ב-12 ביוני 2014, שלושה נערים ישראלים ז"ל (גיל-עד שַׁעֶר, נפתלי פרנקל, אייל יפרח) נחטפו בגוש עציון ודווח כי הם נרצחו על ידי מחבלים השייכים לתנועת החמאס, ככל הנראה זמן קצר לאחר החטיפה. עד למציאת הגופות נחשבו הנערים כחטופים ונלקחה בחשבון אפשרות כי מדובר בפיגוע מיקוח. במשך כשבועיים וחצי השקיעה ישראל מאמצים ניכרים בניסיון לאתרם. ב-30 ביוני, 18 ימים לאחר החטיפה, נמצאו בשעות הצהריים גופותיהם של שלושת הנערים.
פרטי הפרשה אינם היו תמיד ברורים, ולעיתים אף היו סותרים והעלו שאלות חשובות בנוגע לאמינות המידע שנמסר לציבור. להלן נרכז מספר נבחר מסוגיות אלו:
תיזמון החטיפה
1) הרקע המדיני שקדם לחטיפה היה מחשיד במידת מה: בשבועות שלפני החטיפה, הארץ רעשה עקב שחיתות הפוליטיקאים שיצאה אל האור, תחת מערכת הבחירות לנשיאות ישראל. אחד אחר השני גילינו דברים בל ייאמנו, על סילבן שלום עם ההטרדה המינית, בנימין (פואד) בן אליעזר עם בתי הקזינו, בית הפאר ביפו והמיליונים בכספת (שלמעשה היו ידועים למשטרה כבר זמן רב לפני התפוצצות הפרשה). על מאיר שטרית (אדון הביומטרי), פרשת העוזרת בביתו וקשרי ההון של רותי אשתו בעלת משרד הפרסום. על דליה איציק על קשריה המפוקפקים עם הטייקונים ודירותיה החשודות. על נפתלי בנט עם מונסנטו, גבי אשכנזי נחקר באזהרה, דנינו ופרשת הסחיטות, לאחר מכן עברנו לבנימין נתניהו עם הארמון שלו ופרשת רהיטי הגן בקיסריה, ומיד לאחר מכן אור הזרקורים זינק אל פרשת החטיפה שנהפכה למלחמה. מאז ועד היום, מעללי השחיתות בתקשורת נשכחו ומתבטלים במרוצת המאורעות.
2) רק 20 שעות לפני היעדרותם של שלושת תלמידי הישיבה הנעדרים – ערך צה"ל תרגיל גזרתי נרחב בזירת ההיעדרות שבה תרגלו מתווה של פיגוע גדול מתגלגל. בנוסף, שבוע לפני החטיפה, ראש המוסד תמיר פרדו התריע בפני השר בנט בישיבת הקבינט שעסקה בהצעת החוק נגד שחרור המחבלים: "מה תעשו אם יחטפו נערות מהתנחלות?"
מי באמת עומד מאחורי החטיפה
3) שעה קלה (מאוד) לאחר החטיפה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר להכריז בפני הציבור כי החמאס אחראי לחטיפה. יש לציין שעד היום הוא לא הציג אף הוכחה לגבות טענה זו. בנוסף, לאחר כשבועיים שבהם נאמר לציבור שוב ושוב, כי אין שום כיוון של חקירה לגבי גורל הנערים, נמצאו לפתע ב"וודאות" שני החטופים והרוצחים (מרואן קוואסמה ועמאר אבו עיישה). יש לציין שמאז ועד היום לא הוצגו הוכחות שהם אכן החוטפים או אפילו קשורים לחטיפה, מלבד זאת שהם נעדרים ושהם בעלי רקע פלילי על בסיס לאומני תחת השתייכות לחמאס. נאמר לנו לפתע שכיממה לאחר שנחטפו שלושת הנערים – כבר הבינו בשירות הביטחון הכללי מי עומד מאחורי הפיגוע.
4) החמאס טענו שהם לא עומדים מאחורי האירוע, ובצורה מפתיעה ולא מובנת סירבו לקחת אחריות וציינו שאין להם כל ידע בנוגע לחטיפה. אפילו לאחר שהתגלו גופות הנערים, החמאס ממשיך להכחיש שהוא עומד מאחורי החטיפות. אם אכן הוא עומד מאחורי החטיפה, מניעיו אינם ברורים כלל וכלל. כאשר גלעד שליט נחטף לפני שמונה שנים, חמאס חשף דרישותיו בתוך מעט יותר מיממה. עתה הם מסרבים אפילו להודות באחריות. אבו מאזן אף הוא הכריז מספר פעמים שאין בידיו כל ידע בנוגע לחטיפה.
מחדלי המשטרה
5) למה לא ניסו לאתר השיחה מהנער? מערכת "מצפן" יכולה לאתר את בעל הטלפון בשיחות חשודות. על-פי הנוהל, יוצרים קשר עם הכתובת שעליה רשום הטלפון הסלולארי שממנו נערכה שיחת המצוקה. למשטרה יש מערכת שיודעת לזהות מספרי טלפונים גם אם השיחה בוצעה מטלפון חסוי. המערכת נותנת לשוטרים במוקד אפשרות לראות מי בעל הטלפון ומי אנשי הקשר שלו.
6) אחד משלושת הנערים שנחטפו התקשר למשטרה והודיע כי נחטף. הדבר עורר תמיהה, מכיוון שהיה סביר להניח שחיפוש אחר טלפונים סלולאריים יהיה מהפעולות הראשונות של המחבלים.
שומעים או לא שומעים זו השאלה
7) ב-17.6 קציני משטרה בכירים הודיעו: לא אמרו 'נחטפתי' בהקלטה. ב-18.6 השר יצחק אהרונוביץ סיפר שקשה ביותר להבין את הקלטת. ב-20.6 שר האוצר יאיר לפיד סיפר לנו שקשה להבין איזה שהוא משהו מהקלטת. בסופו של דבר כולנו שמענו עד כמה הקלטת ברורה. נזכיר שקלטת כזו ניתן לערוך בכמה דקות ומקסימום תוך כמה שעות. בנוסף, בצורה תמוהה, הופיעו 2 גרסאות שונות של הקלטת, האחת שלמה יותר מהשנייה.
יריות סרק או יריות אמת
8) אמו של אחד החטופים (גיל-עד), לאחר הגילויים המרעישים אודות מציאת גופות הנערים: "גורמי הביטחון אמרו לנו שהיריות בהקלטה הן יריות סרק, כי אם רוצים להרוג מישהו אז יורים בו ישר ולא מזהירים", הסבירה. "שמענו את גיל-עד צועק 'איי' וזה נשמע כמו צביטה, לא כמו מישהו שהולכים לרצוח. אמרו לנו שכנראה ירו מחוץ לחלונות, וזו גם הסיבה שמצאו קליעים בצדי הרכב." גורמי ביטחון עדכנו את המשפחה בימים אחרי החטיפה ואמרו להורים שבמכונית שנשרפה אחרי הרצח לא נמצאו שרידי דם או DNA. "עד היום הכול היה חסוי. פחדנו שהחוטפים יגלו שגיל-עד היה זה שהתקשר מתוך הנחה שהבן שלנו שבוי אצלם. לא רצינו שהם ידעו שהוא זה שהוציא את הטלפון". – הסברים אלה קשים לעיכול מכיוון שהם סותרים חלק מהמידע שקיבלנו מהתקשורת. בנוגע לסיבת החיסיון, כבר מההתחלה התקשורת שיתפה כי אחד הבנים התקשר למשטרה ולכן החוטפים ידעו מראש אודות ההקלטה כי הפרשה פורסמה בעיתונות.
תירוץ טוב למבצע צבאי
9) בדובר צה"ל ציינו כי "למבצע 'שובו אחים' יש שתי מטרות: השבת הנערים ופגיעה קשה בארגון הטרור חמאס ביהודה ושומרון. דובר צה"ל אף הצהיר כי המבצע ימשך ככל שיידרש". למעשה, חטיפת הנערים העניקה לקברניטים בירושלים הזדמנות לעשות מה שחשבו לעשות ממילא. המבצע נגד חמאס, שהתרחב בלילה שעבר לשכם ולמחנות הפליטים הסמוכים לה וגם לאזור בית לחם, לא היה אמור לקדם את המאמצים לשחרור החטופים, אלא לסכל את השתלטות חמאס על הרשות הפלסטינית ועל אש"ף. קצין בצה"ל: המבצע בג'נין תוכנן מזמן, ואינו קשור לחטיפה. הצבא מנסה לעורר פרובוקציות בג'נין כדי למשוך זורקי אבנים ולהרוג אותם. "וזו באמת הייתה המטרה, פשוט שיתחילו לעשות בלגן, ו(אז) להוריד את מי שעושה בלגן. להוריד, להרוג".
הפן הכלכלי
10) הפן הכלכלי: לאחר פרשת החטיפה: סוף למשבר בצה"ל: מיליארד שקל – וצה"ל חוזר להתאמן. מגורמים באוצר נמסר כי על פי הסיכום, משרד הביטחון יפנה בתמורה עד 2017 את חלקו הצבאי של שדה דב בתל אביב – שטח של כ-20 דונם. כך תתאפשר בניית כ-16 אלף דירות על שני המתחמים של שדה התעופה – האזרחי והצבאי. בנוסף, בעקבות החטיפה, הממשלה תאשר שורת מענקים של מיליוני שקלים להתנחלויות אולם לא נמסר כל פירוט של הפרויקטים או הפעילויות שעבורן יועבר הכסף.
שלושת הקדושים
11) "לא היו כל סימני התעללות בגופות". הרב יעקב רוז'ה, יו"ר ועד רבני זק"א וחבר מועצת הרבנות הראשית, המשמש כרב המכון הפתולוגי במכון לרפואה משפטית באבו כביר, סיפר כי לראשונה בחייו, נתקל בגופות ששכבו בשדה במזג אוויר חם ולא נמצאו תולעים על גופם. "אני מעיד כי בשלושת הקדושים לא שלטה רימה ותולעה, לדברי הרופאים אין הסבר לתופעה הזו". רב העיר אלעד, הגאון הרב מרדכי מלכה מספר במפתיע שאייל נרצח בדקירות ולא נורה כלל.
נס השיח הירוק
12) הסיירים שהגיעו למקום ראו שיח חשוד שחציו יבש וחציו ירוק ושנראה כאילו נעקר ממקומו. אחרי שהזיזו את השיח ראו מצבור של אבנים מתחתיו, חפרו ומצאו את שלושת הגופות של הנערים. האם סביר ששיח שנעקר ממקומו לא יתייבש במשך 18 הימים מאז שנעקר ועדיין היה חציו ירוק?
לקשקש בכלב
13) בימי הפרשה, הכינו אותנו לקראת רעידת אדמה במשטרת ישראל כאשר המשטרה עוד לא התאוששה מהמחדל במוקד. בשעה שלאחר הפרסום עצמו של הפרשה, נמצאו גם החוטפים הרוצחים הישראלים של הנער מוחמד אבו ח'דיר משועפאט ובמקביל אף פוענח פרשת רצח שלי דדון, על ידי חוסיין חליפה. מערכת וואלה מספרת לנו כי: "קוראים נכבדים, היזהרו מהכותרות שמוכרים לכם גורמים אינטרסנטיים, שבשבועות האחרונים, מסיבות כאלו ואחרות שעדין אי אפשר לפרט, עסוקים מבוקר עד לילה בניסיון להפיל מפכ"ל כשיטת חיסול מוכרת, בתגובה לכישלונם של מי שהם חפצים ביקרם."
ממשלת הצללים
ולסיום: עדיין יש רבים בעם שמתקשים להאמין שממשלת ישראל יכולה לשקר בנושאים ביטחוניים, למרות שלכולנו ברור שהשחיתות ברבדים אחרים קיימת ומושרשת עמוק. לכן, נציין מספר פרשות: העסק הביש, פרשת איראן-קונטראס (איראנגייט), מבצע גלאדיו ופעולות טרור במסווה, האמת מאחורי פרשת הגחלת (אנטרקס), פרשת חטיפת ילדי תימן, פרשת ספינת אלטלנה.
ולקינוח, דיוויד אייק עם ההסבר המפורסם על Problem-Reaction-Solution
http://www.youtube.com/watch?v=iEz5fQ_Pm-g
מדהים.
האיכון הסלולארי נמכר לציבור ההורים ככלי ניטור לילדים הרכים –
והיכן הוא היה כשבאמת היו צריכים אותו ?
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/810/881.html
אכן מעורר תמיהה, אך לדעתי "ההמשך" של הסיפור, רצח הנער הערבי, מעורר לא פחות תמיהות.
למיטב ידיעתי, דיברתי אם אישה שמכירה את אחד החיילים הסדירים שמצאו את הגופות של הנערים:
1. הם הגיעו לשם בעקבות הריח המצחין של הגופות ולא בגלל "שיח עקום"
2. הבן אדם בטראומה מכך שראה גופות נפוחות, מסריחות ומלאות תולעים.
כל שאר הדברים שנכתבו יכולים להיות נכונים או לא נכונים באותה מידה.
חוסר היושר והאמון בעולם הזה זה אחד הדברים העצובים
מיכל שלום,
באופן עקרוני, אני שמעתי על מה שכתבת, אבל במקרה אחר.
בתקופת פיצוצי האוטובוסים, היו כאלה שלא ממש נשאר מהם משהו, בגלל ההדף העצום.
למרות זאת, ומפאת כבוד המת, היו "בונים" על האלונקה שהגיעה להלויה מעין צורה של גופה שלימה, באמצעות מקלות, לבנים וכדומה.
שמעתי את זה ממישהו שעבד ב"יד שרה", ושליוינו חבר משותף לבית עולמו.
במקרה של הנערים, אותו אדם שהתראיין לתקשורת, אמר למצלמות שהוא והצוות שלו חיפשו לפי "סימנים מסויימים".
כנראה שהוא התכוון למה שציינת, אלא שהוא לא רצה לומר את זה ישירות.
