סרטון חשוב שתרגמתי לעברית כדי שתוכלו
להעביר אותו לכל מי שחשוב לכם…
סרטון חשוב שתרגמתי לעברית כדי שתוכלו
להעביר אותו לכל מי שחשוב לכם…
אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.
הבהרה: התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא, במיוחד בכל הקשור לבריאותכם. בכל מקרה של החלטה הנוגעת לבריאותכם, שינוי תזונה או כל דבר אחר, התייעצו עם רופא מוסמך. כמו כן, אין לראות את המידע המוצג כאמת מוחלטת, אלא יותר כהצגת דברים מתועדת היטב הנשענת על ראיות והצלבת נתונים. זו אחריותכם כבני אנוש עם ראש על הכתפיים להמשיך ולחקור ורק אז להגיע למסקנות, בהתבסס על כל המידע הקיים.
הגבלת אחריות: אתר פרויקט אמת אחרת אינו אחראי לדיוק, שלמות או יעילות המידע או המוצרים המוצגים באתר. דעות כותבי המאמרים הנן של כותבי המאמרים בלבד. המידע המוצג באתר הנו למטרות של חינוך ובידור בלבד והשימוש במידע הנו באחריות קוראי האתר. אתר פרויקט אמת אחרת ומפעיליו לא ישאו בשום אחריות עקב שימוש במידע המתפרסם באתר.
Sign in to your account
עוד סירטון להפצה
קליפ 13 דקות
Meet your Meat
http://www.youtube.com/watch?v=VIjanhKqVC4
אין לי מלים.
סרט מזעזע
מיילא אם זה הי רק סרט
אבל זו המציאות יום יום שעה שעה
כמה אכזר יכול להיות הבן אדם?
אני לא יכול/רוצה לראות סרט כזה עד הסוף. מבחינתי זה חלק מהתעללות של אנשים ולא קשר ישיר לאכילת או אי אכילת חיות.
ההחלטה להיות צמחוני לדעתי לא צריכה להיות קשורה להתעללות שהם מבצעים בחיות כי אפשר לגדל ו/או להרוג חיות בצורה מכובדת,
כמו שעושים בשבטים קדומים,ובחלק קטן מהמקומות.
ניתן להגיד כמובן שכל עוד הורגים ככה את רוב החיות אתה לא רוצה "להכניס את ההתעללות הזאת לפה" אך זה בעצם לא כל כך הגיוני
כי אם ההתאכזרות תגמר אז אפשר להתחיל להיות אוכל חיות שוב?
הסרט הוא כמו סרט סנאף אבל על חיות,בגלל זה אני חושב שאוכלי החיות מתקוממים(נרמז בעקיפין שהם מסייעים להתעללות).
איכס..כמה מגעיל ומבחיל וצבוע היה הקטע של הקריינית בתחילת הסרטון כשהיא מקבלת זריקה תוך כדי שהיא שוטפת לציבור המהופנט את המוח. גם אם היו בועטים לה בראש ומסובבים אותו ב-180 מעלות אני חושבת שהיא עדיין הייתה ממשיכה לזיין את המוח.
טוב, הסרטון הזה הוכיח לי בפעם האלף שהגיע הזמן שכדור הארץ יתחיל להיפטר מהאנושות אחת ולתמיד.
כנסו לאתר של תלמ"ה והצטרפו לתנועה:
http://www.vhemt.org/hebaboutvhemt.htm
השירים שמדברים בעד ההגיון שלי
יש כמה וכמה שירים שאנשים יכולים להתחבר אליהם אני מתחברת לשניים:
PANTERA – FLOODS
TOOL – AENIME
כן….
אלו שני שירים שמדברים על מחיקת האנושות בצורה מסויימת ועל ההרגשה שלהם כשהם חושבים על בעובדה שהעולם יימחק….
זה כיף לדעת שאתה לא היחידי שחושב ככה…
אבל מצד שני אם אתה כן חושב ככה אז רוב הסביבה שלך לא מבינה אותך…
הרי יש לך חיים הם לא חשובים לך?
ברור שכן אני אחיה את החיים שלי במלואם אבל כשיגיע היום והאנושות תושמד אני אהיה מאושרת…
למה?
כי האנושות היא טעות…
אנחנו אמנם עושים דברים מדהימים במהלך חיינו אבל מה איי פעם עשינו בשביל כל מה שנותן לנו את האפשרות הזו לשרוד?
אנחנו מזהמים את המים שמהם אנחנו שותים.
אנחנו כורתים את העצים שנותנים לנו חמצן.
אנחנו מביאים להכחדה של דברים כל כך יפים ואנחנו מבחינת אוכל, פח זבל!
למה?
כי אנחנו אוכלים כל מה שבא ליד….
הטבע שאותו אנחנו מנצלים כל כך הרבה יפנה אלינו את העורף ויכה בנו פעם אחר פעם עד שניכנע.
כי אמא טבע חזקה יותר מכולנו…
אז אולי כדאי שנתחיל להראות לה טיפה יותר כבוד…
אני לא מחבקת עצים
ואני בהחלט לא עובדת עם גרינפיס
אבל אני מכבדת את העובדה שהטבע הוא דבר חי ומגיע לו כבוד כמו לכל דבר חיי
היי אלדד,
מסכימה איתך ב-100%.
הנה לינק יותר ברור עם כל התשובות והקישור לאתר התנועה הרשמי של תלמ"ה (voluntary human extinction movement) באנגלית:
http://www.vhemt.org/hebindex.htm
צריך תנועה כדי להפטר מנילי
the Human race is the light temporarily stuck in the darkness.
to be exact half the population is the light while the other half are fleshrobots.
אור,
אתה סתם מקרין אמוציות של התניה חברתית, זורק אימרות ריקות מתוכן, ומגיב בתנועת רפלקס ולא מבין את הרעיון הכביר של תנועת תלמ"ה. אני מניחה שלא הספקת לקרוא בכלל את התשובות באתר שלהם באנגלית. כל בן אדם שפוי שנשאר בכדוה"א צריך להצטרף לתנועה.
אתה רוצה להיתרבות…בבקשה..הילדים והנכדים שלך הם אלו שהולכים לחיות/לסבול בממשלה עולמית פאשיסטית. ואז כשהם ישאלו אותך: "אבא, מה עשית כשהפאשיזם הנחית עלינו עקב ברזל"?…אז מה תענה להם? שהיית חלק מזה? כל אחד שבוחר להיתרבות בתוך מערכת שבה הוא סובל גם ילדיו יסבלו.
If you tolerate this than your children will be next
http://www.youtube.com/watch?v=DPrGPOxAYE4
הרי תחשוב, עצם העובדה שאתה מגיב פה באתר אומרת שאתה לא מרוצה/סובל מהמצב הקיים. נקודה. למה אתם מתעקשים להמשיך את הטירוף הזה ואת ההתעלקות? אם האוכלוסיה תפחת משמעותית רק אז אולי נראה שינוי לטובה, כי אז בני אדם אולי יתחילו להעריך את החיים הקולקטיביים בכדור הארץ. לדוגמא, אם היינו עכשיו 200 איש יחידים בכדור הארץ אתה חשוב שהחמדנות, האכזריות והבורות היו קיימים? להיפך, בני אדם היו דואגים אחד לשני מכיוון שהם נשארו מעט, והיו פוחדים לפגוע אחד בשני מחשש היכחדות טוטלית. כל דבר שיש בשפע מאבד מערכו. אם היה יורד גשם של זהב אנשים בהתחלה היו אוספים אותו, אם היה ממשיך לרדת במשך חודש אז אנשים היו כבר מטאטים את הזהב מהמרפסת. גם כשיש בני אדם בשפע אז החיים מאבדים מערכם. וכשלחיים אין ערך למוות לעתים יש מחיר מופקע.
כמו שנאמר: "מוות של אחד זו טרגדיה, מוות של מליונים זו סטטיסטיקה".
תחשוב על זה..ותקרא לפחות באתר תלמ"ה. אני לא אגיב לך אם אתה סתם תרשום תגובות לפני שבכלל קראת וחשבת על הרעיון.
תסתכל לאיזה כמות אוכלוסין מטורף הגענו ב-60 השנה האחרונות..אתה חושב שאמא טבע תמשיך לשבת בשקט ולסבול אותנו. זה נראה לך מצב טבעי?
ציטוט= 200 איש יחידים בכדור הארץ אתה חשוב שהחמדנות, האכזריות והבורות היו קיימים?
זו תאוריה יפה מאוד אבל 200 איש בעולם לא היו שורדים וזה היה סופה של האנושות.
