אם זה אלטרנטיבי אז זה בטוח"? וכשיתנו לך תרופה
עכשיו כשדיברת על כמויות מאד קטנות אתה מוכן לקבל את הפלואור בתוך מי השתיה שלך ואת הכספית בתוך החיסון, או שאתה הולך לפתוח טמבוריה מרוב זה שאתה צבוע?
—-
מי התלהם נגד הרפואה המערבית?
מי שאמר את זה:
"זה הטירוף שהגענו אליו.
תעשיית התרפות שגרמה לנכות ומוות של אינספור ילדים עם חיסונים המכילים כספית וחומרי שימור אחרים כמו פורמלין הצליחה לקנות מחקר "שמוכיח" שחומר הידוע כרעלן עצבי הא טוב להתפתחות המוחית של תינוקות וילדים ואף משפר את התנהגותם!"
ואת זה:
"אנו אומרים לא לרפואה חשוכה
שמכרה את נשמתה לתעשיית התרופות !"
"לא לרפואה המגדירה את הסרטן כ- "מחלה אקראית", כלומר מקרית (ב-90 עד 95% המקרים) וכ-"מחלה גנטית" לשאר המקרים,"
"לא לרפואה פרימיטיבית המציעה באופן שגרתי, כטיפול בלעדי: "הוצאת הגידול בניתוח, או הריסתו על ידי טיפול הכימותרפיה או בקרינה, התאים הנושאים את המוטציות הללו נעלמים מהגוף…""
ועוד ועוד
וואו !
מה קרה לך גיל? כמה כעס
אמרתי מראש שאני רק מוסיף קצת מידע ולא לעומק
בדקתי מה המדע המערבי אומר על סינאבאר
המדע המערבי מתקשה להבין למה הסינים משתמשים בזה –
אז בדקתי מה הסינים אומרים על זה.
זהו זה.
—
שאלת אותי יד על הלב?
אחרי שקראתי על ההבדלים
את החיסון אני לא אקח
ואם אני אטופל ע"י רופא סיני מקצועי לבעייה ספציפית והוא ימליץ סינאבאר
אני אקח
—
הוא נכנס בתעשיית התרופות
—
גיל, למה אתה כזה אנטי?
בן אדם נורמאלי שהיה רואה את הכתבה ביחד עם הווידאו על הכספית
היה אומר תודה
או מינימום תודה על עוד מידע
רון, זה לא באמת מפתיע אותי שיש כאן אג'נדה נגד משהו במסווה של "בואו נחשוף את האמת". אם כספית מסוכנת אז היא מסוכנת בכל מקום. אם רופא מערבי חשוד במשהו, אין סיבה לא לחשוד ברופא מזרחי. אם יצרנית תרופות רגילות חשודה באינטרסנטיות, אז גם יצרנית תרופות אלטרנטיבית יכולה להיות אינטרסנטית באותה המידה. אם תגידו את זה ותצאו למאבק בכספית במקום ברפואה המערבית אפשר יהיה לראות כאן יושרה אמיתית. אבל לך בודאי שאין, כי לך יש חשבון פתוח עם הצורה במקום עם התוכן. לפחות ניב היה יותר שקול.
כן אבל יש הבדל רעילות ענק בין כספית לסינאבאד
ובחיסון אתה מזריק ישר למחזור הדם
ובחיסונים – הכספית אינו המרפא
גיל !
אני חוזר ואומר וואו !
מה קרה ?
למה פיתחת כזה אנטגוניזם?