האם תוכלי בבקשה לשלוח מייל קצר לכתובת [email protected] ?
או לאשר למנהל האתר להעביר לי את כתובת המייל שלך?
תודה.
(אין לי כוונה לצאת בפרסום, אני רק מעוניין לברר משהו).
זה שקר.
יש עוד כמה אירועים חשודים מהעבר
מלון פרדייז קניה 2002
הפיגוע בבולגריה
בית חב"ד במומבאי
פיגוע בתל אביב 2012
אנחנו כולנו שמענו את הגרסה הרישמית אבל מי באמת ביצע את הפיגועים האלה?
טענו שרשת הסללורית נפלה
בדיוק בחטיפה מייד אחרי השיחה נפלה רשת סלולרית
מוזר
אחת הכתבות הטובות ביותר שיצא לי לקרוא באתר הזה ובזמן האחרון בכלל!
מי מימן וארגן את הפגנה היקרה בכיכר רבין?
שבוע לפני האירוע.
בנט כידוע רצה להוציא חוק נגד שחרור
מחבלים וראש המוסד שאל אותו "אם מחר ייחטפו 3 נערות
מגוש עציון אתה גם אז לא תשחרר מחבלים"?
ושבוע אחרי נחטפו שמה 3 נערים.
לא יודע אם שמתם לב אבל יש הרבה יהודים חכמים מביני עניין
ובדיוק איך שהם נחטפו, יצאו בהצהרה גם רבנים גדולים
וגם ההורים של החטופים בעצמם ואמרו במפורשות שלא יסכימו
לשחרר מחבלים תמורתם.
מה שקרה לדעתי זה שהשב"כ (שהוא סניף של הCIA-ss) קלט
את התגובות והבין שאין לו סיכוי לשחרר מחבלים אז הוא הרג
אותם יום לפני שהם נמצאו.
וזו הסיבה שהגופות שלהם לא היו רקובות, כמו שהעיד
אחד המוצאים. כי השב"כ בהתחלה החזיק אותם חיים כדי להחליף
אותם במחבלים ערבים,אבל הבין מהתגובות שאין לו סיכוי.
השאלה הגדולה יותר היא למה השב"כ רוצה מחבלים ופיגועים פה?
על זה תצטרכו כבר לחקור את כת "הבונים החופשיים"(האילומינטי) ומניעהם הסודיים
בתקופתו היה סוג של יציבות , השקל התחזק מאוד . הדולאר ירד
וזה רעה , ממש רע ליצואנים, ולחברת טבע לדוגמה . ואז פתאום – ניסיון חיסול כושל העזה. מתיחות . הדולאר מזנק . היצואים שמחים , "הכלכלה" מתיצבת כאילו . הכל חוזר לקדמותו . ושוב
לא אין לי הוכחה . רק תחושת בטן חזקה שחלק גדול מהעימות הישראלי – פלסטנאי הוא מאוד מלאכותי
לתשומת לבכם ,
ישנו פרסום של כרוז נכון לימי החטיפה , בו גדודי אל אקצה
לוקחים אחריות לחטיפה. עד כמה שזה משכנע אתכם באמיתות הדברים.
http://www.0404.co.il/post/9086
קנונית צוק איתן – האח הגדול (שוב) עובד עלינו בעיניים…
כוחות האופל שוב מרימים ראש, ושמישהו שם למעלה בשפיץ של הפירמידה, שוב מצית אש של שנאה – כדיי לקדם את אג'נדה 21…0
רצח הנערים…
שימו לב לכך, כי בניגוד למקרי חטיפה קודמים, כמו מקרה גלעד שליט ומקרה נחשון וקסמן הי"ד, החוטפים לא פרסמו וידאו של החטופים, לא ביקשו לשחרר שבויים שלהם, וגם לא הייתה לקיחת אחריות של ארגון כל שהוא כולל חמאס. צמרת השב"כ ביחד עם ראש הממשלה נתניהו, הודיעו על האירוע לתקשורת, חקרו אותו, האשימו והרשיעו את הנאשמים שלא בפניהם – כי הם לא נתפסו בכלל !
לא היה הליך משפטי מסודר, רק כוחות ביטחון היו מעורבים בפענוח הרצח, והרשעת הנאשמים. למרות ההתנהלות הבלתי דקומרטית לחלוטין, ואף התמוהה, של השב"כ וראש הממשלה, רוב הציבור מאמין להם, ולא שם לב לכך, כי מדובר למעשה בהתנהלות בלתי חוקית בעליל, שעוקפת את עיקרון הפרדת הרשויות, ומנטרלת את הרשות השופטת – בית המשפט, הגוף היחיד שמותר לו להרשיע נאשמים במשטר דמוקרטי. 0
רצח הנער הפלשתיני…
ללא ספק "האקדח המעשן" של קנונית צוק איתן. שימו לב לכך כי ראש הממשלה גינה את הרצח ורמז לכך כי מדובר על רקע לאומני, יום אחרי מציאת הגופה, והרבה לפני שהייתה חקירה רצינית, שלא לדבר על משפט מסודר. חוסר אחריות או מהלך קונספירטיבי מחושב ? לדעתי האפשרות השנייה סבירה יותר. החשודים הודו רק אחרי עינויים אכזריים וברבריים ביותר, שכללו מכות חשמל מרובות ותכופות באזור הצוואר. וגם זה כמובן בלתי חוקי לחלוטין כי בישראל אסור לענות נחקרים. 0
הנער הערבי שנרצח היה בעל נטיות חד מיניות, דבר בעייתי מאוד בחברה הערבית, ויתכן מאוד כי זה המניע האמיתי לרצח. משפחת הנרצח מוכרת לרשויות כמשפחה בעייתית. יום קודם לרצח, אביו של הנרצח דיווח כי ערבים ניסו לחטוף את בנו הצעיר יותר. איזה צרוף מקרים… גם קלטת הוידאו שמראה את הרוצחים היהודים כביכול אינה אמינה, ולא מובן בכלל עד עכשיו מה ומי בדיוק רואים שם. 0
מבצע צוק איתן…
אחרי שהאצולה הישראלית (ערוץ 2 השב”כ נתניהו וכל השאר), החליטה בשבילנו מה בדיוק קרה ל-3 הנערים החטופים, ומי עשה את זה, ושרצח הנער הערבי היה נקמה של יהודים, הגיע העת לשלב הבא – מבצע צוק איתן.
הנה שוב הצבא הכי טוב בעולם, מסתבך ומתפתל מול כנופיות של טרוריסטים, עושה שמות בעזה הקטנה והעלובה, שמלאה חורבות והריסות גם לפני ההפגזות של צהל, ונוקם בחמאס שאחראי כביכול לרצח הנערים. 0
למה לא משמידים את המשגרים של החמאס ? כי הם בתוך אוכלוסיה אזרחית… אז למה לא מגרשים משם את האזרחים ? כי אולי לא באמת רוצים שהמלחמה הקטנה והמתוקשרת הזאת תיגמר כל כך מהר… ושוב זה קורה לנו בחופשת הקיץ, כמו שהיה במלחמת לבנון השנייה… 0
ככה זה בישראל 2014, קצת פרובוקציה, קצת דמאגוגיה, קצת שטיפת מוח תקשורתית, והישראלים מפסיקים לחשוב, ומיישרים קו עם האג'נדה הכאילו מקרית של הדיקטטורה הישראלית החדשה. כמה עלוב וכמה מאכזב. המלך עירום, והמון העם מתחרים ביניהם מי יחמיא לו יותר על הבגדים החדשים. 0
אין אפילו כלי תקשורת גדול אחד, מנהיג בעל שיעור קומה אחד, קבוצה רצינית אחת (חוץ מאיתנו כנראה), שמנסה להבין ולהסביר מה באמת קורה פה שוב, מאחורי מסך השקרים של ערוץ 2 השב"כ ונתניהו, שתיאמו כנראה את כל מה שקורה עכשיו בתוך הלשכה של הבונים החופשיים, ומשחקים אותה כאילו זה קרה ככה פתאום ללא סיבה. לא למדנו את הלקח מרצח רבין, והנה האצולה מכה בנו שוב, מכתיבה ומביימת מציאות שקרית, ומוליכה שולל את הציבור. 0
למרות כל המידע האיכותי והאמין שנחשף בשנים האחרונות על קשר השתיקה בישראל (בין השאר בזכות אתר אמת אחרת) רוב הציבור ממשיך ללכת שולל אחרי קבוצה קטנה של שקרנים טובים – הדיקטטוקה הישראלית החדשה. לא דיקטטורה צבאית, כי אם דיקטטורה תקשורתית\כלכלית\טכנולוגית, שיוזמת ומביימת מציאות כוזבת, כדי לכפות על הציבור מדיניות שתוכננה מראש בסתר. 0
ולמרות שהפעם אנחנו תופסים אותם כמעט על חם – בינתיים הם מצליחים להוציא לפועל גם את הקנוניה הזאת – קנונית צוק איתן. 0
"הספר מתאר עולם עתידני – בו קבוצה קטנה וכוחנית, שולטת על האזרחים באמצעות שקרים, הרתעה וטכנולוגיה מתקדמת" – 1984 מאת ג'ורג' אורוול
בהחלט מעניין והגיוני מה שאתה כותב
ועכשיו אני שואלת בשיא הרצינות:
מובילים אותנו כצאן לטבח ואנחנו רואים זאת במו עינינו , מה אנחנו יכולים לעשות?
הרי בסופו של דבר המצב לא נהיה טוב יותר אלא מחמיר !
זוכרים מה בלבלו לאזרחים במוח לפני החטיפות? דאעש -דאעש השטן החדש שהתפתח מאל קאעידה מהווה איום על ישראל והמערב. והרי כל איש מודיעין יודע ש-דאעש מקבלים מימון אימון חימוש בנשק ומודיעין מארה"ב. הם שכירי החרב-טרוריסטים של וושינגטון.
ולפני זה בלבלו לכולם בשכל על המורדים ואל קאעידה שמהווים סיכון שבתכלס ישראל הקימה בית חולים למורדים ברמת הגולן
המורדים-אל קאעידה הם שכירי החרב טרוריסטים של ארה"ב אבל בתקשורת מבלבלים לעם במוח
וכבר 13 שנים מבלבלים בשכל שאנשי מערות הצליחו להוריד 3 בנייני פלדה בעזרת 2 מטוסים. שבניין מספר 7 בכלל לא נפגע ממטוס.
וכל הבניינים התרסקו בנפילה חופשית וסימטרית ואת כל ההריסות פינו מהר-מהר תוך חודש לסין.
ואיפה מנועי הטיטניום שלא ניתנים להשמדה בפנטגון?
יפה
נניח שהכל נכון, האם השבכ עד כדי כך מרושעים להרוג 3 נערים תמימים רק בשביל רווח פוליטי ? חסרים ספינים ותעלולים אחרים?
הזוי קצת לטעמי.
שלום ראובן,
דעתי דומה לדעתך. מצד שני קשה לי לקבל במלואו את הסיפור שסופר לנו בעיתונות.
כן
שלום אנשים.
כמו עם כל סיפור קוספירטבי הכל פתאום נשמע הגיוני, מעורר חשד ואמיתי אבל שאלו את עצמכם עד כמה באמת זה יכול להיות אמיתי? כל מה שאתם עושים הוא לדמיין ולא פחות מזה שיש קבוצה קטנה ששולטת בהכל ורוע זרוע בה. קל מאוד לדמיין זאת ולכן קל ״ליפול״ בפיתוי שכזה. התקשורת נשלטת על ידי אותה קבוצה והיא בעצם ״אומרת״ לנו מה שהיא רוצה. התקשורת היא מערכת ״ טיפשית״ במובן איך שהיא עובדת, היא אף פעם לא מצליחה להביא לידינו מידע ברור שאינו סותר את עצמו אבל כך היא פשוט עובדת. היא חייבת כל הזמן לפעול ולהאכיל אותנו במידע, הבעיה שהמידע הוא תמיד משתנה ולא תמיד נכון אבל התקשורת עדיין תשחרר אותה.
קל מאוד להאמין עם כל המצב בעולם והרבה ״עדיות״ לכל מיני סיפורים ואוליי חלקם נכונים אבל מאוד קשה למוח להבין איך מערכות כלכליות, תרבותיות, פוליטיות, ממשלטיות עובדות.
עניין הקונספירציות הוא לא חדש בימינו, הוא קיים במשך ההיסטוריה הרבה מאוד זמן, ההבדל לעכשיו הוא עידן המידע הנגיש והוא מתפשט. האם הוא מועיל לאדם? אני לא חושב.
מהרגע שבו האדם התחיל לדמיין מיתוסים באותם מיתוסים הוא עדיין חיי.
אולי תסביר לי אתה מה הקשר בין חטיפת/רצח הנערים למבצע נגד החמאס?
ברור לכל בר דעת שהרצח חימם את העם ונתן את ההרשאה של דעת הקהל לפעול בצורה משמעותית נגד החמאס.
דמיין איך זה נראה שפותחים מבצע נגד החמאס,רק בשביל "לנקות את קיני הטרור".
רק ימנים יסכימו לזה.
מרכז ושמאל לא יסכימו.
05.06.2014
שלושה צעירים בשנות העשרים לחייהם נהרגו הערב (חמישי) בתאונת דרכים בצומת חורה שבכביש 31 לכיוון ערד. בסביבות השעה שבע בערב התהפכה המכונית הפרטית בה נסעו, שניים מהנוסעים נהרגו במקום. נוסע שלישי, שנפצע פציעות אנושות, טופל על ידי צוות מד"א, ומותו נקבע בבית החולים. בוחנים של אגף התנועה הגיעו למקום לתחקר את נסיבות התאונה.
השמות לא פורסמו!
http://www.haaretz.co.il/news/local/1.2341267
אז אתה אומר שההרוגים בתאונה הזאת הם הנערים הנעדרים ?