אבל בקרוב במדינת ישראל עצמה נהיה במצב של השרדות רוב אוכלוסיתה של מדינת ישראל תושמד במלחמה ענקית וברעידת אדמה ובטח גם ממחלות
אז ישאר שבט שורדים דיי קטן אני לא יודע עם מדובר ב600.000 איש או ב60.000 איש
בכול מקרה כעבור זמן לא תהיה בעיית חוסר מקומות בניה. לא יהיה מחסור במים,לא יהיה מחסור בדלק וכמובן לא יהיו פקקים בכבישי ארץ ישראל
שזה יתן פחות זיהום לסביבה ולמים ולאוויר
והינה פה לפחות תפתר הבעיה
הנה המילים לשיר מקודם:
http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/If-You-Tolerate-This-Your-Children-Will-Be-Next-lyrics-Manic-Street-Preachers/A085EAA7D9CE9D7D48256A480030279C
הנה מצאתי עכשיו במקרה עוד שיר גדול שלהם, כל מילה אמת בלסע. שירה במיטבה. השקיעו המון מחשבה יצירתית במילים:
http://www.youtube.com/watch?v=oT03lOLYURk&feature=channel
Motorcycle Emptiness
Culture sucks down words
Itemise loathing and feed yourself smiles
Organise your safe tribal war
Hurt maim kill and enslave the ghetto
Each day living out a lie
Life sold cheaply forever, ever, ever
Under neon loneliness motorcycle emptiness
Under neon loneliness motorcycle emptiness
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Just like lungs sucking on air
Survival's natural as sorrow, sorrow, sorrow
Under neon loneliness motorcycle emptiness
Under neon loneliness motorcycle emptiness
All we want from you are the kicks you've given us
All we want from you are the kicks you've given us
Under neon loneliness motorcycle emptiness
Drive away and it's the same
Everywhere death row, everyone's a victim
Your joys are counterfeit
This happiness corrupt political shit
Living life like a comatose
Ego loaded and swallow, swallow, swallow
Under neon loneliness motorcycle emptiness
Under neon loneliness everlasting nothingness
נילי
זה בשבילך
https://www.emetaheret.org.il/dev/wiki/doku.php?id=world_depopulation_agenda
בעיקר החלק תחת הכותרת
The Myth of Planetary Overpopulation
נילי , האם ראית את הסרט The Story Of Stuff – סיפורם של מוצרי הצריכה בסרטים מתורגמים באתר?
ניתן להבין שנכון בטכנולוגיה הזאת אין תוחלת לאנשים על כדור הארץ אך ברגע שנדיח את ה"רעים" מהשלטון
וטכנולוגיה ממוחזרת תשלוט אפשר בקלות להאכיל ולשכן את כל האנשים בכדור הארץ ואנשים נוספים.
יתכן מאוד גם שבאופן טבעי הרבה פחות אנשים יאכלו חיות כי האלימות תרד באופן דרמטי(וזה יוריד את הלחץ עוד על היכולת
של כדור הארץ לתמוך בתושבים).
אני ממליץ לכולם לקרוא את ספריו של קריון http://kryon.org/1003/
אחרי שקראתי אותם הרגשתי כמו בן אדם חדש.
לפעמים יש גם בספריות הציבוריות,מחבר לי קרול.
מישהו מכיר רופא פרקים טוב.
נראה לי הזרחן ,שבכמויות גדולות של קולה וחלב, נתן את אותותיו בסחוס שבבירכים שלי ואני רק בן 36
שלום אלדד
אני אסביר פה משהו שאולי ישמע הזוי אך הוא נכון מאוד
בתוך גוף האדם יש חומר שניקרא אורניום (כן כמו זה מהפצצות) הבית חרושת הראשי של האורניום נמצא בבלוטה בחלק האחורי של המוח
דרך מערכת הדם בגופנו הוא מגיע לכול הפרקים בגוף וכך במשך הזמן האדם מתפקד רגיל
לאחרונה בערך 4 חודשים ישנו שינוי גדול במערכות היצור של האורניום בגוף והגוף משדר מצוקה= כאבים בפרקים
כול אחד והכאב שלו.
האפשרות הטובה ביותר לחיזוק המערכת שמייצרת את האורניום היא אכילת פיצוחים לא קלואים ובמיוחד שקדים.
בהצלחה ובתאבון
אנחנו אותו גיל וכנראה אותו כאב וגם אני הייתי מכור לקולה עד לפני יותר מחצי שנה
היום אני מקיא כשאני רואה את זה, התחלתי לעשות ריצות ארוכות במקביל להפסקת מזון הרעל ואכילת יותר שקדים ואגוזי מלך קטניות ועוד כמה טובים, בהתחלה הכאבים היו חזקים עד שאחרי כל ריצה לא יכולתי ללכת אבל עם הזמן זה השתפר ונעלם לגמרי.
אני הפסקתי לשתות חלב לפני ארבעה חודשים בערך, אחרי שהייתי חולה יום יומיים. באותו הזמן גם הפסקתי להשתמש בסוכר לבן ובקמח לבן.
ומחר אני הולכת להכין חלב סויה ביתי 🙂 זה צ'יפ שיט, מסתבר!! הנה וידאו משעשע –
http://video.about.com/dairyfreecooking/Homemade-Soy-Milk.htm
זה לא באמת צריך לעלות 10-15 שקל לליטר חלב סויה.
גם אני ירדתי בצריכת מוצרי החלב, יותר מדי סינטטי ומלאכותי.
"ברור שכן אני אחיה את החיים שלי במלואם אבל כשיגיע היום והאנושות תושמד אני אהיה מאושרת…
למה?
כי האנושות היא טעות…"
גם אלוהים הגיע למסקנה הזאת רק שכח את להכליל את נח באותו סיפור.
שלמה המלך רשם את קהלת בשארית ימיו ואחרי הכל(אני קהלת "הייתי"), גם הוא הגיע לאותה מסקנה רק בדרך אחרת, בסיפור אלוהים קילל את האדם שיסבול ויהיה משועבד כל ימי חייו ושלמה שהיה באמת אחד הכלים הכבדים של האנושות סיפר בקהלת "מה היתרון לאדם בכל עמלו שיעמל תחת "השמש""
"נתתי את ליבי לדרוש ולתור בחכמה, על כל אשר נעשה תחת השמים, הוא עניין רע , נתן האלוהים לבני האדם "לענות בו""
"ראיתי את כל המעשים שנעשו תחת השמש, והנה הכל "הבל ורעות רוח""
הבן אדם ידע יותר מכולם ולפני כולם על מה הוא מדבר.
אלדד
שלח אימייל עם תיאור מפורט של הבעיה לד"ר דיגל
http://www.nutrimedical.com
drbilldeagle@hotmail.com
עקב המצב הכלכלי בארה"ב הוא נותן יעוץ חינם.
תבדוק מה הוא ימליץ.
קרייזי הורס זה בחורה?
כמו שאור זה בחורה.
מה נסגר אתכם אנשים אי אפשר לדעת מה מינכם
לפי הכינויים , זה לא מפריע לכם שפונים אליכם לא במינכם?
גבר לעניין, חברמנ
סליחה , התבלבלתי לא שמתי לב שלקחת ציטוט של נילי.
תמיד אהבתי אינדיאנים ותרבותם, חבל שגם אותם קילקלו.
נילי, אני חושב אחרת ממך בנוגע ל:
"לדוגמא, אם היינו עכשיו 200 איש יחידים בכדור הארץ אתה חשוב שהחמדנות, האכזריות והבורות היו קיימים?"
החמדנות והבורות, האכזריות והאנוכיות קיימים בתוך כל אחד ואחד מאיתנו.
אין קשר לכמות האנשים ולשלל התכונות השליליות שבתוכנו, חוץ מאשר לעוצמה שהיא הרבה יותר גדולה בכמות גדולה מאשר ביחידים.
מספיקים שניים כדי ליצור ויכוח ומספיקים שניים כדי ליצור מצב דיכוטומי,
כי מעצם היותם שניים הם כבר נפרדים וכאשר יש פירוד עולה אנוכיות.
הדרך היחידה לצאת ממעגל הקסמים, בין אם באוכלוסיה של מיליארדים או באוכלוסיה של 200,
היא להבין ולחוות ולעבוד בהתאם ולחיות מתוך אמונה עמוקה
שהכל זה אחד.
תודה רון
הורגים אותי אנשים שחושבים שצריך להשמיד את האנושות.
וואו.
הרי זה בדיוק מה שעובר ל-Powers to be בראש.
כל פילוסופיה של מוות למען חיים היא פילוסופיה מדכאת ביסודה.