רון, אתה יודע על מה אתה מדבר? אתה רופא? כימאי? רוקח? יש לך השכלה רלוונטית בתחום? אני לא יודע. אני בור. את המידע על הכספית שאף אחד מכם לא ידע לפני שזעק חמס אני מצאתי תוך פחות משתי דקות. תקרא בוויקיפדיה ותגלה שחיסון נגד שפעת הוא היחיד שעדיין מכיל כספית. אני חושב שיש לזה אחת מהאפשרויות הבאות:
1) חברות התרופות המושחתות שיחדו את השלטונות בכדי לדחוף את הכספית בכל זאת
2) השלטונות המטומטמים אסרו על כספית, אבל פשוט לא שמו לב שהיא עדיין קיימת בחיסון נגד שפעת
3) לכספית יש ערך ומשמעות בחיסון נגד שפעת שכנראה אין לו תחליף כיום, או שיש לו תחליף שהוא יקר מידי
לא צריך להיות גאון בשביל לדעת מה אני חושב. כמובן שיכול להיות שכספית רעילה ושהיא מיותרת לגמרי, אבל את זה צריך להוכיח, לא לטעון!
אני מרגיש שזה בדיוק כמו סיפור הפלואוריד שנמצא בתה, ואפילו בתה ירוק יותר מאשר שחור. פתאום כאשר החומר מגיע בתוך המים לאחר שנגע בהם תיון אז הוא מפסיק להיות מוקצה?
זה לא מדוייק, יש ארבעה חיסונים בשוק שמכילים כספית:
ראה כאן: http://www.vaccinesafety.edu/thi-table.htm
ב-1999, ילד קטן נחשף ל-240 מק"ג תימרוסל מהחיסונים.
ארבע שנים לאחר מכן, החשיפה ירדה לכמעט אפס.
בדיון שנערך בקונגרס ב-2000, ה-FDA הודה שהחיסונים עד כה הכילו רמות כספית לא בטוחות לבריאות…
באתר ה-FDA הם כותבים: "כמויות קטנות של עופרת, קדמיום וכספית רעילים בכמויות יחסית זעירות"
ראו כאן: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2000/11/12/vaccine-recall.aspx
וכאן: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2006/03/21/cdc-fights-mercury-removal-in-vaccines.aspx
לפי מסמכים ששוחררו לפני מס' שנים, התגלה שאחרי הסרת התימרוסל מהחיסונים, חלה ירידה משמעותית בעליה המבהילה במקרי האוטיזם בעולם.
ראו כאן: http://www.medicalnewstoday.com/articles/38784.php
ועכשיו, הולכים לחסן מאות מיליונים של ילדים בחיסון שמכיל… תימרוסל.
אז לא, גיל אנחנו לא כימאים, רופאים או רוקחים.
אנחנו רק אנשים עם הגיון בריא,
וראש פתוח.
גיל ת'כלס
אחרי כל מה שקראת באתר
אתה הולך להיתחסן?
הוא כבר אמר שלא.
ושזה לא קשור למה שהוא קורא באתר…
מנהל הפרוייקט אתה טועה
בוויקפדיה כתוב…
לא, וויקיפדיה לא טעתה. אני ציטטתי באופן שגוי.
Since the 1930s some vaccines have contained the preservative thiomersal, which is metabolized or degraded to ethyl mercury. Although it was widely speculated that this mercury-based preservative can cause or trigger autism in children, scientific studies showed no evidence supporting any such link.[43] Nevertheless thiomersal has been removed from or reduced to trace amounts in all U.S. vaccines recommended for children 6 years of age and under, with the exception of inactivated influenza vaccine.[44]
ומוכן בשמחה לחטוף על הראש על החפיפניקיות שלי.
עם זאת הניחוש שלי היה נכון למדי: מדובר על חומר משמר.
וניב, תודה רבה על הלינקים, במיוחד הראשון (ג'ונס-הופקינס הוא אכן מוסד רפואי מכובד מאד)
משם למדתי על הלינק הבא:
http://www.vaccinesafety.edu/cc-thim.htm
THIMEROSAL IN VACCINES
ומשם תוכל ללמוד כמה עובדות שמן הסתם לא ידעת
Mercury's Removal Doesn't Stop Autism's Rise, Study Shows
MMR Vaccination and Pervasive Developmental Disorders: no association.
Institute of Medicine reports that MMR and thimerosal do not cause autism.