מבחינת לוח זמנים זה מסתדר כי עברו 18 יום עד שדיווחו לתקשורת…
ואם זה נכון אז הקלטות הקול שפורסמו בתקשורת הם זיוף…
ואם ככה אז פשוט לקחו את הגופות ואמרו שהם נחטפו למרות שידעו שהם לא בחיים…
אולי כדאי לנסות לאתר את אנשי הצוות שהגיעו לזירת התאונה הזאת…
בכל מקרה עושה רושם שזה החלק החסר בפאזל…
יפה ששמת לב לזה…
רק רגע הגופות התגלו ב 30.6
ההעלמות שלהם דווחה לרשויות_או כך נטען_ ב 12.6
ב 13.6 התקשורת דיווחה על זה.
איך זה מסתדר עם החמישי ביוני של התאונה?
אתה רוצה להגיד לי ששלושה משפחות הסכימו לשמור בסוד במשך שבוע שהבנים שלהם מתו בתאונת דרכים רק בשביל שאח"כ צה"ל יוכל לתת לערבים בראש?
http://www.maariv.co.il/news/new.aspx?pn6Vq=E&0r9VQ=FIIFJ
בדואים תושבי הנגב. די הגיוני בהתחשב במיקום התאונה.
מה שעוד הפריע לי, זה שבכל כתבה שדיווחה על התאונה מאותו יום צוין במפורשות שההרוגים היו בשנות ה-20 לחייהם, אם אתה שואל אותי נפתלי וגל-עד ממש לא נראים כבני 20 ולא בסביבות.
לא יקבעו נחרצות שמדובר בשלוש הרוגים בשנות ה20 לחייהם, כאשר יש סיכוי סביר שלפחות שניים מהם אינם בני 20…
מעל 2000 מהנדסי בניין לא טועים .ארה"ב הורידה את הבניינים בעזרת ננו-טרמייט .
http://www.ae911truth.org/signatures/ae.html
המילה קונספירציה עצמה הומצאה ע"י ה-סי.אי.אי על מנת לטייח על רצח קנדי
false flag
פיגועי פולס פלאג משומשים ע"י ממשלות בעולם משחר ההיסטוריה
לחשוב שממשלת ישראל היא המדינה היחידה שלא משתמשת בפיגועי פולס פלאג זה להיות נאיבי ביותר.
הבעיה העיקרית היא פסיכולוגית עבור רוב האנשים שממשלות יכולות לפגוע באזרחים.
כדי ללמוד על הנושא הזה תבדוק
http://en.wikipedia.org/wiki/Democide
http://www.hawaii.edu/powerkills/20TH.HTM
התקשורת מאז ומעולם שומשה כמכשיר בידי השלטונות לשם אינדוקטרינציה תעמולה והסחת דעת
זהו מכשיר עבור ממשלות ותאגידים לשם שטיפת מוח
ערוצי תקשורת ועיתונות צריכים לקבל רישיון על מנת לפעול והם צריכים לחדש את הרשיון כל שנה. אם הם יתחילו לספר את האמת הרשיון שלהם לא יחודש
ממשלת ישראל מרעילה ביודעין את אזרחיה בפלואוריד תעשייתי מסרטן ושגורם להפחתה במנת משכל.
מדינת ישראל מאפשרת למוצרים מהונדסים גנטית להיות על מדפי הסופר בלי אפילו ליידע את הציבור. מזונות שהוכחו באין ספור מחקרים כמסרטנים וגורמים לעקרות
הם מרעילים את המזון והמים אז מה זה בשביל המדינה 3 נערים?
עוד הוכחה שאל קעידה נשלט על ידי הביון האמריקאי,
מי נלחם ברוסים שנים באפגניסטן?
התקשורת היא אכן מכשיר מצויין לתעמולה ולשטיפת מוח, ממשלות השתמשו בה בגלוי בתקופות שונות ועדיין משתמשות אבל העניין שאותם ממשלות שמורכבות מאנשים שלא שונים מאיתנו, הם עצמם שטופי מוח, הם לא שונים מאיתנו בעיקרון שנתפס שהם מתנהגים אחרת משאר האוכלוסייה. רוב האנושות כרגע מחונכת באותו מודל דמוקרטי וההומני.
בשביל רוב האנשים זה באמת קשה להבין שהממשלה שלה יכולה לפגוע באזרחיה אבל כך זה עכשיו, אם תחזור לא כל כך רחוק בזמן תגלה הבדלי ענק ברמת ערך חיי אדם ושם הסיפור הייה שונה, מה שקורה היום ונראה כל כך מזעזע, פעם נראה כנורמה לכל דבר וכך גם קשה לעכל את זה.
להגיד שזה לא נכון יהייה מאוד טיפשי מצידי, רצח עם על ידי ממשלתם מבוצע אין ספור פעמים במהלך ההיסטוריה ויש המון עדיות לכך ולא ניראה לי שהממשלות עצמם מכחישות זאת. העניין הוא שהסיפור אינו חדש והבעייה האמיתית היא שאנו שוכחים בעיות כאלו מהר ככל האפשר מכל מיני סיבות חברתיות, פסיכולוגיות וכלכליות.
נושאי הפולס פלאג אוליי הן שיטות חדשות יחסית לפעול במוסווה לתמרון אוכלוסייה, אבל רובם עדיין בהגדרתם כמיתוסים אשר צצו בדמיונם של אנשים בלי הוכחות פרקטיות. יהייה טיפשי מצידי להגיד שהן בכלל לא התקיימו/קיימות אבל עם זאת מאוד קל ״ליפול״ בסיפורי מיתוסים, האנושות עצמה חייה רק ואך רק במיתוסים שהיא עצמה ייצרה.
עניין ההנדסה הגנטית הוא דיי חדש ואני אישית מתנגד לעניין לפי אותם מחקרים. האנושות מקיימת רפורמות ומהפכות בכל מיני סוגים במהלך ההיסטורייה ובדיעבד הרבה מהם לא תרמו לנו ואוליי זה מה שאנו עוברים כרגע. אוליי דווקא עניין ההנדסה גנטית יוכל לעזור לאדם, במקרה שלו הוא לא חסר יתרונות רבים. מכאן ולהגיד שהממשלה עושה זאת בכוונה, מקווה שזה לא המצב.
רוב הטכנולוגיות החדשות ברוב המקרים פוגשות במהלך דרכן הסתגויות מצד האוכלוסייה עד להסתגלותן בתוך המערכת, כך יהייה עם הנדסה גנטית בכל תחומייה, הופעת יצורים ביונים, ישויות תבונות, זנים חדשים שאנו מייצרים שנוגדים את חוקי הביולוגיה ועוד.
לפי איך שאני מתחיל להבין את ״המערכת״ בה אנו חיים, היא לא מערכת שנוצרה על ידי קמצוץ קטן של אנשי רוע ואפלה שישבו ותיכננו הכל, אלא זאת מערכת שנוצרה בעקבות מהלכים אנושיים במהלך ההסיטורייה שהרכיבו אותה עד למצב שבה אנו תלויים בה ללא באמת אפשרות לצאת ממנה לפחות לא כולם בבת אחת. המערכת זקוקה לנו כמו שאנו זקוקים לה.
למה לא גם וגם?
גם נוצרה ע"י "קמצוץ קטן של אנשי רוע ואפלה שישבו ותיכננו הכל" כמו שאמרת,
וגם ע"י מהלכים אנושיים אחרים במהלך ההיסטוריה.
לגבי זה ש"אנחנו צריכים את המערכת",טוב ההיזדקקות היא
בעיקר פסיכולוגית.
כמו שאומרת הבדיחה על האישה המוכה "עכשיו מי ירביץ לי?".
זה לא אומר שלא צריך לחתור לשיפור מתמיד.
מה שאני כן רוצה וחייב לציין שכל עניין הקונסיפרציות הוא מאוד קל למוח אנושי להבין, זה נושא די קל אפילו לפיענוח כי פתאום הכל מתקשר אחד לשני כמו דיויד אייק מציג את נושא connect the dots. וזה מה שאני עברתי בעצמי עם תחילת גילויים בנושאים שונים, פתאום דברים הסתתדרו כהגיונים עד מצב שלא יכול להיות אחרת ועם אין ספור שטיפות מוח שקיימות ביוטיוב ובאינרנט שאנשים עוברים מאוד קל פתאום לקשר דברים ולראות אותם כנכונים. זאת לפי דעתי בעייה חמורה מסיבה פשוטה שהיא זורעת פחד עצום בבן אדם שמובילה אתו להתנהג ולפרש מידע אחרת ואף בדרך שגויה.
אני ניתקל באנשים שכל העניין הזה הוא באמת ובתמים מזיק להם ביום יום.
השאלה האם זה באמת שווא את זה?
לנסות ״להתעורר״ מהשקרים ולגלות את האמת נשמע נחמד אבל מה היא האמת? כל דת, זרם , אידיאולוגייה, פילוסופייה וכו טוענת את האמת שלה אבל מה היא באמת האמת או מה היא האמת עצמה? אין לנו תשובה. אוליי האמת היא שאין בעצם אמת אלא היא קיימת אך ורק במוחינו הקולקטיבי.
דויד היקר.מעריך את החיפוש שלך אחר האמת ואת הכנות בחשיפת העובר עליך.מה הבעיה עם החשפות לאמת?שהאמת יכולה להרוג. על מנת לעמוד באמת יותר גבוהה מזו שאדם קים בה כרגע הוא חייב לעלות ברמת ההכרה וברמת ההויה.כדי לעלות דרוש מנוף רוחני.או במילים אחרות אם אין לאדם מרכז כובד רוחני הוא יכול פשוט להתחרפן ולרדת מהפסים.אפשר להבין את העולם שאנחנו שקועים בו רק אם עולים לרמה יותר גבוהה של המשחק שבה הסתירות והניגודים נראים בפרספקטיבה חדשה ומשרתים שניהם תכלית גבוהה יותר…
אם נחשפת לאמת ברמת הקונספירציה ואבדת אמון בעןלמך הישן אתה חייב משהו יציב שיהיה בשבילך מרכז כובד בלתי משתנה ויציב.אם לא תמצא אותו תעוף מהסחרחרת מהר מאוד
לי ניראה יותר שפשוט בצבא תפסו על המקרה טרמפ וקפצו על ההזדמנות. במקרה הזה (להבדיל מהמקרה של רבין) לא ניראה לי שזו הייתה עבודה המתוכננת ע"י ישראל או אישיות בכירה בישראל.
אולי גם את העוגיות והבקלוואה שילדות קטנות חילקו בעזה ביימו בשב"כ והן היו בעצם ילדות-עובדות שב"כ?
זה טוב להיות ביקורתי אבל תמיד כדאי להיזהר לא לגמרי להגזים כי אז מפספסים את כל המטרה.
כאשר שמעתי את הקלטת בפעם הראשונה, לא הצלחתי להבין כלום. אז הקשבתי שוב וגם לא הבנתי ורק אחרי שראיתי את הכיתוב בעברית הצלחתי להבין מה אמרו בה.
ובקשר למחדלי המשטרה: אותי היה יותר מפתיע אם למשטרה לא היו מחדלים. מתי זה קורה? המשטרה בעיקר חזקה בלתת דו"חות. בשאר הדברים הם בעיקר ממחדל למחדל שלא לדבר על מקרים קיצוניים יותר של תפירת תיקים.
גאסטין שלום רב.
אני אשמח לשתף אותך במסעי. עניין הקונספירציות אכן גרם לי בלבול ופחד אבל הוא נמשך כמה חודשים ספורים עד להבנה פשוטה שהוא לא מועיל, עם זאת הוא פתח לי דלתות חדשות בהסתכלות פנימית וחיצונית מאוד מעניינת. ההבנה איך פחד עובד ומנהל אדם, גרמה לכך שאת וויסות רמת הפחד אני מצליח לאחוז ברמה שלא הצלחתי אי פעם, כך גם לגבי מחשבות ועוד. אני כן רואה את עצמי כאדם הרבה יותר רוחני מבעבר.
ציינת ״מה הבעיה עם החשפות לאמת? היא יכולה להרוג״ אני כלל לא חושב כך. אני שואל מה היא האמת? חוץ מלהיות מילה עדיין לפחות לא מוצא משהו מאחורייה.
כל גילוי מעורר מחשבות חדשות וכך מעגל הדמיון מתחיל להסתובב.
אקהרט טולל ציין שהאנושות נמצאת בתרדמת אלפי שנה. וכך זה נראה. אני אחזור על מה שכתבתי, ״מהרגע שבו האדם התחיל לדמיין מיתוסים באותם מיתוסים הוא עדיין חיי״
לפחות לעכשיו כך אני רואה זאת, כל אמת הקיימת מכל זרם אפשרי בין האדם היא אמת הקיימת אך ורק בדמיון שלו, היא פועלת ומפעילה אותו בדרכים שונות. כדי לנסות לפחות להבין מה האמת באמת יכולה להיות, הוא להבין שיכול להיות שאמת איננה כלל קיימת.
מומחה לקנוניות שלום איש.
גם וגם באמת יכול להיות, אך הסיכויים לכך פשוט קלושים.
מערכת המוניטרית מצטיירת כתרמית גדולה אשר מטרתה לשעבד את ההמון וכך זה ניראה וכך זה באמת אבל מי המציא את המערכת? האיליטות השולטות? קבוצה קטנה שערכה ישיבות לפניי כמה מאות שנים וקבעה זאת?
יכול להיות ודיי קל לראות זאת אבל רוב הסיכויים שלא.
כלכלה התקיימה אלפי שנים והתפתחה בקצב איטי עקב חוסר אמון בעתיד וחוסר אשראי לפיתוח. במהלך המאות השנים האחרונות אותו אמון התחזק עקב גילוים חדשים, טכנולוגיות וכו. מכאן להגיד שקבוצה קטנה הרכיבה אותה, יכול מאוד להיות שגוי. אותם שינויים בהיסטורייה לא קרו בבת אחת או שבועות אלא תהליכים ארוכים, דבר הוביל לדבר אחר.
״ההיזדוקקות במערכת היא בעיקר פסיכולגית״ אין רחוק מהאמת, המערכת נבנתה בדמיונם של האדם ושם היא שורדת.