באתר כמו זה, לפעמים קל לזהות את האנשים שעברו את הסף והם לגמרי מכוונים לעבר מוות וכניעה. אני שמחה לראות שרוב הגולשים מזדעזעים מרעיון כזה. זה לא שהמחשבות שלנו מקובעות ושלא העזנו לחשוב על דבר כזה, אבל רובנו פשוט כל כך מכוונים לעבר הישרדות, שהבנו דיי מהר שאי אפשר לכפות דבר על אחרים במטרה להיטיב עימם – במיוחד ובמיוחד לא מוות. אין שום תירוץ לרצח.
אני אומרת לכם, לפעמים אני חושבת שמישהו שם בראש הפירמידה מקבל סטטיסטיקות יומיות, חודשיות ושנתיות של מספר המתים בעולם מרעב, מחלות, מלחמות ואלימות, ושככל שהסטטיסטיקה עולה, כך הוא יותר מרוצה.
באותה מידה יכולה להיות לו סטטיסטיקה של מספר האנשים ביום שהשתכנעו שמוות הוא הפתרון. הרי שזה הדור החדש של שטיפת המוח – שכנע את האנשים שלא שווה לחיות את החיים והם יתחילו להפיץ את מסר המוות בעצמם. ועוד יקראו לזה כביר.
במקרה הזה אני לא יתפלא אם הוא הוא זה שדואג לסטטיסטיקה הזאת
מחקר פיר ריוויוד קנדי מוכיח כי אנשים הלוקחים את החיסון נגד השפעת הרגילה
הינם בעלי סיכון גבוה להדבק בשפעת החזירים
Canada: Study prompts provinces to rethink flu plan
Report suggests people who get vaccinated are more likely to catch H1N1
—
The paper is under peer review, and lead researchers Danuta Skowronski of the British Columbia Centre for Disease Control and Gaston De Serres of Laval University must stay mum until it's published.
Met with intense early skepticism both in Canada and abroad, the paper has since convinced several provincial health agencies to announce hasty suspensions of seasonal flu vaccinations, long-held fixtures of public-health planning.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=15516
ולכן מה שהממשל האמריקני ממליץ זה:
קודם לקחת את החיסון נגד שפעת החזירים ואח"כ את החיסון נגד השפעת העונתית…
ממש שניים במחיר של אחד.
ניו יורק טיימס, דעות – Oct. 5, 2009
The roll-out of the swine flu vaccination program, one of the largest such drives in U.S. history, started Monday. The federal government has ordered 250 million doses of vaccine, which will be distributed by state health officials this fall.
הצגת תכנית החיסונים הגדולה בהיסטוריה של ארה"ב תתחיל ביום שני, שבוע בערך מהיום, הממשל הזמין 250 מיליון מנות חיסון שיופצו ע"י משרד הבריאות בסתיו.
——————————————————————————–
Yet surveys have found that a large portion of the public is uncertain about getting the vaccine, either because of concerns about potential side effects or because they sense the health warnings about the H1N1 virus are overblown. At the same time, many doctors worry that they are ill-prepared to handle the nationwide drive to immunize everyone
לפי שעה סקרים מצאו שחלק גדול מהציבור לא סומך על אותו חיסון, אם זה בגלל הדאגה לאפשרות של תופעות הלוואי או ההרגשה שכל העניין של האזהרות לגבי השפעת נופח מדי ויצא מפרופורציות.
וכיוצא בזה רופאים רבים דואגים למערך הטיפול הכלל ארצי וההתמודדת עם כוננות ארצית כדי לחסן את כולם.
——————————————————————————–
We asked some doctors and public health experts, will such an ambitious immunization program work? What worries you most?
כמה רופאים ומומחים בנושא נשאלו לגבי שאיפות התכנית והאם זה יעבוד ומה הכי מדאיג?
——————————————————————————–
אני ירשום את עיקרי הדברים שהציגו הרופאים והמומחים, ארבעה במספר ויש את המקור שאפשר לעיין בו
1. David Ozonoff, a doctor and chronic-disease epidemiologist, is a professor of environmental health at the Boston University School of Public Health.
אומר:
The most rational policy is vaccination for the general population, but people may not make optimal choices
המדיניות השפויה ביותר היא חיסונים לכלל האוכלוסיה, אבל הציבור אולי לא יבצע את ההחלטות הנכונות.
2. Gregory Dworkin is the chief of pediatric pulmonology and medical director of the Pediatric Inpatient Unit at Danbury Hospital in Danbury, Conn. He is the founding editor of Flu Wiki, a Web site about flu and other health issues.
אומר:
Public health officials need to respond forcefully against the resistance to vaccination that has been growing.
משרד הבריאות צריך להגיב בכוח נגד ההתנגדות לחיסונים ***שכבר גדלה***
3. Robert Blendon is a professor of health policy and political analysis at the Harvard University John F. Kennedy Kennedy School of Government and the School of Public Health.
אומר:
Getting people to accept vaccination may be a challenge when there is general distrust of government and the media.
להגיע לכך שהציבור יסכים לקבל את החיסון יהווה אתגר לנכח אי אמון בממשל ובמדיה
4. Kevin Pho, a primary care doctor in Nashua, N.H., blogs at KevinMD.com.
אומר:
Unimmunized health care workers infected with the flu may have only mild symptoms, but can infect others.
עובדי בריאות בלתי מחוסנים נגועים בשפעת אולי רק עם תסמינים קלים, אבל יכולים להדביק אחרים
——————————————————————————–
הרושם מהכתבה הזאת יוצר רושם הפוך ממה שהיא באה להציג ומחזק את ההרגשה שמשהו מאד לא כשורה.
אופס…..
http://roomfordebate.blogs.nytimes.com/2009/10/05/america-takes-on-swine-flu/
http://www.news1.co.il/Archive/001-D-215924-00.html
בשנת 2008 מושל מדינת פלורידה עקב כמות גדלה של מקרה אוטיזם
במדינתו
מקים צוות חירום מיוחד לנושא האוטיזם בעל פאנל רחב
הנה ווידאו חי המתמצת את אותו כנס
http://jdeclanflynn.com/uploads/autismweb/
תימרוסל/כספית
סמוקינג גאן
—
Selected vaccine authorities from CDC, FDA, and manufacturers discuss, in a closed meeting, the possibility of neurodevelopment disorders resulting from vaccine components.
—
A Freedom of Information Act FOI Document shows that the WHO, CDC FDA and pharmaceutical companies knew all about the dangers that vaccines with mercury and other toxins posed in 2000 and yet they decided to keep the information secret
tinyurl.com/SmokingGun101
—
המיסמך המקורי לצפיה:
http://www.aapsonline.org/vaccines/cdcfdaexperts.htm
בתוספת הדגשות לטקסט בנושאים החמורים ביותר
סוף סוף יש את הנתונים הרשמיים של החיסון דרך משאף האף.
זה לא "בדיוק" מה שמפרסמים במדיה המרכזית
הנה המיסמך הרישמי
fda.gov/downloads/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/ApprovedProducts/UCM182406.pdf
וכמה פנינות מהמיסמך
Do NOT give to Children less than 24 months old
–
May not protect all individuals receiving the vaccine
–
Clinical trials – adverse reactions:
Increased hospitalizations in children receiving flu mist
–
Postmarketing Experience
Congenital, familial and genetic disorder: Exacerbation of symptoms of
mitochondrial encephalomyopathy (Leigh syndrome).
Gastrointestinal disorders: Nausea, vomiting, diarrhea
Immune system disorders: Hypersensitivity reactions (including anaphylactic
reaction, facial edema and urticaria)
Nervous system disorders: Guillain-Barré syndrome, Bell’s Palsy
Respiratory, thoracic and mediastinal disorders: Epistaxis
Skin and subcutaneous tissue disorders: Rash
–
This vaccine is NOT approved for people, over 50 years old:
–
They don't know if this vaccine will cause infertility or cancer:
13.1 Carcinogenesis, Mutagenesis, Impairment of Fertility
Neither Influenza A (H1N1) 2009 Monovalent Vaccine Live, Intranasal nor
FluMist have been evaluated for carcinogenic or mutagenic potential or
potential to impair fertility.
–
Medical providers were told that they can receive the shot and immediately
go back to their patients without worrying about transmitting the viruses to
their patients. But that's NOT what the package insert says… on the
contrary, they DO NOT KNOW whether or not these viruses can be transmitted:
–
Although the PDF distributed to medical providers (containing a bunch of
myths about the safety and efficacy of this vaccine) never mentioned this,
look what *I* found on the LAST PAGE of the package insert information…
basically MEDICAL PROVIDERS SHOULD GIVE INFORMED CONSENT about this vaccine:
That is, the package insert says on the last page that your provider of the
vaccine should let you know ALL OF THE ABOVE BEFORE you consent to take the
vaccine!
רון, תן קישור לחיסון דרך המשאף בבקשה.