Vaccines Do Not Cause Autism
ולכן בתשובה לשאלה של רון: כן, חד-משמעית אם ימליצו באותה מידה שהמליצו לפני מספר שנים בפני מגפה רצינית של שפעת אני אתחסן. לגבי המרפאים האלטרנטיביים, לעומת זאת, אני אזהר עד שאראה שיש איזשהו פיקוח ומעקב על מה שמוכרים לי. יותר מזה, אם היה לי ילד הייתי מחסן אותו בלי לחשוב פעמיים.
גיל, מה שאני יודע זה מה שאני אומר לך כל הזמן
בתקווה שסוף סוף תפנים:
לכל דבר שנוי במחלוקת יש מחקרים לכאן ולכאן ואנשים שאומרים את זה ואת זה,
לי כאדם פרטי יש אג'נדה מאוד מאוד ברורה ודיעה מוצקה לגבי חיסונים, שחיתות, הקשר בין הון לשלטון,
רפואה אלטרנטיבית, פסיכיאטריה ועוד שלל נושאים שכולם מוצגים באתר.
על סמך האג'נדה הזו (שהיא כמובן איננה אובייקטיבית, כי אין ממש דבר כזה) בניתי אתר שלם
שמקדם את האג'נדה הזו מהסיבה הפשוטה שבעיניי היא נכונה.
התאגידים קנו את רוב אמצעי התקשורת ובכך מקדמים את האג'נדה שלהם שהיא במילים פשוטות ובהכללה גסה: עשיית רווח כספי בכל מחיר.
להם יש כסף, כוח והשפעה ולכן רוב הציבור עדיין מאמין להם.
אתה לעומת זאת, מחזיק בדעות אחרות, הפוכות לדיעות שלי, עם ראיית עולם הפוכה לשלי.
כמובן שזו זכותך, ואני מכבד אותך כנשמה חופשית בלי קשר לדעותיך.
אבל, אתה נמצא באתר וכל עבודתך, שעליה אתה טורח כה רבות, היא להציג מחקרים שמציגים מידע התומך במה שאתה מאמין.
למרות שאמרתי לך אין ספור פעמים, שהאתר הזה מוקדש לראיית עולם מאוד מסויימת,
שמתנגשת עם ראיית העולם שלך,
אתה ממשיך לבקר באתר (שעות רבות בכל יום) במאמץ כה רב להוכיח שאנחנו טועים ואתה צודק.
מאמץ כה רב, ולשם מה?
להרגיש צודק?
להציל את הגולשים התמימים מציפורני הקונספירטיבים התמימים?
או, אולי, יש משהו נוסף מאחורי הזמן הרב שאתה מקדיש להתנצחויות חסרות הטעם הללו?
לווכחנות המיותרת הזו?
כמובן ששוב תניח את משקפי ה-"נכון אני מה-NWO, תפסתם אותי, כל הכבוד…"
שזו שיטה פסיכולוגית די ברורה לעין של שימוש בציניות כדי להרחיק מעליך את אור הזרקורים.
אז זה לא משנה אם תבחר להתחסן או לא.
זה לא משנה אם תמשיך לחשוב בצורה שאתה חושב בה.
הכל ממילא זמני וחולף,
מה שחשוב הוא מה המטרה שלנו.
אם המטרה שלך היא לנסות לעזור לאנשים,
היא טובה וראויה.
ואני ממליץ לך לפתוח אתר משלך שבו תפרסם את מה שאתה חושב,
תתרגם מאמרים שתומכים בחיסונים,
ותבחר לתרגם את המחקרים שמוכיחים כמה ראיית העולם שלך נכונה.
