- פרויקט אמת אחרת - http://www.emetaheret.org.il -

מספר החולים והמתים משפעת החזירים נמוך מהמפורסם – הממשלה הפדרלית הסתירה המידע

במשך חודשים הפציצו אותנו בכותרות: "מגיפת שפעת החזירים תהרוג מיליונים", "השפעת הספרדית תחוויר לעומת המגיפה הנוכחית", "מגיפת המאה", "עשרות אלפי אנשים נדבקו בנגיף", וכ"ו וכ"ו.

כותרות באדום על רקע שחור, ואם אפשר להוסיף איזה סמל מפחיד ומאיים של סכנה ביולוגית מה טוב.

ובכן, הפאניקה עשתה את שלה, ממשלות העולם הזמינו מאות מיליוני מנות חיסון וחברות התרופות חיככו את ידם בהנאה.

ארה"ב הזמינה בינתיים 30 מיליון [1] מנות חיסון וגורמי ממשל רשמיים [2] אומרים שככל הנראה יוזמנו 600 מיליון (שש מאות מיליון!) מנות חיסון.
ישראל הזמינה 2.3 מיליון מנות עם אופציה לעוד 8 (!).

מנת חיסון עולה כ-20$. [3]
תעשו את החשבון.
600 מיליון כפול 20$ = 12,000,000,000 דולר.
שהם 12 מיליארד דולר רווחים מהחיסון רק בארה"ב לבדה.

הייתי מחשב את ההכנסות העולמיות אך אין מספיק אפסים במחשבון של ווינדוס.

ועכשיו מתברר שבמשך חודשים הממשלה הפדרלית לא שיחררה לציבור דרך כלי התקשורת הממסדיים את המידע על הכמות האמיתית של החולים והמתים משפעת החזירים, אלא רק "הערכה".
עוד מתברר שההערכה הזו היתה מאוד מאוד מאוד מוגזמת.
לדוגמה, באלסקה, רק אחוז אחד מאלו שדווחו כחולים בשפעת באמת היו חולים בה.
בפלורידה, רק שני אחוז מאלו שדווחו היו חולים במחלה.

אז למה הממשלה הסתירה את המידע?
כדי להבטיח שהציבור יהיה בפאניקה.
פאניקה טובה לעסקים.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zcHdmnTbH9Q&feature=player_embedded[/youtube]

"כן", יגידו הסקפטים, "אבל אנחנו רק עכשיו נכנסים לעונת החורף וכל מומחי הבריאות אומרים לנו שבחורף המגיפה תהיה הרבה יותר קשה ולכן כדאי להתחסן."

טיעון הגיוני, אך לא מתאים למציאות.
אוסטרליה מסיימת עכשיו את עונת החורף.
פחות מחצי אחוז מאלו שנבדקו [4] ואובחנו כחולים בשפעת החזירים מתו.
מדובר ב-186 מתים.

משפעת עונתית רגילה אגב, מתים באוסטרליה בין 2,500 ל-3,000 אנשים.

גם הציבור לא ממש מאמין להפחדות / המאמץ העולמי נגד החיסונים נושא פרי

מסתבר שמהנדסי הפאניקה שכחו דבר אחד: יש עדיין אנשים עם שכל בקודקודם.
סקר אחרון בסין קובע שיותר מחצי מהם לא יתחסן בחיסון נגד השפעת.
בישראל, אגב מדובר כבר ב-46 אחוזים שלא יתחסנו.

למרות שהמספרים הללו מעודדים, יש לזכור שעדין חצי מהאוכלוסיה תסכים להתחסן.
וגם שקמפיין שיווקי אחד מוצלח יוכל לשנות את המגמה ולשכנע את הסרבנים, בדומה לקמפיין השיווקי של החיסון נגד סרטן צוואר הרחם, שהיה מאוד מוצלח מבחינתה של חברת התרופות מרק.
מקור:brasschecktv [5]