הנה פירסום על החיסון דרך משאף האף בעיתונות –
latimesblogs.latimes.com/lanow/2009/10/h1n1-vaccines-have-arrived.html
–
reuters.com/article/GCA-SwineFlu/idUSTRE58H4EP20090918
—-
לינק למיסמך המקורי נמצא בתחילת תגובה 32
הנה הכתבה שלקחתי אותה ממנה
http://labvirus.wordpress.com/2009/10/11/informed-consent-info-from-package-insert-h1n1-vaccine-not-what-we-heard-on-the-news/
אני במיוחד אוהב את האזהרה הזו –
People who have a severe allergy to chicken eggs or who are allergic to any of the nasal spray vaccine components.
אני עוד לא מצאתי את רשימת הרכיבים…
איזה רכיבים?
שאלה למנהל האתר
גיליתי את האתר שלך רק היום. קראתי כמה כתבות שכתבת בנוגע לשפעת החזירים ויש עניין שלא ברור לי – אם הבנתי נכון, אתה טוען שמנפחים את כל עניין שפעת החזירים ושהנגיף לא כל כך מסוכן. ואם כך אתה טוען, ובהתייחס לכך שהמילה אמת מופיעה בשם האתר, הרי יש כאן סתירה.
איזו סתירה יש כאן, דניאלה?
האמת היא שהזן הנוכחי של שפעת החזירים מסוכן פחות משפעת רגילה.
זה לא אני שטוען זאת, זה עשרות ומאות רופאים, מדענים, עיתונאים וחוקרים.
רון נראה לי ד"ר דיגל הוא טרמיפסט על רכבת הפחד.
לא בטוח שעבד במקומות שאמר שעבד בהם.
יש לו ידע נרחב מאוד אך ניתן לייחס זאת לשקדנותו.
הוא טוען שרק בחומרים שהוא מוכר יש רכיבים ייחודיים
וחיוניים שלא ניתן להשיג במקום אחר.
נוסף לכך שלחתי לו אימייל ביום שהצעת (5 באוקטובר) עם הבעייה
שלי מפורטת ורמזתי שאני לא מעוניין בפתרון יקר ומאז הוא לא חזר.
הוא גם מפרש את המידע בהרצאות בצורה השלילית ביותר האפשרית.
אני קוראת פורומים וידיעות חדשותיות על השפעת כבר כמה חודשים מאז שהתחיל הסיפור במקסיקו.
הרשה לי לחדש לך כמה דברים :
קודם כל, בנוגע לחיסון אני מסכימה איתך שהוא מסוכן. בנוגע לנגיף אני מסכימה שהוא מהונדס אך יש לכך שני הסברים יותר הגיוניים ממניפולציה של חברות התרופות – או שהנגיף "עזב" בטעות מעבדה או פיגוע טרור.
לגבי הנגיף – הנגיף מאוד מדבק (99% מהאנשים שחלו בשפעת בחודשים האחרונים מדובר בשפעת החזירים), כרגע הוא לא קטלני (אם כי יש מדינות בדרום אמריקה בהם שיעור התמותה הוא מעל 1%) בגלל מזג האויר ובגלל שאנחנו בגל הראשון (הגל השני התחיל עכשיו בארה"ב). הבעיה בנגיף הזה שהוא הורג צעירים בריאים בעיקר ילדים. כרגע קצב התמותה בארה"ב הוא כ- 50 ילדים בחודש (ספטמבר-אוקטובר). אני יכולה לשלוח לך עשרות לינקים של סיפורים קורעי לב על ילדים בריאים לחלוטין שחלו בשפעת ותוך מספר שעות/ימים בודדים כל המערכות שלהם קרסו והם מתו.וזה ממש לא דומה לשפעת רגילה.
בתי החולים בארה"ב מפוצצים, יש בתי חולים שהקימו אוהלים, בתי הספר לא נסגרים אפילו ששיעורי ההיעדרויות נעים בין 10% ל- 30%.
תקרא אפילו את הנתונים של ה CDC ותראה שאפילו לפי המספרים המזוייפים שהם מוסרים, מספר החולים, מספר המאושפזים ומספר המתים גבוה בהרבה משנים קודמות בתקופה הזו.
יש המון דמיון בין מה שקורה עכשיו ל- 1918. גם בנוגע ללו"ז.
אם אתה באמת חוקר את האמת, ואתה לא מאמין לכל מה שמספרים לך, אני לא מבינה איך אתה קונה את השטויות שמוכרים לך שהשפעת הזו לא מסוכנת.
הי דניאלה,
אני לא אמרתי שהשפעת לא מסוכנת, וגם לא דיברתי על הגל השני או על אפשרות הגיונית שהנגיף יעבור מוטציה (נוסף לשתיים שהוא כבר עבר).
דיברתי על זה שה-CDC והממשל האמריקני מנפחים את המספרים כדי שהציבור יכנס לפאניקה וירוץ לקבל את החיסון.
הנגיף במתכונתו הנוכחית עדיין אינו מסוכן וקטלני יותר משפעת רגילה, עדיין רוב האנשים עם מערכת חיסונית בריאה, הקפדה על תזונה נכונה ושמירה על כללים בסיסיים
עוברים את השפעת הזו בשלום.
כמובן שהכל יכול להשתנות, הנגיף יכול לעבור מוטציה נוספת,
או (מה שכמובן יותר סביר) החיסון עצמו יגרום לקצב הדבקות ותמותה גבוהים בהרבה.
ברור שהמספרים מתמותת השפעת גבוהים מתקופות קודמות,
השפעת הזו פעילה גם באביב ובקיץ, בשונה מהשפעת העונתית,
אך למשל באוסטרליה, היכן שהיה חורף, לא היתה מגיפה יוצאת מגדר הרגיל.
כמובן, שיכול להיות שאני טועה, ואני שמח שאת מאירה את עינינו לאפשרות הזו,
אך לי נראה שמכיוון והמטרה של ה-CDC ושל ארגון הבריאות העולמי היא לחסן כמה שיותר אנשים,
יהיה להם רצון לנפח את המספרים ולא להפחיתם.
אפשר לקבל בבקשה קישורים לטענות שלך?
1. קישור לתמותה של 50 ילדים בחודש בארה"ב והשוואה בין תמותת ילדים משפעת רגילה לשפעת חזירים
2. שיעורי העדרויות בבתי הספר משפעת חזירים בין 10 ל 30 אחוז
3. כמה צעירים בריאים מתו מהשפעת הזו והשוואה בין המספרים הללו לאלו של השפעת העונתית
אני מנסה להגיע לאמת, ואני סקפטי להסברים של הממשל, ואני חושב שאם השפעת הזו היתה מסוכנת כמו שמציירים אותה כעת,
היינו רואים תמותה אחרת לגמרי.
אלדד
נסה לשלוח לו שוב או דרך האתר שלו תחת feedback form
אולי בלי לקבוע לו מראש מה יקר מידי או לא.
הוא נותן לך יעוץ חינם – אל תישכח
אני אישית משתמש בחלק מהתכשירים שהוא ממליץ באתר
ולכן המלצתי לך.
הוא אוסף את כל הדברים המיוחדים, לאו דוקא שהוא בילעדית יכול למכור.
דניאלה, לינקים בבקשה.
שלחתי הודעה לפני כמעט שעה. קיבלתי הודעה שהיא התקבלה. היא לא מופיעה באתר. אם היא לא תגיע עד הערב אכתוב אותה שוב.
אני אעבור על החומר שקראתי בחודש האחרון ואשלח לך יותר מאוחר את הלינקים שביקשת +לינקים שלדעתי הם חשובים ומראים שהשפעת מסוכנת.
בינתיים – לינקים שיש לי בשליפה :
http://cottontopssandbox.wordpress.com/2009/08/16/brief-summary-of-current-flu-pandemic-status-and-likely-short-term-outcomes/
תיעוד ילדים שמתו באמצע העמוד+גרפים
http://www.singtomeohmuse.com/viewtopic.php?p=249344&highlight=
http://www.geocities.com/user1256/H1N1_web_resources.htm?20099
דניאלה, לעתים הודעות עם קישורים אינן מתפרסמות מיד,
אלא מחכות לאישורי, ומאחר ואיני מבלה כל היום מול האתר,
לוקח זמן לעתים עד שאני מאשרם לפרסום.
כתבת שה-CDC והממשל האמריקני מנפחים את המספרים כדי שהציבור יכנס לפאניקה וירוץ לקבל את החיסון. ובכן המצב הוא בדיוק הפוך. ברשתות הארציות (חוץ מ FOX) לא מדווחים בכלל על השפעת אלא רק במקומיות או באינטרנט. המספרים המדווחים נמוכים בהרבה מהאמת. לכן הציבור שם לא בהיסטריה ולכן רוב הציבור עונה בסקרים שהוא לא יתחסן. אם הם היו בהיסטריה הם היו לוחצים לסגור בתי ספר (לפי המלצת ה WHO).