בוא ניתן למומחה לדבר על חיסונים
מסתבר שזה לא רק הכספית –
(10 דקות כל קליפ)
Alex Jones and Dr. William Deagle discuss the Dangers of Vaccines
חלק 1
http://www.livevideo.com/video/rclark23/F03D8C3307D34D9C9C1C8EBCE9152DA3/alex-jones-and-dr-william-dea.aspx
חלק 2
http://www.livevideo.com/video/rclark23/419C6932D5F74C43A85345CFE49303AD/alex-jones-and-dr-william-dea.aspx
חלק 3
http://www.livevideo.com/video/rclark23/079D50BCE0CC47FF8B9B59041C45B249/alex-jones-and-dr-william-dea.aspx
חלק 4
http://www.livevideo.com/video/rclark23/61AD12FF201C44CB8197065A55E8E018/alex-jones-and-dr-william-dea.aspx
הנה מחקר פיר ריביוד על הקשר הקיים בין כספית לאוטיסם
http://www.medicalnewstoday.com/articles/67953.php
דר. דיגל בראיון על כספית בחיסונים עם דויד קירבי מאתר אייג' אוב אוטיסם
http://www.youtube.com/watch?v=djQRAWpQedQ
הי,
חבל לעבור לזה, כל עוד הוא לא מביא שטויות חסרי גיבוי למה לא לתת לו להביע את דעתו ? או שאתה רוצה שגם הבמה שלך תהיה במה סגורה לדעות מזרם אחד בלבד ?
אני בכל מקרה חושב שגיל טועה, לא רק בדעתו כי אם בעיקר בגישה שלו.
אני גם לא חושב שיש קשר בין חיסונים לאוטיזם, אין ראיות חד משמעיות בנושא, לא יותר תקפות מאלו שמראות שירידה באחוז הפיראטים באוקיינוס הביאה להתחממות גלובלית.
כספית היא רעל, חד משמעית, רק שהרעל הזה נמצא בשפע בסביבה שלנו גם ממקורות נוספים, תחנות חשמל, מפעלי, המנורות החדשות שחוסכות בחשמל (כשהן נשברות), מסכי LCD (אם תשברו אותם) שמכילים פחות חומרים רעילים אחרים, כל אלו עושים שימוש בכספית, זה נוראי, זה מחריד אבל זה שלב בהתפתחות הטכנולוגית שלנו.
ובחרה זה לרפואה –
לרפואה המערבית יש מגוון של רעלים שכולנו לוקחים בשמחה:
1. רנטגן – אתה סופג קרינה בשביל לברר מה הולך בתוך הגוף שלך.
2. מכונות שיקוף (MRI) – אתה שותה\מקבל למחזור הדם חומר רדיו אקטיבי בשביל שיהיה אפשר לצלם את מחזור הדם והריקמות הרכות שלך שאי אפשר לצלם עם רנטגן, זה יכול להציל את החיים שלך!
מצד שני יש דברים כמו חיסון לשפעת שצריך להגיע להם בבירור לא, מדובר בחיסון שרב הנזק בו על התועלת:
1. היעילות שלו מונחת בספק ועד היום אין ראיות, אפילו לא סטטיסטיות שהוא בכלל מונע שפעת, נותנים ומקווים לטוב.
2. יודעים שיש ממנו אפשרות לתופעות לוואי.
בקיצור, באותה מידה אפשר ללכת לכוהן הדת הקרוב לביתך ולבקש תפילה לבריאות, לבלוע זנב של עכברוש או לעשות דברים מועילים באמת:
1. לאכול יותר שום 2. להחשף לשמש בשביל וויטמין די 3. לאכול פירות ועלים ירוקים טריים 4. אם כבר חטפתם שפעת שימוש זהיר במי כסף אמור לעזור לכם.
אלו דברים שבאמת מרפאים אותנו ומחזקים את הגוף, במקום לקבל כל שנה זריקה שידועה כבעלת סיכוי להזיק ואין לה יעילות מוכחת.
מילים כדורבנות
ההמלצה הכי יעילה זה לשתות את השתן הצלול והאורגני יום יום.
ניב, הנחת המוצא שלי היא שבגלל שיש כל מיני דיעות לכאן ולכאן צריך להפעיל קריטריון מוצלח ככל האפשר. עד היום איש לא הצליח למצוא שיטה טובה יותר מהשיטה המדעית בכדי לבחור איזו דיעה טובה יותר. גם כשאתה בוחר להציג מדוע הכספית מזיקה אתה מפנה בסופו של דבר למחקר. ובצדק.