המאמר מטופש הזוי ורמתו ברמת אתרי הקונספירציה של החמס
מזה זמן מה ברור לי שחלק מהמאמרים נכתבים מהירהורי לב ומכותב/ת ללא כל השכלה או ידע לפחות מאמרי הרפואה והחיסונים
אשריכם שנולדתם בדור עם רווחה בכול התחומים אבל לפני שמנסים לחזור לדרך ה"טבעית" אנא להכין שעורי בית בצורה רצינית יותר
באמת טור הזוי ברמות. יש בעיה חמורה לכותב האתר. סוג של פרנויה עם תסביך גדלות. כולנו ביקורתיים ומסוגלים להרהר בכל נושא תיקשורתי שעולה. אבל הכותב הרחיק לכת לגמרי, ומשום מה משתף אותנו ברחשי ליבו ההזויים. מפסיקה בזאת לעקוב אחרי תכני האתר. הגעתי לאתר בעקבות התנגדותי להפלרת מים ועקבתי אחר פירסומים, אבל מעתה אפסיק לעקוב ולבזבז זמן על קריאת תכנים פה. לא בכל מקום קיימת קונספירציה. הפעם ירדתם לגמרי מהפסים.
שלום שולי,
זה שאדם פרנואיד לא אומר שלא רודפים אחריו. בהקשר רלוונטי, המאמר מעלה שאלות אך לא מסיק מסקנות, ועל כן לא ברורה לי ההאשמה בנוגע לפרנויה עם תסביך גדלות. אם רחשי הלב הינם הזויים, תוכלי בבקשה לעזור לי ולהרבה אחרים בכך שתעני על השאלות הללו עם הסבר הגיוני.
כמו שעניתי לעדה, בימים שלאחר פיגועי התאומים ובהקשר לשורות האחרונות של מאמר זה, לדעתי יש היגיון בלשאול שאלות, ואשמח אם יתגלה בסופו של דבר שיש הסבר כנה לכל אחת מהשאלות.
בנוגע להפלרת המים. בפרוייקט אמת אחרת כותבים אנשים שונים בהתנדבות, בלי קשרים ביניהם. מאמר וכותב אחד לא מעיד על מאמרים וכותבים אחרים בפרוייקט. יש הרבה אנשים שלדעתם האנשים שמאמינים בקונספירציה של הפלרת מים הינם הזויים לחלוטין. מסתבר שאת כן מאמינה בקונספירציה של הפלרת המים ואת לא מחשיבה עצמך כאדם הזוי. מסתבר שיש אנשים שונים עם דעות שונות.
בהקשר לתעלומת הנערים המדוברת, אני עדיין לא יודע אם קיימת קונספירציה. יש מספר שאלות וצירופי מקרים שלא מצאתי להם מענה ועל כן פרסמתי אותם כאן.
יום טוב ורגוע עד כמה שאפשר
עזוב,אנשים מחפשים תירוץ להפסיק לקרוא כי לא נוח להם לראות דברים כאלה.
חוץ מזה הרבה אנשים רוצים מסקנות די מגובשות ולא כמה שאלות ללא מענה.
שלום עדה ותודה על תגובתך.
בפרוייקט אמת אחרת כותבים אנשים שונים בהתנדבות ובלי קשר ביניהם. אישית לא קיבלתי השכלה מיוחדת בנושאים פוליטיים כמו דוגמת המאמר הזה, מעבר ללימודי תיכון וקריאה עצמאית שערכתי.
כלומר אכן רוח המאמר מביעה הרהורי לב. אין במאמר הסקת מסקנות, אלא שאילת שאלות מתוך פרסומים סותרים בעיתונות ישראל, וקריאה לדיון איכותי בנושא.
את טוענת שהמאמר מטופש והזוי, אבל כמעט בכולו מדובר בקטעי עיתונות רשמית, לכן הטענה שלך נשמעת שטחית למדי. אנא תוכלי לפקוח את עינינו עם שיעורי בית שאת הכנת בנושא וכך נחכים כולנו.
המאמר רק שואל מספר שאלות ומכווין את תשומת הלב לאוסף צירוף המידע, כאשר כל פיסת מידע בפני עצמה אינה בהכרח מחשידה.
אני לא יודע כמה את בקיאה בנושא פיגועי התאומים ומי ביצע אותם הלכה למעשה, אבל האדם החוקר מתקשה ביותר להאמין לסיפור הרשמי שממשל בוש מסר לנו. היום גם גובר החשד שרצח רבין לא היה כזה פשוט כמו שידענו בזמנו, ושאולי לשב"כ הייתה מעורבות בנושא. כלומר יש טעם לוויכוח ציבורי ער בנושאים אלו, גם אם בסופו של דבר יתברר שלכל חשד יש הסבר הגיוני ומנומק.
התגובות האחרונות נגד כתבה זאת מראים על מחסום פסיכולוגי-רגשי של אזרחים על האפשרות של מדינתם לפגוע בהם לשם קידום מטרות פוליטיות צבאיות כלכליות…
יש מקום לחשד וזה בסדר לכתוב על זה אבל יכול להיות שהיקף הכתבה והמאמץ של הכותב להוכיח שיש סבירות גבוהה למעשים נפשעים של הממשל העלה את חמתם של המגיבים.
נכון להיום עוד אפשר לפגוש רבים שאם תאמר להם שהבניינים בניו יורק הורדו ע"י הממשל האמריקני הם יעשו כל מה שביכולתם להוכיח שמוסלמים ביצעו זאת כי אחרת זה הורס את כל תפיסת עולמם.
כמו לספר לילדים שסנטה קלאוס לא קיים. הם ישתוללו יכעסו ולא ירצו להאמין
אנשים טובים שעברו שטיפת מוח תקשורתית במשך שנים לא מעוניינים להתעורר, נוח להם בראיית העולם הילדותית שהם נמצאים בה.
אין הוכחות שהשלטונות ביצעו מעשים נפשעים במקרה זה. אבל זה לא אומר שהשלטונות בישראל לא מסוגלים לעשות זאת.
באתר הזה יש נטייה לכתיבת שטויות והוא חובבני לגמרי. אבל עדיין אני מעדיף את האתר הזה על פני עשרות האתרים הממוסדים שנגועים בהון שלטון. שדוחפים לנו את שקריהם בשיטתיות וביודעין.
כל יתר האתרים פשוט חוזרים על שקריהם מיליוני פעמים עד שאנשים תופסים זאת כאמת. ומייצרים שקרים חדשים שהם צפויים לגמרי לכל מי שלמד לזהות את ההונאה של התקשורת המערבית-ישראלית.
תודה דייב.
בתגובה לדבריך, מי שיכול ומוכן לכתוב מאמרי עומק כמו שהיית רוצה לראות כאן, אני בטוח שמנהל האתר ישמח לפרסם כאלה מאמרים. עד אז, האנשים הפשוטים עושים מה שהם יכולים.
היי חברים! אם הייתם שואלים אותי מי אני לפניי חודשיים הייתי אומרת לכם שאני מוסיקאית שרוצה לכבוש את העולם, להיות הכי חכמה, הכי עשירה שרק רוצה לבלוע את כל העולם לעצמה. לא חשבתי על ילדים או משפחה.יצאתי מהארון לפניי שנתיים ולא היה אכפת לי פשוט מאף אחד.
אז למה אני אומרת לכם את זה? כי טעיתי וטעיתי בגדול!
מאז חטיפת הנערים התחלתי לחקור על הסכסוך הישראלי פלסטיני ואיכשהו הגעתי לאדם חכם בשם "ברי חמיש" קראתי את הספרים שלו, חקרתי על שבתאי צבי, יעקוב פרנק באינציקלופדיות וניסיתי לאמת דברים. מכיתה ז' למדתי קבלה אבל מאז שיצאתי מהארון התחלתי להתרחק ממנה.
המון מהדברים של חמיש על חייזרים ועב"מים ידעתי עוד לפניי כן כתוצאה מלימודי קבלה.
כתוצאה מהחקירות מסתבר שהנטייה המינית שלי ויתר השגעונות שלי בכלל לא נבעו ממני אלה ממה שהאכילו אותי כל החיים שלי. יש כאן אנשים שאומרים שהאמת יכולה לשגע, אז דעו שאותי היא פשוט הציבה במקום. עכשיו חזרתי ללמוד קבלה וכל מה שלמדתי מקבל פרופורציות. האמת היא שהאנטישמיות כלפינו היא מאותם יהודים נאורים שעוד מלפניי 300 שנה התחילו לחתור נגד היהודים האמיתיים והשנאה כלפיינו היא בעצם מעצמנו. "ודע כי כל מהרסיך ומחריביך ממך יצאו" אז מה זה אומר? שהאמת היא שאנחנו יצורים שפלים ואגואיסטים והאגו שלנו הוא זה שמרדים אותנו ולא רק כימיקליים כי מי שרוצה להתעורר יתעורר. חדשות אני לא רואה ויותר מרבה לקרוא ספרים ולהצליב ראיות. אל תפחדו להתעורר! יהיה בסדר :)אגב אני ממש שמחה שיש עוד אנשים שמתחילים להתעורר ושאני לא היחידה כאן. שיהיה שבוע טוב ומי יתן ונגיע לגאולה הפנימית שלנו ונתעורר.
לא הייתי ממהר להחליט על נטייה מינית לפי גורמים חיצוניים.
נכון שיש השפעות מכל מיני גורמים אבל עדיין הנטייה הפנימית אם שמת לב אליה היטב – חזקה יותר.
אל תחליפי את המימוש האישי בחקירה היסטורית.
היסטוריה מעניין לחקור לפעמים אבל המציאות חשובה יותר.
היי זוהר
מה שלומך? אני מקווה שאתה ממשיך בחיפושיך אחר האמת.
לכן אשמח אם תציץ בפוסט הבא:
ההיפותזה השלישית למוצא האדם:
ההיפותזה הראשונה עוסקת, בבריאת האדם ע"י אלוהים לפי הפרשנות היהודית הדתית לנאמר בבראשית.
ההיפותזה השניה עוסקת בבריאת האדם בדרך של אבולוציה. חוקרים רבים טוענים כי הסתירות בתיאוריה הדרוויניסטית, כבר גדולות יותר מאשר התיאוריה עצמה, סתירות, ההולכות ומתרבות ככל שמתקדם המחקר בגנום האנושי, בנוסף לניסויים אחרים עכשוויים התומכים בטענה כי לא יתכן שמוטציות אקראיות אחראיות למגוון העצום בטבע, בין הראשונים להעלות נושא זה, ניתן לציין את ה. ג'י מילר חתן פרס נובל לגנטיקה מ- 1946 שטען "כי כל מוטציה תגרום אך ורק לירידה בכושר ההישרדות של המין. אף מוטציה מעולם לא יצרה מין חדש, לכל היותר היה לה ביטוי בתוך המין עצמו, כנפיים או רגלים חזקות יותר שינוי צבע עיניים וכדומה".
ההיפותזה השלישית למוצא האדם, עוסקת בעקרון ביכולתנו להבין ולא רק להאמין. בהיותנו היום בעידן טכנולוגי, יכולים אנו להבין דברים שפעם נחשבו לנסים. מדענים רבים סבורים כי רוב המיתוסים בעולם מקורם במפגש בין תרבות פרימיטיבית לבין תרבות טכנולוגית ומפותחת. כל מה שבא מהשמים היה נשגב מבינתם ונחשב לאלוהי ומאחר ואפילו לא היו להם מילים בשפתם על מנת לתאר את אשר הם רואים, הם השתמשו במושגים המוכרים להם. לדוגמא: אם הנביא זכריה רואה כנראה עב"ם בצורת גליל, הוא אומר אני רואה מגילה עפה, כאשר מגילה באה לציין גוף גלילי, אם הם ראו רכב חלל מעופף, הדבר הכי קרוב בשפתם למשהו הנמצא בשמים ונע, היה ענן. אנו אכן מוצאים תיאורים רבים בתנ"ך של יהוה הנע ממקום למקום על פני עב ענן ועוד.
הדברים שאתם עומדים לקרוא כאן, הנם כנראה מהמסרים החשובים ביותר למין האנושי. המסר הזה נימסר כבר לפני אלפי שנים, ועדויות לו אנו מוצאים בכתבים העתיקים של כל הדתות: בקוראן בברית החדשה, ובמיוחד בתנ"ך. המסר הזה עוות, שונה, עבר מיסטיפיקציה וסולף עד לבלי הכר. היום תוכלו לקרוא מסר זה בצורה הברורה ביותר, שאינה משתמעת לשני פנים.
אולם כדי שמסר זה יובן כהלכה, הנה לפניכם מספר עובדות וכן סיפור דמיוני לצידן.
אך לפני חמישים שנים גילו זוג חוקרים (קריק & ווטסוןן) בפעם הראשונה את מבנה ה- DNA והתחלנו להבין רק אז את אבני היסוד הבסיסיות של החי והצומח. ב- 1973 פענחו זוג חוקרים בריטי את הצופן הגנטי של הווירוס הקטן ביותר המכיל 9 כרומוזומים. בשנת 1997 שיכפלו חוקרים סקוטים את הכבשה דולי, במקביל שיכפלו חוקרים אמריקנים קופי רזוס. תגלית רדפה תגלית כמו: גילוי גן היכול להכפיל אורך חייה של תולעת, שיכפול חזירים שהושתלו בהם גנים אנושיים, כך שאיברים מהם יוכלו לשמש להשתלה בבני אדם ועוד. במחצית השניה של שנת 2000, חברת סלרה מארה"ב, פיצחה את הגנום האנושי, כלומר הושלם מיפוי כל 30 אלף הגנים שהם עצמם מורכבים מכשלושה מליארד "אותיות". בינואר 2001 התבשרנו על יצירת קוף ראשון בהנדסה גנטית, בסוף שנת 2002 הודיעו המדענים קרייג ונטר והמילטון סמית' (בעל פרס נובל 1978), על תוכנית לייצר חיים חדשים במעבדה, ייצור תא חי מחומרים כימיים בלבד, שיוכל להתחלק ולהתרבות. ב- 26 בדצמבר הודיעה חברת קלונאייד על הולדת התינוקת המשובטת הראשונה (איב). חב' דו-פונט השוויצרית, משווקת זה מכבר מכונות, שבלחיצת כפתור, ניתן לייצר בהן DNA מלאכותי לפי דרישה.