פה אנשים לא בהיסטריה כי מוכרים להם לוקשים שמי שמת היה חולה מאוד לפני. בריאים מתים רק במקרים יוצאי דופן. צעירה בת 20 ומשהו מתה כי היתה בקבוצת סיכון. למה ? כי היא שמנה. ממתי צעירה בת 20 מתה משפעת באמצע הקיץ ? גם מחלות הרקע זה שטויות. אדם סכרתי מנהל חיים רגילים, עובד, חי בבית ולא בבית חולים. פתאום מתיישב עליו נגיף שפעת החזירים והורג אותו. הוא היה יכול לחיות גם עוד 20 שנה עם הסכרת. אבל מספרים לנו סיפורים כאילו לא יודעים ממה בדיוק הוא מת.
אני יודעת ממקור ראשון שהמספרים שמדווחים פה בארץ על המאושפזים בבתי החולים הם לא נכונים והמספרים האמיתיים גבוהים בהרבה.
הסיבה שהם לא מספרים את האמת היא שהם יודעים שהאמת תגרום לריסוק הכלכלה העולמית.
הלינקים שביקשת בהודעה הבאה.
דניאלה, זה לא מסתדר עם ההגיון.
מה הטעם להפחית את כמות הדיווחים על החולים והמתים כפי שאת טוענת?
הרי כך, אנשים לא יתחסנו, וכך מיליארדי דולרים שהושקעו עד כה בחיסון ירדו לטמיון (וכך יגררו את הכלכלה עוד מטה).
קודם כל, עובדתית, יש פער בין הנתונים המדווחים למציאות. תראה למשל במספר הילדים שמתו.
ב CDC טוענים שמדובר ב 70, המקור שאני מסתמכת עליו ועורך תיעוד (ויש שם שמות של ילדים) טוען שמדובר ב 120, וראיתי ציטוט של רופא באחד הלינקים שטוען שמדובר ביותר מ 100.
גם לגבי מספר המתים בארה"ב – הדיווח הרשמי הוא 1000 כאשר ראיתי בכמה מקומות שמדובר על 3800
ההתנהלות של כל הגורמים המעורבים היא שערורייתית. מה שמנחה אותם זה לא לפגוע בכלכלה ובעיקר בשווקי ההון. הדבר האחרון שהם רוצים זה לגרום לפאניקה בציבור. אם הם יסגרו מקומות בעייתיים שיש בהם התפשטות של המחלה כמו מקומות עבודה, בתי ספר, קולג'ים או אם הם יספרו לאנשים את האמת אודות כמה אנשים באמת מתו, אזי כל הפעילות הכלכלית תשותק. מקומות עבודה לא יתפקדו, אנשים לא ילכו לעבודה לא ישלחו את הילדים לבתי הספר וישארו עם הילדים בבית, ימעטו ביציאות, לא יבלו ולא יבזבזו כספים. בתקופה כזו שכבר כולם בטוחים שהתאוששות מעבר לפינה, זו תהיה מכת מוות.
אני חושבת שהם לא לקחו בחשבון שאנשים לא ירצו להתחסן. התכנון היה שאנשים יתחסנו, כך הם יצליחו למזער את מספר החולים. הרי החיסון יקטין את ההדבקויות בשפעת החזירים. לא יהיו להם עומסים בבתי חולים, ומבחינתם נזק עתידי שיגרם לאנשים כמו שיתוק או אוטיזם לא מעניין אותם כרגע.
העיקר שהם יצליחו לעבוד את הגל הקרוב בשלום ושלא תפגע הכלכלה.
אם אנשים לא יתחסנו, מה שמדאיג אותם זה לא הכסף שהם ביזבזו על חיסונים. הרי הכסף הלך בכל מקרה ולהגיע למצב של התערבות צבאית כדי להכריח אנשים להתחסן רק כי הם בזבזו כסף נשמע מוזר.
הם יודעים שאם אנשים לא יתחסנו כמות החולים תהיה כל כך גדולה עד ששירותי הבריאות יקרסו ויהיה כאוס. לכן יש את כל קמפיין החיסונים get your damn vaccine
לדעתי מה שיקרה עכשיו זה אחד משניים – או שהם יחוקקו חוק שמחייב את כולם להתחסן, או שהם יספרו לאנשים את האמת על כך שהנגיף הוא לא "ידידותי" כפי שמתואר ואז אנשים יפחדו וילכו להתחסן. בשני התסריטים יהיה בלאגן.
יש לי בעיה לשלוח את הלינקים. אני מקבלת הודעה שהוא לא אוהב את הלינקים שלי והוא חושב שהם spam.
אז את בדעה שהחיסון יעיל והמטרה שלו היא למנוע הדבקויות?
מעניין, כי לפי מה שאני קורא ומסיק,
החיסון (שמכיל נגיפים חיים) יגרום להדבקה המונית גדולה עוד יותר,
יביא אנשים לפאניקה, מה שיגרום להם לדרוש "פעולה", מה שיביא את הממשלות "להמציא" פתרון,
מה שיביא לעוד חוקים כמו חוקי הפטריוטיות.
על סמך מה את מבססת את הדיעה שלך שהחיסון ייעל?
ובבקשה, צרפי קישורים.
לא ענית לי על השאלה: על מה את מבססת את הדיעה שלך שהחיסון יעיל?
לינקים דניאלה היקרה,לינקים בבקשה
דניאלה
תמחקי את ההתחלה של הלינק
http//www.
זה יעלה
וידאו חדש מרוברט פ. קנדי ג'וניור
Present Robert F. Kennedy Jr. – Shocking Vaccine Cover Up
http://revolutionarypolitics.com/?p=2764
האמת יש המון לינקים. עשיתי חיפוש רק לגבי ידיעות שפורסמו השבוע. אם אלו לא יספקו אתכם אחפש עוד ידיעות שפורסמו קודם.
ילדים
ctv.ca/servlet/ArticleNews/story/CTVNews/20091009/icu_091009/20091009?hub=TopStoriesV2
vancouverite.com/2009/10/10/swine-flu-spreads-across-u-s-like-wildfire-19-kids-die-in-one-week/
delawareonline.com/article/20091012/NEWS/91012035/As+flu+cases+climb++patient+record+set+at+duPont+Hospital+ER
wsoctv.com/news/21276076/detail.html
כללי
cbc.ca/health/story/2009/10/12/h1n1-virus-infection-females-young-aboriginals-study.html
bloomberg.com/apps/news?pid=20601102&sid=aaHE79qQ.drQ
abcnews.go.com/Health/wireStory?id=8818376
thebostonchannel.com/health/21274935/detail.html
usatoday.com/news/health/2009-10-13-swine-flu_N.htm
nydailynews.com/opinions/2009/10/14/2009-10-14_fear__infection.html
בתי ספר
buffalonews.com/home/story/826095.html
wnep.com/wnep-luz-pitts-area-back-to-school,0,7703539.story
stltoday.com/stltoday/news/stories.nsf/sciencemedicine/story/48FCE30D86AF66268625764E001340C0?OpenDocument
wthr.com/Global/story.asp?S=11300002
news-journalonline.com/NewsJournalOnline/breakingnews/school101209.htm
theworldlink.com/articles/2009/10/13/news/doc4ad4b9782c3a6632938785.txt
ecprogress.com/index.php?tier=1&article_id=8373
wausaudailyherald.com/article/20091014/WDH0101/910140645
אני לא כתבתי שאני חושבת שהחיסון יעיל. אני כתבתי שכך הממשל חושב .
אני טוענת שיש שתי אפשרויות מבחינת הממשל (כך הוא רואה את הדברים) : או להגיד לאנשים "שאין פתרון ורבים ימותו" ואז יהיה כאוס. או להמציא חיסון שירגיע את האנשים שיש פתרון ולקוות שהווירוס לא יעבור מוטציות ולא יהפוך לאלים (מבחינת אחוזי תמותה) ואז אולי החיסון יפחית את כמות האנשים שמתאשפזים בבתי חולים. ברור שיהיו אנשים שללא החיסון היו מקבלים את הווירוס בצורה מוחלשת ולא מסכנת חיים, ועם החיסון הם לא יחלו בכלל וכך הם לא יהוו מעמסה על שירותי הבריאות. ואותם אנשים ללא חיסון יכולים להדביק אנשים אחרים ועם החיסון הם לא יחלו ולא ידביקו אחרים.
מבחינת הממשל הם רואים את הציבור כמקשה אחת, ובהתחשב בכלכלה, לחסן את כולם זה הרע במיעוטו. מבחינת האדם הספציפי, החיסון יכול לסכן את חייו יותר מהשפעת.