סיכם את זה מדען זנוח אחד, איינשטיין שמו: "מידע הוא לא ידע".
כשאתה מציג מישהו אחד שיש לו דיעה, ולפעמים כלל אינו מומחה בתחום ומולו עומדת 99% מהקהילה המדעית עם הוכחות להיפך אתה עושה עוול לאמת. במיוחד אם אתה בוחר בצורה סלקטיבית להציג את מה שנוח לך. אם אתה מאמין שאתה נוסע באיילון לכיוון דרום וכל המכוניות נוסעות בכיוון ההפוך, כנראה שאתה באיילון צפון. להציג את זה כאילו מכונית אחת שקולה לאלף מכוניות אחרות זה עיוות.
יתרה מזאת, כאשר אתה בוחר להציג משהו אמפירי כגון: כספית מסוכנת לילדים, פלואוריד הוא רעל, תן באותה מידה אזהרה שאותם חומרים מסוכנים לכאורה נמצאים גם במצרכים שאתה מאמין בהם ובאמת תן לאנשים לעשות החלטה מושכלת. אחרת אין שום היגיון לקנות את הטענה שלך.
רון, לפני שאתה שולח את כל העולם לעיין בדיונים בין דיגל לג'ונס, אולי כדאי שתגבה את הטענה הבסיסית שדיגל הוא מומחה (מטעם מי בדיוק?) לחיסונים ועל מה הם מתבססים. ניב שלח לינקים איכותיים למחקרים ואתה שולח לינקים לדיונים בתוכנית רדיו אזוטרית. דע להבדיל.
פרסמתי מאמר קצר עם קישורים לעוד הוכחות לנזק של תימרוסל והכספית למוח.
זה כבר לא 99% מהקהילה המדעית גיל…
מישהו מוכן לנמק לי בצורה -הגיונית- פעם אחת ולתמיד למה אנשים שותים שתן ?
זה פאקינג מנגנון לניקוז רעלים מהגוף, למה לדחוף אותם חזרה פנימה ?!
ולמה שמישהו ישתה תה ירוק (אני מתכוון למוצר שנקרא תה ירוק, לא לצמחים מהגינה) ויחשוב שזה בריא ?
זה מכיל תאין שפועל כמו קופאין.
כי זה ממכר
אוקיי
Dr. Wm. R. Deagle MD, ABFP, CCFP, CIME, AAAAAM, ACOEM, AAPM, SPPM, AAEM
American Board Family Physician
Founder of NutriMedical, 1999.
Member of the American Board of Family Practice, Canadian College of Family Practice, American Academy of Environmental Medicine, and the American Academy of Anti-Aging Medicine and A.C.O.E.M., the American College of Occupational and Environmental Medicine. Dr. Deagle is also completing board certification examinations in the American Board of Pain Medicine, February 2003.
Board eligible in Occupational and Environmental Medicine since 1996.
An ACOEM Board Certified Independent Medical Examiner, and member of the American Academy of Legal Medicine.
Dr. Deagle has a teaching appointment as medical student preceptor at the University of Colorado School of Medicine.
Dr. Deagle plans completion in 2003 of the Board Certifications in the American Academy of Thermal Imaging, the American Academy of Anti-Aging Medicine, and the American Board of Holistic Medicine. Research interests include clinical consulting with Genovations and Great Smokies Laboratories for gene SNP, single nucleotide DNA polymorphisms. These are the genetic basis for current of future disease.
Dr. Deagle is writing a text on Functional Medicine – The Genetic and Immunotoxic Basis of Health and Disease with Dr. Ari Vojdani, PhD, Director of Immunosciences Clinical Laboratories, in Beverly Hills, California.
Dr. Deagle holds a patent pending for new topical pain pharmacotechnologies for pain control and new pain blockade trigger point technologies. Research interests include sensory nerve mapping for pain control utilizing the new 1997 FDA approved VsNCT, voltage actuated sensory nerve technology, MediDx 7000 from NDA Nerve.