לאור ההתפתחויות המדעיות המואצות הללו, נסו לדמיין היכן נהיה עם ידע זה בעוד חמישים שנה, חמש מאות שנה, או אלף שנה. סביר להניח, שהידע והשליטה בהנדסה גנטית יהיו מושלמים, שכל המחלות יודברו, שנוכל להאריך את חיו של אדם עד לאלף שנה. נוכל לברוא את כל החיות שהיו קיימות אי פעם ונכחדו, או שניברא חיות חדשות. סביר להניח שנוכל גם – לברוא אדם. יש להניח שלא יאפשרו ליצור בני אדם על כדור הארץ. לנאס"א, סוכנות החלל האמריקאית, יש זה מכבר תוכנית הנקראת "טרה-פורמינג" הכוללת יצירת צמחיה ואטמוספירה מתאימה על המאדים ולבסוף יצירת בני אדם במעבדות. הם גם מחפשים גן ייחודי שיאפשר לאותו אדם לצרוך מעט חמצן.
אך לפני כמאה ושלושים שנה נסעו אבותינו על גבי כרכרות רתומות לסוסים, היום אנו שולחים חלליות לא מאוישות אל מחוץ למערכת השמש. בינואר 2001 התפרסם ברחבי העולם מדען ישראלי מאונ' בן גוריון בבאר שבע שהמציא דלק גרעיני חדש היכול לאפשר לנו להגיע למאדים בשבועיים במקום בתשעה חודשים בשנת 2002 התפרסמה הודעה כי תוכנית להנחתת אדם על המאדים תהייה ב- 2025.
נסו לדמיין היכן נהיה עם ידע זה בעוד חמישים שנה, חמש מאות שנה, או אלף שנה. סביר להניח, שמסעות לכוכבים או גלקסיות מרוחקות יהיו דבר של מה בכך. סביר להניח כי נוכל לנוע הרבה מעבר למהירות האור (כפי שגילו במספר מעבדות לאחרונה כי קיימות מהירויות העולות בהרבה מעל מהירות האור). מאחר והאיסור "לייצר" בני אדם על כדור הארץ יהיה בעינו, יש להניח שתוכניות כמו "טרה-פורמינג" יתממשו על פלנטות מתאימות ומרוחקות.
דמיינו לעצמכם משלחת מדענים כזו, המגיעה לפלנטה מרוחקת שנמצאה מתאימה לפרוייקט, הם יקימו אזור ניסויים, מעבדות ומגורים, אזור הניסויים יהיה בודאי מגודר בשטח די נרחב ובו יגדלו צמחים ועצים מכל הסוגים והמינים, לנוי ומאכל. הם יתחילו בניסויים ויצרו בתחילה תאים קטנים, בקטריות, צמחים, חיות מסוגים שונים ולבסוף אף יבראו בני אדם. אותם נבראים יסתובבו חופשי בתוך השטח המגודר כאשר מדעננו צופים בהם וחוקרים את התנהגותם של "היצורים החדשים שנבראו "בצלמם כדמותם". כל צורכיהם יסופקו להם ללא כל מאמץ מצידם.
לאחר מספר שנים של מחקר, מסיבות שונות, צוות המדענים הארצי יחליט לחזור לכדור הארץ. סביר להניח שהם לא יוכלו להשאיר את הנבראים כלואים באותו אזור ניסויים והם יוציאו אותם מהאזור המגודר, ילמדו אותם באופן בסיסי כיצד לדאוג לצורכיהם בעצמם ואף יציבו שמירה כלשהי (אלקטרונית רובוטית או אחרת), על אזור המעבדות, שמא ינסו בני האדם החדשים להיכנס פנימה.
נסו לדמיין איזה סיפורים יסופרו שם סביב המדורה, סיפורים שיעברו מדור לדור על אלו שבאו מהשמים ויצרו את האדם שלבסוף "גורש" וניזקק לעבוד בזיעת אפיו למחייתו וכו'.
הסיפור נשמע מסקרן, מדהים ומוכר לנו באופן שאין לטעות בו וכדי להסיר ספק מלבכם, אני רוצה להדגיש בצורה הברורה ביותר, הסיפור הדמיוני שקראתם ודמיינתם זה עתה כבר קרה! זה קרה כאן על כדור הארץ !!!
ומיותר לציין שבסיפור האמיתי אנו לא היינו המדענים… !
למעשה אם תקראו שוב את התנ"ך עם "עיניים פקוחות" וללא האמונה האכסיומטית כי האלוהים הנו אל יחיד, כל יכול ועל טבעי, מובטח לכם שתגלו אמת אחרת. התנ"ך אינו מדבר על אלוהים כישות מטאפיזית בשום אופן, נהפוך הוא. לדוגמא: "ודִבר יהוה אל משה פנים אל פנים כאשר ידבר איש אל רעהו" שמות לג' פסוק יא'. כך לא מדברים עם ישות רוחנית, ככה מדברים עם משהו ביולוגי לחלוטין. "השער הזה סגור יהיה לא יפתח ואיש לא יבוא כי יהוה אלוהי ישראל בא בו והיה סגור" יחזקאל מד' פסוק ב', ברור כי אלוהים רוחני לא נזקק לשער על מנת להיכנס למקדש. יתרה מזו, עד תקופתו של הרמב"ם, הייתה האמונה היהודית, שנשענה על דברי הנביאים, התנאים והאמוראים, כי האלוהים הוא פיזי לחלוטין. בתחילה, הרמב"ם הוחרם וספריו נשרפו על אשר כפר באמונה זו…
"ויאמר יהוה אל משה הנה אנכי בא אליך בעב ענן" שמות טו' פסוק ט', בניגוד לאנשי הדת האומרים כי האלוהים נמצא בכל מקום, כאן האלוהים ברצותו לנוע ממקום אחד למשנהו, צריך לקחת כלי רכב מעופף, שהדבר הקרוב ביותר בשפתם לתארו היה ענן. "הנה יהוה רוכב על עב קל ובא מצרים" ישעיהו יט' פסוק א', שוב ענן, אולם כאן כדי להסביר מדוע "ענן" זה נע מהר יחסית לענן רגיל, הוסבר כאן ע"י המחבר כי ענן זה היה עב קל ולכן כנראה גם מהיר. ההיסטוריון, יוסף בן מתתיהו (יוספוס פלביוס) שהיה בן למשפחת כוהנים ידע כנראה את סוד "מותו" של משה, וכך הוא כותב בספרו "קדמוניות היהודים" "ופתאום עמד עליו ענן והוא נעלם לתוך גיא אחד. אולם בכתבי הקודש כתב על עצמו שמת, משום פחד שמא יעזו לומר, בגלל צדקותיו הגדולות שעלה לאלוהים". שימו לב להבחנה שעושה יוסף בן מתיתיהו בין "מת" לבין "עלה" לאלוהים. כלומר לפיו, משה לא מת, אלא עלה לאלוהים, באמצעות רכב מעופף שרק נראה כענן.
"יהוה איש מלחמה יהוה שמו" שמות יה' פסוק ג', מה צריך יותר מזה, הכל כתוב, יהוה איש. אולם אם איש זה היה אל מדוע היה לו צורך להלחם, הרי הוא כל יכול. "באים מארץ מרחק מקצה השמים" ישעיהו יג' פסוק ה'. "מקצה השמים מוצאו ותקופתו על קצותם" תהילים יט' פסוק ז'. קשה לדמיין תיאור טוב יותר המסביר כי האלוהים המוזכרים לאורך כל התנ"ך ברבים וגם בפסוקים אלו, מגיעים מקצה השמים, כלומר מפלנטה מרוחקת מכדור הארץ, בשום אופן אי אפשר להסיק כי מדובר באל יחיד הנמצא בכל מקום.
בספר "האמת על האלוהים" תוכלו למצוא עוד עשרות פסוקים כאלו והסברים, המראים בוודאות שאין למעלה ממנה, כי התנ"ך מדבר על אותם חוצנים בוראים שנקראו בתנ"ך אלוהים, שבטעות נחשבו על ידי אבותינו הקדמונים לאלים, תיאור שסולף במשך הזמן והפך לאל יחיד על טבעי.
ב- 13 בדצמבר 1973, קלוד ווריון שהיה מו"ל של מגזין לספורט מוטורי, מרגיש דחף עז לצאת לטיול באזור של הרי געש כבויים במרכז צרפת, ליד קלרמון פראן. הוא מכיר אזור זה היטב מהקיץ אולם מעולם לא ביקר בו בחורף. הוא פתח בצעידה מהירה לכיוון הר געש כבוי בשם פּואי דה לאסולה. בעודו מהלך הבחין, באור מנצנץ בשמים ובעצם מעופף מנמיך טוס, עד מהרה הבין כי הוא רואה צלחת מעופפת דבר שייחל לו זמן רב ולא האמין שחלומו יתגשם אי פעם. הרכב המעופף עצר במרחק 30 מטר ממנו והמשיך לרחף בגובה של שני מטר מהקרקע. כבש מדרגות ניפתח וזוג רגלים הופיע. אנחת רווחה נפלטה מפיו כשהבין שמה שהוא עומד לראות דומה ליצור אנושי. מה שנראה בתחילה כילד, התגלה עד מהרה כחוצן, כמטר ושלושים גובהו אנושי לחלוטין, שערו שחור ארוך וחלק, זקן קטן, עיניים שקדיות ומלוכסנות מעט ומבט רך ונעים. הוא נתן לקלוד להבין כי הוא מכירו היטב בלשון המעטה וכי הוא הגיע לכאן הפעם כדי לפגוש בו. הוא מזמינו לחללית ושואל אותו, האם קרא בתנ"ך, קלוד נדהם ואמר כי רק אתמול חש צורך עז לקרא בתנ"ך ואכן קנה ספר כזה. "בוא מחר באותה שעה והבא אתך את הספר וכלי כתיבה ואני אכתיב לך מסר אותו תעביר לעולם כולו". הם נפגשו במשך שישה ימים שעה בכל יום ולהלן המסר שהוכתב.
"לפני אלפי שנים, על הפלנטה המרוחקת שלנו, הגיעו אנשינו לרמה טכנולוגית ומדעית דומה לזו שתהיה על כדור הארץ בקרוב. הם התחילו לברוא צורות חיים פרימיטיביות, תאים חיים במבחנות. הם שכללו את הטכניקות שלהם והצליחו לברוא חיות קטנות ומוזרות. עד אשר קרתה תאונה שעלתה בחיי אדם והניסויים הופסקו לחלוטין. מאחר ויכולות הטיסה שלנו היו גבוהות, החליטו המדענים להמשיך בניסויים על פלנטה אחרת. הם הגיעו לכדור הארץ ומה שהם מצאו מתואר במדויק בבראשית : "ורוח אלוהים מרחפת על פני המים" זהו תיאור של הלווינים שלנו שסבבו את כדור הארץ וחקרו את הרכב האטמוספירה וכו'. "וירא אלוהים את האור כי טוב" נבדקה עוצמת הקרינה והיא נמצאה מתאימה להתפתחות חיים".
"מאחר והארץ הייתה מכוסה מים, ע"י פיצוצים אטומיים רבי עוצמה שפעלו כמו דחפור ענק, גרמו לחומר מקרקעית הים להתרומם. וכך נוצרה היבשה שהייתה מרוכזת במקום אחד, כפי שכבר ידוע לכם. שבע מעבדות ניבנו על פני כדור הארץ ומדענינו התחילו לעבוד במרץ רב והתלהבות. נבראו בתחילה תאים צמחיים מחומרים כימיים בלבד, אחר כך חיות ים קטנות וגדולות, ציפורים. אחר נבראו חיות היבשה ואז החליטו המדענים לברא אדם כמוהם "נעשה אדם בצלמנו כדמותנו" בראשית א פסוק כו'. אנו אלה הנזכרים בתנ"ך כאלוהים. אלוהים היא מילת רבים של אלוה, ובעברית עתיקה (שהיא שפתנו), פירושה "אלו שבאו מהשמים". בטעות תורגמה המילה ל- GOD, DIO, DIEU וכדומה, מילים המתארות אל יחיד ורוחני. הצוות שהיה באזור הנקרא בפיכם ישראל היה המבריק ביותר ויצר את היצירות היפות בחי ובצומח. גם האדם אותו יצרו היה האינטליגנטי ביותר. לכן היה צורך להגביל ולתחום אותו בתוך בורות ולהרחיקו מהידע המדעי. אולם, באותו הזמן, היה צורך לחנכו במטרה למדוד את רמת האינטליגנציה שלו".
בעוד כל האנושות נבראה בהנדסה גנטית, היהודים הקדמונים הנם צאצאיהם הישירים של אותם חוצנים שנוצרו ע"י זיווג עם בנות האדם "ויראו בני האלוהים את בנות האדם כי טובות הנה ויקחו להם נשים מכל אשר בחרו" בראשית ו' פסוק ב' .
המדענים נצטוו להפסיק את הניסויים ולעזוב את הארץ. הם המשיכו לעקוב מרחוק אחר ההתפתחות האנושית. הסיבות לכך, כולל ההסבר המלא ניתן למצוא בספר "האמת על האלוהים" שנכתב ע"י רָאֵל, זהו השם החדש אותו העניקו החוצנים לקלוד ווריון.
כל נביאי הדתות הגדולות, היו שליחים של אותם חוצנים, שקיבלו מסרים שונים שהתאימו לזמן, לתקופה ולתרבות בה פעלו,חלקם אף הצטווה להצפין מסרים שונים בכתובים, אשר יהיו מובנים רק בתקופתנו תקופת המדע.