לממשל לא אכפת שאנשים יהיו משותקים. מבחינתו זה המחיר שצריך לשלם כדי שהכלכלה העולמית לא תתמוטט.
אני אישית חושבת שהחיסון יעיל נגד הוירוס הספיציפי הזה אך מכיוון שהווירוס עובר מוטציות, ומכיוון שלחיסון יש תופעות לוואי + סיכון ללקות בשיתוק/אוטיזם וכו' מבחינת סיכון סיכוי אסור לקחת אותו (אלא אם כן מדובר במישהו מאוד רגיש ובקבוצת סיכון).
אני לא קראתי על כך שהחיסון יגרום להדבקה גדולה יותר. גם שימוש בתמיפלו לא גורם להדבקה גדולה יותר (כרגע מספר המקרים שהנגיף גילה עמידות לתמיפלו הוא מאוד קטן).
תמיפלו איננה מכילה נגיפים חיים, היא תרופה נגד סימפטומים של שפעת,
והיא מבוססת על כוכב אניס כרכיב עיקרי.
בניגוד לזה ה-flumist הוא חיסון שניתן במשאף דרך האף, שכן מכיל נגיפים חיים.
עברתי על הכל.
עבודה יפה דניאלה
קריסת הכלכלה היא מהונדסת בדיוק כמו הנגיף .
אם יש משהו שהם מנסים להסתיר – זה את קריסת הכלכלה.
יש נוטריצבטיקה – שהופכת את השפעת הזו ללא מאיימת תראי בפוסט של 8 נקודות על שפעת החזירים – בתגובות.
מה שהחיסון עושה ויעשה – לא רק שהוא מחליש את המערכת החיסונית
אלא הם מוסיפים כל מיני חלבונים וחלקי גנטיקה של וירוסים אחרים לתוך החיסונים כמו N1H5 שפעת העופות הקטלנית.
300 מליון חיסונים – זה רק שאלה של זמן עד שהריקומבינציה תתפוס.
וכשיהיה החמרה – מי יחשוד שזה מהחיסונים?
כתבות טובות בנוגע לנושא הכלכלה
Learn To See Through The Economic Data For What Is Really Going On
http://theinternationalforecaster.com/International_Forecaster_Weekly/Learn_To_See_Through_The_Economic_Data_For_What_Is_Really_Going_On
Bankruptcy is changing the shape of America. This infographic shows the size of the states relative to the amount of bankruptcies filed in the last year.
theinternationalforecaster.com/International_Forecaster_Weekly/Infographic_of_Bankruptcy_In_America
Current Numbers Dont Add Up To Recovery
theinternationalforecaster.com/International_Forecaster_Weekly/Current_Numbers_Dont_Add_Up_To_Recovery
הי רון. טוב לראות שיש עוד כמה שפויים.
אני יודעת טוב מאוד מה מצבה האמיתי של הכלכלה.
לאובמה מגיע פרס נובל בשקרים.ולברננקי פרס נובל בספרות (על ההדפסות).
הנזק שהם גרמו לארה"ב ולעולם כולו ב9 חודשים האלו הוא כל כך גדול, שיקח כמה שנים להשתקם (אם לא עשרות שנים).
קראתי מישהו שכתב שהאזרחים בארה"ב היום הם הייצורים הכי טיפשים שחיו אי פעם. אני מסכימה.
חלק גדול במצב כלכלי קשה. בלי עבודה, חלקם אפילו בלי אבטלה. מתים משפעת. ויושבים בשקט. וסוגדים לאובמה.
לגבי הנוטריצבטיקה – מסיכות כבר יש לי (קניתי N95 בארץ).
מי שמעוניין-
sos-shop.co.il/show_product.asp?id=258&page_id=255
לגבי השאר אני אקרא אך אני סקפטית. אם הווירוס הזה יהפוך לאלים וישתלב עם עוד וירוס (עופות וכו') שום דבר לא יעזור.
וירוס H1N1 הוא כבר שילוב של שפעת עופות ושפעת חזירים. והיה לי אותו ואתם ממש מגזימים זה סה"כ כמה ימים בבית וזהו זה עובר.
יש משהו שיעזור: לשבת בבית כמה ימים לקחת כמה אקמולים אם החום גבוה מדי ולחכות איזה כמה ימים. לא צריך מסיכות לא צריך בידוד ושטויות…
דניאלה אני לא מדבר על מרק עוף
יש נוטריצבטיקה במישקל כבד
–
חימוש המערכת החיסונית:
–
ויטמין D3
QUICK D Liquid Vitamin D
כל טיפה 1000 IU !
עם שמן חמניות אורגני לספיגה מירבית
tinyurl.com/QuickD
–
אבץ וסלניום
וויטמינים טבעיים מיספר 1 בעולם
grownbynature.com
הגוף שלנו יודע לעכל רק חומרים מהצומח
ולא אבנים או תוספי מעבדה רעילים.
חנות ששולחת לארץ:
tinyurl.com/GrownByNature
–
ומגנזיום – עדיף ספיגה דרך העור
הכי טהור שיש נלקח מים המלח אך מטופל בארה"ב
magnesoothe.com/index.html
—
הנה כלים רציניים
וטיפול אפקטיבי כנגד איום ויראלי
(לקבלת אפקט מקיף עדיף כל ה3 ביחד, אבל לא חובה)
חנויות השולחות מחו"ל לישראל
–
http://www.silver100.com/shop.html
מיי כסף בטכנולוגיה חדישה – פטנט רשום
המצליח להביא את איוני הכסף
בצורה יעילה כמעט מאה אחוז עד לוירוס עצמו ולחסלו
,יעילות ואפקטיביות מירבית
חסכוני במיוחד – 1 טיפה לכל 4.5 ק"ג משקל גוף
–
magnascent.com/Products.htm
יודין אטומי לבליעה – (לא היוד ששמים בחבישה)
מולקולת יודין שעבר טעינה
(שימוש בטכנולוגיה של טסלה) בכדי לפרק את החיבור
הדיאטומי שלה
וליצור בה כח אלקטרומגנטי
הגוף מכיר את המולקולה הזו ומאפשר לה להיכנס
ישר למחזר הדם והיא לא רעילה –
הורג חיידקים וירוסים ופטריות
ובכלל 70% מהאוכלוסייה סובלת ממחסור ביוד בגוף
יוד – הדלק של המיטוכונדריה
–
betterthangreens.com
Product_622.html
אלימד – טכנולוגיה המבוססת על אליצין
החומר הפעיל בשום
בעוצמה רפואית (בבריטניה היא ניתנת עם
מירשם של רופא, בארה"ב לא)
וירוסים אינם יכולים לעשות מוטציה בכדי להתגונן ממנו
360 מיליגרם אליצין שווה ל80 שיני שום
(וזאת כמובן במידה והקיבה שלכם יכולה
לפרק את כל 80 שיני השום כיאות)
אסף
בנוגע לשפעת חזירים ושפעת העופות – אנחנו מתכוונים לזה
http://blogs.wsj.com/health/2009/09/17/more-deadly-swine-flu-cdc-mixes-h1n1-h5n1-viruses-in-tests/
טמיפלו זה סם מסוכן מאוד
–
עוד ב2007 אפילו הFDA החליט ברוב טובו שאין מנוס (סליחה חברת התרופות יקירתינו,ניסינו להסתיר,אבל זה קצת קשה הפעם) להוסיף תופעת לוואי לדף התכשיר,חס וחלילה לא להוריד מהמדפים
–
After reports emerged of children exhibiting delirium, suicidal tendencies, and other psychotic side effects after taking the flu drug Tamiflu, the Federal Drug Administration (FDA) this week recommend that a pediatric panel examine the drug and issue an additional package warning. Tamiful is currently made by pharmaceutical company Roche.
–
During its review, the FDA examined 596 cases in Japan and 365 cases in the United States of children whose parents reported psychiatric side effects after taking Tamiflu. Common behavioral side effects were violent behavior, head-banging, or an overwhelming "urge to flee," often from a window.
http://www.buzzle.com/articles/fda-wants-warning-that-tamiflu-may-cause-psychotic-reactions.html
תיקון לתחילת תגובה 64
עוד ב2007 האפ.די.איי החליט ברוב טובו להוסיף תופעת לוואי לדף התרופה
*סליחה חברת התרופות יקירתינו ,ניסינו להסתיר אבל הפעם זה קצת קשה מידי.
אבל חס וחלילה לא להוריד מהמדפים
דניאלה
זה יכול להיות גם פרס נובל בספרות מלשון מספר כי רק הוא יודע מה הולך בקטסטרופה הכלכלית שהם מייצרים לטובתם.