Dr. Deagle has completed a study for the State of Colorado Department of Revenue on repetitive motion injury induced nerve entrapment diagnostics and trauma release interfacial therapeutics for the upper extremities. Plan is for future research of pain diagnostic of C.T.I. – Computerized Thermal Imaging technologies with a delta sensory nerve mapping for Interventional Pain Blocking Therapies.
Dr. Deagle is a public speaker on application of advanced laboratory testing or organ function in wellness and disease and the genetic basis for Holistic Integrative Medicine.
תצטרך לשמוע את הראיון שהבאתי מתחנת הרדיו ג'י.אן.סי – על מה הם מתבססים
ותצטרך לומר לי למה תחנת הרדיו "איזוטרית"
בכדי לא לעבור על הנחיות של כתיבת תגובות
ובנוסף לזאת גיל
אתה מנסה להראות ש(רק לדוגמא)
מדען אחד טוען משהו ורוב המדענים יוצאים נגדו בעזרת מחקרים
אם העולם היה נקי כפיים – היית צודק מאה אחוז
אתה מתעלם מהחומר שמוצג באתר על השחיתות בחברות התרופות האפ.די.איי
וכיו"ב
תראה את הסרט על דר. ג'ון רנגן שהיה מנהל בכיר באחד מהחברות הללו ואיך הם מסלפים מידע מדעי – בין על מה אני מדבר
ולכן הקריטריון שלך לא מספיק
אה ? לא צריך ללכת רחוק בשביל לדעת שהממסד המדעי\רפואי לא נקי כפיים.
ע"ע טלפונים סלולרי.
הומנם לא מדבר בקרינה מיננת אבל מדובר בחימום המוח, לדוגמא, איזור שלא אמור להתחמם בצורה כזאת.
ע"ע מיקרוגל.
היו כבר מספר מדענים שהושתקו בבתי משפט לשנים רבות, כשפיהם שוחרר אף אחד לא בא והצליח להפריח את המחקר שלהם, רק לשחזר תוצאות דומות, אני אשמח לקישור שיראה שאני טועה, אבל אני במיקרוגל לא משתמש.
יוחאי, תוכל לצרף קישורים
על עניין המיקרוגל בבקשה?
ואני לא מסכים איתך בעניין שהדרך הטובה ביותר להחליט מי מבין השתיים טובה יותר
אני רואה מי מציג את החומר ומה עומד מאחוריו
אני משתמש באינטואיציה שלי (לא אינסטיקנט) ומבחין מה נכון או לא
ולכן בנוסף למידע המדעי שדר. דיגל נותן
האינטואיציה שלי אומרת לי שהוא אדם הגון ואיכפתי
א) לא הבאת שום דבר שהופך את דיגל למומחה בענייני חיסונים. הוא רופא עם הכשרה של רופא וכל מיני תוכניות ומאמרים שהוא כתב, הצעות שהוא כתב ופטנטים שהוא מחזיק בנושאים אחרים לגמרי. כל הכבוד לו. זה לא מומחה לחיסונים יותר מאשר רופא המשפחה שלי. ורופא המשפחה שלי לא מומחה לחיסונים, ואני אומר את זה על בליינד.
ב) אזוטרי זה לא מילה גסה. הגדרה:
understood by or meant for only the select few who have special knowledge or interest
אבל אני מדבר על משהו שמופיע בתוך מערכת גלויה ושקופה, כגון מחקר, שבהגדרה פרטיו חשופים וגלויים לעיני כל. במקרה של דיגל וג'ונס אלה דיבורים בסגנון של "אני אומר כי אני יודע". ואני מבסס את דבריי על ציטוטים לא מעטים שהבאת בשמו ומה שהספקתי לראות מההרצאה שלו.