מאחר והיהודים לא ביצעו את תפקידם, שהיה להפיץ את הידע האמיתי על הבוראים, שולחים הבוראים שליח נוסף שנוצר גם הוא ע"י זיווג בין חוצן אלוה לבין בת אדם – ישוע שמו (ישו). תפקידו היה להפיץ את המסרים של התנ"ך בעולם כולו. בטעות נוצרה דת חדשה, או כפי שאמר פילוסוף אחד, "ישו בא להראות את הדרך ואנשים הביטו באצבעו".
לאחר תקופת ישו הפסיקו הבוראים כל התערבות בחיי בני האדם והמשיכו לעקוב מרחוק.
ב- 6 באוגוסט 1945 כאשר נפלה הפצצה האטומית הראשונה על הירושימה, החליטו הבוראים להתערב שוב. הם הבינו כי בני האדם הגיעו לעידן המדע, עידן בו יוכלו להבין את אשר כתוב בתנ"ך ולא רק להאמין – עידן האפוקליפסה, שפירושה ביוונית גילוי או תגלית ולא במובן הנוצרי של הרס וחורבן. הם יצרו קשר עם אדם שאת שמו שינו כאמור לראל והטילו עליו שתי משימות, האחת להפיץ את המסר בכל העולם ולפי תגובת האנשים , הם ידעו כיצד לכלכל את צעדיהם על מנת ליצור קשר עם בני האדם מבלי לאיים. המשימה השניה, להקים עבורם שגרירות, בישראל, בקרב צאצאיהם בני ישראל. שגרירות שתהווה אתר נחיתה מכובד, בו הם יוכלו לקבל את פניהם של ראשי ממשלות העולם וינחילו לנו מהידע המדעי שלהם המקדים אותנו ביותר מעשרים וחמש אלף שנים ואז תהפוך ישראל באמת "לאור לגויים" וזו מבחינה טכנולוגית, מאחר וסביב השגרירות יקומו מכוני מחקר, שיקבלו ידע אותו יוכלו ליישם ולהפיץ הלאה לרווחת האנושות כולה.
מאחר וכל שגרירות בעולם נמצאת בסטטוס אקסטריטוריאלי, נשלחו מספר פניות לראשי ממשלה בישראל, כולל, ראש הממשלה הנוכחי מר שרון, ובהן בקשה למתן סטטוס אקסטריטוריאלי לשטח, שאם לא יינתן בחכירה או בכל צורה מקובלת אחרת, יירכש בכספנו.
ברגע שממשלת ישראל, תחתום על הסכם כזה, ישראל תהנה משלום עד, וכל מעשי האיבה נגד ישראל יופסקו, והיא תהפוך למרכז מדעי ורוחני לעולם כולו, לדורי דורות.
אלו מכם הרוצים לקחת חלק במשימה חשובה זו, מוזמנים לפנות אלינו, לתנועה הראלית הישראלית.
אם הנושא מסקרן אתכם, קראו את הספר "האמת על האלוהים" שנכתב ע"י ראל, הספר מאגד שני ספרים. האחד – המסר אותו הכתיבו לו הבוראים בדצמבר 1973. השני תאור מפגש שני שארע ב-7 באוקטובר 1975 בו נילקח ראל (פיזית) לעשרים וארבע שעות לפלנטה של הבוראים, והם מראים לו חלק מפלאי הטכנולוגיה שלהם, שאפילו את מקצתן לא נוכל לדמיין. הם מראים לו כיצד הם בוראים אדם ועוד דברים מדהימים. הם מוסרים לו מסרים נוספים לאנושות ומסר מיוחד לעם היהודי.
אשמח לענות לך על שאלות
שלומי
שלום dave.
״התגובות האחרונות נגד כתבה זאת מראים על מחסום פסיכולוגי-רגשי של אזרחים על האפשרות של מדינתם לפגוע בהם לשם קידום מטרות פוליטיות צבאיות כלכליות…״
״אנשים טובים שעברו שטיפת מוח תקשורתית במשך שנים לא מעוניינים להתעורר, נוח להם בראיית העולם הילדותית שהם נמצאים בה.״
אני רוצה להתייחס לשני פסקאות שציינת.
1 לאותו מחסום יש השפעה חזקה ואתה צודק עם זאת בפסיכולוגיה קיימים מחסומים רבים. מחסום פסיכולוגי בהבנה. לאדם למוח קל יותר להבין דברים בגודל מיקרו ופחות במקרו. יהייה לנו יותר קל להבין נוסחאות פשוטות במתימטיקה לעומת מסובכות, כך גם לגבי דברים אחרים.
דוגמא פשוטה אוליי טיפשית אך לפי דעתי
רלוונתית וקטנה מעולם הקונסיפרציות:
בעמודי הפייסבוק ישנם עמודי העיתונות מהארץ כמו ידיעות, ynet, וואלה ומקו.
הן מזרימות לנו מידע נונסטופ, אבל למה להם, הרי כסף הם לא עושים דרך פייסבוק.
לאדם קונספירטיבי יהייה קל להגיד שזה עוד מזימתם של אנשיי הצללים שמנצלות את פלטפורמת הפייסבוק כעוד פלטפורמה חדשה לשטיפת מוח והחדרת אגנדות למוח.
עם זאת אם ראיתים את אתרי אותם החדשות, אי אפשר לא לשים לב לכמות הפרסומות ששרוצות בהם, בכמות מטורפת לפי דעתי ובהגזמה שיווקית מוגזמת להחריד. אפשר להבין גם שהפייסבוק שלהם הוא עוד פלטפורמה למלחמת תשומת לב על הקהל ובסופו של דבר כסף כי אותם פרסומות משלמות הרבה.
אנחנו בשבילםצרכנים ולא יותר מזה.
2.
כתבת אנשים טובים עברו שטיפת מוח וכדומה מזה אני יכול להבין שאתה השתחחררת מאותן שטיפות אז הינך שונה מאחרים. אני רוצה לציין שאני אתה וכולם עברו/עוברים שטיפות מוח מרגע שהמוח שלנו התחיל לעבד מידע ( חלק חשוב ומרכזי בהישרדות האדם ) . אנו קיבלנו כילדים מידע כה רב שאי אפשר להגיד שהוא לא השפיע עלינו בעיצוב , בהבנות, יצירתם של אמונות ועוד הרבה.
שטיפות מוח קיימות באין ספור מקרים בכל מיני דוגמאות שאפשר לחשוב עליהן ואין ספור שטיפות מוח מצד האיליטות השולטות בכל מני זמנים שונים.
פיתוח אמונות הוא נושא לפי דעתי מאוד חשוב כי אני רואה אותו כמעגן ההצלחה באותם שטיפות מוח. אמונה מנהלת אדם לפי המסלול בה אמונה דבקה, אפשר לראות את זה בכל מקום, אם אמונתך יהודי או כל דת אחרת, אתה תגן עלייה כי היא מורגשת מאויימת מאומונות אחרות.( כמובן לדעתך, אמונתך היא האמיתית והטבעית).
אם תחשבו על זה אמונה קיימת בכל ״חור״ קיים בחיינו, אנחנו נשאים ו״עבדים״ לאותן אמונות אשר צברנו במהלך חיינו ומעבירים הלאה להמשך דוריתנו. שאלה הנשאלת שאותה כנראה לא שואלים, היא האם אותן אמונות נכונות או מועילות לאדם במהלך חייו?
אמונות בכסף ודתות שונות הובילו את האנשות במהלך ההיסטורייה להרבה הרס, הרג, שעבוד וכו וגם עם צדדיהן החיוביות של צמיחה אך איטית להחריד.
כחוקר מציאות ואמת כך אני רואה זאת.
אותן אמונות לא הגיעו לאדם מגורם חיצוני אלא מהאדם עצמו. גדולתו של האדם( הומו ספיאנס) משאר בעליי החיים היא פיתוח אמונות שונות ומשונות אשר גורמות לקבצות להתגבש תחת אותה אמונה ולשגשג. אמונה בכסף אף על פי שרואים אותה כאחת האמונות שהבילו את האדם להרס, אפשר גם לראות שהיא בנתה והובילה את האדם לצמיחה רבה בכל מיני תחומים.
מעבר להשירדות האדם על כדור הארץ, האדם חיי בתוך דמיונו ובדמיון קולקטיבי את רוב זמנו. בשביל לצאת לאמת, צריך אוליי להבין שכל מה שאנחנו מכירים או הכרנו הוא ״חרטא ברטא״ במהותו.
בודהה טען שהאדם נמצא בסבל תמידי וכל מה שאדם צריך לעשות בחייו הוא לנסות בכל דרך להפטר מאותו סבל. אוליי זה באמת חלק ממהותינו בחיים. שאלו את עצמכם מה גורם לכם לסבל:)?
ורוב האנשים פשוט לא מסוגלים לקלוט מה הולך כאן.. זה כבר הפך להיות עניין כל כך אישי עבורם..
לפעמים אני לא קולטת איך הם לא רואים את האמת איך הם לא שוקלים לרגע את מה שמספרים לנו……..
שלום דויד, מומחה קנוניות, מהאדווה, דייב, שלום לכולם. מצאתי הרבה רגעים יפים ומרגשים בדיאלוג שלכם ובעניין ההתמודדות עם ההתעוררות. אני חושב שצריך לפתח את הנושאים האלה ולהמשיק לחזק אחד את השני ולתקשר גם עם מעגלים חיצוניים. לדעתי כולם בנויים וקשירים לתהליך וקצת סדר בים המידע והדגשה של העיקר יעזרו. מקווה שאמצא את הכח לכתוב את סיפור ההתעוררות שלי בפוסט נפרד אבל עד אז חייב לציין שלהבנתי יש ועוד איך אמת ויש דרך להתעצם ולהתנחם בכל המידע החשוב הזה אם משלבים את הקונספירציה במידע החדש על הטבע האנושי שלנו, תוך הבנה שאין באמת רעים בסיפור הזה. כולם מתפקדים בתוך מבנה שעבר זמנו ואנחנו חוזים ברגעי הגסיסה שלו. השאלה היא כמה קורבנות אם בכלל יגבה המעבר הזה. בינתיים, בנושא שבו עוסקת הכתבה… מפליא אותי שאף אחד לא מתייחס לביקורים התכופים של ג'ון קרי כזרז והמהנדס של האירועים הנוכחיים. עוד בתקופת הדילוגים התרעתי בפני חבריי ומשפחתי (קהילה מכובדת וישנונית) שהוא מגיע לעשות בלאגן, שהביקורים התכופים שלו הם סימן למלחמה מתקרבת. אח"כ הוא אמר את זה מפורשות: ישראל צריכה אינתיפדה שלישית חמורה כדי לעלות על מסלול השלום (כי הוא איש שלום שדורש בשלומנו). האם ייתכן שהביצוע המפורש והברור של תכנית NWO ומלחמת עולם שלישית שתתחיל מכאן כל כך מרתיע שאפילו אתם מדחיקים את זה? הרי הבעיה שלנו היא לא לוקאלית, או אם לדייק גם וגם, כמו שהמומחה כתב (וזו דרך חשובה להבין את המתרחש, לשנות נקודת מבט לגם וגם ואפילו עוד גם ולשלב בינהם)גם לוקאלית וגם גלובאלית. אני כותב את התגובה הזאת מהר ותוך כדי עיסוקים נוספים אז מסיים כאן ומאמין שנתקשר בהמשך. תודה לכולם על העבודה וההשקעה, במיוחד לך מהאדווה.
ג'ון קרי הוא עסקן של האימפריה האמריקנית. איש של תאגידי נשק. והוא תומך בחברות כימיקלים ותאגיד מונסנטו.
ג'ון קרי היה בצעירותו מתנגד למלחמה בווייטנאם. וכיום הוא משרתה של האימפריה. רק לאחרונה היה מהקולות לתקיפת אסד בעקבות התקיפה הכימית של "המורדים" הטרוריסטים שארה"ב תומכת בעזרת מדינות החסות שלהם במזרח התיכון סעודיה קטאר וטורקיה.
כעת הוא מאשים את רוסיה בהפלת המטוס המלזי. כל הסימנים והעדויות מראות שהפלת המטוס המלזי נעשה ע"י הצבא האוקראיני בהוראה של סוכנים אמריקנים על מנת להפליל את פוטין ולהאשים את רוסיה. קשה לי להאמין שהאוקראינים היו מורידים מטוס מלזי ללא יעוץ ותמיכה מוושינגטון.
והנה ההוכחה..
http://www.globalresearch.ca/was-ukraines-ministry-of-interior-behind-the-downing-of-malaysian-airlines-mh17/5391909
בשביל להבין את המניעים לפולס פלאג הזה הקשיבו להילרי קלינטון…
http://www.youtube.com/watch?v=nkTRJgDkNFg
ג'ון קרי-לך תדע אם זה במקרה או הבשיל הזמן?
הגיוני גם שברגע שזמנית לפחות אופס הסיכוי להתקדם בדרך חיובית אז מנסים להתקדם בדרך שלילית.
שכחת למשל לגמרי את ניסויי הצופרים שעשו לנו פעם אחר פעם בכל המדינה.
בדקו צופרים בצורה אובססיבית.
המדינה ידעה שהחמאס צובר כמויות נשק עצומות וחיפשה תירוץ/הזדמנות לנקות את המאגרים הללו.
אולי עמד לפוג התוקף של חלק מטילי כיפת ברזל,אולי היה יותר
מידי חקירות שחיתות.
אני בניגוד לימנים/דתיים/סתם מאמינים בהיסטוריה יותר מבמציאות, לא חושב שתהיה מלחמת עולם 3.
העולם עבר את השלב הזה.
היי מומחה בקנוניות.
אגיד מילה על סתם אלה שמאמינים בהיסטורייה. ההיסטוריה האנושית( אמונות וכאלו) נכתבה פרי יצירתו של הדמיון האנושי. הכל נכתב על ידי האדם במחשובותיו ושאלותיו לגביי המציאות בה הוא חיי. היו סיפורים שפשוט דבקו והוליכו שלל רב של מאמינים פונטיציאליים כאשר סיפורים אחרים פשוט לא שרדו מכל מיני סיבות.