מכאן אני כבר לא רואה שהולך להיות שום שיקום, מכאן הדרך למטה היא קצרה ומהירה הדולר מת כי זה מה שהם רצו(כשאני אומר "הם" אתם בוודאי יודעים למי אני מתכוון), רוסיה וסין מחפשות תחלופה לדולר ורק זה מה שחסר לכלכלה האמריקאית או שזה מכוון להיות ככה ע"י האנשים שעומדים מאחורי הבד.
אכן נכון, הם הכי טיפשים כי הם קנו את החוקה האמריקאית שנכתבה ע"י מהגרים שהשתלטו על אדמות אמריקה והיום אלה האחרונים מגחכים לעצמם גם כן מאחורי אותו בד.
השם רוקפלר הוא בכלל גרמני ROGGENFELDER
גם רמספלד
אייזנהאוור
ואותו דבר שוורצנגר
וגם המטורף הזה הוא יצור גרמני http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Cruise
הסיפור מאחורי אותם שמות גרמניים שהוחלפו בבוא העת זה שהגרמנים באותם שנים נהגו לקרוא לשמות המשפחה שלהם בהתאם למצב העניינם וההשפעה הסביבתית, לדוגמה: אם חיית ליד נהר שם המשפחה שלך יהיה נהר בגרמנית פלוס סיומת כלשהי, השם Kohn/Kahn מתכוון לכהן..שזה priest , אהרון הכהן, או
מוזר שאין שום איזכור בוויקי לגבי שם המוצא של השם רוקפלר.
מי שלא משתכנע, הנה דוגמה לאחת המשפחות השולטות בעולם…משפחת אסטור 110 מיליארד דולר
אומדן ב2006 http://en.wikipedia.org/wiki/John_Jacob_Astor
הדבר המגוכך ביותר הוא שהם אלה(אותם מהגרים) שקבעו לצאת למלחמה ברגע האחרון כנגד הגרמנים או גרמניה במלחמת העולם השניה.
הנה ידיעה מעניינת – במיוחד בשבילך מנהל הפרוייקט
http://www.theolivepress.es/2009/10/14/swine-flu-cover-up/
תודה דניאלה.
תמשיכי להביא לנו קישורים.
ד"א, איך את מסבירה את המצב בארץ?
הרי כל אחד שמת היום עם תסמינים שדומים לשפעת החזירים, מיד מחשיבים אותו כחלל של המחלה.
אין לי מושג מאילו מחלות רקע סבלו אלו שמתו. אבל אני אומרת – אם מדובר באדם חולה אסטמה או סכרת שחי חיים רגילים ועובד, ופתאום מתלבש עליו הנגיף והוא מאושפז בבית החולים ואחרי שבועיים של מלחמה הוא נכנע – ברור שהוא לא מת ממחלת הרקע. אלו לא מחלות קטלניות שתוך שבועיים המצב מתדרדר והאדם מת, והוא לא היה מאושפז קודם בבית החולים, ואין סיבה שהוא ימות מהמחלות האלה. משרד הבריאות מציג את זה כאילו הוא עושה טובה שהוא מכליל את זה במספרים כאשר זה מובן שהשפעת היא סיבת המוות.
זו הסיבה שאנשים פה לא לחוצים כי הם חושבים שזה הורג רק אנשים חולים. ובאמת עד כה זה הרג בעיקר אנשים חולים כי הוירוס חלש כרגע, כי הטמפרטורות גבוהות וכי אנחנו בגל הראשון.
המון אנשים היו חולים בשבועות האחרונים. אותי מפתיע שהוירוס מתפשט בחום של 30 ומשהו מעלות. וזה גורם לי לחשוש שכשקצת יתקרר פה המצב יהיה חמור. במדינה קטנה וחטטנית כמו שלנו כשכל שני וחמישי מפירים צווי איסור פרסום באינטרנט אי אפשר יהיה להסתיר כשיתחילו למות כאן ילדים. וכשזה יקרה אז תתחיל הפאניקה.
דרך אגב – אפרופו תסמינים של שפעת החזירים והדיון בנושא עד כמה מסוכן הוירוס : ה CDC אמר במפורש ש 99% ממקרי השפעת הם שפעת החזירים. כלומר שחשש לשפעת החזירים – זה למעשה בסבירות של 99% שהם אכן חלו בשפעת החזירים גם אם הבדיקה יוצאת שלילית. אגב אמינותה של הבדיקה לאבחון שפעת החזירים היא 47% (כלומר עדיף להטיל מטבע). ואגב לגבי תסמינים – השפעת יכולה להתפתח לשני כיוונים – או דלקת ריאות או זיהום. במקרה של זיהום יכול להיות (והיו מקרים כאלה) של תת חום (36 ומטה). וקראתי סיפורים על אנשים שלא היה להם שום תסמין של שפעת, ועדיין כל המערכות בגוף שלהם קרסו ורק בבדיקה לאחר המוות גילו את הנגיף. כך שהמצב לא כל כך פשוט וברור כפי שאנשים חושבים.
CRAZY HORSE
מוזר שאתה מדבר על גרמנים כאשר ידוע שהיהודים הם אלו ששולטים על הכלכלה העולמית והם אלו שגרמו את הנזק (ובראשם בן שלום). אבל אני לא חושבת שעניין המוצא רלוונטי. מדובר בחבורה שמה שמייחד אותה זה לא מוצאה אלא העובדה שמה שחשוב להם זה כסף, אגו וכח והם דורסים כל דבר שעומד בדרכם.
מצאתי עדכון לגבי פטריית הטיאגה
מלך האנטיאוקסידנטים ומודולר המערכת החיסונית
תשכחו משיטאקי
היא נקראית גם פטריית צ'אגה
ווידאו
http://www.mychaga.com/ProductVideo.aspx
עוד מידע
chagamushroom.com
אני מחפש את החנות הכי טובה
אני נוקט בגישה כללית ולא ספציפית לגבי שפעת החזירים:
הרי בכל מקרה ובכל זמן תוקפים אותנו אין סוף גורמים מחוללי מחלה.
לכן הצעד החכם לדעתי זה פשוט להגביר את הבריאות בכל דרך
אפשרית ולא לנסות להלחם במחוללי המחלה.
אביא דוגמה מעולם הצמחים.
הגישה השלטת בחקלאות: בוא ניתן דשן לצמחים.
בדשן אין את כל חומרי ההזנה הנדרשים רק חלק מהם(לצערנו הדבר
מוסתר מהציבור).
מן הסתם כאשר אין את כל חומרי ההזנה הצמח נתקף במחלות בקלות
ואז טיפול כימי שהורג את המחלה אך פוגע עוד יותר במצח ובמי שאוכל
אותו או טיפול ביולוגי (אם יש) כמו חיות אוכלות מזיקים שלפחות לא
עושה נזק נוסף.
פתרון יסודי יותר זה למצוא דשן שיש בו את כל חומרי ההזנה ואז
במילא שיעור המחלות של הצמח ירד בצורה משמעותית,חלק
מהצמח יהיה נגוע במחלה אך זה יהיה בדר"כ חלק קטן – כמו בטבע.
ORAC Results Fruits and Vegetables per 100g / 3.5oz (Conducted by Tuffs University Dept. of Health Sciences Boston, MA:U.S. Department of Agriculture, National Institute of Health Project Expo 2003)
Chaga Mushroom 3,655,700
Wolf Berries 25,810
Prunes 5,890
Pomegranates 3,370
Raisins 2,890
Blueberries 2,450
Blackberries 2,080
Kale 1,800
Cranberries 1,790
Garlic Clove 1,690
Strawberries 1,570
Spinach 1,290
Steamed Spinach 930
Broccoli Flowers 910
Beets 860
Carrot 200
(1 gram of Chaga Approx. 3 pounds of Blueberries)
(1 gram of Chaga Approx. 4 ounces of Wolf Berries)
הנה החנות
http://www.eartherbs.com/index.php?page=83&
הם היחידים שמראים בדיקות מעבדה למתכות רעילות ומזהמים
ונראים רציניים מאוד
וגם הכי זולים… בהרבה
אני דווקא חושב שעניין המוצא כן בעייתי, אכן הם יהודים בחלקם(השורשי) אבל מוצאם הוא גרמני והם נמנים יחד עם הקהילה הגרמנית-אמריקאית, לא ברור לאיזה צד הם נוטים אבל המוצא המקורי הוא גרמניה, עניין הבנקאים הבינלאומיים נולד שם ע"י גרמנים ובראשם רוטשילד ושליחיו היישר מפרנקפורט, בכלל אני לא מאמין בכל העניין של הדתות וחושב שזאת תוצאה של שיעמום מהעבר לקטגר, להפריד ולשייך את כל האנשים בעולם למרות שזה היה תהליך מורכב וארוך.