ג) זכותך להפעיל שיקול דעת אינטואיטיבי. מאז עידן המדע והרציונליות לאדם יש כלים יותר אמינים מאינטואיציה. זה הוכח בצורה כל כך חזקה וברורה שבאמת אין טעם להתווכח על העניין. אם תרצה אני אפנה אותך לים של חומר בנושא.
ד) מי זה "העולם"? אתה מתכוון שאנשים רבים אינם נקיי-כפיים? צודק. הוגלנד טוען שנאסא אינם נקיי-כפיים ואפילו ייתכן שהוא צודק בעניין. אני הראיתי שהוגלנד אינו נקי-כפיים לפחות ב-4 עניינים שונים. עכשיו מה? זה אומר שכל מה שהוא אומר זה שקר? לא. זה אומר שכל מה שנאסא אומרים הוא שקר? גם לא. אז מה? נמשיך להאמין למי שבא לנו. אני בהחלט מתכונן להאמין למי שבא לי, במיוחד אם זה לא בן אדם אחד, אלא אלפי ועשרות אלפי *מדענים מומחים* שאינם קשורים בנאסא או בממסד ממשלתי אחר. אם אתה מאמין במישהו רק בגלל שהוא אדם מרשים (אין ספק), רהוט (אין ספק) ואומר את מה שאתה רוצה לשמוע (אין בכלל ספק)? כמות עצומה של שרלטנים הם בדיוק כאלה. אני שואל את עצמי "מי הוא?" ו-"מה הוא?" ולא "איך הוא?".
האינטואיציה שלי אומרת שאתה לא ישר גיל
1. ד"ר דיגל בעל ידע עצום ואם תקשיב לראיון תראה למה.
2.אתה השתמשת במילה איזוטרי בכדי לתאר הרגשה שלילית סובייקטיבית שלך ולתת תחושה של אי חשיבות .
3.אתה כנראה לא מבין/חווה מה זה אינטואיציה.
4. אתה הראית 4 נסיונות לתת חוסר לגיטימציה לאמינותו של הוגלנד – לא הוכחות בוא נדייק
ולא אמרתי שאני מאמין לדיגל בשלל מראהו ורהיטותו
אני שומע את תוכנית הרדיו שלו – והדאגה שלו לזולת וחשיפת המידע שלו בנוגע לחיסונים, קרינה סלולארית,אורניום מדולל וכיו"ב תוך התקלות בהר של נסיון להשמיצו ולדרוס את שמו הטוב
האינטואציה שלי שיודעת להבדיל בין טוב לרע אומרת שהוא הגון ואיכפתי
אני לא רובוט קרטזיאני גיל
ורק ליטוש קטן בנוגע לתוכנית הרדיו של דיגל
וזה לא רק הוא מדבר הוא מביא המון מומחים לפאנל בתוכנית ויש שם דיון מדעי מרתק בגובה עיניים שלא מצאתי בכל מקום אחר
יש לי טכנולוגיה בבית שאני משתשמש לניטרול הקרינה המזיקה
וגם על המחשב הנייד והטלפון הסלולארי – איזה הבדל זה עושה
מה שהרשים אותי זה הצילום הקירליאני שהחברה המשפחתית הזו עשתה
לדוגמא
צילום של אדם
צילום של אדם מחזיק טלפון סלולארי צומד לראש
צילום של האדם עם הסלולארי והטכנולוגיה שהם מציעים
http://www.emfblues.com/ProductTesting.html
מאה אחוז, רון. כתבת כמה הנחות בלי בסיס מאחוריהן, ואני קורא לך להציג אותן בפני.
אני מודה שהשתמשתי במילה "אזוטרית" מתוך ביטול חשיבות, כי אני לא מתייחס לתוכניות רדיו כמקור לאינפורמציה מהימנה.
זה לא משנה אם לדיגל יש ידע עצום, זה משנה אם יש מאחוריו מחקרים מסודרים שנבדקו ואומתו. ככה דברים עובדים בימינו, רון.