המציאות לפי דעתי גם היא חלק גדול מאוד מההיסטורייה האנושית אפילו חלק בלתי נפרד. מהרגע בו האדם מתחיל לנסות להבין את המציאות בו הוא חיי הוא גם מתחיל לשנות אותה לפי צריכיו, יציריו וכו ואנו רואים את המציאות העכשווית כתוצר של כל אותם תהליכים היסטוריים. התוצר אינו גמור כי ההיסטורייה עדיין אינה הגיעה לסיומה.
דעתי היא שבשביל להבין את המציאות המדומיינת שאנו חווים עכשיו, יעזור מאוד להבין איך היא התחילה בתחילת דרכה ואיזו גורמים השפיעו,שינו ועיצבו אותה, כך אוליי נצליח להבין איפה יכלה המציאות או לא יכלה ללכת.
המציאות לא משנה את האדם אלא להפך וחשוב להבין זאת.
אני ממליץ לנסות לחשוב ולחקור את עניין הדמיון המפותח של האדם ואת השפעותיו על המציאות הסוביקטיבית.
המציאות גם משנה את האדם.
לדוגמה עוד מעט יוציאו את הפלואוריד מהמים בישראל ואנשים יהיו יותר בריאים פיזית ונפשית.
אז גם אנשים שלא שינו את המציאות – לא עשו כלום בשביל להוציא את הפלואוריד ירויחו משינוי המציאות כי יהיו יותר בריאים ולכן המציאות תשנה אותם.
את הפלואוריד לא יוציאו כל כך מהר. בארה"ב אין חוק שמחייב הפלרה אבל 72 אחוז מהאוכלוסיה מורעלים ע"י הפלואוריד-רעל. גם באוסטרליה אין חובה אבל 70 אחוז יש פלואוריד-רעל.
באירופה שלא מפלירים את המים מוסיפים את הפלואוריד-רעל למלח.
במדינות אחרות שלא ניתן ליישם את 2 השיטות הראשונות שמים פלואוריד-רעל בחלב לילדי היסודי בבתי הספר
בצל המלחמה הממשלה אישרה פרקינג-חיפוש פצלי שמן בגולן דבר שיגרום להרס אקולוגי- הרס האדמה החקלאית והרס מקורות השתייה. בואו גם לא נשכח את הדיל הסודי עם מונסנטו – השתלטות על חברות זרעים בישראל. וחומר ראונדאפ המסרטן.
יש לי שאלה לכם אם אפשר לשאול.
מה דעתכם האג׳נדה הסופית עם כל העניין של הפלואוריד, כיימטריילס, nwo, monsant ועוד כל שאר הדברים.
מה המטרה של האיליטה בסופו של דבר?
המטרה היא שליטה עולמית.
יש להם שליטה עולמית. כבר כמה וכמה שנים (6000?). לדעתי בשכבה הראשונה המטרה היא שליטה מחוץ לצללים כשהנתינים יודעים ומתפקדים כעבדים לכל דבר. קשה ומעייף לשלוט ככה ולעשות תחבולות ותכסיסים. המטרה האמיתית והעמוקה היא פשוט לשרוד. יצר הישרדות טבעי ודי אנושי. תחשבו שהאנשים האלה הם נכדים וניני נינים של אנשים שעשו באנושות מעשים שדינם גליוטינה, אז והיום. תחשבו על כל הדם שיושב להם על המערכת עוד לפני שמחשבים את מה שהם עושים בימים אלה. שמי שחינך אותם הזהיר שיום יבוא והעם עלול לקום עליהם. המטרה שלנו אמורה להיות שזה לא יקרה. שהמין האנושי יתנהג אליהם בתקיפות אך גם סלחנות ואנושיות. תכלס, עלובי נפש. אנשים שכלואים בכלוב זהב ומעולם לא הרגישו איך זה להיות חופשי ברחוב.
שליטה במי? במה?
שליטה בהמון האנושי כבר הושגה זה אלפי שנה, השולטים פשוט מתחלפים.
שליטה באנרגייה כבר הושגה זה כמה מאות שנים.
שליטה כלכלית כבר הושגה זה אלפי שנים.
שליטה במזון בתהליכים של סיום.
בסופו של דבר היא שליטה בהכל בכל תחום אבל מה אז?
זה לא חדש ועם כמה ״ חרא״ זה נשמע ככה האנושות הפסיכופתית עובדת זה אלפי שנה ואז מה?
מה רע כבר יכול להיות ואוליי יכול להיות אבל כל ההיסטורייה מלאה ברע אז מה חדש כבר יכול להיות?
עולם אחד עם ממשלה אחת ומערכת כלכלית אחת וחוקיים לכולם? ״סדר עולם חדש״
אוקיי ואז מה הרג המוני ונקודתי לירידת אוכלוסיית אדם ל500 מיליון?
לא ניראה לי כמו שלא ניראה לך שתהייה מלחמת עולם 3.
עניין סדר העולם החדש הוא באופק וניתן לראות את זה בבירור אבל זה לא אומר שהכוונות הן רעות או יותר רעות מאיך שהסדר עובד כיום.
אפשר גם לראות את העניין באור חיובי אפילו קצת, פחות מלחמות, יותר פיתוחים משותפים, עמידות כלכלית מיוחדת, פתרון בעיות האנוש, אקולוגיה ועוד משותפים.
ה״אימא״ של הקונספירציות היא האג׳נדה לדילול האוכלוסייה אבל למה להם? ריבוי אוכלוסייה וכך שימוש מתרחב באנרגייה?
סתם ״בא״ להם כי אחרי כל המרדף שהם כבר השיגו אז בשבילם זה יהייה משחק משעשע?
פסיכופתים הם כן אבל לא ניראה עד למצב זה.
מערכת הכלכלה עצמה והפיתוח האנושי לא יאפשרו זאת הרי אנחנו ורק אנחנו אלו שמחזיקים אותה ״חייה״.
אנחנו עדר עבדים אבל זה לא חדש וכנראה שהעדר ימשיך להיות עדר תחת שליטה אוליי רק ככה הוא הייה מסוגל להגיע לאותם השיגים שהגענו. כבש אחת שה״תעוררה״ או כמה עשרות,מאות,אלפים אפילו כמה מיליונים לא מצליחים כנראה להפיל את המערכת.
אם כמה שהייתי רוצה לראות מערכת שעובדת יותר טוב בכל תחומייה קשה מאוד להאמין בליישם אלטרנטיבה חלופית גלובלית לכולם.
יש נסיונות ומקווה שיגיעו רחוק לצערינו אין להם כוח שיאפר שינוי גלובלי.
העבר מלא ברוע, ההוה מלא ברוע כנראה העתיד יהייה ברוע. היופי הוא לדעת איך״לשחק במשחק הגדול״ לטובתך האישית ורצונותיך האישיות.
שליטה בכל דבר – בטכנולוגיה,באנושות,בטבע.
השליטה שלהם עכשיו מוגבלת והם רוצים שליטה מקסימלית.
אופס. דויד, איך שאני שולח את התגובה רואה שהעלית בפירוט את הנקודות (נדודי שינה בימים אלה של טבח זה מתבקש מאד). מקווה שעניין ההישרדות מתקבל על דעתך. וגם אולי חינוך פסיכי וצורך עז לקדם ולשמר את המסורת. מה שהם מפספסים זה שהאבולוציה שלהם מעוכבת ומשובשת. תראה את ההתדרדרות במשפחת בוש. מי שחי על שליטה ועל התדר שעליו וממנו הם ניזונים לא ישרוד בשופו של דבר. מקווה ורוצה להאמין.
היי סיוון.
אני נמצא בארהב ולכן הבדלי השעות. מה שכן נידודי שינה בימים אלו אפשר להבין.
אוליי הם כן ישרדו אוליי לא. מה שכן הם שורדים לא רע במשך הרבה זמן.
לקוות ולהאמין שיהייה שינוי זה בסך הכל סיסמאה משלל סיסמאות אשר מוליכות את האדם שולל.
דוגמא פשוטה היא מהפוליטיקה, לא סתם כל מועמד תמיד מבטיח שינוי, חידוש, תקווה וכו.
הקטע שהשינוי לא קורה לפחות לא איך שאנו מדמיינים שיקרה.
אבל היי אני איתך נקווה לטוב כי זה עושה טוב:)
אני מאמין בשינוי לא כסיסמא או משאלת לב ריקה מתוכן. יש שינוי. המידע שאתה ואני חולקים עם עוד מליונים בעולם לא היה זמין לאיש מלבד… ב6000 השנים האחרונות. להבנתי החיים הם לא לופ אינסופי אלה יותר ספירלה שהולכת ונפתחת. שליטינו הם לא כל יכולים, רחוק מכך, בני אנוש או לטאות, או גם וגם , זה לא באמת חשוב. הטיעון לפיו הם תמיד ניצחו וינצחו בהמשך הוא לא נכון בעיני. הם תמיד היו בצד המפסיד, (אם לדייק אין באמת צדדים, הם יצוג של התודעה הקולקטיבית שלנו, אחוזון של רשע שהוא חלק מאיתנו, ושנתננו לו לשלוט ויצא משליטה). לכן אני משתדל לא לקחת את זה למקום אישי ולא לשנוא את הנוגעים בדבר (לא תמיד מצליח), במבנה הפרמידי הנוכחי אם זה לא היה ג'ון קרי והצ'ייני הזה מישהו אחר היה נכנס למבנה במקומם ועושה את העבודה. עכשיו יש מצב שנוכל להבין ויותר חשוב להרגיש את זה ולייצר שינוי. אולי אני נאיבי, אולי זה לא יקרה בימי חיי (אני כבר לא רואה במוות את הסוף). מבחינתי ההבנה והיהכרות עם המטריקס, דרך המידע שברשת היא הקלה אדירה תמיד הרגשתי שמשהו לא בסדר אבל לא היו לי כלים להבין מה בדיוק.
המצב מכעיס הרבה יותר ממה שחשבתי. תנחשו מי עומד בראש החברה שעומדת לבצע קידוחים ולהרוס לנו את רמת הגולן. לא תאמינו זה המנובל דיק צ'ייני בכבודו ובעצמו. הפושע מלחמה הזה שאחראי למלחמת עיראק ולמדיניות העינויים של ארה"ב, והרס זכויות אזרח (וגם לפיגוע פולס פלאג ספטמבר 11). הכלב לאחרונה גם איים שבקרוב יהיה בארה"ב פיגוע גדול יותר מ-9.11.
אלוהי הקונספירציות..שתהיו בריאים. פשוט רחמנות באיזה עולם אתם חיים. לשיטתכם.. אין דבר כזה טרור הכל המצאה של פוליטיקאים. כל המלחמות מתוכננות.. הציבור מובל באף תחת אשליית חופש. אין מקריות וכאוס בעולם הכל תכנון וביצוע מושלם של כוחות על. ממש ברה"ב איראן וצפון קוריאה פראיירים לידנו.. או שבעצן הם הטובים. כבר התבלבלתי.. עצוב כמה רע לחיות במחשבה כזאת. מה שכן שאלה קטנה.. למה הם לא מורידים את האתר הזה ומחסלים את בעליו.. רפואה שלמה
דאעש-אל קאעידה הטרוריסטים שמנוהלים על ידי ה-סי.אי.אי ממשיכים להרוג סונים-שיעים ונוצרים. מדובר ביחידות חיסול כחלק מאסטרטגיה לגרימת אי יציבות אזורית שהמטרה היא לפרק מדינות גדולות ליחידות קטנות שנשענות על מוצא אתני או שבטי. מדינות קטנות לא יהיו גורם מאיים על ישראל. בשנת 1996 בנימין נתניהו והחברים של דיק צייני בוושינגטון כתבו דוח בשם –
A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm
הדוח מסביר מהי הדרך לפתור את בעיות הביטחון של ישראל.
הוא בעיקר כותב שיש להדיח את סדאם חוסיין מהשלטון ולהשתמש בצבא פרוקסי בסוריה (צד שלישי שיעשה את העבודה נגד סוריה כלומר המורדים) תוך כדי תעמולה של נשק להשמדה המונית שכביכול נמצאים בעיראק וסוריה. אך מדבר גם על שינויי משטר באיראן סעודיה ומצרים.
היה זה דיק צייני שדחף לכך שנתניהו יחזור להיות שוב ראש ממשלת ישראל.
אין מה לדבר שמצב האזרחים טוב יותר בגוש נאטו,והמדינות התומכות בו, מאשר ברוסיה וצפון קוריאה.
שם אם אתה אומר משהו נגד השלטון אז באמת פועלים נגדך בצורה מתונה או קיצונית.
השיטה במערב שהוא הרבה יותר חופשי זה שיטת הגיחוך וההתעלמות.
ולכן למשל הלא מאמינים בגירסה הרשמית של רצח רבין רק הושתקו בצורה עדינה(לא נתנו להם להרצות) ולא קרה להם דברים יותר לא נעימים.
יכול להיות שחלק מהדברים במאמר זה נכונים אבל חלקם לא ממש מבוססים, הצבא הישראלי ניכנס לעזה לא רק בגלל הנערים אלא בגלל הטילים שלא נותנים לנו מנוח .
בקלטת שהושמע בזמן החטיפה אפשר לשמוע את אחד החוטפים צועק כמה מילים וניתן לזהות את המבטא הערבי בקולו . חוץ מיזה ,שנייה אחרי שהנער שהתקשר ואמר שהם נחטפו,החוטף זיהה את הפלאפון וביקש מחברו החוטף השני לקחת הפלאפון מהנער.
ח"כ חנין זועבי טענה שהחוטפים לא היו טרוריסטים ,אין עירור בדבר זהותם כערבים פלסטינים רק שהם אינם טרוריסטים .
ומי כמו חנין זועבי יצא להגנת עמה הפלסטיני כנגד ישראל .