לינקים חדשים :
נמצאו שפני נסיון לחיסונים
www1.whdh.com/news/articles/local/BO127005/
הפגיעה הכלכלית החזויה כתוצאה מהשפעת
boston.bizjournals.com/boston/stories/2009/10/12/daily32.html
קצב התפשטות הנגיף גובר
startribune.com/lifestyle/health/virus/64248497.html?elr=KArks:DCiUBcy7hUiD3aPc:_Yyc:aUU
עדכונים
אגב – קצב הדיווחים התגבר מאוד בימים האחרונים.
מישהי מנורבגיה ספרה על שפעת שמצאו בחזירים בנורבגיה.
זה מה שהיא כתבה. ולאחר מכן צירפתי לינק לכתבה שתורגמה לאנגלית.
think this may be important. In the last few days several tests have proven that Norwegian pig farms have a pandemic AH1N1 problem. The tests were done as a precaution after the virus was found in two farms. Late today it has been known that pigs in 8 farms are positive; pigs in the farms have the virus. This has come as a shock because the pigs were not displaying clear symptoms / seems sick. It has to be assumed that pigs in other locations are infected as well. Tests will be conducted in the entire country. It is probably impossible to stop the spread. All pig farmers are now advised to wear surgical mask each time they enter the pig house until they are vaccinated. It seems like this virus transmits to pigs from humans easier than previously thought. I doubt this is only the case in Norway.
translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.aftenposten.no%2Fnyheter%2Firiks%2Farticle3322286.ece&sl=no&tl=en&history_state0=
בתי ספר
recombinomics.com/News/10150901/H1N1_Attack.html
bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aChDVcZSErec
מחקר על הקשר בין פעילות גופנית לסיכוי לחלות בשפעת
well.blogs.nytimes.com/2009/10/14/phys-ed-does-exercise-boost-immunity/?em
הנחיות חדשות לעובדים באריזונה
msnbc.msn.com/id/33335326/ns/health-swine_flu
עדכונים
שוב חזירים חולים – הפעם בארה"ב
twincities.com/localnews/ci_13580019?nclick_check=1
שפעת עופות בספרד
translate.google.com/translate?hl=iw&sl=es&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.lavozdegalicia.es%2Fsociedad%2F2009%2F10%2F17%2F0003_8042512.htm
יפן
asiaone.com/Health/News/Story/A1Story20091017-174195.html
כללי
washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2009/10/16/AR2009101601384.html
יש שני נושאים מדאיגים לדעתי בידיעות שהתפרסמו בימים האחרונים :
1.חיות חולות – צירפתי לינקים קודמים על חזירים חולים שנדבקו מבני אדם ולא רואים עליהם שהם חולים. מדובר בחזירים מכמה מקומות שונים בעולם. גם מינקים בדנמרק נדבקו בשפעת החזירים. בנוסף יש ידיעות על בעלי כנף שחולים בשפעת העופות. גם כאן מדובר בכמה מקומות בעולם.
2.היה סיפור על שלושה רצי מרתון שמתו בשבוע האחרון בדטרויט. מסתבר שעוד כמה אנשים שעסקו בפעילות ספורטיבית מתו. מדובר באנשים בריאים שהתמוטטו ומתו במקום. ההשערה בפורומים בחו"ל שמדובר בשפעת החזירים. זה מתקשר ללינק שנתתי על כך שספורט מגדיל את הסיכוי לחלות בשפעת. אגב – התפרסמו גם כמה ידיעות בעברית על שחקני כדורסל שחלו בשפעת החזירים. מישהו כתב באחד הפורומים –
There has been the internet theory that heavy breathing helps seed the virus and hasten death with a deep lung infection
להלן לינקים –
sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2009/10/06/BA291A1L67.DTL
examiner.com/x-2490-Endurance-Sports-Examiner~y2009m10d12-Baltimore-Marathon-Death-23yearold-Boston-man-collapses-near-race-finish
freep.com/article/20091018/SPORTS23/91018016/3+runners+die+in+Detroit+marathon
translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=nl&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.nu.nl%2Falgemeen%2F2105297%2Fman-overleden-tijdens-marathon-van-amsterdam.html
translate.google.nl/translate?prev=hp&hl=nl&js=y&u=http%3A%2F%2Fwww.telegraaf.nl%2Fbinnenland%2F5112161%2F__Scheids_overleden_tijdens_de_rust__.html%3Fp%3D29%2C1&sl=nl&tl=en&history_state0=
אנ אנשים שעוסקים בפעילות ספורטיבית אינטנסיבית מידי מחלישים את גופם
יש מרחק גדול בין "מחלישה את גופם" לבין "מוות מיידי".
9 אנשים בריאים לחלוטין מתמוטטים ומתים באמצע פעילות ספורטיבית בימים האחרונים.
ואלו אנשים שרגילים לעשות פעילות ספורטיבית מאומצת (זו לא ריצת המרתון הראשונה שלהם).
ומן הסתם הם עוברים בדיקות רפואיות סדירות. מתוכם 6 אנשים בגילאי 23-36.
ובארה"ב מזג האויר החל להתקרר כך שזה לא בגלל החום.
במקרה של שפעת רגילה הם לא היו מתים. עובדה שבהיסטוריה לא קרו מקרים בהיקפים כאלו.
אבל השפעת הזו היא משהו אחר לחלוטין.
במקרה עלו על כך שזו תופעה. לאחר ה- 3 שמתו בדטרויט (אגב על זה דווח בערוצי החדשות בארה"ב) אנשים עשו חיפוש בגוגל למצוא תופעות דומות בהיסטוריה וגילו עוד מקרים שקרו החודש. מן הסתם יש עוד מקרים שלא פורסמו.
אני מתפלאה שאנשים כמוכם עם הגיון וידע בסיסי ברפואה לא מבינים שמשהו כאן חשוד.
דניאלה, איך את מסבירה שבאוסטרליה ובעוד מדינות בחצי הכדור הדרומי,
היכן שכבר חורף, אין דיווחים על עלייה רצינית בתמותה ובתחלואה מהנגיף?
9 אנשים בריאים לחלוטין נופלים פתאום סתם ככה? זה נשמע לך אמיתי? מישהו בוודאי מפברק פה.
איך אפשר להתאמן כאשר הגוף חלש? ראית פעם מישהו עם חום ושיעול שרץ לו להנאתו?
למה את מתכוונת? ב"משהו כאן חשוד"
ומה את מנסה להשיג עם כל הנתונים שאת מציגה פה?
האם את יכולה לבדוק אם אנשי סגל רפואיים נדבקו או מתו? כי לפי איך שזה נראה הם אמורים להיות החשופים ביותר.
זה החלשה סמויה של מערכות שונות במיוחד של המערכת החיסונית. מצב דומה קורה גם למי שעובד יותר מידי – אך במובנים אחרים , הם לא מטפלים בעצמם והבעיות הרפואיות הולכות ונערמות בסמוי.
"מה את מנסה להשיג עם כל הנתונים שאת מציגה פה ?"
אני מחפשת לכם לינקים כבר כמה ימים. חשבתי שאתם רוצים לדעת את האמת. חשבתי שאתם רוצים לדעת שמשתוללת בעולם מגיפה ויש סיכוי שאתם או אנשים שאתם מכירים ימותו ממנה. אולי המידע הזה יגרום לכם להיות עירנים יותר במקרה ואתם או מישהו שאתם מכירים חולה, אולי תתחילו בהכנות וכו'.
ואתה מנסה להציג כאילו יש לי כוונות נסתרות.
כנראה שאתם מעדיפים לנהל דיונים על היטלר וכו' ולא על הדברים הרלוונטים.
אני פורשת.
מאחלת לכולם בריאות.
דניאלה, דניאלה, קחי נשימה עמוקה ואל תתני לאגו שלך להחליט בשבילך..
יש הרבה אנשים שקוראים את האתר, והמידע שאת מספקת חשוב.
קרייזי הורס, אלדד וכ"ו אינם מייצגים את כולנו, הם מייצגים רק את עצמם ואת הדעות של עצמם.
אני מעריך מאוד את המאמץ שלך והנכונות שלך לחקור ולבדוק.
חשבי שוב, ואני מקווה שלא תפרשי.
ניב
"ואתה מנסה להציג כאילו יש לי כוונות נסתרות." את מבינה את הבעיה יפה מאד, מקומך באמת לא כאן.
את מכניסה במכוון אפקט פחד, הגעת לאתר הלא נכון בייבי, תעני על השאלות שנשאלות ואל תתגונני כי אני לא תוקף אותך, אני מנסה להבין לאן את חותרת.
ד"ר דיגל מדבר על זה שוירוסים מסויימים שוכנים במקומות לא רגילים –
כלומר לא רק בריאות – הנושא לא חווה שום סימפטום וברגע אחד חוטף seizure
נופל ומת.