אני אישית גם מאמין שדיגל איש נחמד ואכפתי ושיש לו ידע בתחומים שונים. זה לא אומר שמה שהוא אומר מבוסס או נכון. אני גם חושב שניב הוא אדם נחמד שמאמין במה שהוא אומר עם המון כוונות טובות. הדרך לגיהנום רצופה בהן, כפי שאתה יודע.
אני לא נתתי ניסיונות לדלגיטימציה לאמינותו של הוגלנד, אלא הצגתי חוסר אמינות ממש. כמובן שזה לא מוכיח שהוגלנד תמיד טועה, אני אגיד את זה עוד פעם למקרה ששכחת. זה מוכיח שלהסתמך על מילה של הוגלנד יכול להיות בעייתי. בגלל זה יש קריטריונים מדעיים לבדיקת הטענות שלו, רון. הוא לא עומד בהם. הוא עושה הכל בשביל להימנע מהם. הוא אפילו לא מאשים את העולם המדעי בעצמו – הוא משאיר את העבודה המלוכלכת למייק בארה, שבעיניי זה נתעב למדי. התרשמתי מסגנון הכתיבה של בארה שהוא אדם נתעב למדי גם כן.
אני אצפה בהרצאה. אני מבין שזה חלק משמעותי מהטיעון שלך.
"זה משנה אם יש מאחוריו מחקרים מסודרים שנבדקו ואומתו. ככה דברים עובדים בימינו, רון"
תראה את הראיון הכתוב שהוספתי כתגובה לפוסט החדש על התימרסול
תהיה לי בריא גיל
לא, קראתי את זה מחוץ לאינטרנט (כמה מוזר) ואני לא זוכר את השם של החוקר הספציפי.
לכן ביקשתי שמישהו יביא ראיות שאני טועה.
הנושא שסלולארי רק מחמם את המח ולא מזיק
זה כמו לומר שעישון לא מזיק אם אתה לא מקבל כוויה
William Thomas is an award-winning Canadian journalist specializing in health and environment. During and immediately after the Gulf War, he served five months in Bahrain, Saudi Arabia and Kuwait as a member of a three-man environmental emergency response team.
http://willthomasonline.net/willthomasonline/Cell_Phones_FAQ.html
דוגמאות להורדה מהספר החדש שלו בנוגע לקרינה סלולארית
http://willthomasonline.net/willthomasonline/ABCs_Of_Cell_Phones_ebook_excer.html
מי שטוען שעוגייה בריאה כי היא ממתיקה תהווה רשאי לדעותיו האינטרסנטיות.ֿ
אם הללו מתכוון לכפוא על הציבור עוגייה אז הוא לאו דוקא מעוניין באינטרס הפרטי שלהם.להיפך.
and it is crucial to differentiate between Good and evil
Good as a matter of fact is interested in providing all the information at hand and encouraging One to make his own educated choices
unlike the n e m e s i s that tries to debunk any valuable information that is contradictory to what it disseminates while attempting to mandate its agenda
and more on that…there is a sect among the light workers that is convinced that evil is nonexistent and if it "is" then the latter rationalizes the phenomenon as a means to maturity.
this type of attitude is responsible for passivity which is exactly what the opposition party would want
that sort of attitude is advocated in many new age circles and it is no wonder its been exposed that the genre is a concoction by operatives propagatin these nonsense
niv, to be more specific and reiterate what I meant by the previous posting
the lie comes in so many guises and there are so many websites that purport to tell the truth and since the latter often contain a grain of truth they sound credible.
even websites that acknowledge that other websites are deliberately misleading truth seekers do the same in a clandestine fashion.
when you mentioned that catastrophes throughout the timeline were a sign of progression towards maturity it was somewhat worrisome.
no one should endure such trauma enrout to a state of enlightenment and/or maturity.
No One should ever assume there are rewards in the "afterlife" for putting up with abuse.
and yet that type of doctrine is what's propagated by religious cults…..
היי גורו.
לא התכונתי שהזוועות הן סימן להתפתחות, ממש לא.
סימן להתפתחות אמיתית בעיניי היא כאשר אתה מבין
שהזוועות הן רק סיפור.