והמנהרות שהתגלו כביכול מסבירות איך בדיוק החוטפים הגיעו לשטח ישראל,עובדה עד עכשיו יש ניסיון חדירת מחבלים לשטח ישראל דרך מנהרות.
הטילים לא נותנים מנוח לשדרות וכד' כבר הרבה זמן,אז למה עכשיו?
חיפשו תירוץ/עיתוי מתאים ומצאו.
מי שמחפש בסוף מוצא.
היי ניב, יש לי שאלה,
ראיתי בכמה מקומות את הטענה הזאת על שיח חצי יבש וחצי ירוק, אבל לא הצלחתי למצוא לזה מקור. גם הלינק שמקושר לכתבה הזו, מוביל לפוסט כתוב ולא מקור חדשותי.
מאיפה מגיעה הטענה הזאת? לא הצלחתי למצוא התייחסות לזה בשום מקום. גם הסייר שמצא את השיח לא התייחס לזה בראיון שנתן…
שלום מרדכי, אפנה את שאלתך לכותב המאמר, לא אני כתבתי אותו.
בברכה,
אתם מחפשים כאן "אמת אחרת" ולא את האמת. אם הייתם מחפשים את האמת היא הייתה מזמן יוצאת לאור ואנשים היו מתייחסים אליכם ברצינות. חבל
איך מזהים כבשה?
"אל קאעידה ביצעה את פיגועי 11 בספטמבר".
"בניין מספר 7? מעולם לא שמעתי על זה".
"נו אז מה שיש 2000 חתימות של מהנדסי בניין".
"מי שמאמין בקונספירציה הזאת צריך אשפוז".
"לא נמצאו ננו-טרמייט".
"מה לא בסדר עם מוצרי אסם נסטלה ושמן קנולה?"
"אין שום בעיה עם מזון מהונדס כי אם היה היו מפסיקים את זה".
אני שותה מים מהברז".
"מה הבעיה עם מים מופלרים? אם זה באמת מזיק היו מפסיקים את זה".
"אנחנו חיים בחברה דמוקרטית".
"העיתונות בימינו היא חופשית. אין מצב שאני לא יידע משהו. אי אפשר להסתיר".
"אסד ביצע רצח עם ואחראי להתקפת הגז".
"לא נראה לי שהאמריקנים עדיין עושים ניסויים חשאיים על בני אדם בגלל שזה נוגד את האמנות נגד ניסויים".
"לי הארווי אוסוולד הרג את קנדי".
"פרל הארבור היתה התקפת פתע".
"מה זה פולס פלאג? גלאדיו? מבצע נורת'וודס?"
"הורים שלא מחסנים את ילדיהם הם חסרי אחריות."
"כורים גרעיניים זה דבר מצויין".
"אתה אנטי-מדע אנטי-קידמה אנטי-טכנולוגיה".
"אף אחד שאני מכיר לא חושב כך".
שלום אהרון, אנא האר את עינינו בנוגע לאמת שצריכה לצאת לאור לדעתך,
בברכה,
אני לא אהרון אבל אמת זה מה שמתנגד לשקר פה באתר כל מה שלא ממסדי וכל מה שאלטרנטיבי פשוט נכנס שוק חופשי מכל הבא ליד אין סינון מימלא יש דברים אמתיים ויש הרבה שטויות במיץ וכבר אמר הרבי מקוצק ש 99% אמת ואחוז אחד של שקר זה שקר יותר גדול מאשר 1% אמת וכל השאר שקר – נאמר ברוח טובה כביקורת בונה. אני נהנה מהאתר והפרוייקט הזה ראוי להערכה וכך גם מנהל הפרוייקט
בניגוד לרבי אני מעדיף לחיות ב 99 אמת ו 1 שקר מאשר האפשרות השנייה.
היי סיון
פיספסתי את תגובתך.
אני מסכים עם דבריך ואולי תסכים איתי ששינוי משמעותי עומד בפניי קשיים מאסיבים ואולי בלתי אפשריים לפתרון.
בנוגע למידע, כן הרי בסופו של דבר אני ואתה משוחחים על דברים שלא הכרנו לפני, עם זאת יש המון מידע לא חיוני, מבלבל ואף שגוי ואנשים דבוקים בו כמו אותם האנשים שנדבקו באמונות לפני אלפי שנה.
יש עוד המון מה ללמוד והדבר הכי יפה בעיניי בל״התעורר״ הוא להבין שאנו לא יודעים כלום. לנסות להוריד את מנגנון האני הפנימי ולקבל זאת. לשאול כמה שיותר שאלות לגבי כל דבר אפשרי ולא ישר להידבק למשהו חדש.
מתגובות על הפעילות במקום החיפוש בזמנו עלתה תחושה שחיפוש לא יסודי ומקצועי ומנסה למצוא תשובות אלא משהו כמו תשובות מוכנות מראש (םוליטיות) שלהם מתאימים את העובדות או המציאות.
יורים לאן שרוצים ואז רצים לסמן את המטרה במקום שפגענו.
גם מהעובדות המועטות שאני שמעתי- כתמי הדם והקליעים במקום. ולפני הכל (וללא שהחמאס לקח אחריות או שיש הוכחות למעורבותו – אם היו ודאי היו אומרים.. ? לא? ) נכנסו לכפרים
(בזמן החיפושים) והתחילו בפעילות של ענישה – לחפש אולי לא משהו אבל למצוא— למה לא?!
ותהליך שלום שנקטע נדחה בוטל סוכל ופורק כמו פצצה מתקתקת וגרסת הדובר (מי הקופירייטר?) "ראש הממשלה יעשה הכל כדי להחזיר את השקט. כולל שיחות עם הצד השני, אבל (וכאן נשמעת אנחת "מה לעשות!" מיואשת זה לא בידיים שלנו – לנו יש אקדח לא עט..) בזמן מלחמה לא מדברים"
סוג של סינתזה הזויה של "(ה)כשהתותחים רועמים.." עם- "(ה)כשאוכלים לא מדברים".
שקלינט יורק אותם הצידה במין מיצוי מזוקק "If You Have To Shoot Shoot Don't Talk"
והרצח (?) והשרפה של הפלסטיני – שהיה נראה מתוזמן ומדויק מידי. ויש סרט … ועדויות… ומכונית עם שלושה אנשים כבר מיום לפני או מוקדם יותר באותו יום.
לפי קרוב מהמשפחה של הנרצח (ברדיו) הם נראו (השלושה) מהשב"ק (פלסטינים אמורים לזהות שב"ק – כמו שחשישיניקים מזהים שוטרים סמויים)..
וההוכחות לאשמתו של ה'משוגע'? כפי שמכנים אותו – ואיפה השניים הנותרים?! איפה האחרים ? והיהודי ה'משוגע' האם אכן הוכחה אשמתו?
בואו נודה – שזהו (עד כמה שזה לא נשמע אנושי כשמדובר בחיי אדם.. )מצב הדברים.
כולנו (או) רובנו ככולנו – מנוהלים ומתומרנים (כולל חברי הכנסת השרים ועוד..) בצורה מתמשכת קבועה וללא עכבות,
זהו כבר הנוהל השגרתי.
הקושי הוא לא במתרחש – אלא בקבלה הפנמה ועיכול שאכן אלו הם פני הדברים –
צריך אומץ (או לחלופין חרדה אקוטית) כדי לראות את מה שמתחת לאף.
אבל עדיין יותר נוח לעצום עיניים ולא לחבר אחד ועוד אחד.
כי בעצם אנחנו יודעים מה התוצאה.
והתחושה היא שהמציאות יותר ויותר מתנהלת כמו במאמר של דורון רוזנבלום..
חדש מהיום 9.11
Architects and Engineers for 9/11 Truth
Richard Gage
http://www.c-span.org/video/?320748-5/washington-journal-architects-engineers-911-truth
סיכום טוב של המצב ההנדסי.
קשקוש גמור. אין לממשלה הזאת ולספיחיה הבטחוניים מספיק מוטיבציה פלילית כדי לארגן את הפרשה הנפשעת הזאת. גם הטלת חשד כי מישהו במימשל הגה וביצע את רצח הנערים, היא חולנית. אני מציעה שתרדו מהעניין ולא תתעסקו בשטויות.
אשרייך וטוב לך..
מי יתן וחיקוותיך לא יתבדו.
מהכתבה של נאוי:
"צריך לזכור שהתקופה היא תקופת מלחמת העולם השנייה, והיה פחד עצום בקרב האוכלוסייה היהודית שהנאצים יגיעו לבגדד. למזלנו, רומל הפסיד את המלחמה נגד מונטגומרי והשקט שב לאזור, אבל אז הוקמה מדינת ישראל והמוסלמים התחילו לעשות קצת בעיות. ממשלת בן גוריון שלחה את השב"כ לבגדד, לעסוק בפעולות חבלה בבתי הכנסת כדי ליצור אווירה של פחד. שניים־שלושה יהודים נהרגו וזה יצר תהודה חזקה מאוד – פתאום כולם רצו לעלות. בתחילת שנות החמישים ההורים הגיעו שוב לישראל, השתכנו ברמת גן והשאר היסטוריה מתמשכת".
http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3601895,00.html
איך קוראים עיתון בישראל?
אל קאעידה דאעש ביצעו פיגוע באנגליה צרפת אירופה ארה"ב ישראל
תרגום – שירותי הביטחון של המערב ביצעו את הפיגוע
אל קאעידה ביצעו פיגוע בכוחות ארה"ב-אנגליה באפגניסטן עירק
תרגום – תושבי המקום שמתנגדים לכיבוש ביצעו את הפיגוע
רק לקרוא ולשמוע ולפתוח עיניים ואוזניים:
מנהיג חמאס סאלח דיבעי הודה במהלך נאומו בכנס הבינלאומי של "האיגוד של המוסלמים המלומדים לטורקיה" והכריז באופן רשמי כי חמאס עומד מאחורי חטיפת שלושת החיילים בחברון ז"ל בחודש יוני .
אני דרך כלל נוטה לזרום עם "אמת אחרת" במגוון נושאים, אך הפעם חברים הקדמתם את מה שלא היה כי כבר הודו הישמעלים-עמלקים במעורבתם.
אך למרות הכל זה ברור מי המרווחים מ"צוק איתן"….אותם המרווחים מ"עמוד ענן ועופרת יצוקה"; ראשי החמאס ומפעיליו של ביבי (ברוני תעשיית הנשק). החמאס מתחזק בעוד העזתים נחלשים, משרד הביטחון מקבל לגיטימציה כרגיל להצדקת תקציבו בעוד תושבי ישראל יממנו את זה לבעיות חברתיות אחרות יורדות מה אקטואליה ונעשות לא רלוונטיות בעקבות המלחמות.
לסיכום: אין ספק שהחמאסניקים אינם פרטנר ורצונם במפורש הוא להשמידנו ולכונן ג׳יהאד אזורי ולהצטרף לזה העולמי, אך אם הגנרלים והברונים באמת היו פועלים לפי הספר הם היו משמידים אותו אחת ולתמיד הפעם (כי פעם שלישית מאז עלייתו לשלטון שם ב2006 זה כבר גלידה).
אבל אם ייתנו לפתח המתונים הרבה יותר (אך עדיין מעוניינים להשמידנו) לעלות לשלטו אז כנראה ששינוי תודעתי נרחב היה קורה בקרב לפחות מחצית מהציבור הפלסטיני לגבי היהודים לטובה.
שלום מכובדי..תמחשבה שעברה אצלי וחשבתי לזרוע אותה כאן..אולי יטיב לה. הרי הדרך לשלוט בנו היא באמצעות אמצעי התקשורת.. המדיה ההמונית כולל אינטרנט רדיו ועוד. ע"י הפחדה והפרדה.. ע"י פיתוי איסורים ע"י תשוקות ע"י שיסוע שלנו אחד בשני דמוניזציה שלאלו או אלו.. יצירת נתק וניכור… ואויבים וסלוחרים מסכים בכללנדמונים חיצוניים ש"מגינים" עלינו מהם. אם זה אויבים חיצוניים או פנימיים.. וכו' כך שהדבר הכי פשוט ישיר מידי ויעיל יהיה לנתקאת עצמנו מהמכשירים מה שנקרא… כולל הכל מכוניות מסכים שונים עיתונים ומתחילם ליצור קשר עם האנשים שבסביבה שלנו עם המשפחה עם המוכר בקיוסק עם החברים לעבודה… מפסיקים לרוץ אחרי בזנב שלנו..מסתכלים אחד על השני..ו מתחילים לחיות..זה יחיה אותנו ויחסל את כל מי שנגדנו… בופו של דבר..מדובר רק על להרים את העינייםמהמסך ולהסתכל על חברינו לספסל.
כתבה מעניינת
זה ככ חרטא.. בתור אחד שהכיר את גיל-עד כששמעתי את ההקלטה הזדעזעתי. הזדעזעתי מלשמוע את הקול של חבר שנרצח, הזדעזעתי מעוד דברים, אבל לא היה לי ספק שזה הוא. תפסיקו לבלבל את המוח. זה קונספירציה שמטרתה ברורה- להכפיש את מדינת ישראל ולתת חופש להגיגים הפרועים שמסתובבים לכותב בראש. מי שחושב שזה מזימה של המדינה כנראה לא ראה בלייב את מנהיגי המדינה מוחים דימעה. נכנסתי לאתר הזה כדי להנות מקונספירציות מגוכחות ונתקלתי בשטויות מקוממות. תתביישו.
לגבי סעיף 6.
איזה שטויותתתת החוטפים לא חטפו אותם כמו חטיפה בסרטים שיש זמן לבדוק אם יש טלפונים או לגלות פתאום בעקב של הנעל איתורן ולהעיף אותו דרך החלון.
החטיפה נעשתה בלילה, 2 חוטפים על שלושה נערים. החוטפים מקדימה הנערים מאחורה.. איפה בדיוק ואיך היה להם זמן לבצע חיפוש????
עם כל הכבוד לקונספירציות חלאס לדבר שטויות ולהמציא הוכחות